Wsk Sport 1975r po Ojcu

Awatar użytkownika
kot0072
Posty: 57
Rejestracja: 2010-11-17, 22:55
GG: 5906978
Moje maszyny: wsk sport
Lokalizacja: Oborniki
Kontaktowanie:

Re: Wsk Sport 1975r po Ojcu

Post autor: kot0072 » 2011-08-04, 19:36

Dzisiaj kolejne rzeczy od piaskowania odebrałem. Kubki licznika i stacyjki podstawę do której są przykręcane oraz mocowania podnóżków. Jutro odbieram pomalowane błotniki oraz puszkę lampy:)Pobawiłem się i wypolerowałem jedną kapę silnika może lustro nie jest ale bardziej nie będę jej głaskał tak mi się podoba.Odpowie ktoś mi na pytanie czy tylny błotnik jest fabrycznie ugięty od strony osłony łańcucha?? Bo u mnie jest ugięty ale za bardzo oryginalnie to nie wygląda??
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Wódka nie ma smakować , ma sponiewierać:)

Awatar użytkownika
Jędrek
Posty: 127
Rejestracja: 2011-07-29, 09:38
GG: 39451236
Moje maszyny: Narcyz 81r
Lokalizacja: K.Mławy
Kontaktowanie:

Re: Wsk Sport 1975r po Ojcu

Post autor: Jędrek » 2011-08-04, 19:48

Możesz zrobić dokładne zdjęcie bo tak nie jestem w stanie ci powiedzieć wgniecenie widać ale czy oryginalne ;-)
Savier masz lepszy wzrok niż ja :)
Ostatnio zmieniony 2011-08-04, 19:53 przez Jędrek, łącznie zmieniany 1 raz.
Czwóra Me Gusta :]

Awatar użytkownika
kot0072
Posty: 57
Rejestracja: 2010-11-17, 22:55
GG: 5906978
Moje maszyny: wsk sport
Lokalizacja: Oborniki
Kontaktowanie:

Re: Wsk Sport 1975r po Ojcu

Post autor: kot0072 » 2011-08-04, 19:50

Niestety nie mam lepszego i nie dam rady zrobić bo błotniki albo już pomalowane albo jutro z rana będą. Czyli był on zaginany pod osłonę??
Wódka nie ma smakować , ma sponiewierać:)

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Wsk Sport 1975r po Ojcu

Post autor: Savier » 2011-08-04, 19:51

o to chodzi? Taa, to jest fabryczne.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
kot0072
Posty: 57
Rejestracja: 2010-11-17, 22:55
GG: 5906978
Moje maszyny: wsk sport
Lokalizacja: Oborniki
Kontaktowanie:

Re: Wsk Sport 1975r po Ojcu

Post autor: kot0072 » 2011-08-04, 19:53

To dobrze że tego nie prostowałem dzięki:) Jutro wsadzę zdjęcia jak pomalowane wyglądają. .
Wódka nie ma smakować , ma sponiewierać:)

Awatar użytkownika
kot0072
Posty: 57
Rejestracja: 2010-11-17, 22:55
GG: 5906978
Moje maszyny: wsk sport
Lokalizacja: Oborniki
Kontaktowanie:

Re: Wsk Sport 1975r po Ojcu

Post autor: kot0072 » 2011-08-09, 21:36

Odebrałem błotniki wyszły świetnie:) szczególnie przedni. Tylko koleś który malował był nadgorliwy i wyklepał mi to zagięcie na tylnym błotniku :evil: Jutro jade do chromu zawieść szklanki sprężyny od amorow rączkę pasażera. Założyłem jeszcze nowe opony na felgi zostało przeczyszczenie bębnów ale to później
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Wódka nie ma smakować , ma sponiewierać:)

Awatar użytkownika
Ksiądz
Posty: 72
Rejestracja: 2011-05-30, 15:51
GG: 2067946
Moje maszyny: WSK 175 M21W2S1 Sport '75

WSK M06B3 '75
Lokalizacja: Skierniewice
Kontaktowanie:

Re: Wsk Sport 1975r po Ojcu

Post autor: Ksiądz » 2011-08-11, 16:25

No na prawdę wygląda super ;D
Nie płacz kiedy odjadę, żółtą WueSKą na autostradę.

Awatar użytkownika
Brat
Posty: 874
Rejestracja: 2008-03-13, 23:50
Moje maszyny: Wsk m21w2 "Kobuz"
Lokalizacja: Jaworzno (Śląsk)
Kontaktowanie:

Re: Wsk Sport 1975r po Ojcu

Post autor: Brat » 2011-08-15, 11:18

jeśli wyklepał to zagięcie, to chyba osłona łańcucha Ci nie wejdzie.

Awatar użytkownika
kot0072
Posty: 57
Rejestracja: 2010-11-17, 22:55
GG: 5906978
Moje maszyny: wsk sport
Lokalizacja: Oborniki
Kontaktowanie:

Re: Wsk Sport 1975r po Ojcu

Post autor: kot0072 » 2011-09-02, 22:56

Dawno nic nie pisałem bo nie miałem czasu grzebać przy sporciku. Brat pewnie masz racje ale jeszcze nie przymierzałem osłony łańcucha. Jestem z malarnią umówiony że jak nie bedzie pasować mam sobie dogiąć i jak pęknie lakier pomalują w ramach gwarancji na koszt młodego . Ale to się jeszcze okaże bo będe próbować to jakoś delikatnie zrobić żeby nie narażać go na koszty. Chociaż jak by zapłacił to by przestał być nadgorliwy :evil: Odebrałem chromy i mogłem poskładać tylne amorki. Amortyzatorów tylnych nie rozbierałem nie wymieniałem w nich nic tylko szczotka druciana na bzytę i wyczyszczone do gołej blachy następnie malowanie. Wyszło świetnie z nowym chromem. W poniedziałek jadę zawieść części do cynkowania galwanicznego (rozpieraki szczęk ,podnóżki przód, mocowanie kierownicy, sprężynki od hamulców, cięgło hamulca tylnego, napinacze łańcucha itp.) Również zawiozę polki przedniego zawieszenia do anodowania. Niestety stan lag nieruchomych pozostawia wiele do życzenia. Posiadają pełno drobnych wżerów i wymiana o ringów nic pewnie nie da?? Próbował ktoś po prostu te lagi dorobić u tokarza z jakiejś gatunkowej stali i pochromować bądź z kwasówy ?? Przychodzi mi na myśl jeszcze zalanie tych dziurek mosiądzem szlifowanie i chrom techniczny co wy na to?? Tak wyglądają amorki przed w trakcie i po odnawianiu Niestety nie mam zdjęcia jak chrom wyglądał przed.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Wódka nie ma smakować , ma sponiewierać:)

Awatar użytkownika
kot0072
Posty: 57
Rejestracja: 2010-11-17, 22:55
GG: 5906978
Moje maszyny: wsk sport
Lokalizacja: Oborniki
Kontaktowanie:

Re: Wsk Sport 1975r po Ojcu

Post autor: kot0072 » 2011-09-13, 20:48

Sory że post pod postem ale odebrałem od cynku kilka rzeczy i wyglądają świetnie. Jutro jak dobrze pójdzie to odbiorę półki po anodowaniu wkleję foty jak wyszły. Dzisiaj poskładałem tylne koło i założyłem do ramy. Wie ktoś po co przy rozpieraku jest ta blaszka i po co jest ten plastik z mosiężną śrubka i sprężynką w pokrywie bębna??
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Wódka nie ma smakować , ma sponiewierać:)

Awatar użytkownika
Alien
Posty: 1981
Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
Lokalizacja: Słomniki/Kraków
Kontaktowanie:

Re: Wsk Sport 1975r po Ojcu

Post autor: Alien » 2011-09-13, 20:54

Blaszka na rozpieraku w zestawie z mosiężną śrubą jest mechanizmem uruchamiającym światło stopu.

Awatar użytkownika
kot0072
Posty: 57
Rejestracja: 2010-11-17, 22:55
GG: 5906978
Moje maszyny: wsk sport
Lokalizacja: Oborniki
Kontaktowanie:

Re: Wsk Sport 1975r po Ojcu

Post autor: kot0072 » 2011-09-13, 20:57

ale to do niczego nie jest podłączone?? Ja automat stopu mam zamontowany do tej blaszki co jest przykręcona do wajchy hamulca nożnego. Ojciec chyba coś pozmieniał. Gdzie powinien być ten ałtomat zamontowany w tylnym bębnie??
Wódka nie ma smakować , ma sponiewierać:)

hartman

Re: Wsk Sport 1975r po Ojcu

Post autor: hartman » 2011-09-13, 21:17

Stare wueski chyba tylko miały automat stopu w tylnym bębnie.Obok rozpieraka hamulca jest wystający cypelek z plastikiem i do tego się podpina kabel od stopu.W momencie wciśnięcia dźwigni od wewnątrz dotyka on miedzianej płytki i załącza się światło.Było gdzieś na forum.

Awatar użytkownika
kot0072
Posty: 57
Rejestracja: 2010-11-17, 22:55
GG: 5906978
Moje maszyny: wsk sport
Lokalizacja: Oborniki
Kontaktowanie:

Re: Wsk Sport 1975r po Ojcu

Post autor: kot0072 » 2011-09-14, 18:52

Dzięki za odpowiedz będę musiał poszukać. Zdjęcie poanodowanych na nowo pólek koszt 20 zł :) Po parokrotnych poprawkach zrobili tak jak chciałem. Dla porównania te części co cynkowałem na nowo kosztowało 25 zł .
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Wódka nie ma smakować , ma sponiewierać:)

Awatar użytkownika
kot0072
Posty: 57
Rejestracja: 2010-11-17, 22:55
GG: 5906978
Moje maszyny: wsk sport
Lokalizacja: Oborniki
Kontaktowanie:

Re: Wsk Sport 1975r po Ojcu

Post autor: kot0072 » 2011-10-02, 21:23

Kolejna porcja zdjęć dzisiaj nadgoniłem sporo cała niedziela w garażu. Wczoraj odebrałem blachy po malowaniu i nie mogłem się powstrzymać żeby ich nie założyć. Niestety muszę jeszcze szparunki namalować i przykleić logo. Złożyłem nowiutkie tarczki i zalałem świeżym olejem silnik jak i amory. Jutro czeka mnie walka z elektryką. Może ktoś wie czy sugerując się schematem s książki dobrze podłącze stacyjkę?? Jak w sporcie ma być ustawiony ślimak od licznika wyjście linki pionowo czy poziomo?? Na jaki klej przykleić gumy do zbiornika myślałem o kleju montażowym?? Mocny na maxa i nie powinien gryźć się z lakierem.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 2011-10-02, 22:20 przez kot0072, łącznie zmieniany 1 raz.
Wódka nie ma smakować , ma sponiewierać:)

Awatar użytkownika
Łukasz
Posty: 182
Rejestracja: 2011-07-04, 23:45
GG: 0
Moje maszyny: Simson SR50 1991
Lokalizacja: Odolanów
Kontaktowanie:

Re: Wsk Sport 1975r po Ojcu

Post autor: Łukasz » 2011-10-02, 21:53

Na twoim miejscu pochromowałbym jeszcze tylną lampkę, albo chociaż pomalował na srebrno, ale i tak jest THE BEST

Awatar użytkownika
kot0072
Posty: 57
Rejestracja: 2010-11-17, 22:55
GG: 5906978
Moje maszyny: wsk sport
Lokalizacja: Oborniki
Kontaktowanie:

Re: Wsk Sport 1975r po Ojcu

Post autor: kot0072 » 2011-10-04, 21:25

Może by to fajnie wyglądało ale zostanie tak jak jest:) Ramka od lampy jest poorana trochę bo właziła do środka . Na nią też przyjdzie pora zeszlifuje ją i pomaluje na nie wiem jak . Dzisiaj zabrałem się za elektrykę i poległem nie zrobiłem zdjęcia połaszenia stacyjki i nie umiem jej podłączyć tak jak było:( Jak ktoś ma zdjęcia jak powinna być podłączona będę wdzięczny niestety nigdzie nie mogę tego znaleźć. Skończyłem polerować kapy od silnika i zabrałem się za jego pod polerowanie.Pomalowałem od spodu siedzenie najpierw cortinianem po zdrapaniu luźnej rdzy a potem czarny połysk. Myślę ze jak jutro dobrze pójdzie to skończę polerować i wsadzę silnik. Co sądzicie nad założeniem do sporta takiego lusterka nie mogę się na żadne zdecydować a to mi się podoba ktoś założył takie?? http://allegro.pl/lusterko-awo-ifa-emw- ... 95677.html
Wódka nie ma smakować , ma sponiewierać:)

Awatar użytkownika
Alien
Posty: 1981
Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
Lokalizacja: Słomniki/Kraków
Kontaktowanie:

Re: Wsk Sport 1975r po Ojcu

Post autor: Alien » 2011-10-04, 22:02

Do sportowej kiery w ogóle nie pasuje. Lusterka w kierownicy to tylko do prostej jak w garbuskach.

Awatar użytkownika
Szczepan
Posty: 1771
Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
Moje maszyny: B3 Promot
Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
Kontaktowanie:

Re: Wsk Sport 1975r po Ojcu

Post autor: Szczepan » 2011-10-04, 22:07

Mam takie lusterko, wygląda ładnie, mało widać do sporta tylko i wyłącznie na jakimś wsporniku.
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.

Awatar użytkownika
Karlicek
Posty: 193
Rejestracja: 2010-07-08, 12:53
GG: 7162090
Moje maszyny: M21 W2
M06 B3
Lokalizacja: Gniezno
Kontaktowanie:

Re: Wsk Sport 1975r po Ojcu

Post autor: Karlicek » 2011-10-04, 22:13

W kwestii lusterka mam podobne zdanie jak przedmówcy, zaś jeśli idzie o stacyjkę to zerknij tutaj -> viewtopic.php?f=91&t=120&start=20 . Na dole są schematy do M21W2, zwróć tylko uwagę czy masz wersję 12V (cztery przewody z prądnicy) czy 6V (pięć przewodów). Styki w stacyjce powinny być podpisane, więc tylko porównać ze schematem.
Ja się z panem zgadzam. Oczywiście, że jest to ukartowana robota określonych kół.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości