WSK 125 M06B3 LELEK powrót do przeszłości
: 2014-10-26, 20:40
Witam
Przedstawiam wam mój nowy nabytek WSK 125 LELEK. Motocykl kupiłem ponieważ stanowi bardzo dobry materiał do odbudowy. WSK pochodzi z roku 1975, ma niski numer ramy ( 14814XX ) i posiada charakterystyczne podzespoły dla motorów z początku produkcji.
Miedz innymi:
-tylna lampa starego typu (telewizor);
-zakrzywiona osłona łańcucha:
-kierownica z poprzeczką (jak w WSK SPORT 1);
-licznik do 120 (mała średnica kubka licznika);
Jeżeli coś pominąłem w różnicach, to proszę o odpowiedz.
Jak widzicie na zdjęciach LELEK jest w dużym stopniu oryginalny. Numery na tabliczce znamionowej są zgodne z tymi na silniku oraz ramie. Według mnie jest to dużym walorem tego motocykla, ponieważ pozwala na przywrócenie motoru do stanu fabrycznego, a nie zmusza mnie do budowy "składaka". Jednak kilka części brakuję bądź są niezgodne z oryginałem, winę za te braki ponoszą poprzedni właściciele u których WSK spędziła ostatnie 39 LAT.
Celem renowacji WSK LELEK jest przywrócenie motoru do stanu fabrycznego "lub lepszego" z wykorzystaniem możliwości jakie dają nam dzisiejsze czasy. Wszystkie pracę wykonam sam. Z pominięciem naniesienia powłok galwanicznych.
W miarę możliwości czasowych postaram się zamieszczać systematycznie relację z przebiegu prac remontowych.
Przedstawiam wam mój nowy nabytek WSK 125 LELEK. Motocykl kupiłem ponieważ stanowi bardzo dobry materiał do odbudowy. WSK pochodzi z roku 1975, ma niski numer ramy ( 14814XX ) i posiada charakterystyczne podzespoły dla motorów z początku produkcji.
Miedz innymi:
-tylna lampa starego typu (telewizor);
-zakrzywiona osłona łańcucha:
-kierownica z poprzeczką (jak w WSK SPORT 1);
-licznik do 120 (mała średnica kubka licznika);
Jeżeli coś pominąłem w różnicach, to proszę o odpowiedz.
Jak widzicie na zdjęciach LELEK jest w dużym stopniu oryginalny. Numery na tabliczce znamionowej są zgodne z tymi na silniku oraz ramie. Według mnie jest to dużym walorem tego motocykla, ponieważ pozwala na przywrócenie motoru do stanu fabrycznego, a nie zmusza mnie do budowy "składaka". Jednak kilka części brakuję bądź są niezgodne z oryginałem, winę za te braki ponoszą poprzedni właściciele u których WSK spędziła ostatnie 39 LAT.
Celem renowacji WSK LELEK jest przywrócenie motoru do stanu fabrycznego "lub lepszego" z wykorzystaniem możliwości jakie dają nam dzisiejsze czasy. Wszystkie pracę wykonam sam. Z pominięciem naniesienia powłok galwanicznych.
W miarę możliwości czasowych postaram się zamieszczać systematycznie relację z przebiegu prac remontowych.