WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Opis poszczególnych elementów i części zastosowanych w danym modelu/wersji
Odpowiedz
Awatar użytkownika
Łukasz S.
Posty: 892
Rejestracja: 2011-12-13, 18:31
GG: 0
Moje maszyny: wełeski
Lokalizacja: Rzeszów
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: Łukasz S. » 2013-01-06, 21:05

Numery są tu

Obrazek

Moja teoria - m06-64 ze zmienioną ramą na b1. Pałąk tłumika wygląda dziwnie jakby był coś rzeźbiony.
Spis WSeK dwuramowych 1955-1971.

---------->OCYNK<----------

M06-64

Nagłośnienie

BAFOMET

Roy
Posty: 13
Rejestracja: 2012-12-22, 16:01
GG: 0
Moje maszyny: SUZUKI VL 1500, GSX-R 750 K1, K-750M,
Iż 56 1957
Lokalizacja: Zawiercie
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: Roy » 2013-01-06, 21:18

Czyli silnik jest od 64 :mrgreen: Wrzucam foto na którym widać dobrze pałąk.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Łukasz S.
Posty: 892
Rejestracja: 2011-12-13, 18:31
GG: 0
Moje maszyny: wełeski
Lokalizacja: Rzeszów
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: Łukasz S. » 2013-01-06, 21:42

Podaj nr silnika, zobaczę który to rok. Musisz popatrzeć przy ramie jak ten pałąk jest przyspawany, czy to fabryka czy cudowane, bo jest stanowczo za blisko podnóżka.
Spis WSeK dwuramowych 1955-1971.

---------->OCYNK<----------

M06-64

Nagłośnienie

BAFOMET

Roy
Posty: 13
Rejestracja: 2012-12-22, 16:01
GG: 0
Moje maszyny: SUZUKI VL 1500, GSX-R 750 K1, K-750M,
Iż 56 1957
Lokalizacja: Zawiercie
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: Roy » 2013-01-06, 21:52

No to najwcześniej za tydzień niestety :-/ Rama w B1 ma inaczej rozwiązane mocowania podnóżków, więc jeśli faktycznie to powinny być jakieś ślady obcięcia ich. Też to właśnie dostrzegłem że jest nietypowy kąt pomiędzy ramą a pałąkiem, bd miał chwile czasu to pooglądam dokładnie i porobię zdjęcia. Może to już jakiś schyłek produkcji, a pałąk to pochodna jakiegoś wypadku.

Awatar użytkownika
Łukasz S.
Posty: 892
Rejestracja: 2011-12-13, 18:31
GG: 0
Moje maszyny: wełeski
Lokalizacja: Rzeszów
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: Łukasz S. » 2013-01-06, 21:54

Przejście z 64 na B1 było 200 tysięcy ram niżej - nierealne.
Spis WSeK dwuramowych 1955-1971.

---------->OCYNK<----------

M06-64

Nagłośnienie

BAFOMET

Roy
Posty: 13
Rejestracja: 2012-12-22, 16:01
GG: 0
Moje maszyny: SUZUKI VL 1500, GSX-R 750 K1, K-750M,
Iż 56 1957
Lokalizacja: Zawiercie
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: Roy » 2013-01-06, 22:13

Czyli podsumowując- jest to składak? Koła mam z bębnami o 4 żebrach.

Awatar użytkownika
Łukasz S.
Posty: 892
Rejestracja: 2011-12-13, 18:31
GG: 0
Moje maszyny: wełeski
Lokalizacja: Rzeszów
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: Łukasz S. » 2013-01-06, 22:17

Czyli też wieje B1...
Spis WSeK dwuramowych 1955-1971.

---------->OCYNK<----------

M06-64

Nagłośnienie

BAFOMET

Awatar użytkownika
WSK
Posty: 423
Rejestracja: 2009-02-21, 12:47
GG: 9912702
Moje maszyny: Kilka..
Lokalizacja: Łąki
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: WSK » 2013-01-07, 18:08

Rama to typowa M06-64, poza konsolami podnozkow jest wiele istotnych szczegolow jak; blokada siedzenia, blokada kierownicy, mocowanie baku, no i najbardziej charakterystyczne mocowanie akumulatora...

Propos pałąka mocowania tłumika, często bywało tak, że ten element doznawał wiele obrażeń, był skracany, dospawywany oraz wyginany.
MoTór nie umiera nigdy!- MoTór jest wieczny!
"make love, not war"

Awatar użytkownika
Łukasz S.
Posty: 892
Rejestracja: 2011-12-13, 18:31
GG: 0
Moje maszyny: wełeski
Lokalizacja: Rzeszów
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: Łukasz S. » 2013-01-07, 20:06

Dobrze, wytłumacz zatem dlaczego taki numer.
Spis WSeK dwuramowych 1955-1971.

---------->OCYNK<----------

M06-64

Nagłośnienie

BAFOMET

brennner
Posty: 22
Rejestracja: 2012-04-26, 17:52
GG: 0
Moje maszyny: wsk m06 b1
Lokalizacja: Świdnica
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: brennner » 2013-01-08, 00:46

Witam. Jak widać na fotce z numerem ramy-nie ma zamka blokady kierownicy ani śladu po nim więc rama od M06-64. A numery może przebijane. :/

kanuj
Posty: 304
Rejestracja: 2011-10-21, 20:12
GG: 0
Moje maszyny: Wsk-ki, WFM-ki
SHL-ki,Junak,
Lokalizacja: Parczew
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: kanuj » 2013-01-23, 22:12

Witam, właśnie rozpocząłem remont swojej 64, mam pytanie jak wyglądała i czego była zrobiona zatyczka sztycy główki ramy ?.

Awatar użytkownika
Adam_Ga
Posty: 1324
Rejestracja: 2011-10-16, 17:51
Moje maszyny: 125 & 175 & 350
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: Adam_Ga » 2013-01-24, 00:21

Jakość słaba, ale chyba widać jak to wyglądało. Zrobiona z plastiku. Motor z roku 1967.
DSC_0434.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
"Jak się dba to się i jedzie, jak się nie dba to się nie będzie jechało"

Awatar użytkownika
WSK
Posty: 423
Rejestracja: 2009-02-21, 12:47
GG: 9912702
Moje maszyny: Kilka..
Lokalizacja: Łąki
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: WSK » 2013-01-24, 16:52

Wcześniejsze miały śrubę chromowaną.
MoTór nie umiera nigdy!- MoTór jest wieczny!
"make love, not war"

kanuj
Posty: 304
Rejestracja: 2011-10-21, 20:12
GG: 0
Moje maszyny: Wsk-ki, WFM-ki
SHL-ki,Junak,
Lokalizacja: Parczew
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: kanuj » 2013-01-24, 22:10

Dzięki, ale ja właśnie mam z chromowaną
śrubą (jest na 5 stronie tego wątku) z roku 1964 początek produkcji i według erraty instrukcji obsługi powinien tam być korek sworznia.

Awatar użytkownika
Łukasz S.
Posty: 892
Rejestracja: 2011-12-13, 18:31
GG: 0
Moje maszyny: wełeski
Lokalizacja: Rzeszów
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: Łukasz S. » 2013-01-25, 09:33

Początek 65 - też mam taką nakrętkę, czy aby czasem nie na to przychodziła plastikowa osłonka?
Spis WSeK dwuramowych 1955-1971.

---------->OCYNK<----------

M06-64

Nagłośnienie

BAFOMET

akr
Posty: 12
Rejestracja: 2012-03-20, 12:15
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B1
Lokalizacja: Kwidzyn
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: akr » 2013-01-25, 14:51

W modelu B1 i pradwopodobnie także w 64, nakrętka sworznia kierownicy była otwarta. jako zatyczkę otworu zastosowano tarlonowy korek kierownicy, jak na poniższym zdjęciu z mojej B1 z 1969 r. Tarlon to rodzaj plastiku, zresztą nie najwyższych chyba prametrów.
W moim motocyklu poprzedni właściciel wstawił korek od "smacznego i zdrowego wina owocowego", można więc i tak.
W modelu WSK M06, podobnie jak w WFM M06, nakrętka była metalowa kołpakowa zamknięta.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

kanuj
Posty: 304
Rejestracja: 2011-10-21, 20:12
GG: 0
Moje maszyny: Wsk-ki, WFM-ki
SHL-ki,Junak,
Lokalizacja: Parczew
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: kanuj » 2013-01-25, 19:32

Dzięki akr właśnie o coś takiego mi chodziło. Może takie dodatkowe "cudo" posiadasz ?.

akr
Posty: 12
Rejestracja: 2012-03-20, 12:15
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B1
Lokalizacja: Kwidzyn
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: akr » 2013-01-25, 21:04

Niestety nie. Szukaj na giełdach, np. MBW w Łodzi, lub w podobnych miejscach.

Awatar użytkownika
fuel123
Posty: 123
Rejestracja: 2012-09-30, 16:35
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B1 '69
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: fuel123 » 2013-01-25, 22:37

Jakub pisze:
Roy pisze:Panowie z całym szacunkiem ale to chyba nie jest B1.
To jest chyba m06-64 ze zmienionym siedzeniem
Za Ilustrowana historia motocykla WSK ciekawostka. Model M 06-65, który nie wszedł do produkcji, coś przejściowego między 64 a B1:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Jakub
Posty: 854
Rejestracja: 2010-06-23, 15:40
GG: 4657132
Moje maszyny: Jubilat
Lokalizacja: Okolice Sieradza
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: Jakub » 2013-01-26, 19:30

Co to za silnik ? :-) :shock: Na s01 mi nie wygląda
Fajne boczki , tylny błotnik coś jak Shl m06 lub WSK model Z
Mów mi Kuba. Zielony w 175
Raz sierpem , raz młotem w czerwoną hołotę
Magister Kebeb

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 71 gości