ponownie Automat Stopu
- Kakarotto07
- Posty: 26
- Rejestracja: 2014-07-24, 19:40
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06-B3 1977 (Garbuska)
- Lokalizacja: Honiatyczki
- Kontaktowanie:
ponownie Automat Stopu
witam, przeczytałem wszystkie posty na ten temat lecz żaden mi nie pomógł dlatego też postanowiłem napisać swój odrębny opisujący dokładnie to czego potrzebuję. A mianowicie tak: niech mi ktoś powie jak ten automat stopu działa kupilem nowy automat, a że wcześniej nie miałem takiego działającego urządzenia postanowiłem z żarówką i akumulatorem sprawdzić jak to działa, sprawa wygląd tak że gdy automat jest wciśniety żarówka świeci a gdy puszczę bolczyk żarówka gaśnie... wydaje mi się że powinno być na odwrót gdyż gdy pedał stopu jest wciśnięty bolczyk powinien wychodzić i załączać stop a gdy puścimy pedał bolczyk zapiera się o fabryczne mocowanie i powinien ten stop gasnąć, ja tak to rozumiem ale właśnie z tym automatem jest na odwrót... postanowiłem go rozebrać, rozebrałem i zobaczylem że nie ma fizycznej możliwości by było inaczej gdyż dopiero po wciśnięciu bolczyka zwierają sie styki, pomyślałem że może źle złożony automat... znalazłem swój orginalny zdezelowany automat i też rozebrałem, zobaczyłem że zasada działania jest ta sama, po wciśnięciu automatu zwierają sie styki... i zgłupiałem. Może mi ktoś powiedzieć o co w tym chodzi? automat działa na jakimś zwarciu? bo nie wiem jak to ma działać... z góry dzięki za odpowiedzi.
"Życzę ci byś kiedyś tak traktował swoją żonę jak traktujesz ten motor" Słowa mojej Babci
-
- Posty: 232
- Rejestracja: 2012-04-13, 20:31
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK GIL 79'
- Lokalizacja: Tarnów
- Kontaktowanie:
Re: ponownie Automat Stopu
są dwa tych automatów, jeden ze sprężynką czyli pewnie ten który masz, drugi typ to ten, który jest Ci potrzebny i działa właśnie na odwrotnej zasadzie czyli żarówka jest zgaszona gdy bolec jest wciśnięty czyli oparty o bachę przy ramie.
- StefanWSK
- Posty: 46
- Rejestracja: 2014-04-05, 18:32
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06-B3 81
Kadet M-780 86 - Lokalizacja: Człuchów/Bydgoszcz
- Kontaktowanie:
Re: ponownie Automat Stopu
U mnie jest oparty bolec o blachę to żarówka świeci Panowie co to może być, sprawdzałem automat na krótko, działa tyle, że na odwrót (jak dotyka blaszki to świeci), podłącze czarny i masę tak jak w oryginale było, nie działa. Światła są, akumulator podłaczony zapłon CDI.
- tollek83
- Posty: 136
- Rejestracja: 2010-05-27, 17:43
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06-Z2 1964r.
- Lokalizacja: Koszalin/Gorzów Wlkp.
- Kontaktowanie:
Re: ponownie Automat Stopu
Miałem to samo, są dwa typy automatów kup taki co ja i po kłopocie
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- StefanWSK
- Posty: 46
- Rejestracja: 2014-04-05, 18:32
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06-B3 81
Kadet M-780 86 - Lokalizacja: Człuchów/Bydgoszcz
- Kontaktowanie:
Re: ponownie Automat Stopu
Mój jest sprawny mam taki sam jak Ty, tylko jest inny problem wyżej opisałem...
- km1979wsk
- Posty: 149
- Rejestracja: 2011-01-18, 21:45
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M21 W2 1973r, KOBUZ 1980r, S1 1975r, S2 1975r.
- Lokalizacja: Leżajsk
- Kontaktowanie:
Re: ponownie Automat Stopu
Przerabiałem ten temat. Kupiłem nowy automat z tzw.sprężynką i działał odwrotnie jak te oryginalne z wsk-i. Wystarczy go rozebrać, uformować blaszki(styki) tak jak w oryginalnym aparacie i podłożyć kilka małych podkładek w środku( w moim przypadku 6 sztuk) aby trzpień był wypośrodkowany tak jak w oryginalnym. Czas całej przeróbki to ok. 15-20 minut.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości