WSK-reaktywacja by mateo-88

Odpowiedz
mateo-88

WSK-reaktywacja by mateo-88

Post autor: mateo-88 » 2008-06-03, 11:39

Witam. Jestem nowy na forum, wske posiadam od 5lat z czego od 3lat stoi zakurzona a silniczek w czesciach. Jest to popularny kobuz 175 M21W2 z roku 1977 niestety nie zarejestrowany i papiery trzeba bedzie wyprostowac :-/ Moje plany to zblizenie sie w mozliwie jak najwiekszym stopniu do orginalu. Musze przyznac ze motorek jest w calkiem niezlym stanie wizualnym ale nie wzorowym wiec jeszcze duzo pracy przede mna. Na sam poczatek mysle nad odnowieniem ramy a pozniej to juz czas pokaze ;-) Prosze o wszelkie propozycje i sugestie dotyczace prac bo sam dokladnie nie wiem od czego zaczac. Mam pytanie czy kolor blotnikow jest orginalny bo wyglada na fabryczna robote i czy ma ktos moze fote wski w takim zestawieniu kolorow jak moja tzn. boczki i blotniki bo zbiornik byl malowany przez poprzedniego wlasciela i mysle ze w orginale musial byc w kolorze boczkow. Jeszcze jedno czy te lusterka sa orginalne? Jestem nowy na forum wiec prosze o wszelkie porady. pozdrawiam mateo-88

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Mateusz WSK
Posty: 1730
Rejestracja: 2008-02-11, 21:47
GG: 514342
Moje maszyny: 175 Kobuz 82r, B3 78r, Pannonia TLF 250 61r.
Lokalizacja: Wiązownica (Podkarpackie) RJA
Kontaktowanie:

Re: WSK-reaktywacja by mateo-88

Post autor: Mateusz WSK » 2008-06-03, 22:29

fajna maszyna powinna być po kończeniu, zbiornik pewnie jak pisałeś powinien być w kolorze boczków.czekam na końcowe efekty ukonczenia pracy ;).szkoda że nie ma papierków.
pozdr.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości