Strona 1 z 1

Uszkodzona część pod iskrownikiem

: 2014-05-12, 16:21
autor: lyzwa19
Witam, posiadam wsk 175 którą dostałem od dziadka. Od samego początku były z nią problemy. Nie chciała palić, jak odpaliła to przerywała i gasła 100 razy ustawiałem zapłon, zmieniałem platynki, kondensator. Myślałem że coś jest nie tak z gaźnikiem ale ostatnio rozkręciłem iskrownik i zobaczyłem że część pod iskrownikiem jest pęknięta. Chciałbym zapytać czy pęknięcie tej części odpowiada za słąbą iskre, problem z odpalaniem lub przerywanie i problem z wkręceniem sie na obroty?

Re: Uszkodzona część pod iskrownikiem

: 2014-05-12, 17:20
autor: Savier
Kolego, zdjęcia!!

Re: Uszkodzona część pod iskrownikiem

: 2014-05-12, 17:30
autor: lyzwa19
dodałem

Re: Uszkodzona część pod iskrownikiem

: 2014-05-12, 17:35
autor: marcin1992_3b
Tak jak najbardziej. Nie mam wsk 175 ale miałem jawkę i tam także jest taki wirnik. Przez to pęknięcie może ci ocierać o cewki i wtedy gubi iskrę. Tak czy siak to ta część kwalifikuje się do wymiany. Pozdro

Re: Uszkodzona część pod iskrownikiem

: 2014-05-12, 17:36
autor: lyzwa19
dzięki wielkie, a mógłbyś mi podać dokładną nazwe tej części ? odrazu sobie zamówie :)

Re: Uszkodzona część pod iskrownikiem

: 2014-05-12, 17:40
autor: Savier
Wirnik WSK 175 :-)

Re: Uszkodzona część pod iskrownikiem

: 2014-05-13, 09:08
autor: peter125-175

Re: Uszkodzona część pod iskrownikiem

: 2014-05-13, 14:30
autor: lyzwa19
ale to z allegro jest inne troche niż moje klin wychodzi na zamknięty magnes a u mnie na otwarty i niewiem czy to sie czymś różni czy nie

Re: Uszkodzona część pod iskrownikiem

: 2014-05-13, 16:12
autor: peter125-175
lyzwa19 pisze:ale to z allegro jest inne troche niż moje klin wychodzi na zamknięty magnes a u mnie na otwarty i niewiem czy to sie czymś różni czy nie
W każdej 175 były takie same wirniki.Tylko na początku produkcji były takie "kryte" http://allegro.pl/wsk-175-shl-gazela-wi ... 26012.html
Później zmienili na takie http://allegro.pl/wsk-175-shl-kolo-zama ... 84317.html .

Re: Uszkodzona część pod iskrownikiem

: 2014-05-13, 16:30
autor: lyzwa19
dobra dzięki wielkie to zamawiam tego z allegro myśle że nie jest jakiś wadliwy przynajmniej nie wygląda :)

Re: Uszkodzona część pod iskrownikiem

: 2014-05-13, 23:45
autor: Kermit
Jeśli jest naładowany akumulator to w sumie to pęknięcie nie ma nić do rzeczy.. Do działania zapłonu bateryjnego w czwórce, przy zapłonie potrzebna jest tyko krzywka, przerywacz i kondensator. Sprawa już wygląda inaczej jeśli zapłon jest podłączony na krótko, wtedy faktycznie wirnik ma znaczenie. Jeśli masz oryginalną instalacje z akumulatorem to sprawdź kondensator, świece i cewkę pod bakiem.

Re: Uszkodzona część pod iskrownikiem

: 2014-05-14, 13:27
autor: lyzwa19
mam podpiętą na krótko :) miałem na początku podpiętą normalnie ale wtedy nie chciała wgl palić gdy podpiołem na krótko odpaliła ale przerywała i gasła. cewka kondensator i platynki zostały zmienione lecz problem pozostał teraz tylko czekam na wirnik który zamówiłem i zobaczymy

Re: Uszkodzona część pod iskrownikiem

: 2014-05-14, 14:44
autor: Savier
Zrób sobie CDI i będziesz miał z głowy i bez akumulatora. Ja u siebie tak mam zrobione i nie musiałem mieć ani platynek, ani spinać na krótko.

Re: Uszkodzona część pod iskrownikiem

: 2014-05-14, 19:03
autor: lyzwa19
Najpierw zobacze co sie będzie działo jak założe ten wirnik wydaje mi sie że to była bezpośrednia przyczyna wszystkich problemów no ale zobaczymy

Re: Uszkodzona część pod iskrownikiem

: 2014-05-19, 21:05
autor: lyzwa19
wirnik kupiony zamontowany a problem pozostał... nie chce palić wgl iskra jest paliwo dostaje a nic nie łapie

Re: Uszkodzona część pod iskrownikiem

: 2014-06-05, 21:38
autor: Kermit
To zrób wreszcie elektrykę tak jak fabryka przykazała albo załóż CDI za 40 zł i przestań płakać.

Re: Uszkodzona część pod iskrownikiem

: 2014-06-05, 22:49
autor: rafalgb
Z zapłonem w 175 nie jeden kombinował oczywiście da sie go dobrze ustawić i jeździć ale nigdy to nie będzie co CDI.
Teraz chłopaki robią z transformatorkiem jest to minimalna ingerencja w originale i w każdej chwili można do niego wrodzić. na CDI nie martwisz się platynami kondensatorem tylko paliwo i w drogę.
Ustaw zapłon książkowo i pamiętaj ze nowy kondensator czy palatynki nie znaczy ze jest dobry i dokładnie obejrzyj połączenia przy platynach kabelek lubi tam masować przy drganiach.