WSK M21W2 Dudek 175

Opis poszczególnych elementów i części zastosowanych w danym modelu/wersji
stanley

Post autor: stanley » 2007-05-06, 22:44

a wiecie co bylo nakrecone na koncu tej blokady do oparcia ????

Awatar użytkownika
Romano
Posty: 198
Rejestracja: 2007-01-02, 19:04
GG: 0
Lokalizacja: Poddębice
Kontaktowanie:

Post autor: Romano » 2007-05-06, 22:46

na konću tej blokady jest nakrętka plastikowa , taka sama jak do przykręcania boczków czy siedzenia w bąku czy dudku

Awatar użytkownika
irek
Posty: 569
Rejestracja: 2007-01-03, 17:20
GG: 7348413
Moje maszyny: Komar, WSK 175
Lokalizacja: Paszczyna
Kontaktowanie:

Post autor: irek » 2007-05-10, 19:32

A można teraz dostać tylną zębatke łańcuchową do Dudka? Ona miała więcej zębów niż pozostałe czwórki.

Awatar użytkownika
Kapiii
Założyciel
Posty: 601
Rejestracja: 2007-01-01, 23:11
GG: 2256655
Moje maszyny: .
WSK MR16T
WSK 2.66
Promot NC125
MTX 3-03
SKM 250
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Post autor: Kapiii » 2007-05-10, 19:55

Nie wiem skąd to pytanie, rozejrzyj sie po allegro i po sklepach.... Można dostać.
Kupię polskie motocykle sportowe, kontakt: kapiii@o2.pl
http://www.mr16bp.blogspot.com ®

ceva
Posty: 72
Rejestracja: 2007-05-29, 23:37
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06-B3 '78
WSK M21W2 Dudek '76
Lokalizacja: Sierpc
Kontaktowanie:

Post autor: ceva » 2007-06-19, 23:38

kapiii pisze:Nie wiem skąd to pytanie, rozejrzyj sie po allegro i po sklepach.... Można dostać.
Witam!
Nie byłbym tego taki pewny.
Dzisiaj trzy razy liczyłem zęby w moim niedawno nabytym Dudku i wychodzi że jest 49 zębów ( a zębatka zdecydowanie wygląda na oryginał ), a takich zębatek w handlu nie widziałem.
Bedę miał do Was jeszcze kilka zapytań w związku z Dudkiem tylko zrobię zdjęcia.

ps. Mój Dudek jest z 1976 roku.

Awatar użytkownika
Sebastian440
Administrator
Posty: 1960
Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com
Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
Kontaktowanie:

Post autor: Sebastian440 » 2007-06-23, 19:50

Pierwszy raz słysze żeby zębatka miała tyle zębów w Dudku?? Policz jeszce raz i napisz, a fotki zapodaj do dzialu przedstaw sie i swoje... ;-)
Kupię polskie motocykle sportowe, kontakt: seba440t2@wp.pl
http://www.mr16bp.blogspot.com ®

Awatar użytkownika
Maciek
Posty: 561
Rejestracja: 2007-01-15, 21:00
GG: 8665055
Moje maszyny: Dudek Sport
Kobuz
Kos
M06B3
WFM, SHL, Komarki ,itd
Lokalizacja: Łowicz
Kontaktowanie:

Post autor: Maciek » 2007-08-12, 19:45

Samo życie ;D
Nikt nie zwymiarował stopki a mi udało sie taką zdobyć wiec żeby uzupelnic temat wrzucam wymiary troche prymitywne ale tak zrobiłem na szybko
długość rurki 27,5cm
długość sprężyny 4,8cm
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Romano
Posty: 198
Rejestracja: 2007-01-02, 19:04
GG: 0
Lokalizacja: Poddębice
Kontaktowanie:

Post autor: Romano » 2007-09-09, 20:55

Razem z Gaceczkosem zauważyliśmy dosyć ciekawą sprawę ,mianowicie chodzi o kierunkowskazy chromowane tzw. bańki. O tym ,że występują dwa rodzaje mocowań kierunkowskazów tylnych to już wiemy ( na 2 lub na jedną śrubę) lecz kierunki o różnych wygięciach ? to dość ciekawa wiadomość , nie sądzę aby to była sprawka osoby prywatnej jest to za dokładnie zrobione i zbyt precyzyjne aby samemu wykonać

hmm czyżby występowały 2 rodzaje a nawet 3 (mocowanie) tylnych kierunkowskazów ,sprawa jednak wymaga dyskusji

oto fotki
http://romano79.fotosik.pl/albumy/266650.html
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Maciek
Posty: 561
Rejestracja: 2007-01-15, 21:00
GG: 8665055
Moje maszyny: Dudek Sport
Kobuz
Kos
M06B3
WFM, SHL, Komarki ,itd
Lokalizacja: Łowicz
Kontaktowanie:

Post autor: Maciek » 2007-09-09, 21:16

A ja mam jeszcze inne mocowania kierunków inaczej wygięte
Były one orginalnie z kierunkami od dudka tylko ze w kobuzie
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Marcin
Posty: 422
Rejestracja: 2007-01-02, 22:05
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2S1
BARRON 125
WFM M06
M-72
Lokalizacja: Adelnau
Kontaktowanie:

Post autor: Marcin » 2007-09-09, 22:12

moim skromnym zdaniem sądze że jest to oryginalne wygięcie, wynika z tego ze są dwa rodzaje mocowań czyli patrzące w góre i w zależności od kierunku w lewo lub w prawo, także to zauważyłem już jakiś czasem temu, zbierałem zdjęcia prawie wszystkich kierunków z allegro (itp) i dosłownie jest kilka ( w mniejszosci ) tych zgiętych w poziomie

Awatar użytkownika
Dziki
Posty: 14
Rejestracja: 2007-03-22, 15:41
GG: 0
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: Dziki » 2007-10-10, 20:01

Witam!
Jestem w trakcie składania mojego Dudka z 1974 roku. Na kilku zdjęciach w necie zauważyłem że z przodu silnika jest jakaś chromowana osłona na silnik a ja znalazłem coś podobnego w częściach które do niego dostałem. To fotki mojego Dudka : http://bikepics.com/members/dziki/74174dudek/ Narazie zdjęcia wrzucane na szybko ale jak go skończę to wrzucę całą historię składania. Ma ktoś może fotkę tej osłony silnika założonej na motocyklu? Bo za cholerę nie umiem sobie tego wyobrazić. Szukam też nóżki bocznej i lusterka prawego.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
1angel
Posty: 1113
Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
GG: 10200026
Moje maszyny: Kilka legend PRLu
Lokalizacja: WGR
Kontaktowanie:

Post autor: 1angel » 2007-10-10, 21:15

jest tylko osłona pod silnikiem taka z okrągłymi dziurkami jeśli o to chodzi
no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down

Awatar użytkownika
Wojtek
Posty: 954
Rejestracja: 2007-01-12, 18:22
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Wojtek » 2007-10-11, 00:17

Jakoś nie mogę teraz trafić na wyraźne zdjęcia z tym elementem. W każdym razie ten nosek ma po prostu sterczeć przed silnikiem. Jego rola pewnie ogranicza się do bycia tam. Kiedyś na forum było dobrej jakości zdjęcie tego elementu zamocowanego do motocykla ale nie mogę go zlokalizować. Myślę że jest ona tak samo potrzebna jak ta dolna osłona :D
Dolna ma jeszcze jedno zadanie. Utrudnić odkręcenie spustu z komory korbowej :)
Takie elementy czysto dekoracyjne.

Dopisane:
Znalazłem takie oto zdjęcie autorstwa Marcina, w temacie o sportach.
Obrazek

Widać na nim tą tajemniczą osłonę.

Awatar użytkownika
Gaceczkos
Posty: 203
Rejestracja: 2007-01-01, 23:28
GG: 0
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Gaceczkos » 2007-10-11, 10:54

Wojtek pisze: Dolna ma jeszcze jedno zadanie. Utrudnić odkręcenie spustu z komory korbowej :)
Takie elementy czysto dekoracyjne.
Sprawy nie ułatwia. Na pewno z kluczem nasadowym i przedłużką do niego byłoby łatwiej ;-) Chromowana osłona mocowana tą samą śrubą, co silnik, ma za zadanie chronić żebra cylindra. Przerost formy nad treścią, zwłaszcza w Dudku, ale przynajmniej ładnie wygląda.
WSK - Wrócisz Szybciej Koleją

Awatar użytkownika
DamianWSK
Posty: 107
Rejestracja: 2007-10-11, 15:50
GG: 4538279
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Kontaktowanie:

Post autor: DamianWSK » 2007-10-11, 17:18

Mój Dudek jest z roku 1975, tłumik jest nieoryginalny, co do kierownicy, to nie wiem, poprzedni właściciel mówił, że dostał WSKe z taką. Oba koła mają po 18 cali, boczki są metalowe. Miała lusterka, ponieważ na kierownicy są jeszcze mocowania. Nie ma podpórki bocznej.

Mam pytanie: czy WSK Dudek miała tą blachę do mocowania schowka pod kanapą (nad akumulatorem) ? Pytam się, ponieważ nie mam ani uchwytu ani schowka, i nie wiem czy został urwany, czy fabrycznie go nie było.

Zdjęcie mojego Dudka

Awatar użytkownika
ŻbiKu
Posty: 1624
Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontaktowanie:

Post autor: ŻbiKu » 2007-10-11, 21:38

Twoja kiera jest z motorynki ;) Nie jest ani wysoka ani niska, taki pośredniak i wygląda jak motorynkowa, w swoim składaku taką miałem ;] Dudki miały wysokie kiery albo normalne niskie, przy kupnie można było sobie wybrać.

Awatar użytkownika
Kapiii
Założyciel
Posty: 601
Rejestracja: 2007-01-01, 23:11
GG: 2256655
Moje maszyny: .
WSK MR16T
WSK 2.66
Promot NC125
MTX 3-03
SKM 250
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Post autor: Kapiii » 2007-10-11, 22:48

Org. keira dudkowa, opis na 2 albo 3 stronie, nie pamietam ;) Fabrycznie był na 100%.
Kupię polskie motocykle sportowe, kontakt: kapiii@o2.pl
http://www.mr16bp.blogspot.com ®

Awatar użytkownika
DamianWSK
Posty: 107
Rejestracja: 2007-10-11, 15:50
GG: 4538279
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Kontaktowanie:

Post autor: DamianWSK » 2007-10-12, 13:05

Wcześniejsze Dudki miały chyba inny wahacz , ja mam taki kanciaty jak jest w Kobuzie.
Twoja kiera jest z motorynki ;) Nie jest ani wysoka ani niska, taki pośredniak i wygląda jak motorynkowa, w swoim składaku taką miałem ;] Dudki miały wysokie kiery albo normalne niskie, przy kupnie można było sobie wybrać.
W motorynce kierownica jest dużo węższa i mniej wywinięta.

Awatar użytkownika
Marcin
Posty: 422
Rejestracja: 2007-01-02, 22:05
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2S1
BARRON 125
WFM M06
M-72
Lokalizacja: Adelnau
Kontaktowanie:

Post autor: Marcin » 2007-10-12, 13:25

Twoja kierownica może byc oryginalna ale ta bez poprzeczki z końca produkcji ...

V BIEG
Posty: 31
Rejestracja: 2007-01-06, 10:51
GG: 0
Lokalizacja: KRAKÓW

Post autor: V BIEG » 2007-10-14, 10:08

Dzień dobry,

Wczoraj po długich poszukiwaniach wreszczie kupiłem Dudka. Rocznik 76. Przebieg chyba oryginalny 22500 km. Cyliner po szlifie. Bardzo się cieszę. Jest wmiarę dobrym stanie - zbornik z gumami z wąsami, kierownica wysoka z poprzeczką, pełna osłona łańcucha ( nieoryginalna), brak stopki bocznej, kierunki chromowane, boczki metalowe, są osłony silnika i cylindra i... pokrycie siedzenia nieco inne niż te które dotychczas widziałem. Decydując się na kupno Dudeczka byłem przekonany że jest nieoryginalne. Ale przeglądając ten temat i bardzo ciekawe posty SD455 stwierdziłem że w jego motocyklu siedzenie jest identyczne z moim. Może to przypadek? Obejżałem dokładnie u siebie wykonanie obicia i wygląda na ... no nie wiem listwy ozdobne są w komplecie, nie ma śladów ingerecji na haczykach od wewnątrz itd.

Jaka jest Wasza opinia? Może to kolejna zmiana wprowadzona przy końcu produkcji? A może tylko zwyczajna doróbka?

I jeszcze może ktoś ma informację - czy Dudki były eksportowane i jak były to gdzie? Pojawiają się egzemplarze w wesji jak twierdzą właściciele export ale w literaturze nie spotkałem się z informacją o ich eksporcie. ( wiem na że export szły modele S1 na bazie których został wykonany Dudek)

pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 2007-10-14, 16:59 przez V BIEG, łącznie zmieniany 1 raz.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości