Wsk M21W2 z 1977roku

Odpowiedz
Mojrzesz_nh
Posty: 16
Rejestracja: 2014-12-11, 22:24
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2 77r
WSK M06B1 69r
Mz 250 1984r
Aprilia Pegaso 650
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Wsk M21W2 z 1977roku

Post autor: Mojrzesz_nh » 2014-12-12, 17:13

Witam. Przedstawiam wam mój nowy nabytek Wsk M21W2 z 1977 roku instalacja 6V . Detale o które chodzi :
Wsk posiada min:
-plastikowy schowek narzędziowy
-plastikowe boczki
-plastikową lampę przednią i tylną
Zachowana w oryginale (tak mi się wydaję) Proszę o ewentualne komentarze co do oryginalności . Nr ramy 1723847 nr silnika 187513.
Oczywiście zapomniałem dodać WSK z dokumentami :)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 2014-12-12, 17:58 przez Mojrzesz_nh, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
krzysiek200
Posty: 880
Rejestracja: 2012-12-02, 22:26
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2 DUDEK '75
WSK M21W2 KOBUZ '77
Lokalizacja: Łowicz/Nieborów
Kontaktowanie:

Re: Wsk M21W2 z 1977roku

Post autor: krzysiek200 » 2014-12-12, 17:18

Bardzo ladnie zachowana garbuska. Na pierwszy rzut oka nie pasuja tylko tylne amortyzatory, powinne byc kryte szklankowe. Wypolerowac, zakonserwowac i jezdzic ;-)

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Wsk M21W2 z 1977roku

Post autor: Savier » 2014-12-12, 17:19

Fajnie się zachowała! Przyczepić można się jedynie do cylinbdra, jest od gazeli. Miłego jeżdżenia :-)

PS. Amorki kwestia sporna, na pewno kryte ładniejsze :D.

Mojrzesz_nh
Posty: 16
Rejestracja: 2014-12-11, 22:24
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2 77r
WSK M06B1 69r
Mz 250 1984r
Aprilia Pegaso 650
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: Wsk M21W2 z 1977roku

Post autor: Mojrzesz_nh » 2014-12-12, 17:24

No tak właśnie się zastanawiałem nad tymi amorami ale porównałem z postem kolegów i w 77 i 78 roku też mają sprężyny :) Amorki zachowane w oryginalnym chromie w bdb stanie . I jak gdzieś dostanę szklanki w dobrym stanie to zmienię :) Co do cylindra planowałem kupić nowy z epoki cylinder wraz z tłokiem. (posiada ktoś takie cacko na sprzedaż było na allegro ale gościu odwołał oferty :( )

Awatar użytkownika
Mateusz WSK
Posty: 1730
Rejestracja: 2008-02-11, 21:47
GG: 514342
Moje maszyny: 175 Kobuz 82r, B3 78r, Pannonia TLF 250 61r.
Lokalizacja: Wiązownica (Podkarpackie) RJA
Kontaktowanie:

Re: Wsk M21W2 z 1977roku

Post autor: Mateusz WSK » 2014-12-12, 17:48

Pięknie zachowana, zazdroszczę :oops: Zdjęcia z OLX, kupiłeś ?
Według mnie amorki masz dobre. Wymienił bym ten cylinder z Gazeli.
Co do cylindra, pisz wiadomość do kolegi franq87 może by Ci w tej kwestii pomógł.
Ja bym nie szukał nowego ( ze względu na cenę ) tylko używki w bdb stanie do szlifu. Zrobił szlif na R1 albo R2 na org. tłoku i jeździł, zaoszczędzisz sporo kasy.

Mojrzesz_nh
Posty: 16
Rejestracja: 2014-12-11, 22:24
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2 77r
WSK M06B1 69r
Mz 250 1984r
Aprilia Pegaso 650
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: Wsk M21W2 z 1977roku

Post autor: Mojrzesz_nh » 2014-12-12, 17:51

Tak kupiłem nie robiłem jeszcze własnego autorstwa zdjęć .
No tylko była bardzo okazyjna cena bo licytacja doszła do 172,50zł i nikt więcej nie dał wygrywałem aukcje i gość przed końcem 10 min odwołał oferty :( Wsk chodzi nie nagannie ale lepiej zrobić remont teraz puki jeszcze śladowe ilości części z epoki niż później sama chińszczyzna.

Awatar użytkownika
Muciek
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowa
Kontaktowanie:

Re: Wsk M21W2 z 1977roku

Post autor: Muciek » 2014-12-12, 17:53

Po co zmieniać ten cylinder jak on jest lepszy od tych późniejszych , no chyba że chcesz ciągle Vmaxem pociskać...

Awatar użytkownika
Mateusz WSK
Posty: 1730
Rejestracja: 2008-02-11, 21:47
GG: 514342
Moje maszyny: 175 Kobuz 82r, B3 78r, Pannonia TLF 250 61r.
Lokalizacja: Wiązownica (Podkarpackie) RJA
Kontaktowanie:

Re: Wsk M21W2 z 1977roku

Post autor: Mateusz WSK » 2014-12-12, 18:00

Czemu jest lepszy ?
Brzydki jest, nie pasuje do wueski :P. W takiej ślicznej Garbusce to bym widział tylko ori cylinder :P

Awatar użytkownika
Muciek
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowa
Kontaktowanie:

Re: Wsk M21W2 z 1977roku

Post autor: Muciek » 2014-12-12, 18:35

Okna są o innych rozmiarach i inaczej umieszczone niż w późniejszych i lepiej idzie z dołu.

Awatar użytkownika
Sebastian440
Administrator
Posty: 1960
Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com
Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
Kontaktowanie:

Re: Wsk M21W2 z 1977roku

Post autor: Sebastian440 » 2014-12-12, 19:44

JAk pisze Muciek. Ten cylinder jest o niebo lepszy jeśli planujesz jeździć w trasy i rekreacyjnie. Ori cylinder w WSK 175 jest do bani szczególnie z skrzynia długą.
Ps. Zastanawiam się kto pracował w tym zakładzie skoro idealny silnik z Gazeli zmienili w gówno bez dołu i mocy na 4 biegu.
Kupię polskie motocykle sportowe, kontakt: seba440t2@wp.pl
http://www.mr16bp.blogspot.com ®

Awatar użytkownika
Marcin
Posty: 422
Rejestracja: 2007-01-02, 22:05
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2S1
BARRON 125
WFM M06
M-72
Lokalizacja: Adelnau
Kontaktowanie:

Re: Wsk M21W2 z 1977roku

Post autor: Marcin » 2014-12-12, 19:51

Haha... odpowiedź jest prosta, żadna maszyna nie mogła być szybsza od milicyjnych motocykli. M.in. w filmie "Motodrama" uciekają na Gazeli i Promot nie dawał jej rady zwany Kiwasake.
Motodrama - KiwaSake jako Promot: http://youtu.be/JJEVr20EMPU

Grzegorz80
Posty: 68
Rejestracja: 2013-10-30, 22:18
GG: 0
Moje maszyny: BMW R1150 GS ADV
WSK 175 M21W2S1
Lokalizacja: okolice Zielonej Góry
Kontaktowanie:

Re: Wsk M21W2 z 1977roku

Post autor: Grzegorz80 » 2014-12-12, 20:29

Ładny, kompletny motocykl. Gratuluje

Awatar użytkownika
Mateusz WSK
Posty: 1730
Rejestracja: 2008-02-11, 21:47
GG: 514342
Moje maszyny: 175 Kobuz 82r, B3 78r, Pannonia TLF 250 61r.
Lokalizacja: Wiązownica (Podkarpackie) RJA
Kontaktowanie:

Re: Wsk M21W2 z 1977roku

Post autor: Mateusz WSK » 2014-12-12, 22:30

Dzięki chłopaki za cenne wiadomości :)
Nie wiedziałem o takich szczegółach i jeżdżę zje**ną czwórką rekreacyjnie w trasy :) ale bardzo chętnie bym pojeździł M21W2 z pierwszych lat ( one miały taki sam rozstaw okien jak późniejsze wueski czy takie jak w Gazeli ) ?
Jakby nie pasujący wygląd zewnętrzny cylindra z Gazeli to by było spoko :P
Sorry za spam, śliczna Garbuska.

Mojrzesz_nh
Posty: 16
Rejestracja: 2014-12-11, 22:24
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2 77r
WSK M06B1 69r
Mz 250 1984r
Aprilia Pegaso 650
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: Wsk M21W2 z 1977roku

Post autor: Mojrzesz_nh » 2014-12-13, 13:12

E no to chłopaki widzę że się podoba :) trzeba ja ładnie dopieścić wypolerować i będzie piękniejsza
Ps. co do cylindra nic nie zmieniam przynajmniej teraz wiem jak się tłumaczyć dlaczego taki a nie inny .

McKerek
Posty: 156
Rejestracja: 2014-08-15, 19:04
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2 Kobuz 76`
MZ ETZ 150 88`
Pełno Komarków:D
Lokalizacja: Sulmierzyce
Kontaktowanie:

Re: Wsk M21W2 z 1977roku

Post autor: McKerek » 2014-12-13, 19:18

Pięknie zachowana! też mam M21W2 z 1977 :) Pewnie patrzyłeś na mój wątek mam odkryte amortyzatory zamontowane ale będę je wymieniał na kryte :) Pozdrawiam

robert3171100
Posty: 28
Rejestracja: 2013-01-07, 19:16
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175
Lokalizacja: Lubawa
Kontaktowanie:

Re: Wsk M21W2 z 1977roku

Post autor: robert3171100 » 2015-01-01, 22:25

Ładna garbata, ja mam też te amorki ale nie zamierzam ich zmieniać.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości