Zaślepka kartera
-
- Posty: 11
- Rejestracja: 2015-09-28, 20:29
- GG: 0
- Moje maszyny: 2x WSK 125 M06 B3 rok 73 i 77
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
Zaślepka kartera
Mam pytanie czy zaślepkę kartera gdzie wchodzi tulejka mosiężna należy zamontować od strony wewnętrznej czy mozna to zrobić po złożeniu silnika?
- Dario.G
- Posty: 294
- Rejestracja: 2011-01-01, 15:18
- Moje maszyny: Wsk Lelek 1976
Wsk Sport S1 1975
WSK Kobuz 1977
9 innych - Lokalizacja: Kotlin
- Kontaktowanie:
Re: Zaślepka kartera
Nabija się to z zewnątrz.
"I zesłał Ich Pan na Ziemię, by siali zamęt oraz zniszczenie..."
- profss
- Posty: 118
- Rejestracja: 2014-12-30, 20:16
- GG: 0
- Moje maszyny: Ural M66
Wsk 125 B3
Komar mr232
Junak
MZ-ETZ 250
Simson sr50 - Lokalizacja: Twardogóra
- Kontaktowanie:
Re: Zaślepka kartera
Powinieneś zaślepkę obsadzić przed złożeniem silnika,a to dlatego ze trzeba podeprzeć tulejkę i dopiero wtedy możesz zakładać zaślepkę,jeśli będziesz to robił na złożonym silniku możesz podczas montażu zaślepki cofnąć tulejkę i ściśniesz wałek pośredni pomiędzy tulejkami,należy robić to na rozebranym silniku.Ja używam do tego wyeksploatowanego wałka pośredniego,wkładam go w tulejkę potem stawiam karter na wałku i wkładam zaślepkę,następnie w miarę pasowny pobijak i pukniecie odpowiednią siłą w pobijak młotkiem aby wyprostować trochę zaślepkę aby się rozparła w karterze,dobrze jest tez posmarować krawędzie zaślepki odrobiną masy uszczelniającej(używam VICTOR REINZ REINZOSIL)tak dla pewności żeby się nic nie przesączało.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości