Strona 1 z 1

Witam,jestem nowy:)

: 2010-11-15, 16:54
autor: franz998
Jak w temacie.
Miałem zamiar kupić właśnie motor marki WSK i jakoś udało mi się.
Posiadam fakturę zakupu,wcześniej motor był w straży granicznej,później odkupił go jakiś Pan i ja odkupiłem motor od syna tego Pana:)
Niby motor miał taki bak,ale wg mnie powinien mieć ten wąski.I taki też zakupiłem.
Obecnie motor stoi na kołach,ale wszystko pościągałem już,chcę ją doprowadzić do stanu pierwotnego.
Mam nadzieję,że z rejestracją nie będzie przypału...
Wg faktury motor jest z 1982 roku i ma pojemność 125cm.
Możecie coś na temat tego motoru powiedzieć?

Re: Witam,jestem nowy:)

: 2010-11-15, 17:37
autor: Savier
Zdjęcie troche małe. Nie oryginalne siedzenie (powinno być bez tej aluminiowej ramki, ale takie może zostać ;) ), tak jak już pisałeś bak, powinien być wąski (10 l pojemności). Ostatnio widoczną nieoryginalnością jest tłumik od M21W2 (popularniejsza nazwa "czwóra" :D). Postaraj się dodać lepsze zdjęcia, może damy rade coś w tedy więcej powiedzieć. Błotniki są takie kwadratowe, czy okrągłe? Powinny być kwadratowe.

Tutaj możesz poczytać o swoim modelu. Pozderki! viewtopic.php?f=9&t=337

Re: Witam,jestem nowy:)

: 2010-11-15, 18:10
autor: maykii
Generalnie wszystko tak jak pisał Savier, zbiornik powinien być 10.5L. Błotniki na zdjęciu widać, że są okrągłe, a powinne być kwadraty już w 82r. Ale widziałem już wile modeli z tego roku z okrągłymi błotnikami.

Re: Witam,jestem nowy:)

: 2010-11-15, 19:55
autor: franz998
a dzięki to już coś...
wiem,że tłumik jest od 4ki,właśnie go sprzedaję.Siedzenie obiję u tapicera,błotniki są zaokrąglone.
A powiedzcie mi,czy wasze wuseki lekko odpalają czy kopnik stawia duży opór?U mnie raczej lekko chodzi nóżka od odpalania,może dlatego,że pamiętam jak to było w jawie 350 i mam tylko takie wrażenie...
I czym pomalować felgi?Macie jakieś doświadczenie?

Dzięki

Re: Witam,jestem nowy:)

: 2010-11-15, 20:01
autor: Savier
Co do malowania, to nigdy tego nie robiłem, najlepiej spytaj kogoś innego. Jeśli kopniak obraca się lekko = nie ma oporów = słaba kompresja w cylindrze = słaba moc. Być może, jak pisałeś, to tylko wrażenie po Jawie 350 ;).

Re: Witam,jestem nowy:)

: 2010-11-15, 20:15
autor: franz998
oto dodatkowa fotka tyłu:)

no jak poskładam i przejadę się to będę wiedział,czy wymieniać tłok i cylinder.
Chyba nie będę się bawił w szlif i nowy tłok.Nowe części tłok,pierścienie i cylinder można nabyć za 80 zł.

Re: Witam,jestem nowy:)

: 2010-11-15, 20:42
autor: maykii
Jak chcesz mieć dobrze zrobiony motocykl to załatw sobię ładny cylinder żeliwny i zrób szlif pod oryginalny gorzycki tłok. Będziesz jeździł i jeździł.

P.S. Zajżyj na PW franz998

Re: Witam,jestem nowy:)

: 2010-11-15, 21:21
autor: Karlicek
Lubię sprzęty z ciekawą przeszłością (mam na myśli służbę w straży granicznej). Co do oporu kopniaka, to wydaje mi się, że w wueskach "chodzą" stosunkowo lekko, ale bardziej obiektywny był by pomiar ciśnienia sprężania. Ogólnie to na tych małych fotkach wygląda całkiem całkiem ;)

Re: Witam,jestem nowy:)

: 2010-11-15, 22:35
autor: Savier
Uwierz mi, mam felgi w o wiele gorszym stanie. Taka mała rada, jak już chcesz zrobić remont to raz a porządnie i na długie lata.... ;).

Re: Witam,jestem nowy:)

: 2011-04-05, 14:04
autor: Miły
Ładnie się prezentuje choć powinieneś powymieniać części o których pisali koledzy wyżej.Co do felg ja bym pochromował. ;]

Re: Witam,jestem nowy:)

: 2011-04-05, 14:23
autor: adimen2007
Orientujesz się może ile kosztuje profesjonale chromowanie, na podkładzie miedzi i niklu. Użytkownicy którzy robią profesjonalny remont zmuszeni są zrezygnować z chromowania. Dużo ludzi również się deklaruje, że będzie przeprowadzało chromowanie, po ocenie w zakładzie i oszacowaniu kosztów szczęka opada. Mam nadzieje, że nie wziąłeś pod uwagę "hromowania" w szpreju.