Królowa szos, czyli WSK M06B3! Rok 82.
- chomik
- Posty: 343
- Rejestracja: 2011-12-13, 18:16
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B3 '82r.
Romet 750 - Lokalizacja: Solniki Wielkie
- Kontaktowanie:
Re: Królowa szos, czyli WSK M06B3! Rok 82.
Witam!
Dzisiaj czasu było niewiele. Tato mnie zaskoczył i powiedział, że jeśli chcę piaskowanie za darmo, to muszę mu wszystko dać na jutro.
Więc w miarę szybko ogarnąłem wszystkie części-powyjmowałem elementy gumowe, odkręciłem, co niepotrzebne i elementy zostały spakowane do Daewoo Tico
Jutro zostaną wypiaskowane, a potem będę poprawiał, co trzeba i pomaluję podkładem.
Fotki części do piachu: Jak na razie zostają jedynie felgi, gdyż koła są jeszcze w całości... Ale w swoim czasie i one przejdą piaskowanie.
Pozdrawiam!
Dzisiaj czasu było niewiele. Tato mnie zaskoczył i powiedział, że jeśli chcę piaskowanie za darmo, to muszę mu wszystko dać na jutro.
Więc w miarę szybko ogarnąłem wszystkie części-powyjmowałem elementy gumowe, odkręciłem, co niepotrzebne i elementy zostały spakowane do Daewoo Tico
Jutro zostaną wypiaskowane, a potem będę poprawiał, co trzeba i pomaluję podkładem.
Fotki części do piachu: Jak na razie zostają jedynie felgi, gdyż koła są jeszcze w całości... Ale w swoim czasie i one przejdą piaskowanie.
Pozdrawiam!
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4118
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: Królowa szos, czyli WSK M06B3! Rok 82.
Mam nadzieję, ze zrobią Ci to drobnym piaseczkiem
Nie śrutem
A gdzie BAK?
Nie śrutem
A gdzie BAK?
- chomik
- Posty: 343
- Rejestracja: 2011-12-13, 18:16
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B3 '82r.
Romet 750 - Lokalizacja: Solniki Wielkie
- Kontaktowanie:
Re: Królowa szos, czyli WSK M06B3! Rok 82.
Bak miał być najpierw czyszczony jedynie papierem, ale teraz zmiana planów i pójdzie do piaskowania razem z felgami
A elementy ze zdjęcia już do mnie wróciły. Niestety na przednim błotniku ukazało się 'sito' Coś będę musiał z tym zrobić.
Nie mam dużo zdjęć, bo deszcz zaczynał padać, a jak wiadomo, elementy po piaskowaniu szybko rdzewieją I dzisiejsze zakupy. Papier wodny 2500 i pasta do wypolerowania chromów i jeszcze pobawię się z bębnem kupionym na złomie, może coś z tego wyjdzie I oczywiście simmery do przedniej zawiechy. To wszystko chyba
A niee! Zapomniałbym. Zaczynam prowadzić kosztorys
Tak więc wydałem:
-simmery 4szt.-16zł
-pasta K2-7zł
-papiery-5zł
Pozdro!
A elementy ze zdjęcia już do mnie wróciły. Niestety na przednim błotniku ukazało się 'sito' Coś będę musiał z tym zrobić.
Nie mam dużo zdjęć, bo deszcz zaczynał padać, a jak wiadomo, elementy po piaskowaniu szybko rdzewieją I dzisiejsze zakupy. Papier wodny 2500 i pasta do wypolerowania chromów i jeszcze pobawię się z bębnem kupionym na złomie, może coś z tego wyjdzie I oczywiście simmery do przedniej zawiechy. To wszystko chyba
A niee! Zapomniałbym. Zaczynam prowadzić kosztorys
Tak więc wydałem:
-simmery 4szt.-16zł
-pasta K2-7zł
-papiery-5zł
Pozdro!
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- chomik
- Posty: 343
- Rejestracja: 2011-12-13, 18:16
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B3 '82r.
Romet 750 - Lokalizacja: Solniki Wielkie
- Kontaktowanie:
Re: Królowa szos, czyli WSK M06B3! Rok 82.
Cześć
W piątek i sobotę było trochę ruchu przy WSCe
Rozebrałem, wyczyściłem lagi, zmieniłem simmeringi i złożyłem na gotowo
Rozszprychowałem tylne koło, na przednie nie starczyło czasu
Poza tym, przygotowywałem elementy wymagające ingerencji spawarki i szlifierki i oczywiście porządziłem się trochę 'ruskim kluczem'
Przed: I po: Ten, kto twierdzi, że kompresorkiem 24l to można co najwyżej gaźnik przedmuchać się.... myli!
Malowałem podkładem wszystkie elementy po piaskowaniu i mogę szczerze powiedzieć, że jak się dobrze ustawi pistolet i ma się farbę odpowiedniej gęstości (a raczej rzadkości) to psika się całkiem przyzwoicie
I nie malowałem żadnym pistoletem niskociśnieniowym, czy coś ;P Zwykły pistolet z Castoramy, w dodatku z dyszą 1,5
I idzie ładnie To tyle na dzisiaj
Plany na najbliższy czas wolny:
-rozebrać przednie koło i dokończyć psucie tylego (jak ściągnąć zabierak zębatki? po prostu wybić te bolce.?)
-zastanowić się, co zrobić z bębnami i tarczami kotwicznymi (jakiś dobry sposób, żeby to jedynie wyczyścić-nie przekonuje mnie ani polerka, ani szkiełkowanie.)
-oddać do piaskowania bak i felgi, wyczyścić z farby puszkę filtra powietrza.
-przygotować elementy pomalowane podkładem do jego drugiej warstwy, czyli szlifowanie dla wygładzenia powierzchni.
-czyszczenie elementów do ocynku
-ogarnięcie cen w galwanizerni, która jest najbliżej mnie ciekawe, czy w ogóle wezmą takie coś ode mnie...
-zakup wszystkich łożysk i brakujących simmerów. muszę poszukać wszystkich rozmiarów.
-demontaż silnika, w celu jego 'remontu'
I to chyba tyle. Reszta jest zbyt odległa, żeby o niej pisać
Trochę dużo tego wyszło
Koszty bez zmian. Wszystko we własnym zakresie
W piątek i sobotę było trochę ruchu przy WSCe
Rozebrałem, wyczyściłem lagi, zmieniłem simmeringi i złożyłem na gotowo
Rozszprychowałem tylne koło, na przednie nie starczyło czasu
Poza tym, przygotowywałem elementy wymagające ingerencji spawarki i szlifierki i oczywiście porządziłem się trochę 'ruskim kluczem'
Przed: I po: Ten, kto twierdzi, że kompresorkiem 24l to można co najwyżej gaźnik przedmuchać się.... myli!
Malowałem podkładem wszystkie elementy po piaskowaniu i mogę szczerze powiedzieć, że jak się dobrze ustawi pistolet i ma się farbę odpowiedniej gęstości (a raczej rzadkości) to psika się całkiem przyzwoicie
I nie malowałem żadnym pistoletem niskociśnieniowym, czy coś ;P Zwykły pistolet z Castoramy, w dodatku z dyszą 1,5
I idzie ładnie To tyle na dzisiaj
Plany na najbliższy czas wolny:
-rozebrać przednie koło i dokończyć psucie tylego (jak ściągnąć zabierak zębatki? po prostu wybić te bolce.?)
-zastanowić się, co zrobić z bębnami i tarczami kotwicznymi (jakiś dobry sposób, żeby to jedynie wyczyścić-nie przekonuje mnie ani polerka, ani szkiełkowanie.)
-oddać do piaskowania bak i felgi, wyczyścić z farby puszkę filtra powietrza.
-przygotować elementy pomalowane podkładem do jego drugiej warstwy, czyli szlifowanie dla wygładzenia powierzchni.
-czyszczenie elementów do ocynku
-ogarnięcie cen w galwanizerni, która jest najbliżej mnie ciekawe, czy w ogóle wezmą takie coś ode mnie...
-zakup wszystkich łożysk i brakujących simmerów. muszę poszukać wszystkich rozmiarów.
-demontaż silnika, w celu jego 'remontu'
I to chyba tyle. Reszta jest zbyt odległa, żeby o niej pisać
Trochę dużo tego wyszło
Koszty bez zmian. Wszystko we własnym zakresie
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Savier
- Administrator
- Posty: 6351
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: Królowa szos, czyli WSK M06B3! Rok 82.
(jak ściągnąć zabierak zębatki? po prostu wybić te bolce.?)
zabierak z piasty czy zębatka z zabieraka? W pierwszym przypadku obpukaj młotkiem gumowym i powinno wyjść po szarpnięciu ręką.
Chłopie, chromy tylko wysyłkowo . Na miejscu pewnie z Ciebie zganią jak z dzikiego wieprza tłuszcz. Ja polecam Danex, ceny rozsądne i robota dobra. 12zł/dm^2, ja taniej nie znalazłem (z podkładami, przygotowaniem itd.)
Why nie zaspawałeś błotnika wcześniej? Trochę lipa taki zamontować do maszyny
zabierak z piasty czy zębatka z zabieraka? W pierwszym przypadku obpukaj młotkiem gumowym i powinno wyjść po szarpnięciu ręką.
Chłopie, chromy tylko wysyłkowo . Na miejscu pewnie z Ciebie zganią jak z dzikiego wieprza tłuszcz. Ja polecam Danex, ceny rozsądne i robota dobra. 12zł/dm^2, ja taniej nie znalazłem (z podkładami, przygotowaniem itd.)
Why nie zaspawałeś błotnika wcześniej? Trochę lipa taki zamontować do maszyny
- chomik
- Posty: 343
- Rejestracja: 2011-12-13, 18:16
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B3 '82r.
Romet 750 - Lokalizacja: Solniki Wielkie
- Kontaktowanie:
Re: Królowa szos, czyli WSK M06B3! Rok 82.
Dobra, kwestia zabieraka już jasna
Jakoś to rozmontuję
Chromów nie robię
Chodzi mi jedynie o ocynk, więc najpierw rozejrzę się tutaj, tym bardziej, że tato pracuje w zakładzie, który oddawał części podobnej wielkości do tej galwanizerni Tylko, że w ilościach hurtowych, ale mam nadzieję, że i takie pierdoły mi przyjmą.
Błotnik? Niee... nie założę takiego to by się całkiem mijało z ideą renowacji
Ale tego się nie da zaspawać w żaden sposób. A lutowaniem na twardo nie dysponuję. Błotnik będzie niestety jedynie zaszpachlowany, a szpachli się nie kładzie na gołą blachę
Więc do planów dodaję jeszcze zapomniany błotnik
Jakoś to rozmontuję
Chromów nie robię
Chodzi mi jedynie o ocynk, więc najpierw rozejrzę się tutaj, tym bardziej, że tato pracuje w zakładzie, który oddawał części podobnej wielkości do tej galwanizerni Tylko, że w ilościach hurtowych, ale mam nadzieję, że i takie pierdoły mi przyjmą.
Błotnik? Niee... nie założę takiego to by się całkiem mijało z ideą renowacji
Ale tego się nie da zaspawać w żaden sposób. A lutowaniem na twardo nie dysponuję. Błotnik będzie niestety jedynie zaszpachlowany, a szpachli się nie kładzie na gołą blachę
Więc do planów dodaję jeszcze zapomniany błotnik
- chomik
- Posty: 343
- Rejestracja: 2011-12-13, 18:16
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B3 '82r.
Romet 750 - Lokalizacja: Solniki Wielkie
- Kontaktowanie:
Re: Królowa szos, czyli WSK M06B3! Rok 82.
Od ostatniego posta minęło zaledwie kilka dni, a w garażu ruch niesamowity był
Trochę się działo przy WueSce
Rozszprychowałem do końca koła, felgi poszły do piachu, bębny częściowo wyczyściłem szczotką na wiertarce (zayebisty efekt!), szprychy i nyple czekają na czyszczenie i ocynk. Felgi poszły w piach razem z bakiem. Fotek baku nie mam. powiem jedynie tyle, że po piachu wyszły dziurki. Jednak udało się je zalutować.
Następnie w sobotę znowu bawiłem się w lakiernika Pomalowane dwie felgi, bak, mocowanie lampy tył (zapomniane ostatnio) i filtr powietrza. Na baku teraz ani śladu lutowania nie ma
I to chyba tyle z prac przy WSK. Poza tym, że zmatowiłem ramę-jakieś 2h mi to zajęło i tylny błotnik pod drugą warstwę podkładu. Teraz czeka mnie jeszcze szpachla i docieranie - bak i przedni błotnik.
Poza tym, mam swoisty BONUS
Tato już dawno się chwalił, że "ma dla mnie przód do WSKi razem z kołem, kanapę i jakieś tam może coś jeszcze, bo kolega z pracy przerobił wueskę na dzika i mu zostało" Miało iść na złom, ale że ja byłem chętny to przygarnąć, to powiedziałem tacie, żeby brał
W sobotę mi to to przywiózł. Wypakowując od razu starałem się ocenić rocznik i myślę, że mieści się w granicach 71-75. Właściciel (były ) twierdził podobno, że to 78r. ale wydaje mi się to nierealne :->
Z resztą, sami oceńcie: No i nie zmieściły mi się zdjęcia w jednym poście
Cóż. napiszę następny
Trochę się działo przy WueSce
Rozszprychowałem do końca koła, felgi poszły do piachu, bębny częściowo wyczyściłem szczotką na wiertarce (zayebisty efekt!), szprychy i nyple czekają na czyszczenie i ocynk. Felgi poszły w piach razem z bakiem. Fotek baku nie mam. powiem jedynie tyle, że po piachu wyszły dziurki. Jednak udało się je zalutować.
Następnie w sobotę znowu bawiłem się w lakiernika Pomalowane dwie felgi, bak, mocowanie lampy tył (zapomniane ostatnio) i filtr powietrza. Na baku teraz ani śladu lutowania nie ma
I to chyba tyle z prac przy WSK. Poza tym, że zmatowiłem ramę-jakieś 2h mi to zajęło i tylny błotnik pod drugą warstwę podkładu. Teraz czeka mnie jeszcze szpachla i docieranie - bak i przedni błotnik.
Poza tym, mam swoisty BONUS
Tato już dawno się chwalił, że "ma dla mnie przód do WSKi razem z kołem, kanapę i jakieś tam może coś jeszcze, bo kolega z pracy przerobił wueskę na dzika i mu zostało" Miało iść na złom, ale że ja byłem chętny to przygarnąć, to powiedziałem tacie, żeby brał
W sobotę mi to to przywiózł. Wypakowując od razu starałem się ocenić rocznik i myślę, że mieści się w granicach 71-75. Właściciel (były ) twierdził podobno, że to 78r. ale wydaje mi się to nierealne :->
Z resztą, sami oceńcie: No i nie zmieściły mi się zdjęcia w jednym poście
Cóż. napiszę następny
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- chomik
- Posty: 343
- Rejestracja: 2011-12-13, 18:16
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B3 '82r.
Romet 750 - Lokalizacja: Solniki Wielkie
- Kontaktowanie:
Re: Królowa szos, czyli WSK M06B3! Rok 82.
Więc dalej: znalazłem dobry skup złomu. Można wygrzebać ciekawe rzeczy.
Kiedyś kupiłem całe przednie koło do WSKi i sprężynę amortyzatora, wczoraj też tam byłem z tatą i trochę przywieźliśmy części Gaźnik w bardzo dobrym stanie, bez luzów na przepustnicy. Lepszy od tego, który mam w B3
I teraz ostatnia rzecz (nareszcie! - pewnie sobie pomyślicie)
Czyli trochę nieład w moim garażu. Był sobie kiedyś taki ładny, przestronny garaż, a teraz? Teraz syf, kiła i WSKi To by było tyle na dziś Musiałem trochę się uzewnętrznić, bo jakoś musiałem i tyle
Kiedyś kupiłem całe przednie koło do WSKi i sprężynę amortyzatora, wczoraj też tam byłem z tatą i trochę przywieźliśmy części Gaźnik w bardzo dobrym stanie, bez luzów na przepustnicy. Lepszy od tego, który mam w B3
I teraz ostatnia rzecz (nareszcie! - pewnie sobie pomyślicie)
Czyli trochę nieład w moim garażu. Był sobie kiedyś taki ładny, przestronny garaż, a teraz? Teraz syf, kiła i WSKi To by było tyle na dziś Musiałem trochę się uzewnętrznić, bo jakoś musiałem i tyle
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 29
- Rejestracja: 2012-01-05, 23:30
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk125m06b3 x 2
ogar205
125p 1978r. x2
n126 1973r. - Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: Królowa szos, czyli WSK M06B3! Rok 82.
BONUS na 100% nie jest z 1978 r. Biorąc pod uwagę nr rej. (litery przed cyframi) może to być nawet 1971 r. Mam nadzieję, że stworzysz z niego fajną garbi. A koła ile mają żeberek? 5 czy 4?
- chomik
- Posty: 343
- Rejestracja: 2011-12-13, 18:16
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B3 '82r.
Romet 750 - Lokalizacja: Solniki Wielkie
- Kontaktowanie:
Re: Królowa szos, czyli WSK M06B3! Rok 82.
To ja sam się domyśliłem, że to nie jest 78r
Garbi z tego myślę będzie, ale to może potrwać, bo z kasą nie za bogato.
A koła na 99% są 4 żeberkowe niestety
//Nieźle ogarniasz stare numery rejestracyjne
Garbi z tego myślę będzie, ale to może potrwać, bo z kasą nie za bogato.
A koła na 99% są 4 żeberkowe niestety
//Nieźle ogarniasz stare numery rejestracyjne
- chomik
- Posty: 343
- Rejestracja: 2011-12-13, 18:16
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B3 '82r.
Romet 750 - Lokalizacja: Solniki Wielkie
- Kontaktowanie:
Re: Królowa szos, czyli WSK M06B3! Rok 82.
Dawno nic nie pisałem.
Witam wueskowiczów!
Jako, że od ostatniego postu wiele się zmieniło, wueska przybrała nowy lakier, część części została ocykowana, no i poczyniłem jakieś dość znaczne zakupy
Nie będę wam nudził opisami, powiem tylko, że z każdym dniem teraz dzieje się coś więcej, no i przygarniam cały czas wueskowe części do własnego pokoju, choć mama zadowolona z tego nie jest, ale cóż (w garażu wueska przymarzła do szmaty, na której leżały części, to mi się jej żal zrobiło, i dlatego do pokoju ją biorę
Koła zaplecione, więc teraz ino zaczynam centrować.
Jeszcze kupa roboty przede mną, ale już bliżej niż dalej
Dobra. Macie Link do Picasy, bo tylu zdjęć w takich rozmiarach i jakości to bym tu nie ogarnął
https://picasaweb.google.com/1106266107 ... mID8svPEYw
Pozdro!
Witam wueskowiczów!
Jako, że od ostatniego postu wiele się zmieniło, wueska przybrała nowy lakier, część części została ocykowana, no i poczyniłem jakieś dość znaczne zakupy
Nie będę wam nudził opisami, powiem tylko, że z każdym dniem teraz dzieje się coś więcej, no i przygarniam cały czas wueskowe części do własnego pokoju, choć mama zadowolona z tego nie jest, ale cóż (w garażu wueska przymarzła do szmaty, na której leżały części, to mi się jej żal zrobiło, i dlatego do pokoju ją biorę
Koła zaplecione, więc teraz ino zaczynam centrować.
Jeszcze kupa roboty przede mną, ale już bliżej niż dalej
Dobra. Macie Link do Picasy, bo tylu zdjęć w takich rozmiarach i jakości to bym tu nie ogarnął
https://picasaweb.google.com/1106266107 ... mID8svPEYw
Pozdro!
- Savier
- Administrator
- Posty: 6351
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
- chomik
- Posty: 343
- Rejestracja: 2011-12-13, 18:16
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B3 '82r.
Romet 750 - Lokalizacja: Solniki Wielkie
- Kontaktowanie:
Re: Królowa szos, czyli WSK M06B3! Rok 82.
Dzięki Savier!
Robię wszystko tak dobrze, jak potrafię
Robię wszystko tak dobrze, jak potrafię
- Jarek31
- Posty: 79
- Rejestracja: 2011-08-01, 15:18
- GG: 8098934
- Moje maszyny: Honda Hornet
Romet Chart 210
Minsk 125
WSK B3
WSK Z2
Żak - Lokalizacja: Rzeszów
- Kontaktowanie:
Re: Królowa szos, czyli WSK M06B3! Rok 82.
Fajnie ci idzie.
A co do tego bonusu to tak jak pisał kolega paragraf.
Jeśli ten okrągły wahacz jest z niej to jest to pierwszy typ garbatej 71-75.
A co do tego bonusu to tak jak pisał kolega paragraf.
Jeśli ten okrągły wahacz jest z niej to jest to pierwszy typ garbatej 71-75.
Ostatnio zmieniony 2012-12-16, 16:49 przez Jarek31, łącznie zmieniany 1 raz.
- chomik
- Posty: 343
- Rejestracja: 2011-12-13, 18:16
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B3 '82r.
Romet 750 - Lokalizacja: Solniki Wielkie
- Kontaktowanie:
Re: Królowa szos, czyli WSK M06B3! Rok 82.
Ten bonus, to 73rok Rozszyfrowałem tajemnicę
- Łukasz S.
- Posty: 892
- Rejestracja: 2011-12-13, 18:31
- GG: 0
- Moje maszyny: wełeski
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontaktowanie:
Re: Królowa szos, czyli WSK M06B3! Rok 82.
Obręcze proszek czy pistolet? Jaki to kod lakieru, bardzo ładnie Ci to idzie, gratuluję.
- chomik
- Posty: 343
- Rejestracja: 2011-12-13, 18:16
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B3 '82r.
Romet 750 - Lokalizacja: Solniki Wielkie
- Kontaktowanie:
Re: Królowa szos, czyli WSK M06B3! Rok 82.
Obręcze pistolet, 7006
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4118
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: Królowa szos, czyli WSK M06B3! Rok 82.
Ładnie, ładnie!
Mój ulubiony rocznik!
Ale nity tabliczki znamionowej porażka!
Numeratory też za duże ciut!
Mój ulubiony rocznik!
Ale nity tabliczki znamionowej porażka!
Numeratory też za duże ciut!
- chomik
- Posty: 343
- Rejestracja: 2011-12-13, 18:16
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B3 '82r.
Romet 750 - Lokalizacja: Solniki Wielkie
- Kontaktowanie:
Re: Królowa szos, czyli WSK M06B3! Rok 82.
Mój też
Nity-hmm... w Oleśnicy to masakra w ogóle znaleźć tak małe nity, więc jak już znalazłem samorozrywne, to brałem, bo co miałem zrobić?
Numeratory wielkości oryginalnych Sam mierzyłem.
Nity-hmm... w Oleśnicy to masakra w ogóle znaleźć tak małe nity, więc jak już znalazłem samorozrywne, to brałem, bo co miałem zrobić?
Numeratory wielkości oryginalnych Sam mierzyłem.
- Łukasz S.
- Posty: 892
- Rejestracja: 2011-12-13, 18:31
- GG: 0
- Moje maszyny: wełeski
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontaktowanie:
Re: Królowa szos, czyli WSK M06B3! Rok 82.
Składać, składać!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości