Remont WSK 175 M21w2 z 1975 r luki9403

Awatar użytkownika
luki9403
Posty: 433
Rejestracja: 2012-09-28, 21:10
GG: 37263646
Moje maszyny: SHL
KOMAR
WSK B1
WSK B3 x2
WSK 4
JAWKA S.
JAWKA M.
Barton
Lokalizacja: Ostrzeszów
Kontaktowanie:

Remont WSK 175 M21w2 z 1975 r luki9403

Post autor: luki9403 » 2014-03-23, 17:25

Witam wszystkich Forumowiczów !
Chciałby przedstawić Wam mój nowy nabytek jakim jest WSK 175 M21w2 z 1975 r ,kupiona 29.01.2014 r niedaleko domu ,za 450 zł z dowodem osobistym ,sprzedający pierwszym właścicielem od nowości .Numer ramy i silnika zgodny z tabliczką znamionową .WSK wycofana z ruchu ,ale dzwoniłem do wydziału komunikacji można zarejestrować ja na zabytek lub autentyk ,ja wybiorę tą drugą opcję .Wtedy będę musiał zadzwonić do jakiegoś rzeczoznawcy ,gdy WSK będzie odnowiona oceni jej oryginalność ,jeśli dostanę opinie pozytywną rejestruje na białe tablice i tyle filozofii .Na początku myśl była taka żeby doprowadzić ja do oryginału i wszystko skompletować .Jednak zdecydowałem się na odrestaurowanie mojej WSK.Nie potrwa to szybko,ale trzeba iść pomału do przodu :).Myślę ,że podjąłem dobrą decyzję .Pokażę Wam mój nabytek:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Jak widać WSK nie była zadbana przez poprzedniego właściciela ,ale jej los się zmieni w moich rękach.Widać wiejski tuning ,ramka i szkło od innej WSK ,boczki od młodszego modelu WSK 125 ,przedni błotnik także od młodszego modelu ,tylny błotnik ucięty,kupiłem inny na allegro w idealnym stanie ,aż za 12,50 zł :-)

Obrazek

.Kupując przy okazji inne pierdoły ,boczki metalowe miałem swoje w domu ,tylna lampka telewizorek kupiłem kiedyś na allegro,bo przy tej wsk była potrzaskana ,klakson zdobył kiedyś na złomie pokażę go po później na forum, przedni błotnik kupiłem w innej miejscowości.Tuning część dalsza :
,bagażnik lub jego część ,niepotrzebny dodatek ,kierownica młodszy model ,korek baku to samo ,malowany silnik na czarno ,co za pomysł :lol: ,a wisienką na torcie jest przyspawany płaskownik w miejscu ,gdzie pękła rama :lol: :lol: :lol: .Jak to widziałem to ,aż wzięło mnie na wymioty ,jak można coś takiego zrobić .
Na początku zaczynam od usunięcia tego ohydnego płaskownika,na szczęście rama jest prosta :

Obrazek

Pęknięcie pospawałem półautomatem ,z grubsza oszlifowałem szlifierką kątową spawy ,a na koniec zjechałem wszystko papierami ściernymi ,wyszło super ,ani śladu ,tylko pytanie ,czy nie będzie dalej pękało .

Obrazek

Rama pospawana ,więc wziąłem się za zdzieranie starego lakieru ,wybrałem opcje gorszą szlifierka ,wiertarka i szczotki druciane,ewentualnie w trudno dostępnych miejscach wypiaskowałem .I tu pewnie nasunie się Wam pytanie ,dlaczego nie piaskowałem całych elementów ?,odpowiadam ponieważ kompresor mam za mały i cholernie ciężko schodzi lakier ,a wybrałem opcję szlifierki itp ze względu na finanse ,ale wszystko wyczyściłem dokładnie i jest dobrze ,zmatowiłem grubszym papierem ściernym ,żeby proszek dobrze trzymał i dodatkowo odtłuściłem.Oto wyczyszczone elementy gotowe do wyjazdu . :) Miałem problem z wyjęciem tylnego wahacza ,ośka była zapieczona ,jak to w tych WSK po tylu latach ,ale dało radę :)

Obrazek

Do proszku poszły takie elementy jak :

-rama
-tylny wahacz
-przednie osłony teleskopów
-pręt trzymający tylna lampę
-stopki centralne
-szklanki tylne
-podstawa siedzenia
-skrzynka narzędziowa
-filtr powietrza
-osłona łańcucha
-sztyca z dolną półką
-pólka kierownicy
-mocowania podnózków

Wszystkie elementy na czarno RAL 9005 połysk z podkładem ,oprócz osłony łańcucha RAL 9006 srebrny połysk z podkładem .Za tydzień pojadę po odbiór .

Oczywiście wszystko zrobiłem wcześniej tylko nie miałem czasu w tygodniu dodać na forum .Oto elementy po lak.proszkowym ,czekają na strychu ,do składania .Zapłaciłem za wszystko 200 zł ,reszta elementów jest w kartonie .Bardzo dobrze zrobili swoja robotę,elementy w rzeczywistości wyglądają jeszcze lepiej ,na strychu się przykurzyły .

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

W tygodniu mam trochę czasu ,bo pracuje od 7:00-15:00 ,to po pracy coś dłubię przy WSK ,przygotowałem także elementy do lakierowania ,jeszcze muszę doczyścić podstawkę licznika .Nie zdzieram wszystkiego do gołej blachy bo nie widzę takiej potrzeby .Tylko zardzewiałe miejsca zdarłem ,a resztę zmatowiłem :).

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Silnik także rozebrałem ,także składał to jakiś znawca :lol: .Najlepszy numer to pod głowicą była uszczelka z gazety ,resztę uszczelek na szczęście dał dobre .Po rozebraniu miła niespodzianka kartery są idealne nigdzie nie poodbijane , nie po odpryskiwane itp ,gniazda na łożyska nie wyrobione .Właściciel mówił ,że w tym silniku kiedyś było kupione dużo nowych części i był tylko raz remontowany od nowości.To według mnie jest prawda .Jednak nie fachowo złożony ,ale dobrze ,że niczego nie uszkodził .Cylinder po rozebraniu jak nowy ,bardzo mały prożek ,aby taki ciut ciut ,będzie bez szlifu :-) ,głowica także ładna z oryginalnym gwintem ,wał bez luzów góra dół ,aby delikatne na bok ,tłok był oryginalny ale ma wyrobione delikatnie zabezpieczenia na pierścienie ,kupię nowy , łańcuszek nie wyciągnięty ,rolki całe rometowski ,kosz bardzo ładny ,zęby grube i proste ,skrzynia dobra ,zapłon także tylko muszę kupić nowe platyny ,tracze sprzęgłowe średnie kupię nowe .Zrobiłem błąd bo rozbierałem po raz pierwszy łożysko igiełkowe z trybu zdawczego i się rozsypało :-( .Będę musiał kupić nowe .Łożyska na wał kupię nowe C3 bo tam były zwykłe z rolniczego sklepu .Ogólnie mówiąc to nie był zły zakup serducho (silnik) Wski jest bardzo zadbane i to najważniejsze .Na razie kupiłem do silnika takie części jak :
-simeringi bardzo dobrej firmy CORTECO ,sami zobaczycie ceny na opakowaniach :-)
-oryginalne pierścienie i sworzeń na allegro ,pierścień jeden chromowany ,drugi żeliwny ,
-segery,
Resztę drobiazgów kupię w skuterdębica.hg i na allegro .
Zdjęcia zakupów :

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Zdjęcia silnika w częściach :

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Teraz nie dawno zacząłem polerkę ,dopiero zjechałem to co na foto papierami P100 i P220 :

Obrazek

Dojdą jeszcze bębny :)
Ostatnio zmieniony 2014-03-23, 20:21 przez luki9403, łącznie zmieniany 8 razy.

Matej
Administrator
Posty: 734
Rejestracja: 2012-01-18, 22:11
GG: 2507850
Moje maszyny: Wsk MR16 T
Wsk 125 Kos,
Wsk 175 kobuz,
Romet chart 211
Lokalizacja: Miłoszyce
Kontaktowanie:

Re: Remont WSK 175 M21w2 z 1975 r luki9403

Post autor: Matej » 2014-03-23, 17:39

podnóżki pasażera były w ocynku a nie malowane

Awatar użytkownika
luki9403
Posty: 433
Rejestracja: 2012-09-28, 21:10
GG: 37263646
Moje maszyny: SHL
KOMAR
WSK B1
WSK B3 x2
WSK 4
JAWKA S.
JAWKA M.
Barton
Lokalizacja: Ostrzeszów
Kontaktowanie:

Re: Remont WSK 175 M21w2 z 1975 r luki9403

Post autor: luki9403 » 2014-03-23, 17:46

Chodziło mi o mocowania podnóżków sorry ,już poprawione :)

Awatar użytkownika
Szybki
Posty: 14
Rejestracja: 2013-11-24, 14:02
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 M21W2,Honda CBR 1000F
Lokalizacja: Lubelskie,Hrubieszów
Kontaktowanie:

Re: Remont WSK 175 M21w2 z 1975 r luki9403

Post autor: Szybki » 2014-03-24, 17:37

Widzę że porządnie się zabrałeś do restauracji motocykla no i super.Wrzuć jakieś fotki jak skończysz.

Awatar użytkownika
luki9403
Posty: 433
Rejestracja: 2012-09-28, 21:10
GG: 37263646
Moje maszyny: SHL
KOMAR
WSK B1
WSK B3 x2
WSK 4
JAWKA S.
JAWKA M.
Barton
Lokalizacja: Ostrzeszów
Kontaktowanie:

Re: Remont WSK 175 M21w2 z 1975 r luki9403

Post autor: luki9403 » 2014-03-24, 23:05

Rozebrałem koła i zastanawiam się czy kupić nowe chromowane felgi ,czy chromować stare? ,które są proste i nie skorodowane ,aby delikatny nalot rdzy .Wysłałem do MOTO CHROMU w Poznaniu e-maila ,żeby zrobili wycenę felg ,polecam firmę ,robiłem tam chromy do swojej SHL-ki ,profesjonalna robota za konkretna kasę .Zobaczę jak będą chcieli taniej niż kosztuje nowa ,to może się skuszę .Nowa kosztuje ok 240 zł z firmy RADAELLI ,bardzo dobra z tego co czytałem .Szprychy wyczyściłem na szczotce drucianej ,ale na niektórych szprychach widać delikatne wżery ,nie wiem ,czy da się je jakoś usunąć papierem ściernym,czy czymś podobnym?.Nie mam pomysłu nie mogę ich tak zostawić bo wszystko po ocynku widać i zepsuje cały efekt ,a nowe szprychy porządne nie chińskie też swoje kosztują .Oto wyczyszczone szprychy :

Obrazek


Obrazek

Awatar użytkownika
Szymon_1998
Posty: 992
Rejestracja: 2012-03-02, 21:59
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 LELEK
WSK 125 KOS
WSK 125 M06-B1
JAWA 350 TS
Komar 3

Re: Remont WSK 175 M21w2 z 1975 r luki9403

Post autor: Szymon_1998 » 2014-03-25, 01:59

Czym czyściłeś nyple?? ;)
Jeżdżę pojazdem z Prl'u, wiec wyróżniam się z wielu. :D

Awatar użytkownika
luki9403
Posty: 433
Rejestracja: 2012-09-28, 21:10
GG: 37263646
Moje maszyny: SHL
KOMAR
WSK B1
WSK B3 x2
WSK 4
JAWKA S.
JAWKA M.
Barton
Lokalizacja: Ostrzeszów
Kontaktowanie:

Re: Remont WSK 175 M21w2 z 1975 r luki9403

Post autor: luki9403 » 2014-03-25, 06:41

Także szczotką drucianą :)

Do wiadomości chromowanie felg jest nieopłacalne 400 zł szt.

krisco
Posty: 201
Rejestracja: 2012-08-19, 20:42
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 175 Kobuz
Lokalizacja: Lipowa
Kontaktowanie:

Re: Remont WSK 175 M21w2 z 1975 r luki9403

Post autor: krisco » 2014-03-28, 09:38

Niby tak, ale ja znam firmę, która remontuje stare wozy z całej Europy. Wszystkie chromy wysyłają do Poznania. Płacisz za to dajmy na to te 450 zł, ale za 10 lat ten chrom będzie jak nowy. Widziałem ostatnio rollrs royca, który miał chromy właśnie z Poznania i powiem CI, że były w dużo lepszej formie niż sam pojazd.

Awatar użytkownika
luki9403
Posty: 433
Rejestracja: 2012-09-28, 21:10
GG: 37263646
Moje maszyny: SHL
KOMAR
WSK B1
WSK B3 x2
WSK 4
JAWKA S.
JAWKA M.
Barton
Lokalizacja: Ostrzeszów
Kontaktowanie:

Re: Remont WSK 175 M21w2 z 1975 r luki9403

Post autor: luki9403 » 2014-03-29, 22:37

Koszt chromowania jednej felgi to 400 zł ,nie opłacalna sprawa :) Lepiej kupić nową z RADELLI :) Wiem ,że wytrzyma długo jak Poznań zrobi ale nie stać mnie na taki wydatek 800 zł za dwie felgi przesada

krisco
Posty: 201
Rejestracja: 2012-08-19, 20:42
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 175 Kobuz
Lokalizacja: Lipowa
Kontaktowanie:

Re: Remont WSK 175 M21w2 z 1975 r luki9403

Post autor: krisco » 2014-03-31, 20:02

może i przesada. Ale tu płacisz za jakość. Wisz możesz mieć fiata i opla. To auto i to auto ale przyjemnośc z jazdy diametralna.
Ja teraz kupuje do domu szafke narzedziowa. wiadomo można kupić yato za 2450, ale lepiej dołożyć te 1200 i masz szafke gedore. A te narzędzia są niezniszczalne.

Awatar użytkownika
luki9403
Posty: 433
Rejestracja: 2012-09-28, 21:10
GG: 37263646
Moje maszyny: SHL
KOMAR
WSK B1
WSK B3 x2
WSK 4
JAWKA S.
JAWKA M.
Barton
Lokalizacja: Ostrzeszów
Kontaktowanie:

Re: Remont WSK 175 M21w2 z 1975 r luki9403

Post autor: luki9403 » 2014-04-02, 20:08

W końcu kupiłem prostą kierownicę do swojej WSK-ki ,jaka ulga, od naszego forumowego kolegi Mati17_17 :)
Dzięki Mati17_17 :) Teraz aby czekać na paczkę .

Awatar użytkownika
luki9403
Posty: 433
Rejestracja: 2012-09-28, 21:10
GG: 37263646
Moje maszyny: SHL
KOMAR
WSK B1
WSK B3 x2
WSK 4
JAWKA S.
JAWKA M.
Barton
Lokalizacja: Ostrzeszów
Kontaktowanie:

Re: Remont WSK 175 M21w2 z 1975 r luki9403

Post autor: luki9403 » 2014-06-19, 16:12

luki9403 pisze:Witam wszystkich Forumowiczów !
Chciałby przedstawić Wam mój nowy nabytek jakim jest WSK 175 M21w2 z 1975 r ,kupiona 29.01.2014 r niedaleko domu ,za 450 zł z dowodem osobistym ,sprzedający pierwszym właścicielem od nowości .Numer ramy i silnika zgodny z tabliczką znamionową .WSK wycofana z ruchu ,ale dzwoniłem do wydziału komunikacji można zarejestrować ja na zabytek lub autentyk ,ja wybiorę tą drugą opcję .Wtedy będę musiał zadzwonić do jakiegoś rzeczoznawcy ,gdy WSK będzie odnowiona oceni jej oryginalność ,jeśli dostanę opinie pozytywną rejestruje na białe tablice i tyle filozofii .Na początku myśl była taka żeby doprowadzić ja do oryginału i wszystko skompletować .Jednak zdecydowałem się na odrestaurowanie mojej WSK.Nie potrwa to szybko,ale trzeba iść pomału do przodu :).Myślę ,że podjąłem dobrą decyzję .Pokażę Wam mój nabytek:

Obrazek


Obrazek

Obrazek


Jak widać WSK nie była zadbana przez poprzedniego właściciela ,ale jej los się zmieni w moich rękach.Widać wiejski tuning ,ramka i szkło od innej WSK ,boczki od młodszego modelu WSK 125 ,przedni błotnik także od młodszego modelu ,tylny błotnik ucięty,kupiłem inny na allegro w idealnym stanie ,aż za 12,50 zł :-)


Obrazek

.Kupując przy okazji inne pierdoły ,boczki metalowe miałem swoje w domu ,tylna lampka telewizorek kupiłem kiedyś na allegro,bo przy tej wsk była potrzaskana ,klakson zdobył kiedyś na złomie pokażę go po później na forum, przedni błotnik kupiłem w innej miejscowości.Tuning część dalsza :
,bagażnik lub jego część ,niepotrzebny dodatek ,kierownica młodszy model ,korek baku to samo ,malowany silnik na czarno ,co za pomysł :lol: ,a wisienką na torcie jest przyspawany płaskownik w miejscu ,gdzie pękła rama :lol: :lol: :lol: .Jak to widziałem to ,aż wzięło mnie na wymioty ,jak można coś takiego zrobić .
Na początku zaczynam od usunięcia tego ohydnego płaskownika,na szczęście rama jest prosta :

Obrazek

Pęknięcie pospawałem półautomatem ,z grubsza oszlifowałem szlifierką kątową spawy ,a na koniec zjechałem wszystko papierami ściernymi ,wyszło super ,ani śladu ,tylko pytanie ,czy nie będzie dalej pękało .

Obrazek


Rama pospawana ,więc wziąłem się za zdzieranie starego lakieru ,wybrałem opcje gorszą szlifierka ,wiertarka i szczotki druciane,ewentualnie w trudno dostępnych miejscach wypiaskowałem .I tu pewnie nasunie się Wam pytanie ,dlaczego nie piaskowałem całych elementów ?,odpowiadam ponieważ kompresor mam za mały i cholernie ciężko schodzi lakier ,a wybrałem opcję szlifierki itp ze względu na finanse ,ale wszystko wyczyściłem dokładnie i jest dobrze ,zmatowiłem grubszym papierem ściernym ,żeby proszek dobrze trzymał i dodatkowo odtłuściłem.Oto wyczyszczone elementy gotowe do wyjazdu . :) Miałem problem z wyjęciem tylnego wahacza ,ośka była zapieczona ,jak to w tych WSK po tylu latach ,ale dało radę :)

Obrazek

Obrazek


Do proszku poszły takie elementy jak :

-rama
-tylny wahacz
-przednie osłony teleskopów
-pręt trzymający tylna lampę
-stopki centralne
-szklanki tylne
-podstawa siedzenia
-skrzynka narzędziowa
-filtr powietrza
-osłona łańcucha
-sztyca z dolną półką
-pólka kierownicy
-mocowania podnóżków

Wszystkie elementy na czarno RAL 9005 połysk z podkładem ,oprócz osłony łańcucha RAL 9006 srebrny połysk z podkładem .Za tydzień pojadę po odbiór .

Oczywiście wszystko zrobiłem wcześniej tylko nie miałem czasu w tygodniu dodać na forum .Oto elementy po lak.proszkowym ,czekają na strychu ,do składania .Zapłaciłem za wszystko 200 zł ,reszta elementów jest w kartonie .Bardzo dobrze zrobili swoja robotę,elementy w rzeczywistości wyglądają jeszcze lepiej ,na strychu się przykurzyły .

Obrazek

Obrazek

Obrazek



Silnik także rozebrałem ,także składał to jakiś znawca :lol: .Najlepszy numer to pod głowicą była uszczelka z gazety ,resztę uszczelek na szczęście dał dobre .Po rozebraniu miła niespodzianka kartery są idealne nigdzie nie poodbijane , nie po odpryskiwane itp ,gniazda na łożyska nie wyrobione .Właściciel mówił ,że w tym silniku kiedyś było kupione dużo nowych części i był tylko raz remontowany od nowości.To według mnie jest prawda .Jednak nie fachowo złożony ,ale dobrze ,że niczego nie uszkodził .Cylinder po rozebraniu jak nowy ,bardzo mały prożek ,aby taki ciut ciut ,będzie bez szlifu :-) ,głowica także ładna z oryginalnym gwintem ,wał bez luzów góra dół ,aby delikatne na bok ,tłok był oryginalny ale ma wyrobione delikatnie zabezpieczenia na pierścienie ,kupię nowy , łańcuszek nie wyciągnięty ,rolki całe rometowski ,kosz bardzo ładny ,zęby grube i proste ,skrzynia dobra ,zapłon także tylko muszę kupić nowe platyny ,tracze sprzęgłowe średnie kupię nowe .Zrobiłem błąd bo rozbierałem po raz pierwszy łożysko igiełkowe z trybu zdawczego i się rozsypało :-( .Będę musiał kupić nowe .Łożyska na wał kupię nowe C3 bo tam były zwykłe z rolniczego sklepu .Ogólnie mówiąc to nie był zły zakup serducho (silnik) Wski jest bardzo zadbane i to najważniejsze .Na razie kupiłem do silnika takie części jak :
-simeringi bardzo dobrej firmy CORTECO ,sami zobaczycie ceny na opakowaniach :-)
-oryginalne pierścienie i sworzeń na allegro ,pierścień jeden chromowany ,drugi żeliwny ,
-segery,
Resztę drobiazgów kupię w skuterdębica.hg i na allegro .
Zdjęcia zakupów :

Obrazek

Obrazek


Zdjęcia silnika w częściach :

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Obrazek

Obrazek


Obrazek



Teraz nie dawno zacząłem polerkę ,dopiero zjechałem to co na foto papierami P100 i P220 :


Obrazek



Dojdą jeszcze bębny :)
i parę drobiazgów które pokażę później :)

Awatar użytkownika
luki9403
Posty: 433
Rejestracja: 2012-09-28, 21:10
GG: 37263646
Moje maszyny: SHL
KOMAR
WSK B1
WSK B3 x2
WSK 4
JAWKA S.
JAWKA M.
Barton
Lokalizacja: Ostrzeszów
Kontaktowanie:

Re: Remont WSK 175 M21w2 z 1975 r luki9403

Post autor: luki9403 » 2014-06-19, 16:57

witajcie,dawno się nie odzywałem ,poprawiłem post od nowa bo znikły wszystkie zdjęcia z opisu ,później uzupełnię braki z remontu ,od tamtego momentu :)

Awatar użytkownika
luki9403
Posty: 433
Rejestracja: 2012-09-28, 21:10
GG: 37263646
Moje maszyny: SHL
KOMAR
WSK B1
WSK B3 x2
WSK 4
JAWKA S.
JAWKA M.
Barton
Lokalizacja: Ostrzeszów
Kontaktowanie:

Re: Remont WSK 175 M21w2 z 1975 r luki9403

Post autor: luki9403 » 2014-06-22, 15:09

Za dużo od tamtego czasu się nie działo przy mojej WSK .Szykowałem elementy do polerki jeszcze nie dokończyłem wszystkiego :) .Polerkę odłożyłem na razie na bok,a szykuję się do lakierowania elementów .Zmieniłem zdanie wszystkie elementy wyczyściłem do gołej blachy szczotkami drucianymi na szlifierce kontowej i wiertarce.Oto wyczyszczone elementy:
DSC05935 (600 x 450).jpg
DSC05903 (600 x 450).jpg
DSC05936 (600 x 450).jpg


Lakiery kupiłem z NOVOLA dobra i tania firma ,cóż więcej wymagać:
DSC05880 (600 x 450).jpg

oraz parę dodatków pomocnych przy lakierowaniu :
DSC05878 (600 x 450).jpg


Zamówiłem też różne drobiazgi z skuterdębica.hg :
DSC05847 (600 x 450).jpg


Byłem też 15 września na OLDTIMERBAZARZE w Wrocławiu ,był ktoś z forum?

Kupiłem tam gumy,silentbloki do amortyzatorów oraz parę drobiazgów do pozostałych moto :)

28-29 czerwca wybieram się do Łodzi ,ktoś jedzie z forum? :)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 2014-06-29, 14:19 przez luki9403, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
luki9403
Posty: 433
Rejestracja: 2012-09-28, 21:10
GG: 37263646
Moje maszyny: SHL
KOMAR
WSK B1
WSK B3 x2
WSK 4
JAWKA S.
JAWKA M.
Barton
Lokalizacja: Ostrzeszów
Kontaktowanie:

Re: Remont WSK 175 M21w2 z 1975 r luki9403

Post autor: luki9403 » 2014-06-24, 20:55

zmieniając chwilowo temat :

witajcie ,czytałem temat SHL lepsze światła i ładowanie

http://www.shlka.fora.pl/usprawnienia,1 ... ,7384.html

.Na początku zrobiłem jak mówiliście na forum odlutowałem masę od cewki ładowania i poprowadziłem kabelkiem do kostki ,łącząc go z kabelkami z cewek świetlnych ,ładowanie bez akumulatora i bez świateł dochodziło do 50 Volt 1,3 A na wysokich obrotach ,a na światłach 0,5 A max 3 Volty to chyba za mało jak po przeróbce .Mierzone na diodzie prostowniczej i mostku prostowniczym (oryginał ) ,wynosiło tyle samo .

Skusił mnie drugi sposób na mostku gretza .Masę od cewki nie dałem do kostki jak po przednio połączony z cewkami świetlnymi .Tylko wyprowadziłem ją do skorupy nowym kablem .Mostek gretza zamontowałem na dystansie po mostku prostowniczym (oryginał ).Pokażę fotki jak to wygląda ,ładowanie na takim połączeniu ,jest jeszcze gorsze .Bez świateł 8 Volt na pełnym gazie 0,2 A ,ze światłami 1 Volt 0,2 A ,mierzone bez akumulatora .pomożesz mi co robię nie tak ? .Jakie powinno być ładowanie ze światłami i bez świateł w Voltach ? Na mostku powinno być lepiej ?

c80597b132343e32gen.jpg
9a16aeebf865dd6dgen.jpg

W mostku pod plus dałem czerwony od stacyjki nr 52 ,po przeciwnym koncie mostka dałem - czyli masę przykręcona pod mostkiem do skorup[y ,a dwa pozostałe naprzeciwległe kąty to masa cewki i biały kabel cewki ładowania .
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 2014-06-29, 14:22 przez luki9403, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Sebastian440
Administrator
Posty: 1960
Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com
Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
Kontaktowanie:

Re: Remont WSK 175 M21w2 z 1975 r luki9403

Post autor: Sebastian440 » 2014-06-25, 09:42

Kolego piękna maszyna się szykuje. Ale jeśli zdjęcia nie wylądują na serwerze to pożegnasz się z tematem.
Kupię polskie motocykle sportowe, kontakt: seba440t2@wp.pl
http://www.mr16bp.blogspot.com ®

Awatar użytkownika
luki9403
Posty: 433
Rejestracja: 2012-09-28, 21:10
GG: 37263646
Moje maszyny: SHL
KOMAR
WSK B1
WSK B3 x2
WSK 4
JAWKA S.
JAWKA M.
Barton
Lokalizacja: Ostrzeszów
Kontaktowanie:

Re: Remont WSK 175 M21w2 z 1975 r luki9403

Post autor: luki9403 » 2014-06-29, 14:24

Kolego Sebastian440 ,tam gdzie się dało poprawiłem fotki dzięki ,że mnie uprzedziłeś :)

Awatar użytkownika
luki9403
Posty: 433
Rejestracja: 2012-09-28, 21:10
GG: 37263646
Moje maszyny: SHL
KOMAR
WSK B1
WSK B3 x2
WSK 4
JAWKA S.
JAWKA M.
Barton
Lokalizacja: Ostrzeszów
Kontaktowanie:

Re: Remont WSK 175 M21w2 z 1975 r luki9403

Post autor: luki9403 » 2014-06-29, 22:20

Z nowości ,polakierowałem elementy wstępnie podkładem reaktywnym,gruntem novol protect 340:


DSC06070 (1024 x 768).jpg

DSC06068 (1024 x 768).jpg

Po wyschnięciu cieniutka warstwa podkładu akrylowego novol protect 300 czarny :
DSC06083 (768 x 1024).jpg
DSC06089 (810 x 1080).jpg
DSC06076 (1024 x 768).jpg
Teraz środki błotników zabezpieczę barankiem drobnoziarnistym novol gravit 600 ,następnie czas na szpachlowanie elementów :)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
luki9403
Posty: 433
Rejestracja: 2012-09-28, 21:10
GG: 37263646
Moje maszyny: SHL
KOMAR
WSK B1
WSK B3 x2
WSK 4
JAWKA S.
JAWKA M.
Barton
Lokalizacja: Ostrzeszów
Kontaktowanie:

Re: Remont WSK 175 M21w2 z 1975 r luki9403

Post autor: luki9403 » 2014-07-14, 23:05

Wnętrze błotników zakonserwowane ,teraz czas na szpachlowanie elementów :
DSC06303 (1024 x 1365) (768 x 1024) (768 x 1024).jpg

DSC06302 (768 x 1024).jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
luki9403
Posty: 433
Rejestracja: 2012-09-28, 21:10
GG: 37263646
Moje maszyny: SHL
KOMAR
WSK B1
WSK B3 x2
WSK 4
JAWKA S.
JAWKA M.
Barton
Lokalizacja: Ostrzeszów
Kontaktowanie:

Re: Remont WSK 175 M21w2 z 1975 r luki9403

Post autor: luki9403 » 2014-08-10, 11:51

witam,po długiej przerwie ,elementy po szpachlowałem ,obecnie gładzę wstępnie podkład pod bazę,ostateczne szlifowanie na mokro papierem P 800 .Zdjęcia elementów szpachlowanych :

DSC06306 (1024 x 768).jpg
DSC06308 (1024 x 768).jpg
DSC06305 (1024 x 768).jpg
DSC06309 (1024 x 768).jpg
DSC06316 (1024 x 768).jpg
DSC06317 (1024 x 768).jpg
Jeden boczek był w kiepskim stanie ,miał wżery ale czego nie czyni szpachla :)
Przygotowywanie elementów do łatwych zajęć nie należy ,ale czego się nie robi do pięknego końcowego efektu .
Za jakiś czas dorzucę fotki wygładzonych elementów na razie na sucho .
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 45 gości