Nie no, pytaj a my będziemy się starać pomóc. Troche części już wymieniliśmy co masz nie tak.
- zbiornik z bocznymi gumami i niepełne szparunki ( zobacz na foty do tego tematu co wrzuciłem i porównuj sobie to wszystko )
- kolanko wydechowe "okrągłe"
- kierownica nowszego typu razem z uchwytami do półki
- obręcze kół chromowane
- puszka na narzędzia chyba plastikowa
- boczki jak już pisaliśmy też plastikowe
- osłona łańcucha "pełna" + łącznik z tworzywa pomiędzy silnikiem a osłoną
- według mnie przednie szklanki ( te do których masz przykręconą przednią lampę ) powinny być bez otworów na kierunkowskazy.
- kranik paliwa z długą dźwigienką
- korek zbiornika masz chyba z CZ
- ta blacha trzymająca tylny zabierak - chyba powinien być z pręta okrągłego w czarnym kolorze
- pomiędzy bębnem tylnego koła a zabierakiem zębatki brakuje okrągłej metalowej blachy pod tą pełną osłonę łańcucha.
- i takie pierdoły jak brakujące plastikowe zaślepki na nakrętki od osi wahacza, brak czujnika stopu, brak klaksonu ( ma być czarny ). Do odcięcia te rzeźby w tylnej części wahacza po obu stronach ( ciekawe po co to ktoś tam dospawał ). Do usunięcia to dodatkowe mocowanie akumulatora.
Sprężyna stopki centralnej niewłaściwa. Ja w swojej zastosowałem taką jak Ty masz, bardzo dobrze trzyma.
Siedzenie masz w niezłym stanie. Jak blacha w miarę zdrowa, gąbka nie wysiedziana i nie zniszczona to oddał bym do dobrego tapicera.
Wrzuć foto nowego nabytku
WSK M21W2 175 1977rok
- Mateusz WSK
- Posty: 1730
- Rejestracja: 2008-02-11, 21:47
- GG: 514342
- Moje maszyny: 175 Kobuz 82r, B3 78r, Pannonia TLF 250 61r.
- Lokalizacja: Wiązownica (Podkarpackie) RJA
- Kontaktowanie:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości