Fazerofz6y i nowa WSK SPORT EX nr2

Odpowiedz
Awatar użytkownika
fazerofz6y
Posty: 537
Rejestracja: 2007-11-17, 12:27
GG: 0
Moje maszyny: WSK BAK
S1EX GB
S1EX USA
S1 EX Canada
S2EX USA I inne
Lokalizacja: scotland
Kontaktowanie:

Re: fazerofz6y i nowy nabytek WSK SPORT EX EX EX nr.2

Post autor: fazerofz6y » 2011-03-20, 22:18

Dokladnie wszystko wam wyjasnie i popre fotkami .W dodatku zrobie porownamie pomiedzy dwoma EXami Poprzednia S1 i terazniejsza S2 beda zalaczone zdjecia tylko potrzebuje paru dni.
A uwazem ze jest to S2 poniewaz tak jak juz widac na moim Awataze to silnik jest na Semie i gaznik Bing 53 :evil: i jeszcze ma pare innych zeczy kture wystepowaly w S2 a 1 ich nie stosowano :lol:

A i mam malyme pytanko Czy do -magneta pod zaplon SEM
Podpasuje sciagacz taki jak do komarka?
Moze to glupio brzmi ale ja nigdy nie mialem takowego silnika wczesniej i potrzebuje sciagacz jak najszybciej .
Jesli ten z komara nie pasuje to gdzie moge sie zaopatrzyc w taki co bedzie pasowac ?
Jesli ktos wie to prosze dac znac .
Ooo masz korek warty 450 złotych. Ha ha.
A powracajac do korka to jak mnie pamiec nie myli to ktos z forum sprzedawal na Allegro KTO TO?

Co do tego

Awatar użytkownika
Mtx50
Posty: 247
Rejestracja: 2007-10-15, 16:45
GG: 2188809
Moje maszyny: WSK i inne
Kontaktowanie:

Re: fazerofz6y i nowy nabytek WSK SPORT EX EX EX nr.2

Post autor: Mtx50 » 2011-03-20, 22:51

Jak masz robić porównanie to lepiej od razu do zwykłego S2. Ściągacz od komara nie podejdzie musisz kupić do sema albo dorobić ja zrobiłem z końcówki węża hydraulicznego ale to był przypadek ze akurat taki znalazłem :-)
Polskie motocykle ymmm klasa :-)

Agresives
Posty: 90
Rejestracja: 2008-01-16, 23:14
GG: 0
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:

Re: fazerofz6y i nowy nabytek WSK SPORT EX EX EX nr.2

Post autor: Agresives » 2011-03-21, 19:14

Agresives pisze:Jaki masz numer ramy w swoim sporcie? Jest w ramie wnęka na AQ? Jaka osłona pod silnik? (zajrzyj w temat o S2 i tam jest pokazana osłona z mojej wczesnej S2 gdzie nie ma jednego powiększonego otworu ułatwiającego dostęp do spustu). Spójrz na rocznik który jest wybity na oponach. Jeśli pokrywa się z rokiem produkcji (rozbieżność do jednego roku) to oznacza że opony pochodzą od tego właśnie motocykla. Być może motocykl który posiadasz ma właściwą konfigurację (poza paroma pierdołami co do których nie mam pewności). Nasza wiedza opiera się na tym co do tej pory wiemy i być może błędnie porównujemy go do S2 z wystawy Pezetel który mógł powstać trochę później. Wystarczy spojrzeć na stronę 'Świdnik na kartach historii' i spojrzeć na zdjęcie http://www.historia.swidnik.net/fotografia-509 aby się przekonać że wiemy na temat tych motocykli bardzo mało.
Ponawiam pytania.

Awatar użytkownika
fazerofz6y
Posty: 537
Rejestracja: 2007-11-17, 12:27
GG: 0
Moje maszyny: WSK BAK
S1EX GB
S1EX USA
S1 EX Canada
S2EX USA I inne
Lokalizacja: scotland
Kontaktowanie:

Re: Fazerofz6y i nowa WSK SPORT EX nr2

Post autor: fazerofz6y » 2011-03-26, 01:09


Awatar użytkownika
valkoz
Posty: 31
Rejestracja: 2010-12-13, 16:09
GG: 0
Moje maszyny: WSK Kobuz, Lambretta Li150, wcześniej MZ TS150, SHL M11
Lokalizacja: Lublin
Kontaktowanie:

Re: fazerofz6y i nowy nabytek WSK SPORT EX EX EX nr.2

Post autor: valkoz » 2011-03-26, 11:32

korba222 pisze:Sprawa jest bardzo prosta. Z tego co mówił mi gość co pracował przy produkcji z częściami było tak że jeśli nie było aktualnie na przykład jednego rodzaju baku to zakładano inny który był w fabryce. I tak samo działo się z innymi częściami.Stąd takie rozbieżności.
Odpowiednia liczba motocykli w określonym czasie z taśmy musiała zejść choćby nie wiem co. Do kalendarzy i zdjęć motocykle były przyozdabiane lub malowane w kolorach w których nie były produkowane, tak żeby wyglądały jak najlepiej.
No i były motocykle ludzi którzy pracowali na WSK. Czyli składane pod siebie. Stąd brały się na przykład egzemplarze z zadziwiająco dużą ilością chromu. Także twój motocykl mógł wyglądać od nowości tak jak go kupiłeś.
Ooo masz korek warty 450 złotych. Ha ha.
W 100% potwierdzam słowa przedmówcy, całkiem niedawno rozmawiałem (miesiąc temu) z człowiekiem który pracował przy montażu WSK w Świdniku (i dalej tam pracuje- rzecz jasna nie przy motocyklach..) i dokładnie to samo mi opowiadał.
Mówił też właśnie jak sobie wyszykował swojego sporta na tip top i nie były to odosobnione przypadki.

Awatar użytkownika
marwsk
Posty: 169
Rejestracja: 2007-01-02, 23:22
GG: 7969515
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Fazerofz6y i nowa WSK SPORT EX nr2

Post autor: marwsk » 2011-03-26, 11:58

Chcecie powiedzieć, że wytwórnia WSK chcąc wchodzić na bardzo wymagające rynki Europy Zachodniej mogła by sobie pozwolić na montowanie czego bądź? Być może do krajowego obrotu trafiały modele NIEZNACZNIE odbiegające od masowej produkcji charakterystycznej dla danego rocznika.

Liczne odrzuty z eksportu (zarówno motocykli ex które spotykamy w kraju, czy to samochodów czy sprzętu audio z wadami produkcyjnymi) wskazuje na to, iż motocykle musiały spełniać normy jakości (nie zawsze obowiązujące w Polsce) jak i konfiguracje zgodną z zamówieniem/ofertą importera.

Wysoka kultura użytkowania pojazdów w tych krajach sprzyja temu, że motocykle odnalezione za granicą zwykle są kompletne i w oryginalnym malowaniu przez co nie ma potrzeby do dywagacji i podważania oryginalności tych pojazdów (w przeciwieństwie do motocykli krajowych w których wiele częsci zostało wymienionych na podobne z popularnych modeli).
''Wielki Motórze. Swoja Przenajświetszą Benzynę zamień w wino ... aby pragnienie nasze ugasić''

Awatar użytkownika
valkoz
Posty: 31
Rejestracja: 2010-12-13, 16:09
GG: 0
Moje maszyny: WSK Kobuz, Lambretta Li150, wcześniej MZ TS150, SHL M11
Lokalizacja: Lublin
Kontaktowanie:

Re: Fazerofz6y i nowa WSK SPORT EX nr2

Post autor: valkoz » 2011-03-26, 18:05

marwsk pisze:Chcecie powiedzieć, że wytwórnia WSK chcąc wchodzić na bardzo wymagające rynki Europy Zachodniej mogła by sobie pozwolić na montowanie czego bądź? Być może do krajowego obrotu trafiały modele NIEZNACZNIE odbiegające od masowej produkcji charakterystycznej dla danego rocznika.

Liczne odrzuty z eksportu (zarówno motocykli ex które spotykamy w kraju, czy to samochodów czy sprzętu audio z wadami produkcyjnymi) wskazuje na to, iż motocykle musiały spełniać normy jakości (nie zawsze obowiązujące w Polsce) jak i konfiguracje zgodną z zamówieniem/ofertą importera.

Wysoka kultura użytkowania pojazdów w tych krajach sprzyja temu, że motocykle odnalezione za granicą zwykle są kompletne i w oryginalnym malowaniu przez co nie ma potrzeby do dywagacji i podważania oryginalności tych pojazdów (w przeciwieństwie do motocykli krajowych w których wiele częsci zostało wymienionych na podobne z popularnych modeli).

A czy ja albo korba222 coś takiego mówimy o motocyklach na eksport? Ani słowa tam o tym nie ma w naszych (przynajmniej w mojej) wypowiedziach. Eksport to inna sprawa a krajowy rynek inna, poza tym to na co zwróciliśmy uwagę, że często na rynku krajowym pojawiały się "wypasione" wsk-i w konfiguracji nieosiągalnej w sklepach Polmozbytu, bo składane były z części wyniesionych (ukradzionych) z fabryki.

Awatar użytkownika
maykii
Posty: 792
Rejestracja: 2008-04-11, 20:02
GG: 6056769
Moje maszyny: M21W2 74r.
M21W2 83r
M06B3 79r.
Lokalizacja: Piaseczno / Siemiatycze
Kontaktowanie:

Re: Fazerofz6y i nowa WSK SPORT EX nr2

Post autor: maykii » 2011-03-26, 18:08

valkoz pisze:A czy ja albo korba222 coś takiego mówimy o motocyklach na eksport? Ani słowa tam o tym nie ma w naszych (przynajmniej w mojej) wypowiedziach. Eksport to inna sprawa a krajowy rynek inna, poza tym to na co zwróciliśmy uwagę, że często na rynku krajowym pojawiały się "wypasione" wsk-i w konfiguracji nieosiągalnej w sklepach Polmozbytu, bo składane były z części wyniesionych (ukradzionych) z fabryki.

O tym to chyba każdy szanujący się użytkownik forum już dawno wie :)
(-; Jak to mówią, "Za motórem, panny sznurem". ;-)

Awatar użytkownika
korba222
Posty: 106
Rejestracja: 2007-10-14, 20:48
GG: 0
Lokalizacja: Świdnik Duży
Kontaktowanie:

Re: Fazerofz6y i nowa WSK SPORT EX nr2

Post autor: korba222 » 2011-03-26, 18:54

No ale jak ktoś w innych krajach mógł zrobić zczepa? Skąd miałby wziąć części z innych WSK? A poza tym na zachodzie jeśli ktoś chciał mieć fajny motocykl to po prostu go kupował a nie przerabiał czy kombinował domowymi sposobami z czegoś innego. A z tym że wytwórnia dbała o modele które szły na rynki zachodnie to tak różnie można oceniać. Na WSK były dwie grupy ludzi. Jedna która była za motocyklami, a druga to ludzie którym cały czas nie pasowała produkcja motocykli w Świdniku. I to ta druga miała trochę więcej do powiedzenia. Przecież wiadomo że co polskie nie mogło być za dobre w tamtych czasach. Sąsiad ze wschodu trzymał łapę na wszystkim.

Awatar użytkownika
maykii
Posty: 792
Rejestracja: 2008-04-11, 20:02
GG: 6056769
Moje maszyny: M21W2 74r.
M21W2 83r
M06B3 79r.
Lokalizacja: Piaseczno / Siemiatycze
Kontaktowanie:

Re: Fazerofz6y i nowa WSK SPORT EX nr2

Post autor: maykii » 2011-03-26, 19:49

korba222 nie pomyślałeś o tym, że jak zamawiali motocykle to mieli powiedzmy podstawowy motocykl, w którym mogli np. zmienić konfigurację powiedzmy błotnika, czy ma być wysoki czy niski ? To jest moja teoria, myślę, że na handel eksportowy polacy musieli mieć jakąś prestiżową ofertę, bo jeśli wypuściliby jeden model bez jakieś tam konfiguracji przy kupnie to motocykla by nikt nie kupił.
(-; Jak to mówią, "Za motórem, panny sznurem". ;-)

Awatar użytkownika
fazerofz6y
Posty: 537
Rejestracja: 2007-11-17, 12:27
GG: 0
Moje maszyny: WSK BAK
S1EX GB
S1EX USA
S1 EX Canada
S2EX USA I inne
Lokalizacja: scotland
Kontaktowanie:

Re: Fazerofz6y i nowa WSK SPORT EX nr2

Post autor: fazerofz6y » 2011-03-27, 00:28

Skoro wysyłali motory na export to i przypuszczam że również można było zamówić sobie w sklepie błotnik bądź lagi.

Co się tyczy mojej sztuki to Ja myślę, że kiedyś to ona miała przedni błotnik górą. Lecz ktoś musiał mieć niemiła przygodę i skasował przód, wskazywała by na to lampa, delikatnie przerysowana, znajdujące się w niej nieoryginalne szkło . Również tylni błotnik nieoryginalny i centralna stopka, jest urwane jedno z mocowań.

Awatar użytkownika
Sebastian440
Administrator
Posty: 1960
Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com
Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
Kontaktowanie:

Re: Fazerofz6y i nowa WSK SPORT EX nr2

Post autor: Sebastian440 » 2011-03-27, 16:28

Jedno jest pewne. Jest to oryginalna S2 na export. Świadczy o tym bicie na tabliczce. Gratuluje zakupu.
Kupię polskie motocykle sportowe, kontakt: seba440t2@wp.pl
http://www.mr16bp.blogspot.com ®

Awatar użytkownika
fazerofz6y
Posty: 537
Rejestracja: 2007-11-17, 12:27
GG: 0
Moje maszyny: WSK BAK
S1EX GB
S1EX USA
S1 EX Canada
S2EX USA I inne
Lokalizacja: scotland
Kontaktowanie:

Re: Fazerofz6y i nowa WSK SPORT EX nr2

Post autor: fazerofz6y » 2011-03-27, 20:29

A wiec teraz zapodam zdjecie mojej bylej S1
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/106 ... 2c73a.html
A to S2
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/106 ... 2c73a.html
I jak widac roznia sie S1 ma wybite EX a S2 XEX
i jeszcze nad data produkcji S2 ma wybita 3 - co ta 3 oznacza wie ktos???
Natomiast kolega JueS na swijej tabliczce ma wybite XEX i powyzej daty 1
To takie moje spostrzezenia

Awatar użytkownika
fazerofz6y
Posty: 537
Rejestracja: 2007-11-17, 12:27
GG: 0
Moje maszyny: WSK BAK
S1EX GB
S1EX USA
S1 EX Canada
S2EX USA I inne
Lokalizacja: scotland
Kontaktowanie:

Re: Fazerofz6y i nowa WSK SPORT EX nr2

Post autor: fazerofz6y » 2011-04-13, 22:23

Ostatnio rozebralem silnik ma czesci i tu mam pytanko .
Czy kolo zamachowe bylo montowane w s2 we wszystkich silnikach czy raczej dawali do tych gdzie im sie chcialo?
Bo u mnie nie ma tak owego.
sebastian440 pisze:Jedno jest pewne. Jest to oryginalna S2 na export. Świadczy o tym bicie na tabliczce. Gratuluje zakupu.

Moglbys mi to szezej wyjasnic po czym to sie rozpoznaje z tej tabliczki??
A to fotki malego bonusu
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
fazerofz6y
Posty: 537
Rejestracja: 2007-11-17, 12:27
GG: 0
Moje maszyny: WSK BAK
S1EX GB
S1EX USA
S1 EX Canada
S2EX USA I inne
Lokalizacja: scotland
Kontaktowanie:

Re: Fazerofz6y i nowa WSK SPORT EX nr2

Post autor: fazerofz6y » 2011-04-15, 01:02

Dzisiaj pobawilem sie w czyszczenie dziewicy :mrgreen: z oleju .
Nie ma to jak piekne karterki ,nie skierszowane przez zadnego narwanca :oops:
Cz NS na tloku to oznacza Nominal? ! :idea:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Agresives
Posty: 90
Rejestracja: 2008-01-16, 23:14
GG: 0
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:

Re: Fazerofz6y i nowa WSK SPORT EX nr2

Post autor: Agresives » 2011-04-15, 06:35

Ja miałem kilka silników od S2 z czego dwa dziewicze i w ani jednym nie było koła zamachowego. Paru znajomych też miało takie silniki i trułem ich bardzo długo aby zdjęli dekiel, ale także tam nic nie znaleźli. Sebastian miał jakieś koło w silniku który pogonił na allegro, ale zupełnie inne niż to z gazeli więc może on przybliżyć ten temat. Według katalogu części oprócz koła zamachowego powinny się znaleźć w motocyklu również składane podnóżki, nóżka hamulca prowadzona nad podnóżkiem oraz gięte uchwyty pasażera. W praktyce mało który motocykl posiada te części. Co do tłoka to jest oczywiście nominalny.

Awatar użytkownika
fazerofz6y
Posty: 537
Rejestracja: 2007-11-17, 12:27
GG: 0
Moje maszyny: WSK BAK
S1EX GB
S1EX USA
S1 EX Canada
S2EX USA I inne
Lokalizacja: scotland
Kontaktowanie:

Re: Fazerofz6y i nowa WSK SPORT EX nr2

Post autor: fazerofz6y » 2011-04-15, 21:41

Według katalogu części oprócz koła zamachowego powinny się znaleźć w motocyklu również składane podnóżki, nóżka hamulca prowadzona nad podnóżkiem oraz gięte uchwyty pasażera. W praktyce mało który motocykl posiada te części.


Co do tych czesci to poczesci moj sport je posiada :-P . Tylko nozka hamulca jest prosta :!: pewnie wykozystali limit ;D gietyh i ta dali ;D
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
fazerofz6y
Posty: 537
Rejestracja: 2007-11-17, 12:27
GG: 0
Moje maszyny: WSK BAK
S1EX GB
S1EX USA
S1 EX Canada
S2EX USA I inne
Lokalizacja: scotland
Kontaktowanie:

Re: Fazerofz6y i nowa WSK SPORT EX nr2

Post autor: fazerofz6y » 2011-04-28, 20:35

KUPIE plytki tylni blotnik musi byc w super stanie nie pogiety itd. gdyz bedzie szedl do chromowania
KUPIE Takie jak na fotce ponizej Uchwyty dzwigni do hamulca i sprzegla
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
fazerofz6y
Posty: 537
Rejestracja: 2007-11-17, 12:27
GG: 0
Moje maszyny: WSK BAK
S1EX GB
S1EX USA
S1 EX Canada
S2EX USA I inne
Lokalizacja: scotland
Kontaktowanie:

Re: Fazerofz6y i nowa WSK SPORT EX nr2

Post autor: fazerofz6y » 2011-06-24, 00:19

Nowy nabytek Zlomek EX1 :evil:
Nie do konca jestem zadowolony bo brakuje mu jednej z najwazniejszych rzeczy mianowicie patrz zdjecie .
http://www.fotosik.pl/u/fazerofz6/album/889011-3

Numer ramy SO 1202420 Ktory to bedzie rocznik ?
http://www.fotosik.pl/u/fazerofz6/album/889011-2

Numer silnika W2 56509
http://www.fotosik.pl/u/fazerofz6/album/889011

I takie tam jeszcze fotki
http://www.fotosik.pl/u/fazerofz6/album/740880-10
http://www.fotosik.pl/u/fazerofz6/album/740880-11
http://www.fotosik.pl/u/fazerofz6/album/740880-12
http://www.fotosik.pl/u/fazerofz6/album/740880-13


Zagadka rozwiazana :oops: :oops: :oops:

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4115
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Fazerofz6y i nowa WSK SPORT EX nr2

Post autor: AudioBas » 2011-06-24, 01:27

Savier Cię opier... za fotki :)
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości