WSK 175 M21W2 1981r. by piter_dzn
- piter_dzn
- Posty: 449
- Rejestracja: 2012-02-20, 22:05
- GG: 9801466
- Moje maszyny: Wsk M06B3 (3szt)
WSK M21W2 Kobuz
Romet x2
Simson sr50 - Lokalizacja: Działoszyn
- Kontaktowanie:
WSK 175 M21W2 1981r. by piter_dzn
Witam! Po ponad roku poszukiwań jakiejkolwiek "czwórki" z dokumentami u mnie w okolicy udało mi się ustrzelić całkiem niezłą sztukę Na początek wykonałem telefon i umówiłem się na oględziny(oczywiście musiałem się zwolnić z roboty żeby jechać, ale warto było). Po zajechaniu na miejsce obejrzałem co i jak i na moje szczęście czy nieszczęście były problemy z odpałem. Po odpaleniu i przejechaniu się przyszedł czas na negocjacje, właściciel cenił 1700zł, ale po moich płaczach że nie pali i problem z jedynką (i tak mi to wisiało bo motocykl czeka renowacja a zależało mi głównie na papierach) udało się zejść na 1200zł+ opłacenie ubezpieczenia na cały rok. Po tym wszystkim wróciłem się do domu po przyczepkę i kasę, a następnie udałem się po Kobuza, który wieczorem był już u mnie Motocykl posiada kilka braków, które już uzupełniłem gratami ze strychu
KOBUZ rocznik 1981r.:
Plusy:
- z kompletem dokumentów (z mojej strony tylko dowód do wymiany)
-przy zakupie wynegocjowałem ubezpieczenie na cały rok
- zakupiony od drugiego właściciela ( z czego drugi właściciel kupił ją od pierwszego w lutym tego roku )
-stan techniczny dobry
-rama bez zastrzeżeń
-silnik (widać że ktoś tam pazury moczył)
Minusy:
-podczas jazdy próbnej problem z pierwszym biegiem i odpalaniem (po rozgrzaniu bez problemu)
-przedni błotnik od Jawy? albo czegoś innego (orginalny już w posiadaniu)
-przednia lampa po jakiś wiejskich modach (do wymiany)
-osłona łańcucha nie wiem od czego
-brak kierunków (mocowanie i przełącznik są)
-kilka pęknięć które są do ogarnięcia
-brak klaksonu
-do wymiany lewy podnóżek
Plany:
-mam zamiar nie oszczędzać funduszy i trzymać się originału ( oczywiście w granicach rozsądku)
-nie będzie czarna
-garbaty zbiornik, głębokie błotniki, alu kierunki... i nie wiem co jeszcze
-mieszana skrzynia i usprawniona elektryka (Royal??)
Starczy tych smutów, kilka zdjęć... Edit:
W miarę możliwości renowację będzięmy wspólnie prowadzić razem z Michałem (ziorko), który również od niedawna jest w posiadaniu "czwóry"
-
KOBUZ rocznik 1981r.:
Plusy:
- z kompletem dokumentów (z mojej strony tylko dowód do wymiany)
-przy zakupie wynegocjowałem ubezpieczenie na cały rok
- zakupiony od drugiego właściciela ( z czego drugi właściciel kupił ją od pierwszego w lutym tego roku )
-stan techniczny dobry
-rama bez zastrzeżeń
-silnik (widać że ktoś tam pazury moczył)
Minusy:
-podczas jazdy próbnej problem z pierwszym biegiem i odpalaniem (po rozgrzaniu bez problemu)
-przedni błotnik od Jawy? albo czegoś innego (orginalny już w posiadaniu)
-przednia lampa po jakiś wiejskich modach (do wymiany)
-osłona łańcucha nie wiem od czego
-brak kierunków (mocowanie i przełącznik są)
-kilka pęknięć które są do ogarnięcia
-brak klaksonu
-do wymiany lewy podnóżek
Plany:
-mam zamiar nie oszczędzać funduszy i trzymać się originału ( oczywiście w granicach rozsądku)
-nie będzie czarna
-garbaty zbiornik, głębokie błotniki, alu kierunki... i nie wiem co jeszcze
-mieszana skrzynia i usprawniona elektryka (Royal??)
Starczy tych smutów, kilka zdjęć... Edit:
W miarę możliwości renowację będzięmy wspólnie prowadzić razem z Michałem (ziorko), który również od niedawna jest w posiadaniu "czwóry"
-
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- ziorko
- Posty: 360
- Rejestracja: 2013-09-26, 12:06
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3
WSK 175
W21W2
Simson S50
KTM-PUCH (na pedały) - Lokalizacja: Działoszyn
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 M21W2 1981r. by piter_dzn
A sam miałem ochotę dzwonić do tego gościa w sprawie kupna właśnie tej czwórki
-
- Posty: 445
- Rejestracja: 2014-04-14, 18:18
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 '80;
HondaXR600R '93; Varadero 125, Junaki - Lokalizacja: Jablonna
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 M21W2 1981r. by piter_dzn
ladna. blotnik przedni od starszych wsk (gleboki), oslona lancucha kombinowana z MZ. silnik 060, instalacja 6V (chyba ze kombinowana). problemy z jedynka moga byc spowodowane zastanym sprzeglem (sprobuj "rozjezdzic" zanim zaczniesz rozkrecac
Troche o naszym Wieslawie: viewtopic.php?f=72&t=18728
- Mateusz WSK
- Posty: 1730
- Rejestracja: 2008-02-11, 21:47
- GG: 514342
- Moje maszyny: 175 Kobuz 82r, B3 78r, Pannonia TLF 250 61r.
- Lokalizacja: Wiązownica (Podkarpackie) RJA
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 M21W2 1981r. by piter_dzn
Przedni błotnik nie jest z wueski. Wydaje mi się, że to od Jawy.
Po za tym całkiem ładna sztuka, mam prawie taką samą
Chcesz się trzymać oryginału a tu jakiś mix planujesz Bagażnik bym wywalił
Royal dobry pomysł.
Po za tym całkiem ładna sztuka, mam prawie taką samą
Chcesz się trzymać oryginału a tu jakiś mix planujesz Bagażnik bym wywalił
Royal dobry pomysł.
-
- Posty: 695
- Rejestracja: 2008-07-29, 19:16
- Moje maszyny: WSK M06 64
WSK M21W2 - Lokalizacja: Sieradz
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 M21W2 1981r. by piter_dzn
Gratuluję zakupu jak wiemy nie jest łatwo upolować coś z papierami. Życzę powodzenia przy remoncie i czekam na relację z przebiegu prac
- Jakub
- Posty: 854
- Rejestracja: 2010-06-23, 15:40
- GG: 4657132
- Moje maszyny: Jubilat
- Lokalizacja: Okolice Sieradza
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 M21W2 1981r. by piter_dzn
Pogratulować czarnego Kobuza
Czekam aż nim kiedy podjedziesz na SDZ
Czekam aż nim kiedy podjedziesz na SDZ
Mów mi Kuba. Zielony w 175
Raz sierpem , raz młotem w czerwoną hołotę
Magister Kebeb
Raz sierpem , raz młotem w czerwoną hołotę
Magister Kebeb
- piter_dzn
- Posty: 449
- Rejestracja: 2012-02-20, 22:05
- GG: 9801466
- Moje maszyny: Wsk M06B3 (3szt)
WSK M21W2 Kobuz
Romet x2
Simson sr50 - Lokalizacja: Działoszyn
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 M21W2 1981r. by piter_dzn
Błotnik właśnie sam nie wiem od czego jest;/ Osłona chyba tak jak mówisz czyli MZ, silnik 060, instalacja jak widać na zdjęciu kombinowanarss pisze:ladna. blotnik przedni od starszych wsk (gleboki), oslona lancucha kombinowana z MZ. silnik 060, instalacja 6V (chyba ze kombinowana). problemy z jedynka moga byc spowodowane zastanym sprzeglem (sprobuj "rozjezdzic" zanim zaczniesz rozkrecac
Co do tego oryginału to jeszcze będę się zastanawiał, wszystko zależy od funduszy.Mateusz WSK pisze:Przedni błotnik nie jest z wueski. Wydaje mi się, że to od Jawy.
Po za tym całkiem ładna sztuka, mam prawie taką samą
Chcesz się trzymać oryginału a tu jakiś mix planujesz Bagażnik bym wywalił
Royal dobry pomysł.
Relacje będą powoli ale na bieżąco uaktualnianez-tomek pisze:Gratuluję zakupu jak wiemy nie jest łatwo upolować coś z papierami. Życzę powodzenia przy remoncie i czekam na relację z przebiegu prac
To raczej prędko nie będzieJakub pisze:Pogratulować czarnego Kobuza
Czekam aż nim kiedy podjedziesz na SDZ
Kilka zdjęć...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 445
- Rejestracja: 2014-04-14, 18:18
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 '80;
HondaXR600R '93; Varadero 125, Junaki - Lokalizacja: Jablonna
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 M21W2 1981r. by piter_dzn
oops - faktycznie pomylka
juz usunalem zeby nie zasmiecac watku
juz usunalem zeby nie zasmiecac watku
Ostatnio zmieniony 2014-10-11, 15:48 przez rss, łącznie zmieniany 1 raz.
Troche o naszym Wieslawie: viewtopic.php?f=72&t=18728
- piter_dzn
- Posty: 449
- Rejestracja: 2012-02-20, 22:05
- GG: 9801466
- Moje maszyny: Wsk M06B3 (3szt)
WSK M21W2 Kobuz
Romet x2
Simson sr50 - Lokalizacja: Działoszyn
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 M21W2 1981r. by piter_dzn
Dzięki ale nie wiem o co chodzi...rss pisze:troche to trwalo, ale wrzucam szkic ogranicznika + fotki jak to wyglada u mnie
aha: blacha 2 mm.
milego wyginania.
jesli beda potrzebne dokladniejsze zdjecia to daj znac.
- ziorko
- Posty: 360
- Rejestracja: 2013-09-26, 12:06
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3
WSK 175
W21W2
Simson S50
KTM-PUCH (na pedały) - Lokalizacja: Działoszyn
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 M21W2 1981r. by piter_dzn
Nie ten temat
- piter_dzn
- Posty: 449
- Rejestracja: 2012-02-20, 22:05
- GG: 9801466
- Moje maszyny: Wsk M06B3 (3szt)
WSK M21W2 Kobuz
Romet x2
Simson sr50 - Lokalizacja: Działoszyn
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 M21W2 1981r. by piter_dzn
Mały up...
Wska aktualnie rozebrana do ostatniej śrubki i czeka na piaskowanie, szkiełkowanie i ocynki...
W najgorszym stanie jest zestaw głowica/cylinder. Głowica ma ostre wgniecenia po pękniętych pierścieniach, natomiast jedno okno w cylindrze jest lekko wyłamane.
Teraz niech mi jakaś mądra głowa doradzi co do tego zestawu czy głowicę splanować czy szukać nowej? I co dalej z cylindrem? Co prawda nie jest tam zbyt mocno wyłamane, ale fazować okno ma to jakiś sens?
I jeszcze powie mi ktoś co oznacza symbol "N4" na cylindrze?
Wska aktualnie rozebrana do ostatniej śrubki i czeka na piaskowanie, szkiełkowanie i ocynki...
W najgorszym stanie jest zestaw głowica/cylinder. Głowica ma ostre wgniecenia po pękniętych pierścieniach, natomiast jedno okno w cylindrze jest lekko wyłamane.
Teraz niech mi jakaś mądra głowa doradzi co do tego zestawu czy głowicę splanować czy szukać nowej? I co dalej z cylindrem? Co prawda nie jest tam zbyt mocno wyłamane, ale fazować okno ma to jakiś sens?
I jeszcze powie mi ktoś co oznacza symbol "N4" na cylindrze?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Muciek
- Posty: 1466
- Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
- Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
- Lokalizacja: Radziechowa
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 M21W2 1981r. by piter_dzn
Cylinder daj do szlifu a głowica nie jest zła , tylko te bardziej wystające kanty spiłuj. N4 to selekcja chyba.
-
- Posty: 297
- Rejestracja: 2013-08-31, 20:56
- GG: 0
- Moje maszyny: Komar 232
Komar 2350
Romet Pegaz Kobuz i Perkoz
Syrena - Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 M21W2 1981r. by piter_dzn
Czy tak uszkodzona głowica to jakiś problem?
Mam to samo w Syrenie. Leży mi głowica z takimi uszkodzeniami.
Mam to samo w Syrenie. Leży mi głowica z takimi uszkodzeniami.
- Muciek
- Posty: 1466
- Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
- Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
- Lokalizacja: Radziechowa
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 M21W2 1981r. by piter_dzn
Teoretycznie kanty tych "kraterów" mogą się nagrzewać bardziej niż reszta i powodować spalanie detonacyjne. Wątpie czy w syrenie albo seryjnym w2 to wystąpi, one mają znikome wysilenie.Nagar to zalepi po iluś tam km.
Ta wygląda bardzo źle a silnik pracował normalnie
Ta wygląda bardzo źle a silnik pracował normalnie
- Savier
- Administrator
- Posty: 6351
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 M21W2 1981r. by piter_dzn
Nie ma się tym co przejmować. Lekko wyrównać i dzida.
- piter_dzn
- Posty: 449
- Rejestracja: 2012-02-20, 22:05
- GG: 9801466
- Moje maszyny: Wsk M06B3 (3szt)
WSK M21W2 Kobuz
Romet x2
Simson sr50 - Lokalizacja: Działoszyn
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 M21W2 1981r. by piter_dzn
I też tak zrobięSavier pisze:Nie ma się tym co przejmować. Lekko wyrównać i dzida.
Na dzień dzisiejszy sytuacja wygląda następująco:
-wszystkie graty wyszkiełkowane (zostały tylko kartery, które aktualnie zostały wypożyczone w celu dorobienia uszczelek)
-nowy tłoczek też już jest
-są już elementy do zapłonu cdi
Na dniach będzie ogarnięte piaskowanie i wysyłka do malowania proszkowego.Do regeneracji pójdzie również wał i gaźnik.
Do zrobienia zostały jeszcze małe zakupy, które mam nadzieję uda mi się ogarnąć za dwa tygodnie na bajzlu we Wrocławiu.
Kilka zdjęć...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- BikerDS
- Sponsor
- Posty: 743
- Rejestracja: 2013-07-17, 07:44
- GG: 4533379
- Moje maszyny: WSK M06B3 1977
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 M21W2 1981r. by piter_dzn
Ładnie idzie Trzymam kciuki!
-
- Posty: 1096
- Rejestracja: 2012-11-05, 20:52
- GG: 0
- Moje maszyny: KILKA ŚWIDNIKÓW, RESZTA NIEWAŻNA
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 M21W2 1981r. by piter_dzn
To wykruszone okno to dosyć częsty przypadek w Wiatrze , trzeba to wyrównac diaksem przy fazowaniu okien. Przy wykruszeniu okna wylotowego mozna naprawiać ,przy uszkodzeniu okna ssawnego nie można cylinder należy wymienić.
N4 to selekcja wymiaru średnicy wewnętrznej tulei nowego cylindra -odpowiada selekcji tłoka ND.
N4 to selekcja wymiaru średnicy wewnętrznej tulei nowego cylindra -odpowiada selekcji tłoka ND.
- piter_dzn
- Posty: 449
- Rejestracja: 2012-02-20, 22:05
- GG: 9801466
- Moje maszyny: Wsk M06B3 (3szt)
WSK M21W2 Kobuz
Romet x2
Simson sr50 - Lokalizacja: Działoszyn
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 M21W2 1981r. by piter_dzn
Ostatnio trochę się ruszyło:
-odebrałem silnik który był na przymiarce uszczelek i wyszkiełkowałem
-zrobiony został szlif cylindra (zostało kupić pierścienie)
-wszystko poszykowane do wysyłki (chromy,malowanie proszkowe, ocynki)
-drobne zakupy na bazarze we Wroclawiu
-odebrałem silnik który był na przymiarce uszczelek i wyszkiełkowałem
-zrobiony został szlif cylindra (zostało kupić pierścienie)
-wszystko poszykowane do wysyłki (chromy,malowanie proszkowe, ocynki)
-drobne zakupy na bazarze we Wroclawiu
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 1096
- Rejestracja: 2012-11-05, 20:52
- GG: 0
- Moje maszyny: KILKA ŚWIDNIKÓW, RESZTA NIEWAŻNA
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 M21W2 1981r. by piter_dzn
Pod głowicą nie stosuje się uszczelki
Jeśli można wiedziec ,ile kosztował wałek zdawczy z łożyskiem, oraz te uszczelki?
Jeśli można wiedziec ,ile kosztował wałek zdawczy z łożyskiem, oraz te uszczelki?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości