Strona 3 z 16

: 2007-05-06, 22:44
autor: stanley
a wiecie co bylo nakrecone na koncu tej blokady do oparcia ????

: 2007-05-06, 22:46
autor: Romano
na konću tej blokady jest nakrętka plastikowa , taka sama jak do przykręcania boczków czy siedzenia w bąku czy dudku

: 2007-05-10, 19:32
autor: irek
A można teraz dostać tylną zębatke łańcuchową do Dudka? Ona miała więcej zębów niż pozostałe czwórki.

: 2007-05-10, 19:55
autor: Kapiii
Nie wiem skąd to pytanie, rozejrzyj sie po allegro i po sklepach.... Można dostać.

: 2007-06-19, 23:38
autor: ceva
kapiii pisze:Nie wiem skąd to pytanie, rozejrzyj sie po allegro i po sklepach.... Można dostać.
Witam!
Nie byłbym tego taki pewny.
Dzisiaj trzy razy liczyłem zęby w moim niedawno nabytym Dudku i wychodzi że jest 49 zębów ( a zębatka zdecydowanie wygląda na oryginał ), a takich zębatek w handlu nie widziałem.
Bedę miał do Was jeszcze kilka zapytań w związku z Dudkiem tylko zrobię zdjęcia.

ps. Mój Dudek jest z 1976 roku.

: 2007-06-23, 19:50
autor: Sebastian440
Pierwszy raz słysze żeby zębatka miała tyle zębów w Dudku?? Policz jeszce raz i napisz, a fotki zapodaj do dzialu przedstaw sie i swoje... ;-)

: 2007-08-12, 19:45
autor: Maciek
Samo życie ;D
Nikt nie zwymiarował stopki a mi udało sie taką zdobyć wiec żeby uzupelnic temat wrzucam wymiary troche prymitywne ale tak zrobiłem na szybko
długość rurki 27,5cm
długość sprężyny 4,8cm

: 2007-09-09, 20:55
autor: Romano
Razem z Gaceczkosem zauważyliśmy dosyć ciekawą sprawę ,mianowicie chodzi o kierunkowskazy chromowane tzw. bańki. O tym ,że występują dwa rodzaje mocowań kierunkowskazów tylnych to już wiemy ( na 2 lub na jedną śrubę) lecz kierunki o różnych wygięciach ? to dość ciekawa wiadomość , nie sądzę aby to była sprawka osoby prywatnej jest to za dokładnie zrobione i zbyt precyzyjne aby samemu wykonać

hmm czyżby występowały 2 rodzaje a nawet 3 (mocowanie) tylnych kierunkowskazów ,sprawa jednak wymaga dyskusji

oto fotki
http://romano79.fotosik.pl/albumy/266650.html

: 2007-09-09, 21:16
autor: Maciek
A ja mam jeszcze inne mocowania kierunków inaczej wygięte
Były one orginalnie z kierunkami od dudka tylko ze w kobuzie

: 2007-09-09, 22:12
autor: Marcin
moim skromnym zdaniem sądze że jest to oryginalne wygięcie, wynika z tego ze są dwa rodzaje mocowań czyli patrzące w góre i w zależności od kierunku w lewo lub w prawo, także to zauważyłem już jakiś czasem temu, zbierałem zdjęcia prawie wszystkich kierunków z allegro (itp) i dosłownie jest kilka ( w mniejszosci ) tych zgiętych w poziomie

: 2007-10-10, 20:01
autor: Dziki
Witam!
Jestem w trakcie składania mojego Dudka z 1974 roku. Na kilku zdjęciach w necie zauważyłem że z przodu silnika jest jakaś chromowana osłona na silnik a ja znalazłem coś podobnego w częściach które do niego dostałem. To fotki mojego Dudka : http://bikepics.com/members/dziki/74174dudek/ Narazie zdjęcia wrzucane na szybko ale jak go skończę to wrzucę całą historię składania. Ma ktoś może fotkę tej osłony silnika założonej na motocyklu? Bo za cholerę nie umiem sobie tego wyobrazić. Szukam też nóżki bocznej i lusterka prawego.

: 2007-10-10, 21:15
autor: 1angel
jest tylko osłona pod silnikiem taka z okrągłymi dziurkami jeśli o to chodzi

: 2007-10-11, 00:17
autor: Wojtek
Jakoś nie mogę teraz trafić na wyraźne zdjęcia z tym elementem. W każdym razie ten nosek ma po prostu sterczeć przed silnikiem. Jego rola pewnie ogranicza się do bycia tam. Kiedyś na forum było dobrej jakości zdjęcie tego elementu zamocowanego do motocykla ale nie mogę go zlokalizować. Myślę że jest ona tak samo potrzebna jak ta dolna osłona :D
Dolna ma jeszcze jedno zadanie. Utrudnić odkręcenie spustu z komory korbowej :)
Takie elementy czysto dekoracyjne.

Dopisane:
Znalazłem takie oto zdjęcie autorstwa Marcina, w temacie o sportach.
Obrazek

Widać na nim tą tajemniczą osłonę.

: 2007-10-11, 10:54
autor: Gaceczkos
Wojtek pisze: Dolna ma jeszcze jedno zadanie. Utrudnić odkręcenie spustu z komory korbowej :)
Takie elementy czysto dekoracyjne.
Sprawy nie ułatwia. Na pewno z kluczem nasadowym i przedłużką do niego byłoby łatwiej ;-) Chromowana osłona mocowana tą samą śrubą, co silnik, ma za zadanie chronić żebra cylindra. Przerost formy nad treścią, zwłaszcza w Dudku, ale przynajmniej ładnie wygląda.

: 2007-10-11, 17:18
autor: DamianWSK
Mój Dudek jest z roku 1975, tłumik jest nieoryginalny, co do kierownicy, to nie wiem, poprzedni właściciel mówił, że dostał WSKe z taką. Oba koła mają po 18 cali, boczki są metalowe. Miała lusterka, ponieważ na kierownicy są jeszcze mocowania. Nie ma podpórki bocznej.

Mam pytanie: czy WSK Dudek miała tą blachę do mocowania schowka pod kanapą (nad akumulatorem) ? Pytam się, ponieważ nie mam ani uchwytu ani schowka, i nie wiem czy został urwany, czy fabrycznie go nie było.

Zdjęcie mojego Dudka

: 2007-10-11, 21:38
autor: ŻbiKu
Twoja kiera jest z motorynki ;) Nie jest ani wysoka ani niska, taki pośredniak i wygląda jak motorynkowa, w swoim składaku taką miałem ;] Dudki miały wysokie kiery albo normalne niskie, przy kupnie można było sobie wybrać.

: 2007-10-11, 22:48
autor: Kapiii
Org. keira dudkowa, opis na 2 albo 3 stronie, nie pamietam ;) Fabrycznie był na 100%.

: 2007-10-12, 13:05
autor: DamianWSK
Wcześniejsze Dudki miały chyba inny wahacz , ja mam taki kanciaty jak jest w Kobuzie.
Twoja kiera jest z motorynki ;) Nie jest ani wysoka ani niska, taki pośredniak i wygląda jak motorynkowa, w swoim składaku taką miałem ;] Dudki miały wysokie kiery albo normalne niskie, przy kupnie można było sobie wybrać.
W motorynce kierownica jest dużo węższa i mniej wywinięta.

: 2007-10-12, 13:25
autor: Marcin
Twoja kierownica może byc oryginalna ale ta bez poprzeczki z końca produkcji ...

: 2007-10-14, 10:08
autor: V BIEG
Dzień dobry,

Wczoraj po długich poszukiwaniach wreszczie kupiłem Dudka. Rocznik 76. Przebieg chyba oryginalny 22500 km. Cyliner po szlifie. Bardzo się cieszę. Jest wmiarę dobrym stanie - zbornik z gumami z wąsami, kierownica wysoka z poprzeczką, pełna osłona łańcucha ( nieoryginalna), brak stopki bocznej, kierunki chromowane, boczki metalowe, są osłony silnika i cylindra i... pokrycie siedzenia nieco inne niż te które dotychczas widziałem. Decydując się na kupno Dudeczka byłem przekonany że jest nieoryginalne. Ale przeglądając ten temat i bardzo ciekawe posty SD455 stwierdziłem że w jego motocyklu siedzenie jest identyczne z moim. Może to przypadek? Obejżałem dokładnie u siebie wykonanie obicia i wygląda na ... no nie wiem listwy ozdobne są w komplecie, nie ma śladów ingerecji na haczykach od wewnątrz itd.

Jaka jest Wasza opinia? Może to kolejna zmiana wprowadzona przy końcu produkcji? A może tylko zwyczajna doróbka?

I jeszcze może ktoś ma informację - czy Dudki były eksportowane i jak były to gdzie? Pojawiają się egzemplarze w wesji jak twierdzą właściciele export ale w literaturze nie spotkałem się z informacją o ich eksporcie. ( wiem na że export szły modele S1 na bazie których został wykonany Dudek)

pozdrawiam