Strona 3 z 4

Re: WSK 125 1972

: 2011-12-04, 22:36
autor: Savier
Logo kup na allegro jako naklejka, bo jak ma Ci inaczej wyjść?

Re: WSK 125 1972

: 2011-12-04, 23:22
autor: Johnny
Prawdziwi twardziele logo malują ;)

Re: WSK 125 1972

: 2011-12-05, 17:43
autor: matthew152
Najprędzej będę musiał kupić bo u mnie w sklepie nie mają takich, tylko jest te logo jak harleya, No i nie wiem czy nakleić sobie te czerwone paski czy bawić się z malowaniem złotych, bo mam tego w ch** na kilka motorów by starczyło. Doradźcie mi??

Re: WSK 125 1972

: 2011-12-05, 18:20
autor: Savier
Maluj złote albo najlepiej wcale, bo koślawe szparunki strasznie rażą.
Logo na allegro. http://allegro.pl/wsk-logo-na-bak-kalko ... 40370.html 20 zł. i masz z głowy.

Re: WSK 125 1972

: 2011-12-05, 21:17
autor: matthew152
20zł za sztukę??? chyba ich porąbało, w obecnej sytuacji finansowej to tyle nie wydam. Jakbym miał oficjalnie kleić szparunki to bym od szablonu leciał równiutko.

Re: WSK 125 1972

: 2011-12-05, 21:21
autor: Savier
20zł za sztukę??? chyba ich porąbało, w obecnej sytuacji finansowej to tyle nie wydam
To poczekaj, bo samemu tego nie zrobisz. Bo niby jak?

Re: WSK 125 1972

: 2011-12-05, 21:39
autor: matthew152
Ni ma czegoś tańszego a dobrego na allegro?? jeszcze do nie dawna miałem dostęp do laminarki, tam można było takie logo wydrukować, ale nie pomyślałem:-(

Re: WSK 125 1972

: 2011-12-05, 22:00
autor: michalg1706
witam kolego ja miałem ok 50 kompletów logotypów i swego czasu sprzedawałem na allegro i z okazji mikołajów mogę poszukać bo powinienem mieć jeszcze kilka kompletów na luzie i możemy się dogadać bo prawde mówiąc ceny na allego za logotyp to trochę wygórowane i chyba znowu będe musiał odwiedzić drukarnie i dorobić troszkę kompletów bo coraz więcej mnie o to ludzie proszą

Re: WSK 125 1972

: 2011-12-05, 22:01
autor: Savier
http://allegro.pl/wsk-logo-na-bak-4-rod ... 08845.html 25 zł z przesyłką i masz porządnie, nie warto robic chyba fuszery, którą będzie widać na każdym kroku...

Re: WSK 125 1972

: 2011-12-05, 22:08
autor: matthew152
No to bym jeszcze był w stanie kupić

Re: WSK 125 1972

: 2011-12-05, 22:14
autor: Savier

Re: WSK 125 1972

: 2011-12-05, 22:28
autor: matthew152
michalg1706 pisze:witam kolego ja miałem ok 50 kompletów logotypów i swego czasu sprzedawałem na allegro i z okazji mikołajów mogę poszukać bo powinienem mieć jeszcze kilka kompletów na luzie i możemy się dogadać bo prawde mówiąc ceny na allego za logotyp to trochę wygórowane i chyba znowu będe musiał odwiedzić drukarnie i dorobić troszkę kompletów bo coraz więcej mnie o to ludzie proszą
Jakbys coś ciekawego miał to może bym sie pokusił
Savier pisze:http://allegro.pl/naklejki-wsk-na-zbior ... 39873.html tańsze jeszcze znalazłem :P
Ooo jeszcze lepiej :-D Znaczek czerwony to i pasuje czerwone paski dać:D Można by spróbować i zrobić jedyną w PL garbuskę z czerwonymi szparunkami no nie?? Taki eksperyment stylistyczny :evil:

Re: WSK 125 1972

: 2011-12-10, 09:45
autor: Savier
Nie :). Złote or wcale. IMHO oczywiście.

Re: WSK 125 1972

: 2011-12-10, 18:33
autor: matthew152
Najłatwiej to będzie zmienić plan i nie robić ich wcale, i potem patrzeć na to ze złością :/ Zobaczę jeszcze może kupie spraya złotego i te paski na złoto prysnę i zobaczę jak to będzie wyglądać

Re: WSK 125 1972

: 2011-12-23, 16:08
autor: matthew152
Garbuska powoli nabiera kształtów, musze kupić jedną lagę bo mam prawdopodobnie uszkodzoną i się przycina, nie mam pręta od hamulca, pręta sprężyny stopki, no i dętka z przodu do wymiany.
Dziś zaleje jeszcze przednie teleskopy i fajrant na święta:-)

Re: WSK 125 1972

: 2012-01-01, 15:16
autor: matthew152
No w końcu na koniec roku udało mi się go odpalić. pfff moje postanowienie się spełniło że do końca roku będzie odpał w ramie:D Jeszcze nie złożony całkowicie, bez instalacji, filtra ale póki co chodzi, z pół godziny pochodził, docierałem metoda kolegi jak to robili w latach 90tych: Najlepiej jesienią lub zimą, pierwsze z 10 min obroty optymalne na luzie, potem z 5 min tylne koło w górze i na biegu kręcenie, następne 10 min na biegu bieganie za motorem, a potem można troszkę pogazować w jedną osobę żeby go rozkręcić, po ok 50km pakuje drugą osobę i delikatnie jeździ na obrotach optymalnych nie przeciążając silnika ani go nie przegrzewając.
Kolega gwarantuje że po takim dotarciu" motor dęba staje od razu"hehehe sprawdzane na wielu Wueskach:D
Ja nie wytrzymałem i jak tylko odpalił lekko się rozgrzał to ustawiłem sprzęgło i trochę gaźnik, siadłem i delikatnie pojeździłem na niej bez hamulców jakies 50metrów sprawdzając czy wszystkie biegi chodzą a potem dopiero postawiłem i na wolnych "perkotała" sobie, a póżniej chodziłem za nią z 10 min i 5 na niej jeździłem po podwórku

http://www.youtube.com/watch?v=r_V7l64vo3Y

Re: WSK 125 1972

: 2012-01-01, 17:50
autor: 35C2S1P
Te koraliki z tyłu... Bez obrazy, ale jaka wiocha...

Re: WSK 125 1972

: 2012-01-01, 22:50
autor: matthew152
Koraliki to akurat specjalnie pozakladalem bo podoba mi sie taki lekki tuning Prl, hehe kanapa i wydech go szpeci i jakos nikomu to nie przeszkadza, a o koraliki
wąty są

Re: WSK 125 1972

: 2012-01-01, 23:04
autor: Pablo_Picasso
Wiesz, takie koraliki to możesz założyć na jakieś Wigry, a nie na odrestaurowaną WSK. :)
Pozdrawiam.

Re: WSK 125 1972

: 2012-01-05, 18:58
autor: matthew152
Jak tak to się wam nie podoba to ściągnę nie ma problemu, leje mi się z ośki kopniaka, nie pamiętam co ja tam nawet wsadziłem, no ale nieuniknione jest odkręcenie dekla. Guma gaźnika zgineła i póki co jeżdżę na rajstopie mamuni:D hehe.
Nie wiem czyja to wina że go ciężko odpalić, zapłon był ustawiany przy składaniu i miał być na gotowo, a pozatym z gaźnikiem jest coś nie tak bo świece szybko zalewa jak mu się nie da obrotów, ma coś z tym wspólnego niska temperatura?????. Jak odpali to chodzi równo tylko troche ociężale bo nie jest jeszcze ustawiony gaźnik na gotowo, może wystarczy go dobrze wyregulować na założonym filtrze i problem minie???