WSK M06B3 rocznik 1984 - W FAZIE RENOWACJI
-
- Posty: 42
- Rejestracja: 2007-05-22, 23:40
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
- Lokalizacja: Lębork
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 rocznik 1984 - W FAZIE RENOWACJI
Fotki dorzucę za około 2 tygodnie.
Obręcze malowane były w specjalny sposób. Chciałem żeby były młotkowe ale z lekkim poblaskiem jak srebrny metalik, bo w oryginale były właśnie takie lekko pobłyskujące, nie był to zwykły kolor młotkowy. Efekt jest bardzo fajny, nie wiem jak to zostało pomalowane, mogę się tylko domyślać, że najpierw poszedł szary proszek, a na to mgiełka jakiegoś srebrnego.
Jeśli chodzi o czarny kolor, to złożyłem zamówienie na czarny połysk i taki zrobili, nie wiem jaki to numer z palety, ale efekt jest super, całość wygląda bardzo oryginalnie, połysk jest bardzo subtelny, wydobywa tylko głębię czerni i nic poza tym, nie razi po oczach. Ale to jest właśnie właściwość lakierów proszkowych, mają one specyficzny połysk.
A teraz fotki mojego nowego nabytku, SUZUKI GSXF750 2000r.
Na fotkach lekko obklejona muchami, bo zdjęcia robiłem po przyjeździe z trasy około 80km. Poza tym to bardzo przyjemny sprzęt. Teraz muszę zorganizować transport do Polski, bo raczej nie uśmiecha mi się nią jechać 1900km do domu, ale jeśli trzeba będzie to damy radę:-)
Obręcze malowane były w specjalny sposób. Chciałem żeby były młotkowe ale z lekkim poblaskiem jak srebrny metalik, bo w oryginale były właśnie takie lekko pobłyskujące, nie był to zwykły kolor młotkowy. Efekt jest bardzo fajny, nie wiem jak to zostało pomalowane, mogę się tylko domyślać, że najpierw poszedł szary proszek, a na to mgiełka jakiegoś srebrnego.
Jeśli chodzi o czarny kolor, to złożyłem zamówienie na czarny połysk i taki zrobili, nie wiem jaki to numer z palety, ale efekt jest super, całość wygląda bardzo oryginalnie, połysk jest bardzo subtelny, wydobywa tylko głębię czerni i nic poza tym, nie razi po oczach. Ale to jest właśnie właściwość lakierów proszkowych, mają one specyficzny połysk.
A teraz fotki mojego nowego nabytku, SUZUKI GSXF750 2000r.
Na fotkach lekko obklejona muchami, bo zdjęcia robiłem po przyjeździe z trasy około 80km. Poza tym to bardzo przyjemny sprzęt. Teraz muszę zorganizować transport do Polski, bo raczej nie uśmiecha mi się nią jechać 1900km do domu, ale jeśli trzeba będzie to damy radę:-)
- konan
- Posty: 260
- Rejestracja: 2007-06-12, 22:48
- Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 rocznik 1984 - W FAZIE RENOWACJI
Piękna suzi i z niecierpliwością czekam na fotki wski
miłośnik motocykli WSK-i zwłaszcza
- fazerofz6y
- Posty: 537
- Rejestracja: 2007-11-17, 12:27
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK BAK
S1EX GB
S1EX USA
S1 EX Canada
S2EX USA I inne - Lokalizacja: scotland
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 rocznik 1984 - W FAZIE RENOWACJI
Widze ze kolega suzuki w angli kupil ladny sprzecik ,a WSK swietnie bedzie wygladac
-
- Posty: 42
- Rejestracja: 2007-05-22, 23:40
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
- Lokalizacja: Lębork
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 42
- Rejestracja: 2007-05-22, 23:40
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
- Lokalizacja: Lębork
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 rocznik 1984 - W FAZIE RENOWACJI
Mały offtop dotyczący mocowania moto na przyczepce. Czytałem już troszke. Moje jedyne wątpliwości to zaciskanie przedniej zawiechy pasami? Zrobic to kokretnie czy zostawic lekki luz?
- Wojtek
- Posty: 954
- Rejestracja: 2007-01-12, 18:22
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 rocznik 1984 - W FAZIE RENOWACJI
To zależy od motocykla. Zawieszenie ściśnięte na max na dłuższą metę może utracić szczelność. Dlatego w motocyklach enduro lub mx wstawia się kołek drewniany pomiędzy oponę a błotnik i wtedy można naciągać pasy do oporu bo zawieszenie nie będzie pracować.
W GSXF nie ma takiej możliwości bo błotnik się połamie. W mx jest mocowany do dolnej półki i to ona jest górnym oparciem. W sumie to nie widziałem żeby ktoś demontował błotnik motocykla szosowego ażeby go zamocować na przyczepie (na motobazarach zawsze stoją motocykle na przyczepach) więc zepnij pasy od serca, śmignij trasę i od razu rozładuj przyczepę. Nic się nie powinno stać.
W GSXF nie ma takiej możliwości bo błotnik się połamie. W mx jest mocowany do dolnej półki i to ona jest górnym oparciem. W sumie to nie widziałem żeby ktoś demontował błotnik motocykla szosowego ażeby go zamocować na przyczepie (na motobazarach zawsze stoją motocykle na przyczepach) więc zepnij pasy od serca, śmignij trasę i od razu rozładuj przyczepę. Nic się nie powinno stać.
Bynajmniej i przynajmniej to dwa słowa o kompletnie różnym znaczeniu. Nie używa się ich zamiennie!!!!!!!!!
- pawel_scibior
- Posty: 22
- Rejestracja: 2007-09-04, 21:55
- GG: 0
- Lokalizacja: lubelskie
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 rocznik 1984 - W FAZIE RENOWACJI
A ja mam jeszcze inne pytanie, ta przyczepka nie powinna mieć świateł, numeru rejestracyjnego? Wygląda na samoróbkę i czy w razie kontroli drogowej nikt się nie przyczepi, szczególnie z mundurowych?
-
- Posty: 42
- Rejestracja: 2007-05-22, 23:40
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
- Lokalizacja: Lębork
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 rocznik 1984 - W FAZIE RENOWACJI
Listwę oświetleniową już mam, kupiłem przed odbiorem przyczepki. Jeśli chodzi o rejestrację, to przyczepki w UK traktowane są jako dodatek do auta i nie podlegają rejestracji. Wystarczy umieścić na przyczepce tablice rejestracyjną z tym samym numerem co numer rejestracyjny auta i po kłopocie. Nie trzeba mieć żadnych dowodów rejestracyjnych ani ubezpieczenia, życie staje się łatwiejsze:-)
Moto zainstaluje na przyczepce z wyczuciem. Przód za półki ale nie za mocno, tylko tak żeby moto na boki nie chodziło, mocniej zaczepie tył, chyba o uchwyt pasażera bo to najmocniejszy element mocowany prosto do ramy. Po 2 pasy będą po bokach i dodatkowo przyczepię same koła. Trasa zajmie mi około 30godzin, tak przewiduje, bo już nie pierwszy raz będę jechał autem z UK. Prędkość maks 100km/h.
Moto zainstaluje na przyczepce z wyczuciem. Przód za półki ale nie za mocno, tylko tak żeby moto na boki nie chodziło, mocniej zaczepie tył, chyba o uchwyt pasażera bo to najmocniejszy element mocowany prosto do ramy. Po 2 pasy będą po bokach i dodatkowo przyczepię same koła. Trasa zajmie mi około 30godzin, tak przewiduje, bo już nie pierwszy raz będę jechał autem z UK. Prędkość maks 100km/h.
- pawel_scibior
- Posty: 22
- Rejestracja: 2007-09-04, 21:55
- GG: 0
- Lokalizacja: lubelskie
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 rocznik 1984 - W FAZIE RENOWACJI
Aha, no to rzeczywiście bezproblemowo... Oby w Polszy jechało Ci się tak samo dobrze
-
- Posty: 42
- Rejestracja: 2007-05-22, 23:40
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
- Lokalizacja: Lębork
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 rocznik 1984 - W FAZIE RENOWACJI
W Polsce będzie ok, o to sie nie martwię, najbardziej nie lubię jechać przez Niemcy bo to kawałek drogi, a ich autostrady też są średnie.
- tymoteush00000
- Posty: 69
- Rejestracja: 2008-05-22, 10:11
- Lokalizacja: ostrołęka
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 rocznik 1984 - W FAZIE RENOWACJI
OBY WIĘCEJ TAKICH! Pięknie, pięknie i raz jeszcze pięknie! Dzięki takim ludziom "legenda" PRL-u nigdy nie przeminie! Tak trzymać!
-
- Posty: 15
- Rejestracja: 2008-06-18, 19:55
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 rocznik 1984 - W FAZIE RENOWACJI
Widze że prace przy wiesi zwolniły bądź sie zatrzymały moze zapodasz zdiecia obreczy malowanych proszkowo akurat mnie to interesuje bo chce tak malować pozdro
-
- Posty: 42
- Rejestracja: 2007-05-22, 23:40
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
- Lokalizacja: Lębork
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 rocznik 1984 - W FAZIE RENOWACJI
Witam po długiej przerwie:-)
Motocykl jest gotowy do składania, aktualnie zimuje w elementach.
Jestem gotowy przystąpić do składania, napotkałem niestety problem z amortyzatorami, moje są nieszczelne, nowych nie dostane, a zakupy używanych na allegro to też wątpliwa sprawa.
Jeśli macie jakieś pomysły to chętnie posłucham opinii.
Motocykl jest gotowy do składania, aktualnie zimuje w elementach.
Jestem gotowy przystąpić do składania, napotkałem niestety problem z amortyzatorami, moje są nieszczelne, nowych nie dostane, a zakupy używanych na allegro to też wątpliwa sprawa.
Jeśli macie jakieś pomysły to chętnie posłucham opinii.
- sismon
- Posty: 338
- Rejestracja: 2007-11-14, 23:38
- GG: 1514345
- Lokalizacja: Kock
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 rocznik 1984 - W FAZIE RENOWACJI
amortyzatory tylne czy przednie? jak tylne to mam jakaieś w super stanie na sprzedaż odezwij sie do mnie na gg 1514345
-
- Posty: 42
- Rejestracja: 2007-05-22, 23:40
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
- Lokalizacja: Lębork
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 rocznik 1984 - W FAZIE RENOWACJI
Po kilku latach wracam do tematu. Fotki już wygasły, postaram się coś wrzucić ponownie.
Motocykl jest już niemal ukończony, pozostały detale. Renowacja bardzo się przeciągnęła, ale dzięki temu jakość jest na wysokim poziomie.
Obecnie mam już tylko dwa dylematy:
1. Kedra, skaj na zbiorniku paliwa w 1984 roku powinien mieć katedrę, czy to tylko zwykły czarny skaj?
2. Oryginalne szkło przedniej lampy powinno mieć jakieś firmowe oznaczenia, kto je produkował? Może macie fotkę oryginalnego szkła?
Motocykl jest już niemal ukończony, pozostały detale. Renowacja bardzo się przeciągnęła, ale dzięki temu jakość jest na wysokim poziomie.
Obecnie mam już tylko dwa dylematy:
1. Kedra, skaj na zbiorniku paliwa w 1984 roku powinien mieć katedrę, czy to tylko zwykły czarny skaj?
2. Oryginalne szkło przedniej lampy powinno mieć jakieś firmowe oznaczenia, kto je produkował? Może macie fotkę oryginalnego szkła?
- Kuba1325
- Posty: 71
- Rejestracja: 2014-10-05, 21:20
- GG: 0
- Moje maszyny: m06 b3 '74
- Lokalizacja: Czestochowa
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 rocznik 1984 - W FAZIE RENOWACJI
powinno pisac zelmot made in poland i powinny buz wybite bumery
''A potem popłynął na wyspę władcy wiatrów gdzie władca wiatru trzyma w worku swoje wiatry''
- Mateusz WSK
- Posty: 1730
- Rejestracja: 2008-02-11, 21:47
- GG: 514342
- Moje maszyny: 175 Kobuz 82r, B3 78r, Pannonia TLF 250 61r.
- Lokalizacja: Wiązownica (Podkarpackie) RJA
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 rocznik 1984 - W FAZIE RENOWACJI
W tym roczniku nie dawali "katedry".
Szkło takie:
http://allegro.pl/nowa-szklo-reflektora ... 65799.html
Z tym że, było "wysokie i niskie" ale od czego to zależało to nie wiem. Chodzi o kołnierz tego szkła bo jak jest wysokie to więcej wystaje po za ramkę lampy, jak niskie to tyle co wystaje. Inaczej tego nie wytłumaczę
Szkło takie:
http://allegro.pl/nowa-szklo-reflektora ... 65799.html
Z tym że, było "wysokie i niskie" ale od czego to zależało to nie wiem. Chodzi o kołnierz tego szkła bo jak jest wysokie to więcej wystaje po za ramkę lampy, jak niskie to tyle co wystaje. Inaczej tego nie wytłumaczę
-
- Posty: 42
- Rejestracja: 2007-05-22, 23:40
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
- Lokalizacja: Lębork
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 rocznik 1984 - W FAZIE RENOWACJI
Ok, wielkie dzięki.
Czyli na zbiornik idzie zwykły czarny skaj, a szkło takie jak na tej aukcji. Zrobiłem jeszcze przegląd fotek roczników 83-85 u innych użytkowników i wszystkie mają to wyższe szkło. Z tego co pamiętam to wcześniej miałem niskie szkło, ale poszło do kosza i nie jestem już w stanie ustalić czy było oryginalne. To obecne kupowałem na wzór starego i jest niskie..
Ogólnie nie będę już kombinował kupie takie jak na aukcji, bo tak też wychodzi z rozeznania po zdjęciach.
Czyli na zbiornik idzie zwykły czarny skaj, a szkło takie jak na tej aukcji. Zrobiłem jeszcze przegląd fotek roczników 83-85 u innych użytkowników i wszystkie mają to wyższe szkło. Z tego co pamiętam to wcześniej miałem niskie szkło, ale poszło do kosza i nie jestem już w stanie ustalić czy było oryginalne. To obecne kupowałem na wzór starego i jest niskie..
Ogólnie nie będę już kombinował kupie takie jak na aukcji, bo tak też wychodzi z rozeznania po zdjęciach.
-
- Posty: 42
- Rejestracja: 2007-05-22, 23:40
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
- Lokalizacja: Lębork
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 rocznik 1984 - W FAZIE RENOWACJI
W kwestii szkła niestety popełniłem błąd i moje rozeznanie po fotkach było nietrafione.
Do rzeczy.
W 2003 roku kupiłem takie szkło (oryginalne było pęknięte, już go nie mam i nie pamiętam jak wyglądało):
Teraz kupiłem wysokie szkło, oryginalne Zelmot, takie:
Niestety wysokie szło Zelmot nie pasuje do mojej ramki, ma dosłownie 2mm za dużą średnicę, ramka nachodzi tylko kawałek i nie chce zejść do końca. Jest to dowód na to, że oryginalnie było tam niskie szkło.
A tak wygląda moja ramka:
Obecnie szukam foto oryginalnego niskiego szkła do ostatnich roczników B3. Chodzi mi o napisy i oznaczenia na szkle. Jeśli macie takie szkło do podrzućcie zdjęcie.
W sieci znalazłem tylko takie foto oryginalnego płaskiego szkła, ale nie widać dokładnych oznaczeń.
Do rzeczy.
W 2003 roku kupiłem takie szkło (oryginalne było pęknięte, już go nie mam i nie pamiętam jak wyglądało):
Teraz kupiłem wysokie szkło, oryginalne Zelmot, takie:
Niestety wysokie szło Zelmot nie pasuje do mojej ramki, ma dosłownie 2mm za dużą średnicę, ramka nachodzi tylko kawałek i nie chce zejść do końca. Jest to dowód na to, że oryginalnie było tam niskie szkło.
A tak wygląda moja ramka:
Obecnie szukam foto oryginalnego niskiego szkła do ostatnich roczników B3. Chodzi mi o napisy i oznaczenia na szkle. Jeśli macie takie szkło do podrzućcie zdjęcie.
W sieci znalazłem tylko takie foto oryginalnego płaskiego szkła, ale nie widać dokładnych oznaczeń.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości