Patyku - tak jest niebezpiecznie.
Ten drucik jest mega cieniutki i może się przerwać.
Weź ją delikatnie opalarką podgrzej i na pewno się wciśnie...
I powiem Ci, że też nie dobrze, że przewody od cewki ładowania CDI puszczasz drutem obok masy, może zrobić się zwarcie.
Proponuję zrób tak:
1. Obróć tą cewkę od CDI i dolutuj jeden koniec jak pokazałem wyżej. Garba podgrzej i cewka się ułoży.
2. Biały przewód (drugi koniec cewki CDI) widzę, że uciąłeś - dolutuj do niego dłuższy przewód (miejsce lutowania zaizoluj opaską termokurczliwą) nawet taki metrowy, żeby doprowadzić go bezpośrednio do modułu.
Chodzi o to, aby ten biały przewód nigdzie nie był odizolowany i szedł bezpośrednio do modułu!
Co do ustawiania to jest dopiero ciekawe. Już opisuję!
1. Wrzucasz czujnik zegarowy lub suwmiarkę.
Zaznaczasz na wirniku kreskę oraz na podstawie. Musisz to zaznaczyć tak, aby kreski się pokrywały kiedy tłok będzie 3.8mm
przed GMP.
Czyli ustawiasz sobie górny martwy punkt i cofasz tłok, aby był 3.8mm przed
I na magnecie zaznaczasz dwie kreski:
2. Teraz kręcisz tą blaszką dorobioną (znacznikiem). Na początku ustaw ją, aby była na środku tego "cycka" co wystaje z impulsatora (zaznaczone na biało):
Jak masz tak to dokręcasz śrubę (WAŻNE!! Przy dokręcaniu śruby często ucieka ta blaszka, po prostu się przestawia jak dokręcisz sprawdź czy się nie przestawiła!)
3. Bierzesz teraz
WYKRĘCASZ świecę zapłonową i montujesz ją tak jakbyś chciał sprawdzić iskrę.
Czyli świeca w fajkę i przykładasz do masy. Lampa stroboskopowa w łapę plus i minus do AKU i na przewód od świecy zakładasz ten adapter (na zdjęciu na czerwono)
W lewą rękę bierzesz lampę i wciskasz w niej guzik (jakbyś strzelał z pistoletu), a w prawą bierzesz wiertarkę i na nią nasadkę na klucz 10 i kręcisz wałem tak jak tutaj i dodatkowo lampę kierujesz na kreski.
Lampa powinna mrugać:
[youtube]
http://www.youtube.com/watch?v=4-LbcPypkGg[/youtube]
Tutaj masz filmik jak się kręci wiertarką (ALE TY MASZ BEZ ŚWIECY TAK KRĘCIĆ)
[youtube]
http://www.youtube.com/watch?v=P35JNGp90dI[/youtube]
No i kreski mają się pokrywać oczywiście. Jak się pokrywają wkręcasz świecę i odpalasz motocykl i również możesz lampą świecić
Tutaj masz filmik jak to wygląda w 175tce:
[youtube]
http://www.youtube.com/watch?v=atIqI9H7TN8[/youtube]
Jak się okaże, że kreski się nie pokrywają, to przesuwasz ten znacznik (blaszkę) do skutku!)