Strona 2 z 5

Re: WSK 175 M21W2S1 wg Grzegorz80

: 2015-01-28, 19:41
autor: Grzegorz80
Sebastian440 pisze:Przód kostka 90/90 taka mam w s2 tył 100/80/90 i wygląda bajecznie.
Kolego pokaż na foto swoje oponki albo zapodaj linka.

pozdr.

Re: WSK 175 M21W2S1 wg Grzegorz80

: 2015-02-24, 22:11
autor: Grzegorz80
Witam po przerwie

Dziś pierwsze zakupy. Akumulator VARTA i świeca ISKRA F100

Jutro próba uruchomienia na poważnie :)

c.d.n.

Re: WSK 175 M21W2S1 wg Grzegorz80

: 2015-02-24, 23:29
autor: grack
Nie znam się na elektryce, ale mam obawy czy aku 12V sprawdzi się w 6 voltowej instalacji. W każdym razie trzymam kciuki za odpalenie i wiosenne jazdy :) Świetny Sporcik :)

Re: WSK 175 M21W2S1 wg Grzegorz80

: 2015-02-25, 07:19
autor: Grzegorz80
Cos sie pokombinuje I bedzie OK.

Re: WSK 175 M21W2S1 wg Grzegorz80

: 2015-02-25, 22:23
autor: Grzegorz80
Nadeszła wielkopomna chwila :)

Nowy akumulator, nowa świeca, świeże paliwo = silnik odpalił od pierwszego kopa. Wrażenia bezcenne. :)

Po tylu 8-10 latach garażowania i nie używania kurz, brud i inny syf jest dosłownie wszędzie. Kilka dni minie zanim go usunę.

Kilka pytań po dzisiejszym popołudniu w garażu:

1. Sprzęgło nie rozłącza. Klamka pracuję, wyciskacz chodzi a napęd na koło idzie cału czas. Co się stało? Sklejone tarcze od długiego postoju?

2. tylna felga jest dość skorodowana. Co polecacie, wymianę na nową czy chromowanie?

3. Coś mi się zdaje że kranik powinien mieć długą dźwignię bo lewy boczek go kryje i dostęp jest utrudniony. U mnie jest krótka. Orientujecie się gdzie można dostać kranik lub dźwignię?

4. Docelowo gdyby malować ramę i wahacz to co polecacie, proszek czy akryl?

Pozdrawiam
Grzegorz

Re: WSK 175 M21W2S1 wg Grzegorz80

: 2015-02-25, 23:40
autor: grack
Odpowiem na pytanie nr 3, gdyż miałem ten sam problem. Kranik powinien być z długą dźwigienką, musisz po prostu szukać na allegro, mi się trafił juz po paru dniach :) W zasadzie to wystarczy wymienić samą dźwigienkę, kranik moze zostać stary.

Re: WSK 175 M21W2S1 wg Grzegorz80

: 2015-02-25, 23:42
autor: Mateusz WSK
Kurde ale ten aku 12V to nie bardzo do instalacji 6V.

Odp 1 - rozebrałbym sprzęgło wydaje mi się, że sklejone tarcze.
Odp 2 - w zależności od stanu felgi. Jeżeli nie jest bardzo skorodowana ani pokrzywiona to oddał bym do chromowania.
Odp 3 - grack wyjaśnił.
odp 4 - nie remontowałem jeszcze nigdy w tym stopniu wueski, ale jak zacznę to przynajmniej rama poleci w proszek.

Re: WSK 175 M21W2S1 wg Grzegorz80

: 2015-02-25, 23:54
autor: BikerDS
Ad.1 Rozgrzej silnik tak, by olej był gorący w skrzyni. 20 - 30 min ? Potem wyłącz. wbij 1 bieg, trzymając klamkę sprzęgła wciśniętą tocz motocykl w przód i tył. W końcu powinno puścić.

Re: WSK 175 M21W2S1 wg Grzegorz80

: 2015-02-26, 13:03
autor: Grzegorz80
Dobry pomysł. Zagrzeje silnik i może poprzez szarpniecie tarcze się rozkłada i sprzeglo zacznie działać. W przeciwnym razie trzeba zdjąć pokrywę i je rozebrać.

Re: WSK 175 M21W2S1 wg Grzegorz80

: 2015-03-01, 19:39
autor: grack
Pytałeś na shoutboxie o dźwignię hamulca, zdaje mi się, że jedynie w S2 umieszczano takie fabrycznie i seryjnie ;)

Re: WSK 175 M21W2S1 wg Grzegorz80

: 2015-03-01, 21:36
autor: krzysiek200
Podobno te dźwignie kładli do składanych podnóżków które były w exportach.

Re: WSK 175 M21W2S1 wg Grzegorz80

: 2015-03-01, 22:19
autor: Grzegorz80
Czyli było cuś takiego. A co niektórzy już prawili że do własna wydumka...

PS. Dzięki grack.

Re: WSK 175 M21W2S1 wg Grzegorz80

: 2015-03-01, 23:09
autor: Mateusz WSK
Jak dobrze widzę, to pedał w Twoim S1 różni się "troszkę" od tych z prospektu które były w S2 i S1 Ex.

Re: WSK 175 M21W2S1 wg Grzegorz80

: 2015-03-02, 22:24
autor: Grzegorz80
Witam

Dzisiejsze popołudnie w garażu. Poniżej porównanie dźwigni hamulca tylnego.

"Garbata" dźwigni zdemontowana z motocykla, "płaska" znaleziona w zasobach :)

Re: WSK 175 M21W2S1 wg Grzegorz80

: 2015-03-04, 22:46
autor: Grzegorz80
Witam

kontynuując wątek hamulca tylnego. Zdemontowałem tylne koło, ponieważ nie podobał mi się skok dźwigni hamulca. Średnica wew. piasty 135 mm (do wymiaru 125 na skali należy dodać 10 ponieważ jest to pomiar średnicy wewnętrznej), średnica zew. szczęk 133 mm. Poniżej FOTO. Co tui jest nie tak :)?

Re: WSK 175 M21W2S1 wg Grzegorz80

: 2015-03-05, 19:16
autor: picek
wydaje mi się że masz zużyte wykładziny i mozliwe że i rozpierak.

Re: WSK 175 M21W2S1 wg Grzegorz80

: 2015-03-05, 21:44
autor: Grzegorz80
Z tego co się orientuje to okładzina powinna mieć 4 mm grubości. I u mnie w zasadzie tyle ma. Co do grubości rozpieraka to trudno się odnieść, nie wiem jaka jest grubość nominalna.

Zobaczę jak wygląda przedni hamulec, Klamka taż ma duży skok żeby koło w ogóle zaczęło hamować.

Re: WSK 175 M21W2S1 wg Grzegorz80

: 2015-03-05, 21:46
autor: krzysiek200
A dużo masz jeszcze regulacji na pręcie? Ja u siebie po mimo nowych szczęk musiałem sporo podkręcić żeby ładnie łapało.

Re: WSK 175 M21W2S1 wg Grzegorz80

: 2015-03-05, 22:02
autor: Grzegorz80
Na pręcie nakrętka musiała być w zasadzie ze 2-3 od końca żeby hamowanie było. Z przodu na lince sytuacja jest podobna. |Tak się zastanawiam czy w WSK nie powinno być blaszanych podkładek między rozpierakiem a szczęką (szczękami)? Takie rozwiązanie gdzieś widziałem. Tylko nie wiem czy jest to rozwiązanie naprawcze czy oryginał jako "wzmocnienie" szczęki.

Re: WSK 175 M21W2S1 wg Grzegorz80

: 2015-03-06, 11:33
autor: Mateusz WSK
To jakiś patent z tymi blaszkami/podkładkami, fabrycznie nie było czegoś takiego.
W swojej zamontowałem nowe oryginalne okładziny i też musiałem sporo podkręcić na regulacji żeby ładnie hamowało.