Strona 2 z 2

Re: Jak utrzymać/odnowić stary lakier?

: 2011-01-27, 23:42
autor: sopi220
co do emblematu to można zrobić szablon albo jak pisał Alien poprosić malarza,takiego co obrazy maluje.do tych rzeczy potrzebna jest "pewna "ręka.

Re: Jak utrzymać/odnowić stary lakier?

: 2011-01-28, 09:18
autor: xradusx
motobernat pisze:Już się orientowałem nad ceną aerografu ale jak mają ludzie się zatrzymywać koło WSKi to musi być to dobrze zrobione i żadne kalkomanie w grę nie wchodzą.
A tak nawiasem to ta ślicznotka w awatarze to Twoja osobista?
Powiem Ci tak jak bądzie ci to malował jakiś malarz to pędzlami to wyjdzie kupa w oryginale była kalkomania i powinna być kalkomania. Co do aerografów to ja już to przerabiałem zbyt duże koszta lepiej opłaca się kupić ładny oryginalny zbiornik w oryginale. Zobacz to moto viewtopic.php?f=70&t=4536&start=140 te logo co on ma ja rozrysowałem i przygotowałem jak co maniek robił więcej sztuk w drukarni a więc napisz może jeszcze ma a tutaj masz mój temat z logiem viewtopic.php?f=85&t=6073&hilit=logo+b1+64
motobernat pisze:A tak nawiasem to ta ślicznotka w awatarze to Twoja osobista?
Jeszcze osobista ale już nie długo idzie na ebay :P

Re: Jak utrzymać/odnowić stary lakier?

: 2011-01-28, 14:51
autor: motobernat
Kurde, no ja myślę że jak dam kolesiowi przygotowany, obklejony bak i wzór szparunku to nie będzie chciał za to 200zł, po prostu wierzę że we Wrocławiu ktoś z moich znajomych zna kogoś kto maluje aerografem i mi to zrobi za przysługę albo coś w tym stylu.
W ostateczności mam dobrego znajomego malarza (obrazy ładne maluje) i liczę na to że on to zrobi tak jak ma być, czyli ładnie.

Re: Jak utrzymać/odnowić stary lakier?

: 2011-02-06, 20:32
autor: motobernat
Pierwsze elementy poszły do lakierowania tj. rama, szklanki tylnych amorków, półki kierownicy dolna i górna i niestety ale błotniki też w całości a co za tym idzie szlak trafił stare szparunki ale tam było dużo rdzy i sporo różnego rodzaju zarysowań i jak lakiernik to zobaczył to stwierdził że albo całość pod lakier albo będzie z tego wielkie g....
Teraz pozostał mi dylemat przez który spać nie mogę.
Na baku, i na bocznych pokrywkach są stare szparunki i stary lakier w dobrym stanie jak było to tu stwierdzone.
Rozmawiałem z lakiernikiem i stwierdził że te zaprawki na baku i boczkach da się jakoś zrobić a potem polerka lakieru i klar natomiast co zrobić ze szparunkami.
Wszystkie paski odnowić a znaczek (stara wyblaknięta naklejka widoczna na zdjęciu) zostawić?
Ten temat dalej będzie kontynuowany w zakładce Przedstaw siebie i swój motocykl-WSK 125 do 1971-WSK M06 B1 1970
Link poniżej
viewtopic.php?f=70&t=8554

Re: Jak utrzymać/odnowić stary lakier?

: 2011-02-10, 16:37
autor: sopi220
xradusx pisze:Chodzi ci o logo pewnie aerograf będzie cię nie mało kosztował pomyśl nad kalkomanią
ciekawe ile by kosztował komplet emblematów na bak jeżeli by się zrobiło zamówienie w firmie która się zajmuje takim procederem.oczywiście zamówienie na większą ilość .może warto pomyśleć o takim zleceniu dać niedużą marżę i sprzedawać było by wtedy parę groszy np.na serwera lub inne akcje wueskowe?

Re: Jak utrzymać/odnowić stary lakier?

: 2011-02-10, 16:59
autor: xradusx
Jeśli administracja coś takiego by wymyśliła i kasa by szła na utrzymanie forum np to logo mojego wykonania do druku jest jak najbardziej do dyspozycji choć prawdę mówiąc i tak już widziałem moje logo na allegro także ktoś zerżnął :P ale w wersji naklejki jak by je trochę ściemnić i zrobić kalkomanie i np sprzedawać za 20zł to 30 sztuk idzię od ręki bo dużo osób jest w potrzebie

Re: Jak utrzymać/odnowić stary lakier?

: 2011-02-10, 17:06
autor: sopi220
sam bym kupił ze cztery komplety.co do kolorów emblematów to chyba nie wszystkie miały te same kolory tzn.M06 inne ,kobuz inne ,"garbuski"inne.mam rację czy się mylę?

Re: Jak utrzymać/odnowić stary lakier?

: 2011-02-10, 17:34
autor: xradusx
no oczywiście M06 miały pierwsze logo potem weszło to co ja wykonałem i było we wszystkich dwu ramowych a już później to loga od b3 2 kolorowe i aluminiowe i plastiki