Pawel15 i jego WSKi :)

Awatar użytkownika
pawel15
Posty: 1247
Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
GG: 2782862
Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
Lokalizacja: Dąbie
Kontaktowanie:

Re: Pawel15 i jego WSK 125 M06B3 1980r :)

Post autor: pawel15 » 2008-06-26, 20:19

Właśnie filterek postaram się założyć. A mam jeszcze takie pytanie- czy ten filterek nie będzie zmniejszał dopływu paliwa do gaźnika? I czy ten filterek ma być duży czy może być taki mały "dyskretny"?
Mateusz pisze:dopracuj pare elementów i wtedy zbieraj na SHL :P

Taki mam plan :).

Awatar użytkownika
Mateusz WSK
Posty: 1730
Rejestracja: 2008-02-11, 21:47
GG: 514342
Moje maszyny: 175 Kobuz 82r, B3 78r, Pannonia TLF 250 61r.
Lokalizacja: Wiązownica (Podkarpackie) RJA
Kontaktowanie:

Re: Pawel15 i jego WSK 125 M06B3 1980r :)

Post autor: Mateusz WSK » 2008-06-26, 22:00

to ja bym wolał założyć jakiś filterek czy tą siateczke na kraniku.ja jeszcze nie miałem u siebie problemów z zabijaniem gaźnika itd, raz czyściłem kranik ot tak sobie to był jakiś syf, nie wiem skad to sie wzięło.gaźnika jeszcze nie zatkało.w sumie to moze i dobry pomysł, ale z tym to wydaje mi sie jakoś mniej oryginalna :P.
no ja właśnie nie wiem jak to jest czy nie będzie za mało paliwa dostarczało.różne opinie o tym słyszałem, sam nie wiem co o tym sądzić, nigdy tego nie stosowałem ;)

Awatar użytkownika
wueskajarka
Posty: 314
Rejestracja: 2007-08-01, 22:37
GG: 5298596
Lokalizacja: G O R Z Ó W
Kontaktowanie:

Re: Pawel15 i jego WSK 125 M06B3 1980r :)

Post autor: wueskajarka » 2008-06-26, 22:51

pawel15 pisze:czy ten filterek nie będzie zmniejszał dopływu paliwa do gaźnika? I czy ten filterek ma być duży czy może być taki mały "dyskretny"?
WSK to nie Yamaha R1 i paliwo powinno płynąć dobrze pod warunkiem, że filterek nie będzie zbyt malutki.
Jak wpiszesz w Allegro "filtr wsk" to coś znajdziesz.

Ja bym się skupił na tej siateczce wewnątrz zbiornika, gdyż zawsze tam "syf" jest, był i będzie :/

A może ktoś ma jakieś propozycje dla kolegi co do filterka ?
Nie chcę kotka, nie chcę pieska - radość sprawi mi ... WUESKA !!

Awatar użytkownika
Mateusz WSK
Posty: 1730
Rejestracja: 2008-02-11, 21:47
GG: 514342
Moje maszyny: 175 Kobuz 82r, B3 78r, Pannonia TLF 250 61r.
Lokalizacja: Wiązownica (Podkarpackie) RJA
Kontaktowanie:

Re: Pawel15 i jego WSK 125 M06B3 1980r :)

Post autor: Mateusz WSK » 2008-06-27, 09:47

ja bym jednak pozostał przy Twojej propozycji Jarek ;)

Awatar użytkownika
pawel15
Posty: 1247
Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
GG: 2782862
Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
Lokalizacja: Dąbie
Kontaktowanie:

Re: Pawel15 i jego WSK 125 M06B3 1980r :)

Post autor: pawel15 » 2008-06-27, 10:19

Mateusz pisze:w sumie to moze i dobry pomysł, ale z tym to wydaje mi sie jakoś mniej oryginalna :P.
Szczerze mówiąc montaż takiego filterka nie jest jakimś WT tylko usprawnieniem.
A co do filtra to podoba mi sie taki filterek- http://www.allegro.pl/item385187737_fil ... _inne.html
Nie jest ani za duży ani za mały. Co o nim sądzicie? Bo wg. mnie powinien być OK.

Awatar użytkownika
Wężu
Posty: 1149
Rejestracja: 2007-06-26, 12:36
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B1, WSK M06 B3 3x, Iż 49
Lokalizacja: Rdziostów
Kontaktowanie:

Re: Pawel15 i jego WSK 125 M06B3 1980r :)

Post autor: Wężu » 2008-06-28, 11:01

Mam taki filtr w swojej i dopiero po jego założeniu uświadomiłem sobie jak syf jest w baku. 10 min jazdy i już był cały zapchany ;) Także radze każdemu kto dba o swój sprzęt wydać te 4 zł.
Jeżdżę motocyklem WSK ;)

Ekipa Południe®

dabrowskim
Posty: 11
Rejestracja: 2008-06-28, 01:04
Lokalizacja: HAJNÓWKA(podlaskie)
Kontaktowanie:

Re: Pawel15 i jego WSK 125 M06B3 1980r :)

Post autor: dabrowskim » 2008-06-29, 00:59

Ja u siebie zamontowałem jakiś filtr Filtrona którego używa sie w Fiacie 125p naprawdę daje rade. Syf faktycznie straszny
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
pawel15
Posty: 1247
Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
GG: 2782862
Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
Lokalizacja: Dąbie
Kontaktowanie:

Re: Pawel15 i jego WSK 125 M06B3 1980r :)

Post autor: pawel15 » 2008-06-29, 14:45

Wężu pisze:Mam taki filtr w swojej i dopiero po jego założeniu uświadomiłem sobie jak syf jest w baku. 10 min jazdy i już był cały zapchany ;) Także radze każdemu kto dba o swój sprzęt wydać te 4 zł.
A nie ogranicza taki filtr dopływu paliwa do gaźnika? Bo w najbliższych dniach mam zamiar takowy zakupić :).

Awatar użytkownika
pawel15
Posty: 1247
Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
GG: 2782862
Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
Lokalizacja: Dąbie
Kontaktowanie:

Re: Pawel15 i jego WSK 125 M06B3 1980r :)

Post autor: pawel15 » 2008-07-04, 11:24

Przepraszam- znowu post pod postem :/
Zapodaje nowe fotki WSKi a raczej tego co w niej zrobiłem :). Czyli wyposażyłem ją w przedni hamulec- narazie jeszcze do podregulowania. WSK także otrzymała oryginalny pasek na zbiornik- niestety trochę jest za krótki ale jest OK. Oraz przeczyściłem z farby przednia oprawkę reflektora- ale jak na WSK patrzę to nie podoba mi się ta oprawka wiec zacznę szukać oryginalnej chromowanej :). Zapodaje fotki:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f7a ... f5835.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/590 ... b8419.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e88 ... 2f8d2.html
Proszę o komentarze :).

Awatar użytkownika
Wężu
Posty: 1149
Rejestracja: 2007-06-26, 12:36
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B1, WSK M06 B3 3x, Iż 49
Lokalizacja: Rdziostów
Kontaktowanie:

Re: Pawel15 i jego WSK 125 M06B3 1980r :)

Post autor: Wężu » 2008-07-04, 11:59

pawel15 pisze:A nie ogranicza taki filtr dopływu paliwa do gaźnika? Bo w najbliższych dniach mam zamiar takowy zakupić :).
Jak jest czysty to nie. Proponuje go wymieniać co jakieś 100km (biorąc pod uwagę środek Wueskowych baków). 4 zł to chyba nie majątek.
Jeżdżę motocyklem WSK ;)

Ekipa Południe®

Awatar użytkownika
Jezus
Posty: 129
Rejestracja: 2008-03-26, 15:53
GG: 5315407
Moje maszyny: M06B1 '70
Lokalizacja: Leszno/Wroclove
Kontaktowanie:

Re: Pawel15 i jego WSK 125 M06B3 1980r :)

Post autor: Jezus » 2008-07-04, 12:22

Jaki filtr byście polecali? Mogą być te za 4pln czy moze lepiej te za 10pln?

W ogóle temat by się przydał, niech moderacja wydzieli osobny wątek ;]
Amen.

Awatar użytkownika
pawel15
Posty: 1247
Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
GG: 2782862
Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
Lokalizacja: Dąbie
Kontaktowanie:

Re: Pawel15 i jego WSK 125 M06B3 1980r :)

Post autor: pawel15 » 2008-07-17, 18:48

Ja póki co jeszcze w filtr się nie wyposażyłem ale na dniach postaram sie to zrobić :).
Podaję kilka nowych fotek mojej WSKi a raczej tego co w niej zrobiłem. Mianowicie WSK dostała osłonkę łańcucha kompletna(mam dwie części), został także zmieniony tłumik- ten "nowy" praktycznie nie ma wgnieceń oraz zamontowałem mu wyciszenie na końcu tłumika(oryginał). Przydało by się go tylko pomalować ale to także będzie zrobione :). Niestety do zrobienia zostało dokładne uszczelnienie kolanka wydechu przy łączeniu z cylindrem- pod czas jazdy słychać tylko "pru pru pru" spod tego miejsca :D.
Serce WSKi bije bardzo ładnie- zrobiłem już 139 km od remontu(wiecie po polach za dużo nie jeżdżę- trochę mi jej szkoda) bezawaryjnie. Nawet ostatnio udaje mi się ją odpalić ręką jak już się trochę nagrzeje :D.
Podaję także kilka fotek w duecie- w rodzinie znowu są dwie WSKi :D. Garbuska która jest na fotkach jest w posiadaniu mojego brata- kosztowała 250zł z dokumentami w stanie do przejrzenia, przeczyszczenia. Silnik w bardzo dobrym stanie :).
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8b6 ... dc18d.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/995 ... d4610.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2d3 ... 164ed.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/791 ... 25db0.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3f7 ... 8134a.html
Zapraszam do komentowania :)

Awatar użytkownika
Mateusz WSK
Posty: 1730
Rejestracja: 2008-02-11, 21:47
GG: 514342
Moje maszyny: 175 Kobuz 82r, B3 78r, Pannonia TLF 250 61r.
Lokalizacja: Wiązownica (Podkarpackie) RJA
Kontaktowanie:

Re: Pawel15 i jego WSK 125 M06B3 1980r :)

Post autor: Mateusz WSK » 2008-07-17, 19:07

załatw sobie tą cholerną tylną lampe bo szpeci motorek :P
chyba silnik wyczyściłeś bo ładnie nawet wygląda.fajnego garbuska ma brat :), fajne foty.masz z kim pośmigać itd, zazdroszcze Ci ;). opłacało mu sie, z papierem i w ładnym stanie, pogratuluj mu.niech sie moze zarejestruje na forum.zazdroszcze Ci ze masz z kim pośmigać i to takimi WSKami :oops:
nie moge kurde odpalić wszystkich fotek co podałeś :(.dobrze że wymieniłeś ten tłumik.u mnie też tak czasem "pierdzi" gdy sie poluzuje nakrętka.
pozdr ;)

Awatar użytkownika
pawel15
Posty: 1247
Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
GG: 2782862
Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
Lokalizacja: Dąbie
Kontaktowanie:

Re: Pawel15 i jego WSK 125 M06B3 1980r :)

Post autor: pawel15 » 2008-07-17, 19:35

Mateusz pisze:załatw sobie tą cholerną tylną lampe bo szpeci motorek :P
No trzeba będzie bo też czasami patrzeć nie mogę :P.
Mateusz pisze:chyba silnik wyczyściłeś bo ładnie nawet wygląda
Silnik taki był zawsze- regularnie o niego dbam przecierając szmatką po każdej jeździe. Od remontu który wykonałem na wiosnę i przy tym myciu karterów nawet dobrze się nie zabrudził :P.
Mateusz pisze:opłacało mu sie, z papierem i w ładnym stanie
Pewnie, ze sie opłacało. Ale byłą w gorszym stanie(jakieś kropki na lakierze i sporo rdzy) ale uratowaliśmy oryginalny lakier bo jest jeszcze OK. Ja potem wymyłem WSK i prze polerowałem pastą Tempo wiece o wiele lepiej się prezentuje :).
Mateusz pisze:nie moge kurde odpalić wszystkich fotek co podałeś
U mnie działają :).
Mateusz pisze:dobrze że wymieniłeś ten tłumik.u mnie też tak czasem "pierdzi" gdy sie poluzuje nakrętka.
Właśnie u mnie pierdzi a nakrętka kolanka jest dokręcona na max. To wina kolanka. Ma nierówny rant- wiesz o co chodzi.
Chłopaki zapraszam do komentowania :).

Awatar użytkownika
Mateusz WSK
Posty: 1730
Rejestracja: 2008-02-11, 21:47
GG: 514342
Moje maszyny: 175 Kobuz 82r, B3 78r, Pannonia TLF 250 61r.
Lokalizacja: Wiązownica (Podkarpackie) RJA
Kontaktowanie:

Re: Pawel15 i jego WSK 125 M06B3 1980r :)

Post autor: Mateusz WSK » 2008-07-17, 22:20

już udało mi sie wszystkie fotki oglądnąć :)
spoko szparunki ma WSKa Twojego brata :)
na dniach chce widzieć tylną lampe :P
aha rozumie z tym kolankiem.ja swoje wymienilem bo kołnierz miało wyrobione i latało tam.to co teraz mam to znalazłem na złomie w ładnym nawet stanie, kołnierz super.mam jeszcze drugie zapasowe,również ze złomu i dobre :)
pozdr.

Awatar użytkownika
Jezus
Posty: 129
Rejestracja: 2008-03-26, 15:53
GG: 5315407
Moje maszyny: M06B1 '70
Lokalizacja: Leszno/Wroclove
Kontaktowanie:

Re: Pawel15 i jego WSK 125 M06B3 1980r :)

Post autor: Jezus » 2008-07-17, 23:10

Paweł - chcesz tylną lampę za 10pln? ;]
Chyba nawet dwie mam... mogę Ci obydwie dać. Jakby co to masz moje gg ;)
Amen.

Awatar użytkownika
pawel15
Posty: 1247
Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
GG: 2782862
Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
Lokalizacja: Dąbie
Kontaktowanie:

Re: Pawel15 i jego WSK 125 M06B3 1980r :)

Post autor: pawel15 » 2009-10-27, 18:13

Robię spory odkop ale ostatnio stałem się posiadaczem dwóch WSK(a raczej tego co z nich pozostało). Jedna to B3 z 1978 roku a druga to albo M06-64(do dwuramówki byłby silnik i zbiornik ale za późno przyjechałem i zwinął je znajomy handlarz :() albo B1 nie wiem z którego roku(tabliczki nie ma a numery zeszlifowane :(). Obie WSK przygarnąłem ze złomu i będę starał się odnowić. Chyba mi są pisane WSK ze złomu bo każdą którą posiadam ma takie samo pochodzenie. Mam parę pytań co do B3- czy w 1978r na tabliczce znamionowej wybijane były numery ramy i silnika(na B3 z 1980r mam wybity tylko rok produkcji)? Na garbusce(która kiedyś byłą brata rodzonego, teraz jest brata ciotecznego) numery ramy i silnika są wybite. Czy pedał hamulca powinien być chromowany(taki jest) czy ocynkowany? Czy kierownica powinna być z rączkami/klamkami chromowanymi czy alu(wydaje mi się, że alu). Czy osłony nóg nieruchomych powinny mieć otwory na kierunkowskazy(chyba nie)? Czy szparunki powinny być złote(zachowały się resztki) czy białe? Czy lampa przód powinna być metalowa(z miejscem na zasówkę)? Bo chyba ta metalowa lampa jest nieoryginalna. I ta dwuramówka- czy to M06-64 czy B1? Szparunki złote. Proszę o odpowiedzi. Oto fotki obu WSK.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/61a ... ad381.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2ea ... 8e485.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/08d ... 9bbd1.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1f6 ... f1893.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3b7 ... 3b1ab.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/321 ... 2d54c.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9dc ... ce869.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/71d ... a35dc.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/291 ... fcc46.html
A co do B3 z 1980r- nic wielkiego się nie zmieniło- doszła lampa tył i bagażnik. Nic więcej poza tym nie zmieniałem i używam jej do przejażdżek :). Postaram się wrzucić nowe fotki. W rodzinie(brat kupił) przybyły także dwie B3(84 i 81r) które niestety idą na sprzedaż :(- http://allegro.pl/item765325909_wsk_125 ... zesci.html.
Proszę o komentarze :)

Awatar użytkownika
WSK
Posty: 423
Rejestracja: 2009-02-21, 12:47
GG: 9912702
Moje maszyny: Kilka..
Lokalizacja: Łąki
Kontaktowanie:

Re: Pawel15 i jego WSK 125 M06B3 1980r :)

Post autor: WSK » 2009-10-27, 18:32

To M06-B1, co tu sie rozpisywać, żeby dowiedzieć się więcej szczegułów wejdź w temat:
http://www.wueska.pl/viewtopic.php?f=9&t=147&start=60


Co do tej B3 to będzie klasyk, czyli plastikowa lampa, bak 3-częściowy, biały szparun na błotnikach, itp itd...
1978 miał wybite numery ramy i silnika.
MoTór nie umiera nigdy!- MoTór jest wieczny!
"make love, not war"

Awatar użytkownika
pawel15
Posty: 1247
Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
GG: 2782862
Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
Lokalizacja: Dąbie
Kontaktowanie:

Re: Pawel15 i jego WSK 125 M06B3 1980r :)

Post autor: pawel15 » 2009-10-27, 18:35

Co do B1 to czytałem ten temat i teraz jestem pewien, ze to ten model. Jutro ją dokładniej umyję i porobię więcej zdjęć. Szkoda, że numery ramy są zeszlifowane, wtedy może można by dokładniej dojść jaki to rocznik.

Awatar użytkownika
mateusz 46
Posty: 231
Rejestracja: 2009-05-05, 20:55
Moje maszyny: rm 125
Kontaktowanie:

Re: Pawel15 i jego WSK 125 M06B3 1980r :)

Post autor: mateusz 46 » 2009-10-27, 18:38

''Szkoda, że numery ramy są zeszlifowane '' pewnie kradziona :D
Ekipa Północ

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości