Gil Łukasza
- Łukasz
- Posty: 182
- Rejestracja: 2011-07-04, 23:45
- GG: 0
- Moje maszyny: Simson SR50 1991
- Lokalizacja: Odolanów
- Kontaktowanie:
Re: WSK Gil renowacja by luKi
No i dzisiaj( i wczoraj itd. ) udało mi się złożyć silnik. Części wymienione na nowe to :
-Szkiełkowanie
-Zębatka zdawcza
-Zębatka wału
-Łańcuszek sprzęgłowy
-Uszczelki
-Szpilki cylindra
-Śruby silnika
-Wałek kopnika
-Cylinder żeliwny + tłok i duperelki
-Tarcze sprzęgła
-Kosz sprzęgłowy
-Łożyska i simmeringi
-Kabel WN
-Wał-regeneracja
A teraz cena końcowa remontu silnika :550 zł
Foty
Ps. Oceniać
-Szkiełkowanie
-Zębatka zdawcza
-Zębatka wału
-Łańcuszek sprzęgłowy
-Uszczelki
-Szpilki cylindra
-Śruby silnika
-Wałek kopnika
-Cylinder żeliwny + tłok i duperelki
-Tarcze sprzęgła
-Kosz sprzęgłowy
-Łożyska i simmeringi
-Kabel WN
-Wał-regeneracja
A teraz cena końcowa remontu silnika :550 zł
Foty
Ps. Oceniać
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 2011-10-06, 15:10 przez Łukasz, łącznie zmieniany 1 raz.
- Savier
- Administrator
- Posty: 6351
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK Gil renowacja by luKi
Kurcze, też kiedyś miałem takie zabawki... Ale wszystkie porozkręcałem .
Silnik spoko, cena wydaje mi się w miarę. Szkoda tylko, że dałeś nowy cylinder. W tym przypadku jestem zdania, że co ZMD do dobre .
Silnik spoko, cena wydaje mi się w miarę. Szkoda tylko, że dałeś nowy cylinder. W tym przypadku jestem zdania, że co ZMD do dobre .
-
- Posty: 634
- Rejestracja: 2011-05-26, 17:46
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 B1
WSK 125 B3
WSK 125 B3 Bąk
JAWA TS 350 - Lokalizacja: Gliwice
- Kontaktowanie:
Re: WSK Gil renowacja by luKi
Z tymi śrubami na "krzyżak", które ściągają dekiel sprzęgła to trochę przesadziłeś To już imbus by się lepiej prezentował. Sam mam te długie śruby imbusowe bo tych na płaski wkrętak nigdy odkręcić nie można było.
- Łukasz
- Posty: 182
- Rejestracja: 2011-07-04, 23:45
- GG: 0
- Moje maszyny: Simson SR50 1991
- Lokalizacja: Odolanów
- Kontaktowanie:
Re: WSK Gil renowacja by luKi
Savier- zabawki niestety nie moje, mojego brata a cylek jak się sprawować nie będzie to na złom go i założę ZMD
Johnny- śruby pozmieniam, wiem, że te na krzyżak są do du.. ale takie dali na allegro, ale zamówię z nierdzewki albo imbusy.
Pozdrawiam
Johnny- śruby pozmieniam, wiem, że te na krzyżak są do du.. ale takie dali na allegro, ale zamówię z nierdzewki albo imbusy.
Pozdrawiam
-
- Posty: 634
- Rejestracja: 2011-05-26, 17:46
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 B1
WSK 125 B3
WSK 125 B3 Bąk
JAWA TS 350 - Lokalizacja: Gliwice
- Kontaktowanie:
Re: WSK Gil renowacja by luKi
No to jakąś popelinę odwalają na allegro z tymi śrubami. Krzyżak generalnie jest lepszym rozwiązaniem od nacięcia pod płaski wkrętak (w końcu 4 krawędzie przenoszą obciążenie) ale tak jest tylko w teorii. Poza tym jak to wygląda
- Alien
- Posty: 1981
- Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
- Lokalizacja: Słomniki/Kraków
- Kontaktowanie:
Re: WSK Gil renowacja by luKi
Do naszych motorków tylko i wyłącznie śruba z łbem walcowym pod plaski śrubokręt. Imbusy to tylko w sprzętach takich jak ma Wujcio albo Brat.
- zmyngut
- Posty: 686
- Rejestracja: 2011-07-01, 10:20
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 125
- Lokalizacja: Poniatowa
- Kontaktowanie:
Re: WSK Gil renowacja by luKi
Witam
Silniczek wygląda że tak powiem smacznie- jeżeli chodzi o te śruby to koledzy mają rację- tylko śruby na płaski śrubokręt. Rozumiem, że w sklepach czasami takich śrub o takiej długości nie ma (ja byłem w trzech to na płaski śrubokręt mieli tylko krótkie). W akcie desperacji kupiłem taką ale z sześciokątnym łbem- imadło mały pilnik i łeb stał się okrągły a zrobienie rowka pod śrubokręt to też nie problem. Po założeniu nie widać różnicy. A taka robota to też jakaś niewielka ale zawsze przyjemność a i satysfakcja gwarantowana. jak to mówią- mała rzecz a cieszy.polecam
Silniczek wygląda że tak powiem smacznie- jeżeli chodzi o te śruby to koledzy mają rację- tylko śruby na płaski śrubokręt. Rozumiem, że w sklepach czasami takich śrub o takiej długości nie ma (ja byłem w trzech to na płaski śrubokręt mieli tylko krótkie). W akcie desperacji kupiłem taką ale z sześciokątnym łbem- imadło mały pilnik i łeb stał się okrągły a zrobienie rowka pod śrubokręt to też nie problem. Po założeniu nie widać różnicy. A taka robota to też jakaś niewielka ale zawsze przyjemność a i satysfakcja gwarantowana. jak to mówią- mała rzecz a cieszy.polecam
- Savier
- Administrator
- Posty: 6351
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK Gil renowacja by luKi
Ja nie widzę, szczerze mówiąc, nic złego w imbusach. W takiej SHLce czy starej Fumce, owszem, ale one nie są za specjalne używane na co dzień. A WSK? Jeżeli nie jest robiona na wystawę to trzeba ulepszać ile wlezie .
- zmyngut
- Posty: 686
- Rejestracja: 2011-07-01, 10:20
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 125
- Lokalizacja: Poniatowa
- Kontaktowanie:
Re: WSK Gil renowacja by luKi
w sumie to zaraz zaczniemy dyskusję która do niczego nie prowadzi bo:
po pierwsze primo- silnik i cała reszta jest kolegi i może robić co mu się tylko podoba pod warunkiem, że mu się podoba
po drugie primo- śruba ma trzymać i tyle- po to ona tam jest a jaki ma łeb i kwestie estetyki to już zupełnie inna kwestia.
ma spełnić swoje zadanie- to jest najważniejsze. zresztą lepiej założyć takie śruby nowe niż jakieś wydłubane śrubokrętem stare rupiecie
po pierwsze primo- silnik i cała reszta jest kolegi i może robić co mu się tylko podoba pod warunkiem, że mu się podoba
po drugie primo- śruba ma trzymać i tyle- po to ona tam jest a jaki ma łeb i kwestie estetyki to już zupełnie inna kwestia.
ma spełnić swoje zadanie- to jest najważniejsze. zresztą lepiej założyć takie śruby nowe niż jakieś wydłubane śrubokrętem stare rupiecie
- Łukasz
- Posty: 182
- Rejestracja: 2011-07-04, 23:45
- GG: 0
- Moje maszyny: Simson SR50 1991
- Lokalizacja: Odolanów
- Kontaktowanie:
Re: WSK Gil renowacja by luKi
Chyba założę (jak będą mieli w sklepie ) czarne imbusy. Wydaje mi się, że fajnie będzie kontrastować ze szkiełkowanym silnikiem, a jak nie będą mieli to nierdzewne od Roksana761 z allegro (mam już komplet ;no może nie ja a tata ale mi dać nie chce ) tylko, że drogie są bo 50 zł komplet na silnik
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- Łukasz
- Posty: 182
- Rejestracja: 2011-07-04, 23:45
- GG: 0
- Moje maszyny: Simson SR50 1991
- Lokalizacja: Odolanów
- Kontaktowanie:
Re: WSK Gil renowacja by luKi
Z nowości. Założyłem imbusy na cały silnik i odpaliłem go:
Przed regulacją http://www.youtube.com/watch?v=Db-CLrNXrIc
Po http://www.youtube.com/watch?v=l9Nr__bOj7A
Przed regulacją http://www.youtube.com/watch?v=Db-CLrNXrIc
Po http://www.youtube.com/watch?v=l9Nr__bOj7A
- wujcio
- Posty: 1764
- Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
- GG: 0
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Kontaktowanie:
Re: WSK Gil renowacja by luKi
czarnych imbusów nie zakładaj bo one szybko zardzewieją bo są surowe.
Jak zakładać to tylko ocynkowane
Jak zakładać to tylko ocynkowane
- Łukasz
- Posty: 182
- Rejestracja: 2011-07-04, 23:45
- GG: 0
- Moje maszyny: Simson SR50 1991
- Lokalizacja: Odolanów
- Kontaktowanie:
Re: WSK Gil renowacja by luKi
Wiem, już założyłem ocynkowane, bo tata mi powiedział właśnie, że tamte rdzewieją
-
- Posty: 634
- Rejestracja: 2011-05-26, 17:46
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 B1
WSK 125 B3
WSK 125 B3 Bąk
JAWA TS 350 - Lokalizacja: Gliwice
- Kontaktowanie:
Re: WSK Gil renowacja by luKi
Bo jakby te śruby były rzeczywiście oksydowane to by nie rdzewiały. Niestety one po nagrzaniu są wrzucane do oleju co nadaje im czarny kolor (zupełnie jak po oksydowaniu) ale nie powstaje powłoka chroniąca je przed korozją (jak przy oksydowaniu). Teraz już się na wszystkim oszczędza .........
- marcinex
- Posty: 119
- Rejestracja: 2009-11-13, 17:45
- GG: 9927956
- Moje maszyny: WSK M06B3 '74
WSK M06B3 '81 - Lokalizacja: Białopole (woj. lubelskie)
- Kontaktowanie:
Re: WSK Gil renowacja by luKi
silnik bardzo mi sie podoba, po tym szkiełkowaniu jest tak jak powinno byc... Ciekawe jak Ci wyjdzie reszta
Re: WSK Gil renowacja by luKi
Mnie to ciekawi jak on na tym cylindrze bedzie chodził
- Łukasz
- Posty: 182
- Rejestracja: 2011-07-04, 23:45
- GG: 0
- Moje maszyny: Simson SR50 1991
- Lokalizacja: Odolanów
- Kontaktowanie:
Re: WSK Gil renowacja by luKi
Powiem szczerze, że mnie też
Jak się sprawować nie będzie to założę ZMD i będzie święty spokój
Jak się sprawować nie będzie to założę ZMD i będzie święty spokój
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4115
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: WSK Gil renowacja by luKi
Jakoś kiepsko Ci to wyszkiełkowali.
Wygląda jakby piaskowali....
Wygląda jakby piaskowali....
- Łukasz
- Posty: 182
- Rejestracja: 2011-07-04, 23:45
- GG: 0
- Moje maszyny: Simson SR50 1991
- Lokalizacja: Odolanów
- Kontaktowanie:
Re: WSK Gil renowacja by luKi
Audio no wiesz ty co . Wygląda jak piaskowany, bo był szkiełkowany na mat...świecące silniki mi się nie podobająAudioBas pisze:Jakoś kiepsko Ci to wyszkiełkowali.
A i szkiełkowałem u siebie w domu(piaskarka kabinowa)
-
- Posty: 749
- Rejestracja: 2008-07-13, 13:46
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK, itp.
- Lokalizacja: Zwoleń-Mazowieckie
- Kontaktowanie:
Re: Gil Łukasza
szkiełkowany na mat czyli w jaki sposób? mikrokulkami przy dużym ciśnieniu? czy bardzo grubymi mikrokulkami?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości