WSK 175

Awatar użytkownika
wujcio
Posty: 1764
Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
GG: 0
Lokalizacja: okolice Krakowa
Kontaktowanie:

Re: WSK 175

Post autor: wujcio » 2012-05-15, 17:34

ja 3 lata jeżdżę WSK 175 na platynkach tylko że mam założony moduł zapłonowy i nigdy nie miałem problemów.
Raz pchałem motor bo mi zabrakło paliwa.
Podstawa: instalacja 12V, niskooporowa cewka, moduł zapłonowy i dobrze naładowany aq wtedy nie ma problemów.
Ale właśnie pojawia się problem z wycieraniem tego języczka plastikowego.

kos125
Posty: 28
Rejestracja: 2012-03-20, 17:02
Moje maszyny: Wsk M06B3 Kos
Jawa 634-7 350
Jawa 350 TS
Komar 2351
Lokalizacja: Mazury
Kontaktowanie:

Re: WSK 175

Post autor: kos125 » 2012-05-15, 18:00

ładnie wyglada :mad:
WSK 125 m06b3 "KOS" 1981r
Jawa 634-7 350
Jawa 350 TS
Romet motorynka

Awatar użytkownika
Alien
Posty: 1981
Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
Lokalizacja: Słomniki/Kraków
Kontaktowanie:

Re: WSK 175

Post autor: Alien » 2012-05-15, 23:14

Podstawa: instalacja 12V, niskooporowa cewka, moduł zapłonowy i dobrze naładowany aq wtedy nie ma problemów.
..do tego Royal Enfield z regulatorem, nowe platynki i niewytarta krzywka. Faktycznie Grzechu - proste jak drut :D tyle że czyj motocykl spełnia choć połowę wypisanych czynników?

Patyk
Posty: 180
Rejestracja: 2011-07-28, 20:38
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06 b3
Lokalizacja: Lubartów
Kontaktowanie:

Re: WSK 175

Post autor: Patyk » 2012-05-18, 16:32

Dzięki pomocy Audiobasa dziś dotarł do mnie cały zestaw pod CDI do mojej Wiesi:) Teraz czekam jeszcze na czujnik zegarowy i mini lampę stroboskopową do dokładnego ustawienia zapłonu i ruszam z cdi:)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4114
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK 175

Post autor: AudioBas » 2012-05-19, 16:17

Patyk pisze:Dzięki pomocy Audiobasa
Ja tam tylko cewkę zrobiłem :)
Resztę kupowałeś na Allegro :P
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
rafalgb
Posty: 479
Rejestracja: 2011-02-16, 05:20
GG: 6822956
Moje maszyny: wsk175
wsk125
junak m10
XTZ 750
Lokalizacja: 64-980 trzcianka
Kontaktowanie:

Re: WSK 175

Post autor: rafalgb » 2012-05-19, 22:28

dalej robisz cewkę z jednym kabelkiem??
a ile dajesz gwarancji na cewkę??
i ile kosztuje cewka??na allegro jeszcze nie widziałem<>pozdr.
WSK 175 CDI POWER
Wysłane z mojego Laptopa :)

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4114
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK 175

Post autor: AudioBas » 2012-05-20, 10:57

rafalgb pisze:dalej robisz cewkę z jednym kabelkiem??
Tak :)
Śmiga to już w paru WSKach i żadnych reklamacji :)
rafalgb pisze:a ile dajesz gwarancji na cewkę??
Hmmm ja to robię na własny użytek prywatnie, a nawet jeżeli to rzeczy elektroniczne itp nie podlegają gwarancji jeżeli nie są montowane u sprzedawcy :)
Ale w razie czego myślę, że kolega nie będzie pokrzywdzony...
rafalgb pisze:i ile kosztuje cewka??na allegro jeszcze nie widziałem<>pozdr.
Jak wspomniałem wyżej ja tym nie handluję, nie mam na to czasu.
Miałem jedną luzem kolega bardzo chciał zakupić to mu sprzedałem.
Cena to materiały + dobre piwko czyli 50 zł (drut 30 zł, cyna, kalafonia, przewód, taśma, lakier do zabezpieczeń, koszulki termokurczliwe)...
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Patyk
Posty: 180
Rejestracja: 2011-07-28, 20:38
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06 b3
Lokalizacja: Lubartów
Kontaktowanie:

Re: WSK 175

Post autor: Patyk » 2012-05-25, 11:10

Ostatnio coś nie mam czasu grzebać przy maszynie. Zakupiłem czujnik zegarowy i mini lampę stroboskopową, może w przyszłym tygodniu zrobię to CDI. Puki co ustawiłem jedynie dokładnie zapłon (na platynkach) na 3,8mm przed GMP. Do tej pory zrobiłem kilka kilometrów na mixolu, dziś kupiłem taki olej jak na zdjęciu (półsyntetyk na opakowaniu pisze żeby lać 1:50) i tu moje pytanie.
Ile lać tego oleju na docieraniu do mojej WSK 175? A ile po dotarciu?
Sprzedawca zalecał lać 1:40 na docieraniu ale wole zapytać "starych motórzystów" tu na forum dla pewności
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK 175

Post autor: Savier » 2012-05-25, 11:21

Lej 1:40 ;). U mnie to jakiegoś wielkiego znaczenia nie miało. W SHL'ce na dotarciu lałem też coś koło tego, pałowałem od początku i żadnych oznak zacieru, słabnięcia itd.

Patyk
Posty: 180
Rejestracja: 2011-07-28, 20:38
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06 b3
Lokalizacja: Lubartów
Kontaktowanie:

Re: WSK 175

Post autor: Patyk » 2012-06-18, 22:33

Mam pytanie do wszystkich posiadaczy alternatora z royala enfielda. Czy da coś założenie wirnika od royala do oryginalnego stojanu WSK? Chodzi mi o to by nie odchodzić od oryginału jeśli to możliwe i usprawinć ładowanie w oryginalnej instalacji w WSK 175. Mam instalację w oryginale, nowy mostek prostowniczy 10 A a ładowanie słabe lub brak ładowania (kiepski elektroniczny miernik który wariuje). Przecież tam nie ma co się więcej zepsuć. Czego nie ma ładowania?

Awatar użytkownika
rafalgb
Posty: 479
Rejestracja: 2011-02-16, 05:20
GG: 6822956
Moje maszyny: wsk175
wsk125
junak m10
XTZ 750
Lokalizacja: 64-980 trzcianka
Kontaktowanie:

Re: WSK 175

Post autor: rafalgb » 2012-06-18, 23:17

Patyk pisze:Mam pytanie do wszystkich posiadaczy alternatora z royala enfielda. Czy da coś założenie wirnika od royala do oryginalnego stojanu WSK? Chodzi mi o to by nie odchodzić od oryginału jeśli to możliwe i usprawinć ładowanie w oryginalnej instalacji w WSK 175. Mam instalację w oryginale, nowy mostek prostowniczy 10 A a ładowanie słabe lub brak ładowania (kiepski elektroniczny miernik który wariuje). Przecież tam nie ma co się więcej zepsuć. Czego nie ma ładowania?
1 sory nie jestem wlascicielem alternatora z royala ale postaram sie odpowiedziec na wszystkie twoje pytania.
2 tak teoretycznie ladowanie powinno sie poprawic gdyz obecnie sprzedawane wirniki maja o wiele mocniejsze pole magnetyczne.
3 jesli chcesz usprawnic ładowanie w oryginale wszystkie żarówki wymien na ledy oprócz oświetlenia głównego
4 tak tam nie ma co sie zepsuć ale ładowania nie ma i nie będzie bo to wska i tylko 50W i to na max obrotach sam zaplon bierze 20W
większość ludzi co założyło prądnice z Royala ma problem bo to sie pali. tak spala uzwojenie dlatego ze w royalu pracuje to w kąpieli olejowej.
Nie bede cie namawial do CDI po prostu powiem tak przejedz sie na CDI zapraszam i odrazu zobaczysz różnice.
WSK 175 CDI POWER
Wysłane z mojego Laptopa :)

Patyk
Posty: 180
Rejestracja: 2011-07-28, 20:38
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06 b3
Lokalizacja: Lubartów
Kontaktowanie:

Re: WSK 175

Post autor: Patyk » 2012-06-19, 14:58

W sumie masz racje Rafalgb, skoro sam zapłon potrafi łyknąć ze 20 W. A ma ktoś z forumowiczów WSKę 175 od nowości. W nowych maszynach trzeba było systematycznie ładować aku co pewnien czas? Nawet w takich wersjach bez kierunków brakowało prądu? Z cdi zwlekam aż wy przetestujecie, nakręcicie więcej km, ale chyba nie ma co tego odkładać.

auriol77
Posty: 640
Rejestracja: 2012-04-17, 19:45
GG: 0
Moje maszyny: swidnik
Kontaktowanie:

Re: WSK 175

Post autor: auriol77 » 2012-06-19, 19:58

Patyk pisze:W sumie masz racje Rafalgb, skoro sam zapłon potrafi łyknąć ze 20 W. A ma ktoś z forumowiczów WSKę 175 od nowości. W nowych maszynach trzeba było systematycznie ładować aku co pewnien czas? Nawet w takich wersjach bez kierunków brakowało prądu? Z cdi zwlekam aż wy przetestujecie, nakręcicie więcej km, ale chyba nie ma co tego odkładać.
Podobny zestaw pewnie masz jak ja. U siebie mam też nowy mostek 10A. W trakcie zimy i zaraz po jakoś akumulatorem za bardzo się nie przejmowałem.Pewnie ze 2 razy doładowalem jak stał motor. Później trochę jeździłem i napięcie było na aku fatalne. 12.1 do 12.2V. Wziąłem aku na porządnie długie ładowanie prostownikiem i trzymał 12.9 dłuższy okres więc całe szczęście nie zdechł. OD tej pory będzie jakieś 600km pewnie bez doładowywania i kiedy sprawdzam to akumulator trzyma +- 12.6V więc nie jest najgorzej ,chociaż mogłoby być lepiej. Kierunków nie mam. W mieście sporadycznie się poruszam co prawda. Myślę ,że razem z kierunkami w ruchu miejskim prądu będzie brakować przy fabrycznym zestawie.

Patyk
Posty: 180
Rejestracja: 2011-07-28, 20:38
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06 b3
Lokalizacja: Lubartów
Kontaktowanie:

Re: WSK 175

Post autor: Patyk » 2012-06-19, 20:37

Tylko że ja mam narazie 6V instalację. Wogóle to kupiłem stator od gazeli (podobno od gazeli) i jest jakiś nieco inny. Rdzień cieńszy, karkazy cewek mniejsze, no i wirnik od wsk który mam nie wchodzi do środka. Jak zrobię fotki to wrzucę dla porównania

Patyk
Posty: 180
Rejestracja: 2011-07-28, 20:38
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06 b3
Lokalizacja: Lubartów
Kontaktowanie:

Re: WSK 175

Post autor: Patyk » 2012-06-27, 20:09

Powoli małe przymiarki pod cdi ale wcześniej testowany będzie jeszcze modół (zakupiony na allegro od softhjanek- czy jakoś tak)
Zakupiłem też ostatnio trochę gratów ze złomu (części silnikowe) no i cały silnik 059 który będzie powoli remontowany na zapas do Wiesławy. Nowy wał i gaźnik z prl-u juz też do tego silnika kupione. No i najważniejsze, zdane prawko kat. A. Koniec z jazdą wkoło komina:)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
krzysiek127
Posty: 136
Rejestracja: 2011-07-15, 22:34
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Re: WSK 175

Post autor: krzysiek127 » 2012-07-01, 13:22

No to gratulacje. I szerokosci :)

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4114
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK 175

Post autor: AudioBas » 2012-07-01, 22:25

Jak Ty tą cewkę CDI podłączyłeś, bo na forach coś mi nie pasi :)

Dawaj więcej zdjęć!


Co to za moduł i do czego?
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Patyk
Posty: 180
Rejestracja: 2011-07-28, 20:38
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06 b3
Lokalizacja: Lubartów
Kontaktowanie:

Re: WSK 175

Post autor: Patyk » 2012-07-02, 10:12

Moduł jest do tradycejnego zapłonu z przerywaczem, zastępuje kondensator i podobno poprawia iskrę. Kupiłem go aby przetestować.
Cewka CDI podłączona jest jednym końcem tym od spodu uzojenia do masy a drugi koniec przeciągnięty jest do niebieskiego przewodu wychodzącego z prądnicy. Dobrze będzie?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4114
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK 175

Post autor: AudioBas » 2012-07-02, 16:56

Źle to masz zrobione...

Zaraz będą foty!
Kumpel coś tam ostatnio cykał foty jak robiłem prowizoryczny zestaw :P
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

NelMoto
Posty: 9
Rejestracja: 2012-05-10, 13:46
GG: 9603320
Moje maszyny: WSK175
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK 175

Post autor: NelMoto » 2012-07-02, 17:05

Audiobas, wyręcze Cię...
zaznaczamy, że mocowanie impulsatora to prowizorka więc nie zwracajcie na to uwagi ;p
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości