Witam. Jestem nowy na forum, wske posiadam od 5lat z czego od 3lat stoi zakurzona a silniczek w czesciach. Jest to popularny kobuz 175 M21W2 z roku 1977 niestety nie zarejestrowany i papiery trzeba bedzie wyprostowac Moje plany to zblizenie sie w mozliwie jak najwiekszym stopniu do orginalu. Musze przyznac ze motorek jest w calkiem niezlym stanie wizualnym ale nie wzorowym wiec jeszcze duzo pracy przede mna. Na sam poczatek mysle nad odnowieniem ramy a pozniej to juz czas pokaze Prosze o wszelkie propozycje i sugestie dotyczace prac bo sam dokladnie nie wiem od czego zaczac. Mam pytanie czy kolor blotnikow jest orginalny bo wyglada na fabryczna robote i czy ma ktos moze fote wski w takim zestawieniu kolorow jak moja tzn. boczki i blotniki bo zbiornik byl malowany przez poprzedniego wlasciela i mysle ze w orginale musial byc w kolorze boczkow. Jeszcze jedno czy te lusterka sa orginalne? Jestem nowy na forum wiec prosze o wszelkie porady. pozdrawiam mateo-88
WSK-reaktywacja by mateo-88
- Mateusz WSK
- Posty: 1730
- Rejestracja: 2008-02-11, 21:47
- GG: 514342
- Moje maszyny: 175 Kobuz 82r, B3 78r, Pannonia TLF 250 61r.
- Lokalizacja: Wiązownica (Podkarpackie) RJA
- Kontaktowanie:
Re: WSK-reaktywacja by mateo-88
fajna maszyna powinna być po kończeniu, zbiornik pewnie jak pisałeś powinien być w kolorze boczków.czekam na końcowe efekty ukonczenia pracy .szkoda że nie ma papierków.
pozdr.
pozdr.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości