Strona 1 z 1

Jest iskra a nie pali :(

: 2014-06-23, 19:05
autor: soniak87
Witam mam banie z moja wską iskra jest cylinder po szlifie pierścienie tłok nowe świeca nowa a nie pali zdażyło się ze 2 razy, że coś zaczynała łapać. Jedynie co zauważyłem to brak jednej dyszy czy to jest powód braku zapalenia?

Re: Jest iskra a nie pali :(

: 2014-06-23, 20:11
autor: MajkelCIN
soniak87 pisze:....Jedynie co zauważyłem to brak jednej dyszy czy to jest powód braku zapalenia?
:shock: :shock: :faint:

Re: Jest iskra a nie pali :(

: 2014-06-23, 21:30
autor: soniak87
wkręcenie zwykłej śruby nie pomogło a pamietam, że dawien dawna tak jeździłem więc nie wiem czy to przyczyna mówie o dyszy z boku nie tej od obrotów bo ta jest

Re: Jest iskra a nie pali :(

: 2014-06-23, 22:56
autor: mateo88k
Ogarnij sobie brakującą dyszę, porządnie ustaw zapłon i wtedy próbuj odpalać...

Re: Jest iskra a nie pali :(

: 2014-06-24, 16:13
autor: soniak87
a macie sprawdzone sposoby ustawiania zapłonu? ja ustawiam metodą na żyletki szczelinomierza nie mam.

Re: Jest iskra a nie pali :(

: 2014-06-25, 22:20
autor: skopacz125
Bez tej dyszy od paliwa nie zapali .

Re: Jest iskra a nie pali :(

: 2014-06-25, 22:25
autor: skopacz125
Jeżeli nie nasz szczelinomieza to wsadz świece odwrotnie ustaw patrząc na gwint świecy. 8-)

Re: Jest iskra a nie pali :(

: 2014-06-26, 18:10
autor: soniak87
nie rozumiem jak odwrotnie wsadzić świece patrzeć na gwint?
jak tłok jest w najwyższym punkcie przerwę ustawić na około 2 mm tak mnie uczyli.

Re: Jest iskra a nie pali :(

: 2014-06-26, 18:16
autor: Savier
Weź zajrzyj do instrukcji jakie są odpowiednie nastawy, bo najwidoczniej nawet taki prosty sprzęt jak wueska trójka przerosła Twoje możliwości w kwestiach regulacyjnych ;-)

Re: Jest iskra a nie pali :(

: 2014-06-26, 21:31
autor: wujcio
powiem Ciekawostkę odnośnie mojego junaka:
Mam nową świecę ISKRA f65 motor pali od kopa
kupiłem na zapas i z myślą aby nie zużyć starej org iskry nowa iskrę f80 na której motor nawet nie zagada... a po założeniu starej iskry pali od kopa...
więc lepiej sprawdzić motor na różnych świecach lub zrobić sobie zapłon bateryjny na chwilę czyli:
cewka butelkowa podłączamy do niej + z aq i minus z przerywacza do tego jeszcze minus z aq do motorka.

Re: Jest iskra a nie pali :(

: 2014-06-26, 22:39
autor: MajkelCIN
MajkelCIN pisze:
wujcio pisze:powiem Ciekawostkę odnośnie mojego junaka:
Mam nową świecę ISKRA f65 motor pali od kopa
kupiłem na zapas i z myślą aby nie zużyć starej org iskry nowa iskrę f80 na której motor nawet nie zagada... a po założeniu starej iskry pali od kopa...
Czyli nie masz już nowej Iskry 65, a 80 to co innego jak 65, więc się nie dziw, że nie bangla silnik jak trzeba :) .
I z mojej strony ciekawostka:

Kawasaki 636 05 rok na irydach. Motór zalany w trypa, pali na jeden,. może 2 cylki. wszystkie irydy po WKU$%%$#iu się godzinę czasu wyjęte, wyczyszczone, zakręcone z powrotem i... motór pali jak dawniej :) . To jest ciekawostka, jakby były w nim zwykłe świece, to nadawały by się tylko i wyłącznie na śmietnik :evil: .

Ps. Moja WSKa śmiga na jakiejś NGK, nie pamiętam teraz jakiej, ale lata i to się liczy, lecz pamiętam, ze jest to odpowiednik jakieś Polskiej Iskry, która była stosowana w wiechach.

Re: Jest iskra a nie pali :(

: 2014-06-27, 22:23
autor: wujcio
MajkelCIN pisze:
MajkelCIN pisze:
wujcio pisze:powiem Ciekawostkę odnośnie mojego junaka:
Mam nową świecę ISKRA f65 motor pali od kopa
kupiłem na zapas i z myślą aby nie zużyć starej org iskry nowa iskrę f80 na której motor nawet nie zagada... a po założeniu starej iskry pali od kopa...
Czyli nie masz już nowej Iskry 65, a 80 to co innego jak 65, więc się nie dziw, że nie bangla silnik jak trzeba :) .
I z mojej strony ciekawostka:

Kawasaki 636 05 rok na irydach. Motór zalany w trypa, pali na jeden,. może 2 cylki. wszystkie irydy po WKU$%%$#iu się godzinę czasu wyjęte, wyczyszczone, zakręcone z powrotem i... motór pali jak dawniej :) . To jest ciekawostka, jakby były w nim zwykłe świece, to nadawały by się tylko i wyłącznie na śmietnik :evil: .

Ps. Moja WSKa śmiga na jakiejś NGK, nie pamiętam teraz jakiej, ale lata i to się liczy, lecz pamiętam, ze jest to odpowiednik jakieś Polskiej Iskry, która była stosowana w wiechach.
Mam używaną NGK i motor na niej też pali bardzo dobrze :)

Jaka jest różnica międy świecą irydową a zwykła? można jej użyć w wuesce?

Re: Jest iskra a nie pali :(

: 2014-06-28, 14:52
autor: soniak87
Więc tak iskre ustawiłem bardzo dobrą, dyszę znalazłem nie zapaliła. Gaźnik właśnie cały rozkręciłem wyczyściłem przedmuchałem i mam pytanie teraz ile obrotów wkręcić teraz dyszę obie boczne.

Re: Jest iskra a nie pali :(

: 2014-06-28, 16:00
autor: Savier
Na początek to do oporu, potem przy regulacji wykręcasz do odpowiedniego poziomu :).

Re: Jest iskra a nie pali :(

: 2014-06-28, 16:58
autor: soniak87
i dalej nic a iskra jest dobra wcale nie łapie ani na kopnik ani na popych

Re: Jest iskra a nie pali :(

: 2014-08-06, 19:31
autor: tomital
Witam. Prawdopodobnie masz zerwany klin magneta. W takim przypadku zapłon będzie przestawiony i motorek nie zapali. Pozdrawiam

Re: Jest iskra a nie pali :(

: 2014-11-13, 21:55
autor: soniak87
Bolec od platynek mi się zerwał Wsadziłem zwykłą śrubkę ale ona się rusza wiec przerwy nie idzie ustawić czym go zamienić?

Re: Jest iskra a nie pali :(

: 2014-11-14, 17:39
autor: rubens
Niczym.
kup oryginalne "platynki" - czasami trzeba na nie trochę polować.
Te współczesne są kiepskiej jakości - kupowałem jakieś chińskie - badziewie, ciężko było je ustawić (kowadełko nie trafiało w młoteczek).
Jak chcesz nie mieć problemów - kup oryginalne ( z PRL-u).
W sprzedaży jest kilka rodzajów współczesnych wyrobów:
-Irmot ( ponoć najlepsze)
-Elprom
-badziewne chińskie
W najgorszym razie kup IRmoty.
Może ktoś z kolegów przerabiał te współczesne platynki, to podpowie które są najlepsze.