Strona 7 z 24

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

: 2013-01-06, 21:05
autor: Łukasz S.
Numery są tu

Obrazek

Moja teoria - m06-64 ze zmienioną ramą na b1. Pałąk tłumika wygląda dziwnie jakby był coś rzeźbiony.

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

: 2013-01-06, 21:18
autor: Roy
Czyli silnik jest od 64 :mrgreen: Wrzucam foto na którym widać dobrze pałąk.

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

: 2013-01-06, 21:42
autor: Łukasz S.
Podaj nr silnika, zobaczę który to rok. Musisz popatrzeć przy ramie jak ten pałąk jest przyspawany, czy to fabryka czy cudowane, bo jest stanowczo za blisko podnóżka.

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

: 2013-01-06, 21:52
autor: Roy
No to najwcześniej za tydzień niestety :-/ Rama w B1 ma inaczej rozwiązane mocowania podnóżków, więc jeśli faktycznie to powinny być jakieś ślady obcięcia ich. Też to właśnie dostrzegłem że jest nietypowy kąt pomiędzy ramą a pałąkiem, bd miał chwile czasu to pooglądam dokładnie i porobię zdjęcia. Może to już jakiś schyłek produkcji, a pałąk to pochodna jakiegoś wypadku.

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

: 2013-01-06, 21:54
autor: Łukasz S.
Przejście z 64 na B1 było 200 tysięcy ram niżej - nierealne.

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

: 2013-01-06, 22:13
autor: Roy
Czyli podsumowując- jest to składak? Koła mam z bębnami o 4 żebrach.

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

: 2013-01-06, 22:17
autor: Łukasz S.
Czyli też wieje B1...

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

: 2013-01-07, 18:08
autor: WSK
Rama to typowa M06-64, poza konsolami podnozkow jest wiele istotnych szczegolow jak; blokada siedzenia, blokada kierownicy, mocowanie baku, no i najbardziej charakterystyczne mocowanie akumulatora...

Propos pałąka mocowania tłumika, często bywało tak, że ten element doznawał wiele obrażeń, był skracany, dospawywany oraz wyginany.

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

: 2013-01-07, 20:06
autor: Łukasz S.
Dobrze, wytłumacz zatem dlaczego taki numer.

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

: 2013-01-08, 00:46
autor: brennner
Witam. Jak widać na fotce z numerem ramy-nie ma zamka blokady kierownicy ani śladu po nim więc rama od M06-64. A numery może przebijane. :/

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

: 2013-01-23, 22:12
autor: kanuj
Witam, właśnie rozpocząłem remont swojej 64, mam pytanie jak wyglądała i czego była zrobiona zatyczka sztycy główki ramy ?.

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

: 2013-01-24, 00:21
autor: Adam_Ga
Jakość słaba, ale chyba widać jak to wyglądało. Zrobiona z plastiku. Motor z roku 1967.
DSC_0434.jpg

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

: 2013-01-24, 16:52
autor: WSK
Wcześniejsze miały śrubę chromowaną.

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

: 2013-01-24, 22:10
autor: kanuj
Dzięki, ale ja właśnie mam z chromowaną
śrubą (jest na 5 stronie tego wątku) z roku 1964 początek produkcji i według erraty instrukcji obsługi powinien tam być korek sworznia.

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

: 2013-01-25, 09:33
autor: Łukasz S.
Początek 65 - też mam taką nakrętkę, czy aby czasem nie na to przychodziła plastikowa osłonka?

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

: 2013-01-25, 14:51
autor: akr
W modelu B1 i pradwopodobnie także w 64, nakrętka sworznia kierownicy była otwarta. jako zatyczkę otworu zastosowano tarlonowy korek kierownicy, jak na poniższym zdjęciu z mojej B1 z 1969 r. Tarlon to rodzaj plastiku, zresztą nie najwyższych chyba prametrów.
W moim motocyklu poprzedni właściciel wstawił korek od "smacznego i zdrowego wina owocowego", można więc i tak.
W modelu WSK M06, podobnie jak w WFM M06, nakrętka była metalowa kołpakowa zamknięta.

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

: 2013-01-25, 19:32
autor: kanuj
Dzięki akr właśnie o coś takiego mi chodziło. Może takie dodatkowe "cudo" posiadasz ?.

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

: 2013-01-25, 21:04
autor: akr
Niestety nie. Szukaj na giełdach, np. MBW w Łodzi, lub w podobnych miejscach.

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

: 2013-01-25, 22:37
autor: fuel123
Jakub pisze:
Roy pisze:Panowie z całym szacunkiem ale to chyba nie jest B1.
To jest chyba m06-64 ze zmienionym siedzeniem
Za Ilustrowana historia motocykla WSK ciekawostka. Model M 06-65, który nie wszedł do produkcji, coś przejściowego między 64 a B1:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

: 2013-01-26, 19:30
autor: Jakub
Co to za silnik ? :-) :shock: Na s01 mi nie wygląda
Fajne boczki , tylny błotnik coś jak Shl m06 lub WSK model Z