WSK M06B3 125

Opis poszczególnych elementów i części zastosowanych w danym modelu/wersji
Odpowiedz
Awatar użytkownika
Skinder
Posty: 2220
Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
Moje maszyny: Perkoz 0001
Lokalizacja: Lubicz
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 125

Post autor: Skinder » 2014-05-21, 12:30

Czyli w momencie sprzedaży w 82 roku był przy niej zbiornik, który defakto nie był produkowany już od 5 czy 6 lat ? Nie przeczyłbym takim powieściom, ale pojawiały się również tutaj zapiski, że trafiały się motocykle uszkodzone w transporcie itd. Może poprostu ktoś taki zbiornik zamienił w "salonie" :roll:

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 125

Post autor: Savier » 2014-05-21, 16:41

Nie krzycz...
W temacie wuesek jestem nie od dziś, przeprowadzalem różne badania na oparciu numerów ram i co do niektórych przejść (zmian elementów) mogę podać nawet w miarę dokładną datę. Także z grzeczności "starszy człowieku" powiem Ci tylko, żebyś wstawił po prostu zdjęcia.

Awatar użytkownika
zmyngut
Posty: 686
Rejestracja: 2011-07-01, 10:20
GG: 0
Moje maszyny: wsk 125
Lokalizacja: Poniatowa
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 125

Post autor: zmyngut » 2014-05-21, 22:21

Powiem, że w opowieści starszych już przestałem wierzyć- słucham bo tak trzeba. Pamięć ludzka jest zawodna i często płata figle. Przykład? Proszę- z ostatnich dni- starszy pan do mnie- "panie kup pan se trójkę lepiej bo te czwórki to się psuły, wiem co mówię- całe życie trójką przejeździłem". Mówię, że to moje to trójka. "a tam panie co mi pan tu będziesz opowiadał- trojki miały inną ramę"... Tak to niestety bywa. A i unosić się ma co bo to wszystko to wueska trójka ;D - z takim czy innym bakiem czy błotnikami to i tak jeździ tak jak jeździ czyli nie jeździ ;D

Bonifacy
Posty: 31
Rejestracja: 2012-07-13, 16:15
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B1 '71
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 125

Post autor: Bonifacy » 2014-06-02, 17:24

Co sądzicie o tej WSK?
http://olx.pl/oferta/wsk-125-CID5-ID5VP ... 482285efc1

(ogłoszenie nie moje, ale być może ją kupię)
Co jest oryginalne / nieoryginalne, czy warta swojej ceny (a jak nie to po ile)? Dzięki za odpowiedzi.

Awatar użytkownika
Szczepan
Posty: 1770
Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
Moje maszyny: B3 Promot
Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 125

Post autor: Szczepan » 2014-06-02, 18:25

Nieoryginalne tłumik z kolankiem, tylne amortyzatory, przednie zawieszenie, przednia lampa no i jeśli to jest na prawdę 1974 rocznik to kierownica ;).
Raczej średnio opłacalny zakup w tych pieniądzach bez dokumentów.
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.

Bonifacy
Posty: 31
Rejestracja: 2012-07-13, 16:15
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B1 '71
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 125

Post autor: Bonifacy » 2014-06-03, 15:02

Dzięki za odpowiedź. Dzwoniłem do sprzedawcy, mówi że na tabliczce jest rok 1980.

Awatar użytkownika
Szczepan
Posty: 1770
Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
Moje maszyny: B3 Promot
Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 125

Post autor: Szczepan » 2014-06-03, 16:26

No to jeden wielki składak. Potwierdza to, że nie warto brać jej pod uwagę ;).
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.

waldek
Posty: 6
Rejestracja: 2014-06-16, 22:34
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06B3, Iż 49 55 r. Yamaha Virago 750
Lokalizacja: Lubartów
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 125

Post autor: waldek » 2014-06-23, 21:53

Witam. W dziale:" Identyfikacja roku produkcji po numerze ramy" zamieściłem foty mojej wsk z numerami ramy i silnika. Proszę o pomoc w ustaleniu rocznika. Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
Bubson
Posty: 41
Rejestracja: 2013-10-20, 22:48
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06B3 '79
WSK Kobuz '78
Lokalizacja: Oborniki
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 125

Post autor: Bubson » 2014-07-09, 21:50

Panowi ten błotnik na pewno od B3' 79 bo po rozebraniu wydaje mi się nieco za duży a w miejscu styku z lagą widać ,że trze i jest nieźle wgnieciony. To wina złego/za słabego zamocowania czy może jednak błotnik skundlony ?
fff.jpeg
IMG_8192.JPG
IMG_8197.JPG
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Szczepan
Posty: 1770
Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
Moje maszyny: B3 Promot
Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 125

Post autor: Szczepan » 2014-07-09, 22:08

Błotnik oryginał, wina mocowania lub coś jest krzywe ;)
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.

Lukasz555
Posty: 87
Rejestracja: 2014-01-04, 17:07
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06B3 84 i 85r.
Lokalizacja: Rzeszów
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 125

Post autor: Lukasz555 » 2014-07-19, 12:15

Witam. Czy w motocyklu WSK M06B3 125 z 1985r. powinny być boczne gumy na baku?

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 125

Post autor: Savier » 2014-07-19, 12:18

Nie.

Lukasz555
Posty: 87
Rejestracja: 2014-01-04, 17:07
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06B3 84 i 85r.
Lokalizacja: Rzeszów
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 125

Post autor: Lukasz555 » 2014-07-23, 21:18

Witam. Czy takie blaszki http://allegro.pl/mocowanie-kierownicy- ... 89115.html były stosowane do mocowania kierownicy w 84 roku? Cybanty powinny być chromowane czy ocynkowane?

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 125

Post autor: Savier » 2014-07-23, 23:15

Z tego co wiem stosowane były ciągle (czemu miałyby nie być?). W tym roku ocynkowane ;-)

Awatar użytkownika
peter125-175
Posty: 1336
Rejestracja: 2012-08-05, 21:59
Moje maszyny: 50 sztuk
Lokalizacja: Biłgoraj
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 125

Post autor: peter125-175 » 2014-07-24, 09:56

W każdej wsk były ;) .

Lukasz555
Posty: 87
Rejestracja: 2014-01-04, 17:07
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06B3 84 i 85r.
Lokalizacja: Rzeszów
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 125

Post autor: Lukasz555 » 2014-07-27, 12:20

Dziękuję za odpowiedzi.
januszf_1992 pisze:obywatele ja mam wsk 125 nr ramy so3428759 rok 1984 i co najciekawsze odblaski są oryginaly i są kwadratowe a rok prod. 84!! Rama 3 śruby silnika, lampa jak kupilem byla od charta ale krzywo zamocowana tzn z jednej strony wystawało wiecej niz z drugiej o 2cm wiec zakladam ze nie byla oryginalna
Bardzo zaciekawił mnie ten post, ponieważ kilka dni temu kupiłem wueskę m06b3 z 84 roku od pierwszego właściciela i też mam kwadratowe odblaski z przodu a lampa z tyłu jest zamocowana tak jak pisał januszf_1992. Między obudową lampy a blachą mocowaną do błotnika jest gumowa podkładka. Może w ten sposób mocowali lampy w fabryce? Stacyjkę też mam od charta, prostownik unitra.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
peter125-175
Posty: 1336
Rejestracja: 2012-08-05, 21:59
Moje maszyny: 50 sztuk
Lokalizacja: Biłgoraj
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 125

Post autor: peter125-175 » 2014-07-27, 13:05

Nie tak mocowali w fabryce.Powinien być taki plastik między lampą a blachą :).

Lukasz555
Posty: 87
Rejestracja: 2014-01-04, 17:07
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06B3 84 i 85r.
Lokalizacja: Rzeszów
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 125

Post autor: Lukasz555 » 2014-07-27, 14:07

Można prosić o jakieś zdjęcie tego mocowania? A tak po za tym to lampa raczej jest od tego motocykla, bo skoro z przodu są kwadratowe odblaski to z tyłu też powinny takie być? Dobrze myślę?
Jeszcze jedno pytanie: Dlaczego w m06b3 z 85 roku którą również posiadam z tyłu jest zwykła lampa bez tych odblasków z boku? Na obudowie jest rok 85, kabel przymocowany do uchwytu błotnika aluminiową opaską a kostka do ramy czarną, plastikową opaską. Nie widać, żeby ktoś przy tym grzebał. W błotniku na wysokości lampy, po obu stronach są otwory. Może na kierunkowskazy albo odblaski? Albo po prostu poprzedni właściciel je wywiercił :-D

Litwin
Posty: 51
Rejestracja: 2014-08-20, 10:45
GG: 0
Moje maszyny: wsk 125 m06b3 '84
Lokalizacja: STG
Kontaktowanie:

WSK 125 M06b3

Post autor: Litwin » 2014-08-22, 18:37

Witam

Jestem nową osobą na forum. Dwa tygodnie temu kupiłem wsk 125 '84. Wsk jak to wsk- stan jej jest nie najlepszy- wydech od jakiejś jawy, jakieś dospawane uchwyty pod siedzeniem chyba też od jawy, błotnik przedni i tylni w kolorze chrom, ale widać że też kombinowane, lampy tył brak. Chciałbym w miarę moich możliwości ją ogarnąć aby znowu wyglądała jak lala. Problemem moim jest brak prospektów i jakichś wskazówek jakie elementy były charakterystyczne w tym roczniku, a zrobić cudaka składaka nie kłopot.
Proszę o pomoc forumowiczów w wyprowadzeniu na prostą aby móc ruszyć z piaskowaniem odnośnie informacji jak wsk w tym roczniku oryginalnie wyglądała.
Do zakupu:
błotnik przód+ tył bo te niklowe to tragedia;
wydech;
lampa tył;
klamka hamulca przedniego;
przełącznik świateł + klakson.

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 M06b3

Post autor: Savier » 2014-08-22, 18:53

Zły dział panie :D.
Wstaw zdjęcia i numer ramy (może być bez dwóch ostatnich cyfr), pomożemy.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości