Cześć, jesteśmy tu nowi.

Odpowiedz
Awatar użytkownika
yahoo
Posty: 118
Rejestracja: 2008-07-19, 22:07
Moje maszyny: .....
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Cześć, jesteśmy tu nowi.

Post autor: yahoo » 2008-07-19, 22:24

Hej.

Mam na imię Kuba, mówią na mnie yahoo, jestem tu nowy, ja i moje motocykle. Jesteśmy z Poznania. Jeżdżę od 11tego roku życia (czyli od 1990 roku). Zacząłem od wsk125, potem była 175, w międzyczasie jakieś romety. Od 2000r w moim garażu, obok wuesek goszczą japończyki własne i nie tylko (bawię się hobbystycznie w serwisowanie motocykli). Aktualnie mam dwie Kawy i dwie wueski, obie w częściach ;)

Jedna to mix na bazie M21W2. Bazą był Kobuz (kupiony od pierwszego właściciela), ale przyszło do niego przednie zawieszenie z Kosa wraz z kołem i wysoki wydech ze sporta. W planach jest zaszczepienie przedniego błotnika od Lelka (wszystko już mam, pozostało tylko założyć). Najbardziej aktualna fotka jest tu:
http://picasaweb.google.pl/kuba.lacki/B ... 7705671058" target="_blank ale sporo się od tego czasu zmieniło. Aktualnie przechodzi remont silnika, wał już po regeneracji, zostało kupić łożyska i można składać.

Druga to MR15 Sarenka. Motocykl bardzo rzadko spotykany, mam go od października 2001 (kupiłem za 500 zł na Allegro). Była i jest prawie kompletna, nawet odpalała i jeździła, ale zapuszczona i zmordowana niesamowicie. Rozebrałem na części pierwsze i aż do tego roku stała (a raczej leżała;) i czekała aż się wezmę za remont. Odbudowa silnika właśnie trwa, potem wezmę się za resztę. Ostatnio okazało się, że lagi są krzywe, a golenie w środku pełne wżerów. Przeczuwam koszty;/ Krótko po zakupie wyglądała o tak:
http://picasaweb.google.pl/kuba.lacki/W ... 4919283858" target="_blank

Miło mi.

--
pzdr
yahoo

Awatar użytkownika
Mateusz WSK
Posty: 1730
Rejestracja: 2008-02-11, 21:47
GG: 514342
Moje maszyny: 175 Kobuz 82r, B3 78r, Pannonia TLF 250 61r.
Lokalizacja: Wiązownica (Podkarpackie) RJA
Kontaktowanie:

Re: Cześć, jesteśmy tu nowi.