Strona 12 z 18

Re: WSK M06 B3 1973r. początek odrestaurowywania

: 2016-06-24, 13:14
autor: qpa
Smiało możesz tak podłaczyć

Re: WSK M06 B3 1973r. początek odrestaurowywania

: 2016-06-24, 19:09
autor: marek-robert
Do żółtego czy brązowego "+" czy oba?

Re: WSK M06 B3 1973r. początek odrestaurowywania

: 2016-06-24, 19:12
autor: Mixol
Zależy który wychodzi z cewek świetlnych, są 3 kable jeden do gaszenia idzie z przerywacza, drugi z cewki ładowania do prostownika a trzeci z świetlnych który idzie do stacyjki, do niego podepnij +

Re: WSK M06 B3 1973r. początek odrestaurowywania

: 2016-06-24, 19:31
autor: marek-robert
Wychodzi na to że z samego dołu czyli żółty :roll:

Re: WSK M06 B3 1973r. początek odrestaurowywania

: 2016-06-24, 19:34
autor: Mixol
Ma wchodzić do zacisku 16 w stacyjce.

Re: WSK M06 B3 1973r. początek odrestaurowywania

: 2016-06-24, 20:00
autor: marek-robert
No i nie ma świateł. W pozycji nr 2 stacyjka powinna przekazać zdaje się prąd z 16 do 55 tak? A tu nic.

Re: WSK M06 B3 1973r. początek odrestaurowywania

: 2016-06-28, 22:56
autor: marek-robert
Dzięki za pomoc Radar, oczywiście nie wytrzymałem w domu i przed chwilą ogarnąłem dwie stacyjki. Do starej powędrowały blaszki styków z nowej razem ze sprężynkami i kulkami. Całość wydaje się że działa, jutro kupię węższe konektory i podłączę. Nowa stacyjka a raczej śmieć kupiony w Skuter Dębica też działa tyle że trzeba było ją rozebrać, usunąć "plastik" czy z czego tam jest odlany korpus z wewnętrznych styków oraz usunąć kulkę która wchodzi w kanały przy pozycji 1 i 2 bo kulka nie pozwalała na prawidłowy obrót umożliwiający złączenie wewnętrznych styków blaszką, została tylko kulka pozycji 0. Nakrętka mocująca stacyjkę nie dociska stacyjki do korpusu lampy. Ogólnie straszny złom i nigdy nikt kto rozbierze tą stacyjkę nie uwierzy że to krajowa produkcja, chyba że mieszka w Chinach. Jedyny element starannie wykonany w nowej stacyjce to metalowa obudowa, tak gruba że ledwo można zagiąć wąsy na korpusie :mrgreen: no i podłączenia na standardowe konektory.
Grunt że wszystko na dobrej drodze.
Konektorki zakupione, i zaczynamy akcję "instalacja"

Re: WSK M06 B3 1973r. początek odrestaurowywania

: 2016-07-01, 15:35
autor: Szymku
Zrób Panie dobre foty bo też pewnie będę się z elektryką męczył:)
Masz cdi?

Re: WSK M06 B3 1973r. początek odrestaurowywania

: 2016-07-03, 22:33
autor: marek-robert
Przed chwilą wróciłem z garażu, sukces okupiony był jednak nerwami. Rozleciał się nowy automat stopu i to w rękach więc z dwóch zrobiłem jeden, co za szmelc
Zdjęcia niewiele dadzą, film nakręcony mam nadzieję że będzie wszystko dokładnie widać mimo niewielkiej ilości miejsca wewnątrz klosza lampy. CDI brak. Idę w oryginał, jak pomyślę że jeszcze miałbym zakładać CDI to siwy się robię.

Re: WSK M06 B3 1973r. początek odrestaurowywania

: 2016-07-05, 22:12
autor: radar
Gratuluję sukcesów.

Re: WSK M06 B3 1973r. początek odrestaurowywania

: 2016-07-05, 23:00
autor: marek-robert
Dziękuję, bez Ciebie byłoby cholernie ciężko.

Re: WSK M06 B3 1973r. początek odrestaurowywania

: 2016-07-18, 15:26
autor: deathrider89
Nie ma we wuesce nic gorszego, a niżeli oryginalny zapłon :P

Re: WSK M06 B3 1973r. początek odrestaurowywania

: 2016-07-18, 15:56
autor: marek-robert
Może to nie Zundapp ale na owe czasy była marzeniem wielu więc nie ma co poprawiać historii. Każdy kupując taki motocykl ma 2 drogi i obie są słuszne.
P.s
Świateł też nie ma, hamulce ... :shock: ale jest nasza i to cała produkowana u nas, a teraz?

Re: WSK M06 B3 1973r. początek odrestaurowywania

: 2016-07-18, 22:17
autor: Walther77
deathrider89 pisze:Nie ma we wuesce nic gorszego, a niżeli oryginalny zapłon :P
Podziwiam cierpliwość przy renowacji i gratuluję efektów :-) Sam przez to przechodziłem więc wiem jaka jest satysfakcja po uruchomieniu .Teraz śmigam z bananem na twarzy , choć kurwy leciały przy składaniu , hehe:-) Życzę szybkiego uruchomienia i wyjazdu na drogi!

P.S. Zlej tych co klną na zapłon oryginalny ;-) Sam z nim walczyłem dopóki nie zaczął działać poprawnie ( powód cewka zapłonowa i ocierające pozostałe o magneto. Moim zdaniem w trójce właśnie zapłon jest genialnym rozwiązaniem bo kiedyś CDI nie było i wuechy latały . Kilka zasad przy montażu i regulacji i musi latać. Moja na dotarciu ale już przez chwile poczuła 80 km/h :P Frajda jest :-)

Re: WSK M06 B3 1973r. początek odrestaurowywania

: 2016-07-18, 22:23
autor: Szymku
Również kibicuję i liczę na to ,że kiedyś wszyscy się spotkamy.

Re: WSK M06 B3 1973r. początek odrestaurowywania

: 2016-07-18, 22:29
autor: Walther77
Szymku pisze:Również kibicuję i liczę na to ,że kiedyś wszyscy się spotkamy.
Też mi się marzy parada kilkudziesięciu Wuesek ;-) Pozdrawiam i sorki za offtop ;-)

Re: WSK M06 B3 1973r. początek odrestaurowywania

: 2016-07-19, 00:05
autor: Mixol
No właśnie prawie 40 lat produkowali motory, SHL, WFM, WSK i ludzie jeździli na zwykłym zapłonie, owszem tak jak kolega napisał daje w kość i jest problem z zakupem dobrych części ale da się to zrobić, jak ktoś chce CDI niech zakłada też są plusy jednak iskrownik ma swój klimat.

Re: WSK M06 B3 1973r. początek odrestaurowywania

: 2016-08-18, 14:50
autor: Kuba1325
To następny temat remontu to silnik czy jeszcze coś? I wracając do tematu siedzenia to ja w swojej b3 z '74r mam siedzenie z zagiętym tyłem i bez otworu tata twierdzi że jest ono orginalne

Re: WSK M06 B3 1973r. początek odrestaurowywania

: 2016-08-18, 18:42
autor: marek-robert
Mam pytanie związane z gaźnikiem, czy jest jakieś "wyjściowe" ustawienie gaźnika? Chodzi o to że wszystkie opisy mówią o regulacji na ciepłym silniku, więc najpierw trzeba go odpalić. Tylko jak skoro jest kompletnie rozregulowany i pewnie w takim stanie nie odpali. Temat nieaktualny, pierwsze odpalenie po 7 miesiącach przebiegło pomyślnie, pasek akumulatora też udało się "poprawić" póki co musi wystarczyć.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=ebuwRVgGk44[/youtube]

Re: WSK M06 B3 1973r. początek odrestaurowywania

: 2016-08-21, 15:40
autor: Kuba1325
Bez tłumika chyba głośno tak w garażu :lol: