WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Opis poszczególnych elementów i części zastosowanych w danym modelu/wersji
Odpowiedz
z-tomek
Posty: 695
Rejestracja: 2008-07-29, 19:16
Moje maszyny: WSK M06 64
WSK M21W2
Lokalizacja: Sieradz
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: z-tomek » 2012-10-13, 09:51

peter125-175 pisze:Mi się wydaje że jest inny,bo w m06-64 jest wąższy a w b1 szerszy tak jest u mnie
Jakieś zdjęcia potwierdzające ?
Przejrzałem literaturę w postaci książki ''Naprawa Motocykli WSK M06 B1 ,M06-64.kuklewicz.kapecki.1969.
O zbiornikach paliwa nie było wzmianki że się różnią a w charakterystyce technicznej pojemność zbiornika dla obu modeli jest ta sama

brennner
Posty: 22
Rejestracja: 2012-04-26, 17:52
GG: 0
Moje maszyny: wsk m06 b1
Lokalizacja: Świdnica
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: brennner » 2012-10-13, 18:27

Witam. Teoretycznie zbiorniki od M06-64 i B1 mają taką samą pojemność ,ale są widoczne różnice w budowie. Zbiornik od M06-64 jest ok 2cm węższy. Wlew paliwa w B1 jest niższy i przesunięty o ok2-3cm do tyłu.
IMG_0055.JPG
IMG_0059.JPG
i jeszcze 2 fotki na których widać różnice w wysokościach wlewów.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

z-tomek
Posty: 695
Rejestracja: 2008-07-29, 19:16
Moje maszyny: WSK M06 64
WSK M21W2
Lokalizacja: Sieradz
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: z-tomek » 2012-10-13, 19:48

Jeśli dobrze patrzę to by oznaczało że w mojej M06 64 (a mam oryginalny zbiornik) to byłby on od B1 :shock:

brennner
Posty: 22
Rejestracja: 2012-04-26, 17:52
GG: 0
Moje maszyny: wsk m06 b1
Lokalizacja: Świdnica
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: brennner » 2012-10-14, 07:26

Kolego z-tomku wlew paliwa w Twoim zbiorniku jest wysoki ,więc to bak od M06-64.

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: Savier » 2012-10-14, 10:28

Akurat umiejscowieniem wlewu bym się nie sugerował. Z moich obserwacji wynika, że w Świdniku robili to na odpierdo*. Jak się Heńkowi wspawało tak było dobrze i tyle.

Awatar użytkownika
mundy1
Posty: 358
Rejestracja: 2012-01-01, 22:19
GG: 0
Moje maszyny: wsk B3, Mz Trophy 250
Lokalizacja: ostrow mazowiecka
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: mundy1 » 2012-10-14, 12:47

Ewentualnie 64 to taka przejsciowka do B1. I czesto jak np byla koncowka produkcji, nie bylo na stanie bakow od 64,zakladali to co bylo, jesli byly od B1. NIe wyrzycali zaminnikow. Np na kole zamachowym mam oznaczenie roku 1964, a moto jest 65. Kolo napewno z tego silnika.

Podobnie w KOS-ach np spotyka sie cylindry zeliwne i ze stopu aluminium , przyladow wiele

Roy
Posty: 13
Rejestracja: 2012-12-22, 16:01
GG: 0
Moje maszyny: SUZUKI VL 1500, GSX-R 750 K1, K-750M,
Iż 56 1957
Lokalizacja: Zawiercie
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: Roy » 2012-12-24, 15:01

Panowie jaki może być przybliżony rok produkcji modelu M06-64 o nr ramy - S01037374. Niestety nie posiadam tabliczki znamionowej. :mrgreen:

Awatar użytkownika
Łukasz S.
Posty: 892
Rejestracja: 2011-12-13, 18:31
GG: 0
Moje maszyny: wełeski
Lokalizacja: Rzeszów
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: Łukasz S. » 2012-12-25, 14:44

Moim skromnym zdaniem coś przekombinowałeś z nrem ramy - za długi, 1 milion podpada wyżej niż M06-64.
Spis WSeK dwuramowych 1955-1971.

---------->OCYNK<----------

M06-64

Nagłośnienie

BAFOMET

Roy
Posty: 13
Rejestracja: 2012-12-22, 16:01
GG: 0
Moje maszyny: SUZUKI VL 1500, GSX-R 750 K1, K-750M,
Iż 56 1957
Lokalizacja: Zawiercie
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: Roy » 2012-12-25, 15:16

Milion?? :mrgreen: Sądziłem że początek nr ramy czyli S01... to oznaczenie silnika zamontowanego.

Awatar użytkownika
Łukasz S.
Posty: 892
Rejestracja: 2011-12-13, 18:31
GG: 0
Moje maszyny: wełeski
Lokalizacja: Rzeszów
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: Łukasz S. » 2012-12-25, 16:21

To źle myślałeś.
Spis WSeK dwuramowych 1955-1971.

---------->OCYNK<----------

M06-64

Nagłośnienie

BAFOMET

Roy
Posty: 13
Rejestracja: 2012-12-22, 16:01
GG: 0
Moje maszyny: SUZUKI VL 1500, GSX-R 750 K1, K-750M,
Iż 56 1957
Lokalizacja: Zawiercie
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: Roy » 2012-12-25, 18:12

Kiedyś kupiłem WSK M06Z bodajże z 59 roku, i w niej też nr ramy zaczynał się od S01. Z resztą popatrz na np. 2 str. tego tematu, tam chłopaki powrzucali nr ramy razem ze zdjęciami i każda ma nr poprzedzony S01.

Awatar użytkownika
Łukasz S.
Posty: 892
Rejestracja: 2011-12-13, 18:31
GG: 0
Moje maszyny: wełeski
Lokalizacja: Rzeszów
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: Łukasz S. » 2012-12-25, 18:47

W zetce będziesz miał krótszy (stutysięczny) numer. Jeśli Cię to interesuje ja mam w 64 z 65 roku S050984x. Twój numer wskazuje na B1, przynajmniej tak mi się wydaje, ewentualnie późne 64, mogę po świętach spojrzeć w spis i określić to dokładnie.
Spis WSeK dwuramowych 1955-1971.

---------->OCYNK<----------

M06-64

Nagłośnienie

BAFOMET

Roy
Posty: 13
Rejestracja: 2012-12-22, 16:01
GG: 0
Moje maszyny: SUZUKI VL 1500, GSX-R 750 K1, K-750M,
Iż 56 1957
Lokalizacja: Zawiercie
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: Roy » 2012-12-25, 19:15

Byłbym wdzięczny i to bardzo. Teoretycznie wygląd wskazuje na późną M06-64 ponieważ ma dekiel połączony w jednym odlewie z wyciskiem sprzęgła. Ale wiadomo dekiel wymienić można. Rama na 100% z M06-64 ponieważ posiada ten ordynarny (niestety) pałąk do mocowania tłumika. Niestety nie mam motocykla jeszcze w domu, więc nie dysponuje zdjęciami. A są jakieś różnice w ramach w poszczególnych rocznikach modelu M06-64??

Awatar użytkownika
Łukasz S.
Posty: 892
Rejestracja: 2011-12-13, 18:31
GG: 0
Moje maszyny: wełeski
Lokalizacja: Rzeszów
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: Łukasz S. » 2012-12-25, 19:22

Jedyna znana mi modyfikacja ramy to blokada siedzenia :) A reszta niezmienna, jakbyś miał jakieś zdjęcia możnaby to dokładniej określić, ale jeśli jest mocowanie tłumika przy ramie to raczej napewno bardzo późna M06-64 :D
Spis WSeK dwuramowych 1955-1971.

---------->OCYNK<----------

M06-64

Nagłośnienie

BAFOMET

Roy
Posty: 13
Rejestracja: 2012-12-22, 16:01
GG: 0
Moje maszyny: SUZUKI VL 1500, GSX-R 750 K1, K-750M,
Iż 56 1957
Lokalizacja: Zawiercie
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: Roy » 2012-12-25, 19:38

Tzn. pałąk od tłumika mam ten gięty pod kątem przyspawany do ramy dosyć wysoko (taki jak w opisie M06-64 na 1 str. tego wątku). No nic liczyłem na to że może ktoś zamienił dekiel i jest to model przed 66r. ale wrzucę foty to ocenisz sam dokładnie. A co do zamka siedzenia to szkoda bo nie mam jak sprawdzić :roll: Trzeba w końcu zrobić porządek i miejsce i sprowadzić maszynę do domu. A i mam chromowany tłumik a moto nie jest jakieś grzebane. Wiele śrub oryginalnych, w większości bez śladów manipulacji.

macpac
Posty: 36
Rejestracja: 2011-09-16, 22:34
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06B1
WFM M06
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: macpac » 2012-12-31, 19:57

ja mam nr S01094061 i mam b1 z 70r wiec raczej masz B1

Roy
Posty: 13
Rejestracja: 2012-12-22, 16:01
GG: 0
Moje maszyny: SUZUKI VL 1500, GSX-R 750 K1, K-750M,
Iż 56 1957
Lokalizacja: Zawiercie
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: Roy » 2013-01-06, 19:44

Panowie z całym szacunkiem ale to chyba nie jest B1.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Jakub
Posty: 854
Rejestracja: 2010-06-23, 15:40
GG: 4657132
Moje maszyny: Jubilat
Lokalizacja: Okolice Sieradza
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: Jakub » 2013-01-06, 19:52

Roy pisze:Panowie z całym szacunkiem ale to chyba nie jest B1.
To jest chyba m06-64 ze zmienionym siedzeniem
Mów mi Kuba. Zielony w 175
Raz sierpem , raz młotem w czerwoną hołotę
Magister Kebeb

Awatar użytkownika
Łukasz S.
Posty: 892
Rejestracja: 2011-12-13, 18:31
GG: 0
Moje maszyny: wełeski
Lokalizacja: Rzeszów
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: Łukasz S. » 2013-01-06, 20:07

Dźwignia hamulca i kielichy przednich lag są malowane? Ogólnie mix, ale więcej elementów przemawia, że jest to m06-64, ale rama ma numerację B1 z 1969 r., podaj mi jeszcze nr silnika.
Spis WSeK dwuramowych 1955-1971.

---------->OCYNK<----------

M06-64

Nagłośnienie

BAFOMET

Roy
Posty: 13
Rejestracja: 2012-12-22, 16:01
GG: 0
Moje maszyny: SUZUKI VL 1500, GSX-R 750 K1, K-750M,
Iż 56 1957
Lokalizacja: Zawiercie
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: Roy » 2013-01-06, 20:45

Generalnie: siodło jest do niej oryginalne z czerwoną górą na metalowym stelażu ale obecnie u tapicera. WSK całą jest opędzlowana jedynie logo zostało oszczędzone. Silnik nie posiada nr silnika w tradycyjnym miejscu tam gdzie ma M06B3. A że jest cały uwalony to go nie szukałem bo tak jak mówiłem motocykla nie mam u siebie chwilowo. Z nieoryginalnych rzeczy to na pewno jeszcze krócieć gaźnika i brak filtra. A co z tłumikiem? 64 miała chyba fabrycznie czarny ale czy ten mój jest właściwy lecz pochromowany czy jest to inny typ tłumika i stąd chrom (chodzi mi o kształt w sensie ścisłym)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 60 gości