WSK 125 1972

Awatar użytkownika
matthew152
Posty: 179
Rejestracja: 2011-05-31, 18:21
GG: 7106949
Moje maszyny: _______ -WSK M06b3 '73
-WSK M21w2 KOBUZ '78
-Komar 2320 '69
Lokalizacja: Kluczewsko
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 1972

Post autor: matthew152 » 2011-10-26, 18:26

Ja chce żeby wyglądały identycznie jak oryginalnie, pewnie będe zmuszony kupić jakiś mniejszy pistolet zaprawkowy czy areograf żeby mniejszy obszar malował, mam na dyski szablon tego pół księżyca tylko a nie mam drugiej części, nie wiem też jaka grubość była oryginalnie szparunków

Coś takiego mam:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
matthew152
Posty: 179
Rejestracja: 2011-05-31, 18:21
GG: 7106949
Moje maszyny: _______ -WSK M06b3 '73
-WSK M21w2 KOBUZ '78
-Komar 2320 '69
Lokalizacja: Kluczewsko
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 1972

Post autor: matthew152 » 2011-11-20, 15:13

Wsk stanęła już prawie na koła, nie wiem co powinno być z tyłu między zębatką a wachaczem??
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 1972

Post autor: Savier » 2011-11-20, 15:14

Tam powinien być dystans.

Awatar użytkownika
matthew152
Posty: 179
Rejestracja: 2011-05-31, 18:21
GG: 7106949
Moje maszyny: _______ -WSK M06b3 '73
-WSK M21w2 KOBUZ '78
-Komar 2320 '69
Lokalizacja: Kluczewsko
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 1972

Post autor: matthew152 » 2011-11-20, 15:18

taka tulejka jak po drugiej stronie tylko krótsza nie??

Awatar użytkownika
WSK
Posty: 423
Rejestracja: 2009-02-21, 12:47
GG: 9912702
Moje maszyny: Kilka..
Lokalizacja: Łąki
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 1972

Post autor: WSK » 2011-11-20, 15:23

mem.jpg
Popraw to przednie koło....
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
MoTór nie umiera nigdy!- MoTór jest wieczny!
"make love, not war"

Awatar użytkownika
matthew152
Posty: 179
Rejestracja: 2011-05-31, 18:21
GG: 7106949
Moje maszyny: _______ -WSK M06b3 '73
-WSK M21w2 KOBUZ '78
-Komar 2320 '69
Lokalizacja: Kluczewsko
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 1972

Post autor: matthew152 » 2011-11-20, 15:27

Wiem mój błąd najpierw pomalowałem obręcze a potem zmieniałem opony, hehehe. Coś spróbuje z nią zrobić i ostatecznie jakieś czernidło dam

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 1972

Post autor: Savier » 2011-11-20, 16:28

Tu się nie ma z czego śmiać... Nie stosuj czarnidła, bo opona będzie się ślizgać.

Awatar użytkownika
Łukasz
Posty: 182
Rejestracja: 2011-07-04, 23:45
GG: 0
Moje maszyny: Simson SR50 1991
Lokalizacja: Odolanów
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 1972

Post autor: Łukasz » 2011-11-20, 16:38

A ja tam w Pegazie plakiem (nie wiem jak to się dokładnie pisze :mrgreen: ) przejechałem i ślizgu nie było :mrgreen:

Kermit

Re: WSK 125 1972

Post autor: Kermit » 2011-11-20, 17:55

Główka ramy jest krzywa. Ewidentnie widać wygiętą belkę pod bakiem.

Awatar użytkownika
matthew152
Posty: 179
Rejestracja: 2011-05-31, 18:21
GG: 7106949
Moje maszyny: _______ -WSK M06b3 '73
-WSK M21w2 KOBUZ '78
-Komar 2320 '69
Lokalizacja: Kluczewsko
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 1972

Post autor: matthew152 » 2011-11-20, 20:04

Wiem, po upadku z wiaduktu jest ale co mam zrobić, nie naprostuje tego:(

Grzaniec

Re: WSK 125 1972

Post autor: Grzaniec » 2011-11-22, 16:52

Dałoby radę to wyprostować. Potrzebny palnik, dobre imadło, trochę przyrządów pomiarowych....tyle, że trzeba to było robić przed lakierem. A tak...z krzywą ramą to trochę dziwne podejście do remontu....ale to Twój motocykl.

Awatar użytkownika
matthew152
Posty: 179
Rejestracja: 2011-05-31, 18:21
GG: 7106949
Moje maszyny: _______ -WSK M06b3 '73
-WSK M21w2 KOBUZ '78
-Komar 2320 '69
Lokalizacja: Kluczewsko
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 1972

Post autor: matthew152 » 2011-11-22, 17:45

Nie mam do niego papierów, więc i tak nim nie pojeżdże, zresztą i tak palnika nie mam

Awatar użytkownika
matthew152
Posty: 179
Rejestracja: 2011-05-31, 18:21
GG: 7106949
Moje maszyny: _______ -WSK M06b3 '73
-WSK M21w2 KOBUZ '78
-Komar 2320 '69
Lokalizacja: Kluczewsko
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 1972

Post autor: matthew152 » 2011-12-03, 19:56

Ostatnie malowanie poliuretanem, troszkę oszczędnie ale jest, błotniki i tak będą malowane bazą i bezbarwnym z powodu szparunków, ale to taki prototyp zrobiłem z czerwonymi krzywymi szparunkami. Od spodu błotniki zamierzam barankiem spryskać żeby się tam rdza nie dobrała
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Łukasz
Posty: 182
Rejestracja: 2011-07-04, 23:45
GG: 0
Moje maszyny: Simson SR50 1991
Lokalizacja: Odolanów
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 1972

Post autor: Łukasz » 2011-12-03, 23:47

Czerwone szparunki hmm...zobaczymy jak to będzie wyglądać w całości :mrgreen:

Awatar użytkownika
matthew152
Posty: 179
Rejestracja: 2011-05-31, 18:21
GG: 7106949
Moje maszyny: _______ -WSK M06b3 '73
-WSK M21w2 KOBUZ '78
-Komar 2320 '69
Lokalizacja: Kluczewsko
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 1972

Post autor: matthew152 » 2011-12-04, 14:20

O którą wgniotę ci chodzi?? Baranek na wszelki wypadek, jakby kiedyś mi się zachciało po błotku pojeździć(broń Boże)

Awatar użytkownika
WSK
Posty: 423
Rejestracja: 2009-02-21, 12:47
GG: 9912702
Moje maszyny: Kilka..
Lokalizacja: Łąki
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 1972

Post autor: WSK » 2011-12-04, 14:35

LukS2 pisze:Będziesz coś robił z tą gigantyczną wgniotą na błotniku? Gdzie Ty chcesz tym jeździć, że dajesz baranek? Przecież to syf jakich mało, trzyma wode, odpada...
LukS2, te gigantyczne "wgnioty" po obu stronach błotnika są fabryczne, przecież tam przechodzą oslony górne lag o.0, miałeś Ty kiedyś do czynienia z B3?...
MoTór nie umiera nigdy!- MoTór jest wieczny!
"make love, not war"

Awatar użytkownika
Karlicek
Posty: 193
Rejestracja: 2010-07-08, 12:53
GG: 7162090
Moje maszyny: M21 W2
M06 B3
Lokalizacja: Gniezno
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 1972

Post autor: Karlicek » 2011-12-04, 14:53

Hehe a już myślałem, że jestem jakiś ułomny i nie widzę nawet pogiętego błotnika.
Ja się z panem zgadzam. Oczywiście, że jest to ukartowana robota określonych kół.

Awatar użytkownika
matthew152
Posty: 179
Rejestracja: 2011-05-31, 18:21
GG: 7106949
Moje maszyny: _______ -WSK M06b3 '73
-WSK M21w2 KOBUZ '78
-Komar 2320 '69
Lokalizacja: Kluczewsko
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 1972

Post autor: matthew152 » 2011-12-04, 15:03

Sam się tez przestraszyłem że coś przeoczyłem hehehe ;D , ja przy nim tyle siedziałem i nic nie widziałem a LukS2 spojrzał na zdjęcie i znalazł :-| W pierwszej chwili to sobie zdjęcia powiększyłem i zacząłem jej szukać hahahaha :mrgreen:

hartman

Re: WSK 125 1972

Post autor: hartman » 2011-12-04, 20:46

Prawie jak panonia z tymi czerwonymi szparunkami. Jestem ciekaw jak to w całości będzie wyglądać.

Awatar użytkownika
matthew152
Posty: 179
Rejestracja: 2011-05-31, 18:21
GG: 7106949
Moje maszyny: _______ -WSK M06b3 '73
-WSK M21w2 KOBUZ '78
-Komar 2320 '69
Lokalizacja: Kluczewsko
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 1972

Post autor: matthew152 » 2011-12-04, 21:30

Nieee nie łudźcie się, czerwonych szparunków raczej nie będzie, chyba że ktoś mnie podpuści, mam tych pasków sporo, łatwo je się nakleja tylko na zakrętach nie chcą się za bardzo układać, wolałbym złote ale.. "jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma"... jeszcze logo muszę w warunkach domowych zrobić

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości