Strona 4 z 11

Re: WSK 175 - Irek

: 2011-05-24, 23:44
autor: irek
Już się dowiedziałem jak wpiąć tylko, że wolałbym sprawdzić amperomierzem i nie wiem czy to mi nie spali modułu?
A co do tarcz Wujcio to masz racje, wpadłeś na dobry pomysł.
Ale może nic się tym tarczą nie stanie

Re: WSK 175 - Irek

: 2011-05-25, 00:03
autor: wujcio
a co masz za potężną prądnice że tak chcesz mierzyć prąd ładowania?
Sprawdź napięcie na klemach woltomierzem.

Re: WSK 175 - Irek

: 2011-05-25, 00:07
autor: irek
Zwykła prądnica 12V. Mierzyłem na klemach ładowanie i mój miernik pokazywał coś dziwnego. Czyli napięcie od zera do 12 z czymś, cały czas tak rośnie i maleje dlatego myślę, że mogłem coś źle podpiąć bo normalnie jak mierzyłem napięcie ładowania (kiedy miałem jeszcze prądnice 6 V) to pokazywało bez wahań.

Re: WSK 175 - Irek

: 2011-05-25, 00:12
autor: wujcio
no to musiałeś coś źle zlutować w prądnicy.
nie ma czasem instrukcji gdzie podane są oporności dla prądnic 12V?
Ja mam taką prądnicę mogę CI zmierzyć ile ochmów jest między dwoma żółtymi kabelkami

Sprawdź jakie masz zmienne napięcie na dwóch kablach wychodzących z prądnicy (bez podpinania do aq)
powinno być wysokie od 12V-60V albo i więcej

Re: WSK 175 - Irek

: 2011-05-25, 00:16
autor: irek
Ta prądnica jest oryginalna na 12V, nie przelutowywana.
A jak dokładnie podpiąć te kable?? każdy z osobna do masy czy oba między sobą??

Re: WSK 175 - Irek

: 2011-05-25, 00:22
autor: wujcio
Ogólnie to tą prądnicę podpinasz tak że te dwa kable żółte wpinasz w ~~ w prostowniku i dopiero prostownik pod + i - na aq, z tego co wiem to raczej żaden z kabli nie powinien zwierać z masą jest tak jedynie w prądnicy 6V gdzie cewka od świateł jeden koniec ma zwarty z masą

Do mierzenia zmiennego prądu to obojętnie gdzie podepniesz końcówki z miernika do kabli z prądnicy byle byś zmienił na mierzenie napięcia zmiennego.

Re: WSK 175 - Irek

: 2011-05-25, 00:31
autor: irek
Dzięki wielkie Wujcio i sorry za moje nierozgarnięcie ale elektryka to mój słaby punkt. Jutro sprawdzę czy jest ok podłączone

Re: WSK 175 - Irek

: 2011-05-25, 09:59
autor: Blesso1
Brawo za robotę.
Oby Ci ładnie chodził na tej ,,membranie"

Re: WSK 175 - Irek

: 2011-05-25, 13:21
autor: blondyn__
Jeżeli miernik wariował to mogły być też zakłócenia wywołane ruchem prądnicy.

Re: WSK 175 - Irek

: 2011-05-30, 19:42
autor: irek
Dziś nakręciłem pierwsze kilometry, co prawda tylko 10 ale bez ładowania nie chciałem dalej jeździć. Jeździłem blisko domu bo jeszcze nie wiadomo czego tu się spodziewać :P
Oczywiście po pierwszych kilkuset metrach nawrót do domu bo jeździć się nie dało. Musiałem ustawić sprzęgło bo ciągnęło, dokręcić kierownice bo się ruszała i skręcić bardziej łożyska główki ramy. Przy okazji naciągnąłem łańcuch. Teraz wyjechałem wreszcie jak człowiek. W sumie na wuesce nie jeździłem ponad rok więc musiałem się przyzwyczaić.
Wueska ma z tyłu zębatkę standard a z przodu 14 Z (przed membraną miała 13Z) i przyśpieszenie jest troszkę lepsze zwłaszcza na wysokich obrotach. Na niskich obrotach jest w sumie tak jak było poza tym, że płynniej przyśpiesza. Wolniej też spada z obrotów.

A tu zdjęcie zrobione po dzisiejszej jeździe:

Re: WSK 175 - Irek

: 2011-05-30, 20:08
autor: hartman
Uznanie za pionierski projekt.Sam motor średnio mi się widzi z racji koloru,fotela,kierunkow,pomalowanego silnika.Za nowocześnie jak na wske wyglada :D Te czerwone emblematy też wg. mnie się gryzą.

Re: WSK 175 - Irek

: 2011-05-30, 20:14
autor: irek
Czerwone emblematy to wymysł jeszcze poprzedniego właściciela i mi się też nie podobają:) Ale ich nie odrywam po prostu. Siedzenie jest jakie jest, takie już było jak i kierunki. Oczywiście kierunek do poprawy bo opadł :P
Co do dekli czarnych to mi się podoba, tylko muszę zmyć farbę z napisu PREDOM-DEZAMET, nawet widać jak zacząłem ale nie chciało mi się kończyć bo wolałem się przejechać.
No i dzięki wszystkim którzy wyrażają uznanie itp. Miło słyszeć.

Re: WSK 175 - Irek

: 2011-05-30, 20:57
autor: Szczepan
Podoba mi się nawet w tej formie ;) Po pomalowaniu i ogarnięciu kanapy będzie na prawdę super. Szczególnie fajne są czarne dekle i tylny błotnik.

Re: WSK 175 - Irek

: 2011-05-30, 21:01
autor: irek
Siedzenie mam zamiar zrobić "na oryginał". Z reszta lakier pewnie też będzie pomarańcz, no może coć w stylu bursztyn metalic bo tez mi się podoba i nie odbiega bardzo od oryginału.

Re: WSK 175 - Irek

: 2011-05-30, 21:13
autor: Savier
Nie uchodzi wątpliwości, że została Ci wizualna strona remontu. Tutaj też można poszaleć w przeróżnych konfiguracjach :>. Zamierzasz coś zmieniać czy malujesz po prostu to i ogólnie ogarniasz?

I teraz WIELKI szacun za pracę przy silniku! ;)

Re: WSK 175 - Irek

: 2011-05-30, 21:18
autor: irek
Dzięki, dzięki :]

Tylko maluje i ogarniam bo na razie nie mam pomysłu na jakieś nowości, z reszta kasy też.. Możliwe, że zmienię kierunkowskazy. Pasuje mi też nowe uchwyty lampy bo moje są styrane. Chce zrobić jeszcze obrotomierz i wkomponować w niego wyświetlacz biegów. Ale zanim się za to zabiorę to chwile zejdzie.

Re: WSK 175 - Irek

: 2011-05-30, 21:28
autor: Savier
irek pisze:Dzięki, dzięki :]

Tylko maluje i ogarniam bo na razie nie mam pomysłu na jakieś nowości, z reszta kasy też.. Możliwe, że zmienię kierunkowskazy. Pasuje mi też nowe uchwyty lampy bo moje są styrane. Chce zrobić jeszcze obrotomierz i wkomponować w niego wyświetlacz biegów. Ale zanim się za to zabiorę to chwile zejdzie.
:)

Jeżeli nie zmieniasz nic, to hmm... Boczki w ogóle nie komponują się z tym bakiem. Jeśli już zdecydowałeś się nic nie ruszać, to moja propozycja co do koloru to tylko i wyłącznie czarnyyy :evil:

Re: WSK 175 - Irek

: 2011-05-30, 22:44
autor: irek
Czarny mi się podoba (Żbiku ma zajeżystego Kobuza) ale jednak pomaluje na pomarańczowy. A co do boczków to przy malowaniu będą plastikowe, bardziej mi się podobają od tych metalowych.

Re: WSK 175 - Irek

: 2011-05-31, 19:31
autor: Wojtek
Trochę szkoda że w temacie o pierwszej wuesce jeżdżącej jawnie na membranie (pewnie już ktoś tego dokonał ale chyba nie chwalił się publicznie) najwięcej dyskutuje się o kolorze lakieru. Czy płynne przyspieszanie to jedyna korzyść ze wstawienia membrany? Przydałoby się możliwość porównania tak abyś mógł prosto z seryjnej wueski przesiąść się na swoją i stwierdzić jakie są wyraźne korzyści. Z tego mało entuzjastycznego komentarza wynika że w zasadzie gra nie jest warta świeczki.

Kanapa zdecydowanie do poprawy, znaczki do wywalenia. Poza tym motocykl prezentuje się bardzo ładnie. Duże boczki moim zdaniem pasują do każdego baku. Zakrywają więcej bebechów i mają ładny kształt.

Re: WSK 175 - Irek

: 2011-05-31, 22:19
autor: Alien
Szczerze mówiąc to szkoda zostawić taki lakier bo można pomalowac akrylem u kumpla z kompresorem za krate piwa i bedzie 100 razy ładniejsza. Teraz widać że rama, koła i detale są mega odje*** ale kanapa i boczki dają całościowy efekt wizualny na zdecydowane "nie". Napracowaleś się to dopchnij to do końca bo stracisz cały efekt, a szkoda by było.

Schodzenie z ciekawych tematów jest domeną tego forum. Efekt jest taki że za jakis czas nikt tu nie napisze o membranie bo dwie ostatnie strony są o malowaniu :D

Co do korzyści z membrany to za wcześnie na wydanie werdyktu. Ogarniesz filtr który da radę zasilić to Mikuni i dobierzesz odpowiednią dysze główną to pogadamy - teraz to jest prowizorka pod odpalenie.