Re: sygnał dźwiękowy SES 6V i 12V - jakie oznaczenia i różni
: 2010-11-11, 01:14
12V instalacja była we wszystkich Syrenach, oczywiście "+" na masie.
Jak mnie pamięć nie myli, 2 sygnały były w 104 (te 2 razy większe niż w WSK) oraz w 105 (i pochodnych), z tym że te były takie "trąbkowe" (góra nie z kratką ale odlewem plastikowym w kształcie trąbki). Zasilane poprzez przekaźnik, w 104 chyba jakiś krajowy a w 105 przekaźnik był z dużego Fiata (podobnie jak klamki, świtełko wewnętrzne, skrzynka bezpieczników, zbiorniczki na płyn hamulcowy, hamulec ręczny w modelu 105L, uszczelka bagażnika, itp., itd.). We wcześniejszych modelach (do 103 włacznie) był 1 sygnał 12V.
Z czego może być duża 6V Belma nie wiem, może z ciągnika jakiegoś (chociaż z tego co pamiętam C330 mojego dziadka ma 12V instalacje - co prawda 2 akumulatory 6V ale połączone szeregowo...)
Jak mnie pamięć nie myli, 2 sygnały były w 104 (te 2 razy większe niż w WSK) oraz w 105 (i pochodnych), z tym że te były takie "trąbkowe" (góra nie z kratką ale odlewem plastikowym w kształcie trąbki). Zasilane poprzez przekaźnik, w 104 chyba jakiś krajowy a w 105 przekaźnik był z dużego Fiata (podobnie jak klamki, świtełko wewnętrzne, skrzynka bezpieczników, zbiorniczki na płyn hamulcowy, hamulec ręczny w modelu 105L, uszczelka bagażnika, itp., itd.). We wcześniejszych modelach (do 103 włacznie) był 1 sygnał 12V.
Z czego może być duża 6V Belma nie wiem, może z ciągnika jakiegoś (chociaż z tego co pamiętam C330 mojego dziadka ma 12V instalacje - co prawda 2 akumulatory 6V ale połączone szeregowo...)