Renowacja WFM 1960 KONIEC

Awatar użytkownika
Mateusz WSK
Posty: 1730
Rejestracja: 2008-02-11, 21:47
GG: 514342
Moje maszyny: 175 Kobuz 82r, B3 78r, Pannonia TLF 250 61r.
Lokalizacja: Wiązownica (Podkarpackie) RJA
Kontaktowanie:

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

Post autor: Mateusz WSK » 2015-04-06, 14:10

Mi się wydaje, że te trójkąty były tylko w wueskach.

damaioshin
Posty: 45
Rejestracja: 2014-12-06, 17:11
GG: 0
Moje maszyny: WFM 06
Lokalizacja: Wąbrzeźno
Kontaktowanie:

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

Post autor: damaioshin » 2015-04-06, 15:39

z tymi boczkami dziwna sprawa, bo w ramie mam nagwintowane otwory pod nie. Tak kupiłem i tak zrobiłem, w środku aku i kable więc nie chce mieć tego na widoku. Tylko problem z klaksonem mam, nie wiem gdzie umieścić.
A sprawuje się dobrze, objeżdżam okolice i sprawdzam jakie usterki się pojawią. chociaż mogłoby być cieplej ^^

Awatar użytkownika
decada
Posty: 412
Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
GG: 0
Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
Lokalizacja: Dolice
Kontaktowanie:

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

Post autor: decada » 2015-04-06, 16:08

Ja miałem dzisiaj pośmigać, ale za zimno jak dla mnie.

Awatar użytkownika
decada
Posty: 412
Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
GG: 0
Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
Lokalizacja: Dolice
Kontaktowanie:

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

Post autor: decada » 2015-04-10, 21:01

Fumka jest po kilku jazdach testowych. Jak to bywa po takich remontach, trzeba troszkę czasu poświęcić na dopracowanie. Z kilometra na kilometr coraz mniej muszę robić. Motocykl robi furorę na ulicach. Starszym przypomina lata młodości a młodszym pokazuje, że jest coś więcej oprócz chińskich sprzętów i , że stary klamot może być piękny. Dziękuję za wszystkie miłe słowa skierowane w moją stronę. Trud włożony w renowację się opłacił. Pozostaje mi tylko cieszyć się jazdą. Mimo kilku rzeczy do zrobienia, projekt uważam za ukończony!

Texas Ranger
Posty: 1444
Rejestracja: 2014-06-30, 12:40
GG: 0
Moje maszyny: szukam WSK Lelek
Lokalizacja: Chrzęsne
Kontaktowanie:

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

Post autor: Texas Ranger » 2015-04-10, 23:13

Jeśli to koniec to strzel jakąś focię w terenie, wstaw i napisz co dalej...

damaioshin
Posty: 45
Rejestracja: 2014-12-06, 17:11
GG: 0
Moje maszyny: WFM 06
Lokalizacja: Wąbrzeźno
Kontaktowanie:

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

Post autor: damaioshin » 2015-04-11, 14:02

Mam pytanie jakie prędkości uzyskujesz na trasie?
Ja do trzeciego biegu nie mam problemu, ale właśnie na trzecim motocykl ma już słabe osiągi. Osiągnięcie tych 80km/h raczej niewykonalne, musze jeszcze poprawić uszczelnienie kolana, i pobawić się chyba w mieszankę [albo za mały otwór w zamknięciu paliwa] bo lekko muli.

Awatar użytkownika
Mateusz WSK
Posty: 1730
Rejestracja: 2008-02-11, 21:47
GG: 514342
Moje maszyny: 175 Kobuz 82r, B3 78r, Pannonia TLF 250 61r.
Lokalizacja: Wiązownica (Podkarpackie) RJA
Kontaktowanie:

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

Post autor: Mateusz WSK » 2015-04-11, 19:23

damaioshin pisze:Mam pytanie jakie prędkości uzyskujesz na trasie?
Ja do trzeciego biegu nie mam problemu, ale właśnie na trzecim motocykl ma już słabe osiągi. Osiągnięcie tych 80km/h raczej niewykonalne, musze jeszcze poprawić uszczelnienie kolana, i pobawić się chyba w mieszankę [albo za mały otwór w zamknięciu paliwa] bo lekko muli.
A jaką Fume masz z jakim silnikiem ? Jak z lat 50-tych to chyba nie ma się co dziwić :P

Decada dawaj jakieś foty z przejażdżek, na pewno znajdą się jakieś ładne/ciekawe miejscówki na pstryknięcie zdjęcia :)

Awatar użytkownika
decada
Posty: 412
Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
GG: 0
Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
Lokalizacja: Dolice
Kontaktowanie:

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

Post autor: decada » 2015-04-11, 20:52

damaioshin pisze:Mam pytanie jakie prędkości uzyskujesz na trasie?
Ja do trzeciego biegu nie mam problemu, ale właśnie na trzecim motocykl ma już słabe osiągi. Osiągnięcie tych 80km/h raczej niewykonalne, musze jeszcze poprawić uszczelnienie kolana, i pobawić się chyba w mieszankę [albo za mały otwór w zamknięciu paliwa] bo lekko muli.
Hej. Mój silnik S01 rozpędza motorek do 70 km/h. Ja nie jestem fanem szybkiej jazdy. Toczę się po drodze z prędkością 50-60 km/h, słucham odgłosu silnika, a muszę powiedzieć, że na tłumiku od Hartmann'a fumka brzmi pięknie, i delektuję się spokojną jazdą. Nie wymagam od tego sprzętu zawrotnych prędkości.

Co do fotek. Jest plan żeby zrobić sesję, ale czekam aż się drzewa zazielenią bo jakoś zimowo jeszcze jest. Może jutro się uda, jeśli będzie słonecznie.

Texas Ranger. Pytałeś jakie plany. Niebawem zaczynam renowację wsk'i dwuramówki mojego znajomego. Będzie robiona na fabrykę czyli wszystko tak jak w oryginale. Będę relacjonował remont w kolejnym wątku. Możesz być pewny :) W powietrzu wisi też remont junaka. Mam nadzieję, że dojdzie do realizacji bo od dziecka marzę o junaku.

Jest jeszcze mój romet ogar 205. Przez zimę chcę go dopieścić, żeby wyremontowany czekał na mojego syna.

Texas Ranger
Posty: 1444
Rejestracja: 2014-06-30, 12:40
GG: 0
Moje maszyny: szukam WSK Lelek
Lokalizacja: Chrzęsne
Kontaktowanie:

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

Post autor: Texas Ranger » 2015-04-11, 21:25

No to zapowiada się ciekawie, czekam na zdjęcia i pozdrawiam!

Awatar użytkownika
decada
Posty: 412
Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
GG: 0
Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
Lokalizacja: Dolice
Kontaktowanie:

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

Post autor: decada » 2015-04-11, 21:35

Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
decada
Posty: 412
Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
GG: 0
Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
Lokalizacja: Dolice
Kontaktowanie:

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

Post autor: decada » 2015-04-12, 17:45

Kilka fotek z dzisiejszej 30 km przejażdżki. Profesjonalna sesja odbędzie się niebawem.
WP_20150412_004.jpg
WP_20150412_010.jpg
WP_20150412_013.jpg
WP_20150412_014.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Mateusz WSK
Posty: 1730
Rejestracja: 2008-02-11, 21:47
GG: 514342
Moje maszyny: 175 Kobuz 82r, B3 78r, Pannonia TLF 250 61r.
Lokalizacja: Wiązownica (Podkarpackie) RJA
Kontaktowanie:

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

Post autor: Mateusz WSK » 2015-04-12, 22:03

Co to za budynek w tle ? :)
Fuma konkret, u mnie w okolicy znaleźć na drodze byle jaką to ciężki temat :(

Awatar użytkownika
decada
Posty: 412
Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
GG: 0
Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
Lokalizacja: Dolice
Kontaktowanie:

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

Post autor: decada » 2015-04-12, 22:12

Dzięki. Budynek to pałac zabytkowy w Żukowie – w stylu neogotyckim, wzniesiony na początku drugiej połowy XIX w. przez szlachecki ród Schöningów. Pełno tego tutaj. Póki co niszczeje. Może doczeka lepszych czasów :)

Awatar użytkownika
decada
Posty: 412
Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
GG: 0
Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
Lokalizacja: Dolice
Kontaktowanie:

Re: Renowacja WFM 1960 KONIEC

Post autor: decada » 2015-04-26, 19:36

Kolejne wyprawy za mną. Dzisiaj zrobiłem sobie 25 kilometrowy spacerek. Motorek działa bez problemów. Trzeba wybrać się chyba na dłuższą wycieczkę.

Awatar użytkownika
decada
Posty: 412
Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
GG: 0
Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
Lokalizacja: Dolice
Kontaktowanie:

Re: Renowacja WFM 1960 KONIEC

Post autor: decada » 2015-05-03, 18:47

Ciepło i zielono się zrobiło więc dzisiaj pośmigałem po okolicy i nabiłem prawie 100 km. Kilka fotek z wycieczki:
WP_20150503_021.jpg
WP_20150503_018.jpg
WP_20150503_006.jpg
WP_20150503_014.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
decada
Posty: 412
Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
GG: 0
Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
Lokalizacja: Dolice
Kontaktowanie:

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

Post autor: decada » 2015-05-18, 15:26

W ostatnich dniach udało mi się dorwać kompletny filtr powietrza do WFM'ki oraz odpowiednią kopkę i dźwignię zmiany biegów.
WP_20150518_014.jpg
WP_20150518_015.jpg
Niebawem będę jechał chromować elementy z innego projektu więc pochromują sobie kopkę i dźwignię i wreszcie będzie tak jak powinno :)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Kosa
Posty: 1883
Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
GG: 0
Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: Renowacja WFM 1960 KONIEC

Post autor: Kosa » 2016-09-26, 06:55

Jak wyczyściłeś filtr powietrza - u mnie żadna chemia nie działa na tłusty osad pod kratką a chciałbym dać go w ocynk - pytanie czy taki nierozbieralny filtr można cynkować w całości? W środku, pod stalową kratką, jest gąbka czy coś innego?

skavinsky
Posty: 377
Rejestracja: 2011-12-01, 13:59
GG: 0
Moje maszyny: JUNAK 59,60,61,63,65
OSA 1965
SHL M04 1951
WFM 55,57,62
AVO
Lokalizacja: Przysucha
Kontaktowanie:

Re: Renowacja WFM 1960 KONIEC

Post autor: skavinsky » 2016-09-26, 11:11

polej minimalnie benzyną i podpal ten filtr, będzie się palił kilkanascie minut i cały syf powinien wypalić,

halcik
Posty: 2232
Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
GG: 0
Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50
Lokalizacja: Kutno
Kontaktowanie:

Re: Renowacja WFM 1960 KONIEC

Post autor: halcik » 2016-09-26, 11:23

Ja oddałem wypłukany w ropie (nie idealnie czysty no i tłusty). Dostałem elegancki jak nowy, ale czułem, że ktoś chyba chciałby mnie udusić

Awatar użytkownika
decada
Posty: 412
Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
GG: 0
Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
Lokalizacja: Dolice
Kontaktowanie:

Re: Renowacja WFM 1960 KONIEC

Post autor: decada » 2017-01-08, 12:44

Dawno tu nie zaglądałem. Co do filtra. Ja wyciągnąłem siatkę, wszystko dokładnie umyłem w NITRO.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości