WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Opis poszczególnych elementów i części zastosowanych w danym modelu/wersji
PC1807
Posty: 6
Rejestracja: 2010-01-22, 00:37
GG: 0
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: PC1807 » 2010-02-02, 16:47

Czytałem pierwszą stronę ale odpowiedzi na moje pytania nie znalazlem...
Wiem, że licznik teoretycznie dla 1970 i 1971 roku powinien być skalowany do 120 km/h. Jednak mi chodzi o modele z początku 1970 roku ze starą lampą i kanapą. Ktoś na forum pisał, że ma taki motocykl w oryginale i ma licznik do 100. Czy jest to reguła czy wyjątek? Skoro na początku 1970 montowano starą lampę i kanapę to może i stary typ licznika? A może montowano i te do 120 i do 100?
Co do lakieru to owszem na pierwszej stronie są podane kolory. A ja pytam o rodzaj lakieru nie kolor? Dodam, że moje WSKi są czarne.
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
WSK
Posty: 423
Rejestracja: 2009-02-21, 12:47
GG: 9912702
Moje maszyny: Kilka..
Lokalizacja: Łąki
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: WSK » 2010-02-02, 17:00

Musisz zapytać się tej osoby co Ci pisała o tym liczniku o spojżenie na datę która jest nabita na liczniku ;), jeśli na liczniku do 100km.h będzie nabite "1970" tzn że taka komplikacja była jak najbardziej oryginalna. pzdr.
MoTór nie umiera nigdy!- MoTór jest wieczny!
"make love, not war"

PC1807
Posty: 6
Rejestracja: 2010-01-22, 00:37
GG: 0
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: PC1807 » 2010-04-08, 16:25

Syreniarz mógłbyś napisać jaki licznik ma twoja b1 z 1970 roku? Skalowany do 100 czy 120 km/h?
Może ktoś ma jeszcze WSK M06B1 z początku 1970 roku ze starą tylną lampą i profilowaną kanapą i mógłby napisać do ilu ma skalowany licznik.
Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
xradusx
Posty: 460
Rejestracja: 2009-09-13, 19:25
Moje maszyny: TT600R
AWO425T
Lokalizacja: Münster
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: xradusx » 2010-04-08, 21:51

PC1807 pisze:Syreniarz mógłbyś napisać jaki licznik ma twoja b1 z 1970 roku? Skalowany do 100 czy 120 km/h?
Może ktoś ma jeszcze WSK M06B1 z początku 1970 roku ze starą tylną lampą i profilowaną kanapą i mógłby napisać do ilu ma skalowany licznik.
Pozdrawiam.
Moja B1 jest z 1970r. i ma licznik skalowany do 100km/h (kanapa profilowana, lampa stara)
PS. na liczniku jest data IV 1969 a jest on oryginalny z tego motocykla co za tym idzie ładowali go do połowy roku 70

syreniarz
Posty: 29
Rejestracja: 2009-03-22, 16:42
GG: 0
Moje maszyny: wfm, wsk b1, łobuz, schwalbe
Lokalizacja: Nowa Huta
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: syreniarz » 2010-06-13, 12:06

do 100 na godzine mam.

dabkeicam

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: dabkeicam » 2010-07-21, 14:52

witam,
a ja mam pytanie - jak wykończone były rawki w kołach B1 z początku 70 roku - chromy czy jakoś inaczej. Ja niestety mam pomalowane srebrolem, ale to co poniżej to na chrom mi nie wygląda ;-)

Awatar użytkownika
pawel15
Posty: 1247
Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
GG: 2782862
Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
Lokalizacja: Dąbie
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: pawel15 » 2010-07-21, 16:00

Felgi były lakierowane na srebrno/szary.

dabkeicam

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: dabkeicam » 2010-07-22, 10:18

dzięki - no to zaczynam szukanie ;-)))))

Awatar użytkownika
sopi220
Posty: 272
Rejestracja: 2010-02-16, 23:43
GG: 0
Moje maszyny: wsk...i jescze troszkę
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: sopi220 » 2010-07-22, 21:15

co do licznika to w mojej wsk z 1970r(nie wiem z której połowy)był skalowany na 120km/h z ciekawości sprawdzę.

dabkeicam

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: dabkeicam » 2010-07-23, 08:36

w mojej również licznik skalowany jest na 120km/h - B1 '70rok

Sylwia

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: Sylwia » 2011-07-22, 22:30

http://allegro.pl/wsk-125-m-06-odrestau ... 55589.html

M06-64? Ale rocznik '68? I te duże osłony na gaźnik? (szukam okazów dla siebie do kolekcji, dlatego tak dużo pytam,żeby wybrać najwartościowsze :) )

Awatar użytkownika
Szczepan
Posty: 1770
Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
Moje maszyny: B3 Promot
Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: Szczepan » 2011-07-22, 22:32

Nie sugerowałbym się rocznikami pisanymi w opisach aukcji, bardzo często ludzie się mylą. Osłony można spokojnie sobie dokleić. Spokojnie pytaj od tego jesteśmy ew. załóż oddzielny temat.
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.

Sylwia

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: Sylwia » 2011-07-22, 22:41

to generalnie demontując osłony, montując podnóżki tylne, osłone półokrągłą na łańcuch, malujac szparnuki otrzymujemy odpowiedni wygląd? A bębny są wporządku? Bo porównując z czarnobiałym prospektem ciężko mi jednoznacznie stwierdzić.

Awatar użytkownika
Szczepan
Posty: 1770
Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
Moje maszyny: B3 Promot
Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: Szczepan » 2011-07-22, 22:51

Hmmm będzie wtedy wyglądać jak m06-64, ale nie będzie to dalej org. Koła jak dla mnie wyglądają na 4 żeberekowe czyli niewymienne ale mogę się mylić mało widać na fotkach. M06-64 była bardzo ubogo wyposażona w chromy, ale ten egzemplarz posiada ich aż nadmiar felgi, tylne amorki i golenie lag te rzeczy nie powinny być w chromie. Do tego kratka na zbiorniku.
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.

Sylwia

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: Sylwia » 2011-07-22, 23:08

Tak dokladnie, te chromy są przesadzone niestety. Czyli jeśli koła okażą się 4 zeberkowe to lipa, bo powinny być zamienne, prawda?

Awatar użytkownika
Szczepan
Posty: 1770
Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
Moje maszyny: B3 Promot
Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: Szczepan » 2011-07-22, 23:10

Żeby nie mieć wątpliwości przestudiuj pierwszą stronę tematu znajduję się tam bardzo dobry opis tego modelu napisany przez użytkownika WSK. Tak powinny być wymiennie
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.

Sylwia

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: Sylwia » 2011-07-22, 23:17

OK, tak zrobię.

Czarek
Posty: 30
Rejestracja: 2011-05-30, 21:04
GG: 0
Moje maszyny: WSK B1
WSK B3
WSK M21W
WSK Dudek i inne
Lokalizacja: Teresin
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: Czarek » 2011-07-25, 21:59

Wstawiam kilka fotek mojej B1 z 1970 roku zachowanej w stanie oryginalnym.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Szczepan
Posty: 1770
Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
Moje maszyny: B3 Promot
Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: Szczepan » 2011-07-25, 22:01

Piękna ! Uwielbiam motocykle w takim stanie. Ale załóż oddzielny temat o swoim motocyklu ten wątek nie służy przedstawiania swoich maszyn.
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.

hartman

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: hartman » 2011-07-25, 22:07

Te lampy tylne tak oryginalnie montowane były bezpośrednio do błotnika ? Jeśli tak to beznadziejnie to wygląda.Zaraz bym na tę czerwoną zmienił.Ciekawy kranik siedzi swoją drogą

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości