Strona 1 z 2

Swiatła wsk 125

: 2007-07-25, 12:30
autor: koziol1989
Witam jestem tu nowy. Mam jeden problem dotyczący swiateł w mojej wsk.mam instalacje 6v. remontowałem cała instalacje: położyłęm nowe kable i kupiłem nowe żarówki. Po zakonczeniu kiedy odpaliłem motor i zapaliłem światła to bardzo sie zdziwiłem kiedy zobaczyłem ze przednia żarówka swieci dziwnie słabo . czyli przez cały czas tak samo. Kiedy silnik ma maxymalne obroty i prawie gasnie zarówka świeci tak samo. próbowałem juz odłanczac tylna i to samo prawie nic nie widac. tylna zarówka działa normalnie. co moze byc tego przyczyna??

: 2007-07-25, 13:51
autor: pawel15
Może cewki świetlne masz słabe?

: 2007-07-25, 22:08
autor: luk@sz
a wsk masz z takim zapłonem jak w wfm czy tym nowszym

: 2007-07-25, 22:26
autor: koziol1989
silnik był przekładany. i jest z tych nowszych modeli. mam zapłon nowszy. da sie jakos sprawdzic te cewki czy sa słabe czy mocne ?? a swiatła beda działac jak ma sie tylko jedna cewke sprawna a druga nie ?? bo jeszcze biore pod uwage ta możliwosc??

: 2007-07-25, 23:07
autor: luk@sz
najlepiej daj cewki do przewinięcia a i sp[rawdz ile wattową masz zarówkę z przodu powinna być 35/35 chyba

: 2007-07-26, 00:34
autor: koziol1989
ok dzieki za pomoc!! jeszcze wieczorem troche pokombinowałem. popodłanczałem jeszcze raz i zaczeło wszystko dobrze świecic. to musiał byc jakis kabel:/ czyli moja nieuwaga:D.





temat do zamkniecia

: 2007-08-21, 11:12
autor: grande
U mnie chyba jest coś nie tak z tylną lampą, w ogóle nie działa, nie mam akumulatora(nie jestem pewien czy właśnie dlatego) Żarówka jest w porządku, kabelki są podłączone ok

: 2007-08-21, 14:19
autor: ŻbiKu
WSK 125 ma światła z silnika, zasilane dwoma cewkami świetlnymi. Jeśli powodem jest brak AQ to ładnie masz nababrane w elektryce. Najprostszy sposób to przetnij kabel idący od cewek świetlnych podłącz go bezpośrednio pod żarówkę i zobaczysz czy cewki dają prąd. Jak tak to znaczy, że musisz szukać przyczyny w podłączeniu kabli (może przy stacyjce?). Jeśli zrobisz światło a będzie słabe to zwróc uwagę na kabelek łączący 2 cewki świetlne w iskrowniku-czy nie jest przerwany lub nie wisi na włosku. Jedna cewka nie jest w stanie zasilić świateł w motocyklu. Wielkiej filozofii tu nie ma, wystarczy trochę chęci i czasu.

: 2007-08-22, 11:07
autor: andi
Jak nie masz akumulatora , to nie może świecić - Tak ma być .
Cewki zasilają tylko przednie światła . lampa tylna jest zasilana z akumulatora .

: 2007-08-22, 13:25
autor: 125 arek
można ją podłączyć do cewki ładowania akumulatora i będzie świecić
a stop pod cewki świateł ale będą przygasać lepiej załóż aku ;-)

: 2007-08-22, 15:13
autor: grande
OK, kupiłem akumulator. Po prostu nie byłem pewien czy tak ma być. Myślałem że bez aku działają światła z przodu i z tyłu. :zdrowko:

: 2007-08-22, 15:51
autor: ŻbiKu
Myślałem że bez aku działają światła z przodu i z tyłu
ja również ;)

: 2007-08-28, 12:48
autor: karaluch
siemka nowy jestem panowie mam problem ze stopem pozycją z przodu i z tyłu .
kierunki nie chodzą w ogóle, pozycja przód też ,za to z tyłu jest ale ..... jak nacisnę stop pozycja pada i na odwrót . moze ktoś wytłumaczy łopatologicznie co i jak z czym podłaczyć zeby hulało tak jak powinno, czy w instalacji 6V w WSK m06b3 można zastosować przerywacz kierunków z TRABANTA :cry: :cry: :cry: :cry:

[ Dodano: 2007-08-28, 13:00 ]
HALOOOO!!

: 2007-08-28, 14:05
autor: marcin_zk
w wsk 125 bez akumulatora działają światła mijania i tylne, nic więcej, reszta jest z aq

: 2007-08-28, 14:23
autor: karol-nowy
dokładnie mozesz sobie tylko zrobic swiatła tak zwane na krotko prosto z pradnicy

: 2007-08-28, 15:14
autor: karaluch
gitesik bede rzeźbił..... Jest ktoś z wawy? potrzebny mi łopatolog....
:mrgreen:

[ Dodano: 2007-08-28, 15:17 ]
:zdrowko:

[ Dodano: 2007-08-28, 15:19 ]
BOGA NIE MA JEST MOTÓRRRRRRRRRR!!!!

: 2007-08-28, 15:41
autor: marcin_zk
ja na przykład w swoim sprzęcie nie mam aq, mam światła długie/krótkie i tył oraz światło stopu, podłączyłem je pod cewkę ładowania

: 2007-08-28, 15:45
autor: karaluch
:idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea:

[ Dodano: 2007-08-28, 15:49 ]
ja mam to niewiadomo jak ale się dowiem :evil: :evil: dam znać jaką metodą może inni będą mieli podobny problem.... :zdrowko:

: 2007-08-28, 22:08
autor: joggi
Powiem tyle, że gdyby ktoś nie wiedział to przewód pradowy swiateł z magneta wpinamy w wejscie 16 w stacyjce. Prądowy do przełącznika na kierownicy wpinamy w 55. Według schematów tylna żarówka jest razem z podswietlaniem licznika w 53, ale u mnie nie chodzi, a więc dopiąłem to do 55.

: 2007-12-17, 19:11
autor: desperat125
a ja mam wszystko podpiente w swojej wsk pod cewki i nie narzekam tylko przy hamowaniu trochę przygasa wienc musze podłączyć stop pod cewkę ładowania lub pobawić się z diodami LED ale to juz dużo zachodu, mając aq trzeba pilnować ładowania i dbać o niego w zimie jeśli nie jest potrzebny do zapłonu to po co wchodzić w koszty