WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Opis poszczególnych elementów i części zastosowanych w danym modelu/wersji
Odpowiedz
Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: Savier » 2015-06-01, 21:59

Z tego co wiem to nie ;-) jarek z wrocławia kiedyś analizowal temat, uderz do niego.

Awatar użytkownika
pawel15
Posty: 1247
Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
GG: 2782862
Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
Lokalizacja: Dąbie
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: pawel15 » 2015-06-02, 17:46

zubr9471 dzięki za fotkę :).
Ponawiam pytanie- czy ktoś ma zwymiarowany wspornik tłumika w modelu M06064? Chciał bym go dorobić, ale niestety nie mam żadnych wymiarów... Z góry dzięki za pomoc.

Awatar użytkownika
Sarmat
Posty: 375
Rejestracja: 2013-11-01, 15:11
Moje maszyny: WSK 125 B1
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: Sarmat » 2015-06-13, 20:25

Witam Panów :)

Jestem niesłychanie ciekaw, jak u siebie rozwiązywaliście problemy linek sprzęgłowych do B1 czy do 64, bo to już moja druga, tym razem za długa i nie do wyregulowania a pierwsza to była tragedia zupełna, nawet szkoda na nią słów :P


Pozdrawiam

Awatar użytkownika
dawid_f831
Posty: 94
Rejestracja: 2013-05-16, 20:12
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B1
M06 64
M06 B3
Lokalizacja: Bełchatów
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: dawid_f831 » 2015-06-13, 21:22

Sarmat pisze:Witam Panów :)

Jestem niesłychanie ciekaw, jak u siebie rozwiązywaliście problemy linek sprzęgłowych do B1 czy do 64, bo to już moja druga, tym razem za długa i nie do wyregulowania a pierwsza to była tragedia zupełna, nawet szkoda na nią słów :P


Pozdrawiam

Ja dołożyłem jeszcze jedną regulację, wyjętą z hamulców rowerowych i jest git ;D

Awatar użytkownika
Sarmat
Posty: 375
Rejestracja: 2013-11-01, 15:11
Moje maszyny: WSK 125 B1
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: Sarmat » 2015-06-13, 21:43

Jakoś mnie to nie napawa optymizmem i szukam czegoś, co się w oczy tak nie rzuca :D

Mixol
Posty: 810
Rejestracja: 2014-08-19, 12:07
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 1980r.
CZ 477 Sport 1973r.
Mińsk 400A 1990r.
Lokalizacja: Mazowsze
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: Mixol » 2015-06-14, 11:12

Linka z B3 też niby pasuje ale obcinamy baryłkę od strony kierownika, ja w mojej dałem od strony dekla dodatkową regulację od linki biegów z Komara, trochę kombinowania z tym było.Musze znaleźć kogoś kto robi linki na wymiar i dorobię na zapas kilka, to samo z linka hamulca przedniego.

Awatar użytkownika
dawid_f831
Posty: 94
Rejestracja: 2013-05-16, 20:12
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B1
M06 64
M06 B3
Lokalizacja: Bełchatów
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: dawid_f831 » 2015-06-14, 13:12

Sarmat pisze:Jakoś mnie to nie napawa optymizmem i szukam czegoś, co się w oczy tak nie rzuca :D
Regulacja jest przy deklu zaraz za oryginalną, przy kierownicy zostaje jak w oryginale, więc nic się nie rzuca w oczy.

Awatar użytkownika
Sarmat
Posty: 375
Rejestracja: 2013-11-01, 15:11
Moje maszyny: WSK 125 B1
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: Sarmat » 2015-06-14, 13:56

Wybacz, myślałem, że to przy kierownicy :P Masz jakieś zdjęcie tego?

Awatar użytkownika
dawid_f831
Posty: 94
Rejestracja: 2013-05-16, 20:12
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B1
M06 64
M06 B3
Lokalizacja: Bełchatów
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: dawid_f831 » 2015-06-14, 15:50

Niestety na żadnym zdjęciu które mam nie jest to widoczne. Jeśli chcesz mogę zrobić, ale dopiero jak wrócę do domu czyli koło czwartku.

Awatar użytkownika
dawid_f831
Posty: 94
Rejestracja: 2013-05-16, 20:12
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B1
M06 64
M06 B3
Lokalizacja: Bełchatów
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: dawid_f831 » 2015-06-22, 13:47

Sarmat pisze:Wybacz, myślałem, że to przy kierownicy :P Masz jakieś zdjęcie tego?
Zdjęcie jak to mniej więcej jest zamontowane przy deklu
1.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Sarmat
Posty: 375
Rejestracja: 2013-11-01, 15:11
Moje maszyny: WSK 125 B1
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: Sarmat » 2015-06-23, 09:58

Dzięki wielkie, sam wypróbuję :D

Awatar użytkownika
CrazyMario
Posty: 284
Rejestracja: 2013-04-26, 22:43
GG: 7935765
Moje maszyny: M06-64
Lokalizacja: Stolno
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: CrazyMario » 2015-08-17, 14:49

Gdzieś w necie wyczytałem że wski M06-64 prototypy były również z silnikiem 175.. wiecie jakie dokładnie silniki tam ładowali ?

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: Savier » 2015-08-17, 16:10

W2A - jeśli już. Ja widzialem tylko z W1.

smoku
Posty: 44
Rejestracja: 2015-01-01, 21:04
GG: 0
Moje maszyny: WSK kos
Lokalizacja: tarnów
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: smoku » 2015-10-31, 21:11

Witam posiadam w częściach dwie B1 jedna z roku 69 a druga 70.
Niestety są niekompletne i narazie zbieram części i mam kilka pytań.
Czy w obu rocznikach tylne lampy były takie same jak w gazeli?
Jakie powinno być siedzenie w tych rocznikach?(posiada może ktoś jakieś rysunki z wymiarami blachy bo miałbym możliwość dorobienia takiej blachy)
Jaki powinien być licznik ?
Posiada ktoś może zdjęcie tego pręta od przednich podnóżek, czy podnóżki są regulowane w b1
Czy błotniki w b1 są takie same jak w b3?
Silnik w tych latach powinien byćz zapłonem starego typu czy już nowego?

Z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi

Awatar użytkownika
pawel15
Posty: 1247
Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
GG: 2782862
Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
Lokalizacja: Dąbie
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: pawel15 » 2015-10-31, 21:21

smoku pisze:Czy w obu rocznikach tylne lampy były takie same jak w gazeli?
Nie- lampa "telewizorek" tylko w latach 1970-1971(w przypadku B1).
smoku pisze:Czy błotniki w b1 są takie same jak w b3?
Przód tak, tył nie do końca- jest krótszy niż błotnik z B3(ale kształt ten sam).
smoku pisze:Silnik w tych latach powinien byćz zapłonem starego typu czy już nowego?
Zapłon płytki w obu przypadkach.

smoku
Posty: 44
Rejestracja: 2015-01-01, 21:04
GG: 0
Moje maszyny: WSK kos
Lokalizacja: tarnów
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: smoku » 2015-10-31, 21:29

Czyli w 70 r powinien być tzw. telewizorek a w 69 jaka można prosić jakieś zdjęcie

Awatar użytkownika
Adam_Ga
Posty: 1324
Rejestracja: 2011-10-16, 17:51
Moje maszyny: 125 & 175 & 350
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: Adam_Ga » 2015-11-01, 00:24

Lampa tylna, stosowana w latach 1967-1969 w modelu B1
167565703_7_644x461_piekna-wsk-125-dwu-ramowka-1968r-wsk-shl-jawa-.jpg
Obecnie można kupić zamiennik, praktyczniel identyczny z oryginałem
nowa-lampa-tyl-wsk-m06-wfm-shl-junak-3693280993 (2).jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
"Jak się dba to się i jedzie, jak się nie dba to się nie będzie jechało"

smoku
Posty: 44
Rejestracja: 2015-01-01, 21:04
GG: 0
Moje maszyny: WSK kos
Lokalizacja: tarnów
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: smoku » 2015-11-01, 11:53

Dziękuje za odpowiedzi.
A te podnóżki co trzyma się nogi to są regulowane jak w modelu Z czy są bez regulacji, i czy siedzenie w obu rocznikach powinno być dwupoziomowe i jeszcze pytanie czy amortyzatory tylnie sątakie same jak w modelu Z lub L

Awatar użytkownika
Adam_Ga
Posty: 1324
Rejestracja: 2011-10-16, 17:51
Moje maszyny: 125 & 175 & 350
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: Adam_Ga » 2015-11-01, 13:15

smoku pisze:podnóżki co trzyma się nogi to są regulowane jak w modelu Z czy są bez regulacji
w M06 B1 przednie regulowane
Obrazek




w M06 B1 tylne składane
Obrazek

smoku pisze:czy siedzenie w obu rocznikach powinno być dwupoziomowe
siedzenie do roku 1969 było dwupoziomowe, inne mocowanie blachy jak w M06 Z i L
Obrazek

w latach 1970-1971 siedzenie płaskie jak w późniejszych B3
268483213_2_644x461_motocykl-wsk-125-m06-b1-wszystkie-dokumenty-dodaj-zdjecia.jpg
smoku pisze:czy amortyzatory tylnie sątakie same jak w modelu Z lub L
Tak, u mnie w M06Z2, M06-64 i M06B1 są identyczne
Obrazek

Przejrzyj też tematy z odrestaurowanymi motocyklami, a wiele rzeczy się wyjaśni.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
"Jak się dba to się i jedzie, jak się nie dba to się nie będzie jechało"

dawidborys
Posty: 7
Rejestracja: 2014-03-27, 22:13
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B3
Lokalizacja: Chobanin
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: dawidborys » 2015-11-08, 12:16

Witam
Mam pytanie odnośnie linek do M06-64 z 65 r.
Fabrycznie w jakim kolorze były? Czarne? Szare?

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości