WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Opis poszczególnych elementów i części zastosowanych w danym modelu/wersji
Odpowiedz
Awatar użytkownika
peter125-175
Posty: 1336
Rejestracja: 2012-08-05, 21:59
Moje maszyny: 50 sztuk
Lokalizacja: Biłgoraj
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: peter125-175 » 2013-03-23, 21:54

Nie będzie pasowało :)

t nowak
Posty: 10
Rejestracja: 2012-11-20, 21:30
GG: 0
Moje maszyny: WSK125,1966 r.
Lokalizacja: Bad Vilbel
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: t nowak » 2013-03-23, 22:37

peter125-175 pisze:Nie będzie pasowało :)
Mozesz bardziej rozwinac temat,wg. mnie zewnetrznie sa takie sama to w czym tkwi szczegol?

Awatar użytkownika
peter125-175
Posty: 1336
Rejestracja: 2012-08-05, 21:59
Moje maszyny: 50 sztuk
Lokalizacja: Biłgoraj
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: peter125-175 » 2013-03-24, 15:40

Różnią się mocowaniami blachy.
3121692299_4.jpg
DSC_2913.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Łukasz S.
Posty: 892
Rejestracja: 2011-12-13, 18:31
GG: 0
Moje maszyny: wełeski
Lokalizacja: Rzeszów
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: Łukasz S. » 2013-03-24, 16:01

Były jeszcze siedzenia na sklejce :)
Ostatnio zmieniony 2013-03-24, 16:11 przez Łukasz S., łącznie zmieniany 1 raz.
Spis WSeK dwuramowych 1955-1971.

---------->OCYNK<----------

M06-64

Nagłośnienie

BAFOMET

Awatar użytkownika
peter125-175
Posty: 1336
Rejestracja: 2012-08-05, 21:59
Moje maszyny: 50 sztuk
Lokalizacja: Biłgoraj
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: peter125-175 » 2013-03-24, 16:06

A no fakt :).Widziałem w kilku M06-Z

t nowak
Posty: 10
Rejestracja: 2012-11-20, 21:30
GG: 0
Moje maszyny: WSK125,1966 r.
Lokalizacja: Bad Vilbel
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: t nowak » 2013-03-24, 16:31

Łukasz S. pisze:Były jeszcze siedzenia na sklejce :)
Wlasnie mam mozliwosc kupienia tego na sklejce,ale odpada skoro nie bedzie paowac

Awatar użytkownika
WSK
Posty: 423
Rejestracja: 2009-02-21, 12:47
GG: 9912702
Moje maszyny: Kilka..
Lokalizacja: Łąki
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: WSK » 2013-04-25, 22:41

Co w niej dziwnego? błotniki nie ori.
MoTór nie umiera nigdy!- MoTór jest wieczny!
"make love, not war"

Awatar użytkownika
WSK
Posty: 423
Rejestracja: 2009-02-21, 12:47
GG: 9912702
Moje maszyny: Kilka..
Lokalizacja: Łąki
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: WSK » 2013-05-02, 02:19

zubr9471 pisze:
WSK pisze:błotniki nie ori.
Koń jaki jest, każdy widzi.
:roll: Ponawiam pytanie,
Co w niej "dziwnego", że została tutaj zamieszczona?
MoTór nie umiera nigdy!- MoTór jest wieczny!
"make love, not war"

Awatar użytkownika
peter125-175
Posty: 1336
Rejestracja: 2012-08-05, 21:59
Moje maszyny: 50 sztuk
Lokalizacja: Biłgoraj
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: peter125-175 » 2013-05-02, 10:37

Rama od b1 ale błotniki to nie wiem od czego.
Ostatnio zmieniony 2013-05-02, 13:33 przez peter125-175, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Łukasz S.
Posty: 892
Rejestracja: 2011-12-13, 18:31
GG: 0
Moje maszyny: wełeski
Lokalizacja: Rzeszów
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: Łukasz S. » 2013-05-02, 11:55

:faint:
Spis WSeK dwuramowych 1955-1971.

---------->OCYNK<----------

M06-64

Nagłośnienie

BAFOMET

Awatar użytkownika
WSK
Posty: 423
Rejestracja: 2009-02-21, 12:47
GG: 9912702
Moje maszyny: Kilka..
Lokalizacja: Łąki
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: WSK » 2013-05-02, 15:20

Zaczyna robić się coraz bardziej ciekawie 8/ , a może autorowi wiadomości chodzi o tą dziwną blachę która leży między tłumikiem a ramą? ah domyślać się o intencję to niestety nie mam chęci.
MoTór nie umiera nigdy!- MoTór jest wieczny!
"make love, not war"

Awatar użytkownika
grack
Posty: 194
Rejestracja: 2013-04-19, 21:09
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2 Sport "S1"
Lokalizacja: Płock
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: grack » 2013-05-11, 20:02

Witam Kolegów. To mój pierwszy post na forum. Stałem się dziś właścicielem WSK-i z 1970 roku, wg wszelkich znaków jest to oryginalna M06B1, aczkolwiek mam kilka wątpliwości, więc zwracam się z kilkoma pytaniami. Po pierwsze, mam w niej zamontowany kranik starego typu. Z wcześniejszych postów wynika, że te kraniki były montowane do 1969. Czy mogło się zdarzyć, że montowano je jeszcze w 1970-tym? Kolejne pytanie. Czy tylne koło w B1 ma taką jakby "przelotkę" do linki hamulcowej? Bo przecież hamulec jest tam "napędzany" drutem, więc ta "przelotka" nie jest do niczego potrzebna. Tak więc zastanawiam się czy to na pewno oryginalne koło.. Czy takie montowali. Ogólnie wg tabliczki jest to rocznik 1970, numer ramy zaczyna się S0105. WSK ma stopniowaną kanapę i licznik do 120. Czy waszym zdaniem wygląda to zgrubsza oryginalnie? i jeszcze jedno pytanie. czy do podniesienia siedzenia potrzebny jest kluczyk? Bo nie mam kluczyka, a jakos nie mogłem nigdzie wyczuć żadnego zatrzasku do otwarcia. Czy kluczyki do zamka były uniwersalne czy każdy egzemplarz miał inny? Będę wdzieczny za pomoc. Poniżej dodaje zdjęcie mojej maszyny :)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Jakub
Posty: 854
Rejestracja: 2010-06-23, 15:40
GG: 4657132
Moje maszyny: Jubilat
Lokalizacja: Okolice Sieradza
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: Jakub » 2013-05-11, 20:53

Przede wszystkim . Więcej i lepsze fotki ;-)
Co do tego czy w 1970 montowali części z 1969 ---> Montowali to co mieli pod ręką .
Z grubsza wygląda na ok . Kranika z takiej odległości prawie nie widzę .Mam dylemat co do tylnego błotnika , wygląda na jakiś płytszy ---> Ale oczywiście mogę się mylić . Co do kluczyków zamka były inne .
Jaką masz z tyłu lampę powinna być meta;owa jak w Gazeli ;-)
Mów mi Kuba. Zielony w 175
Raz sierpem , raz młotem w czerwoną hołotę
Magister Kebeb

Awatar użytkownika
grack
Posty: 194
Rejestracja: 2013-04-19, 21:09
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2 Sport "S1"
Lokalizacja: Płock
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: grack » 2013-05-11, 21:19

Fotki były dziś na szybko trzaskane i w ciemnym pomieszczeniu, postaram się wrzucić lepsze na dniach. A poniżej wrzucam zbliżenie na kranik i tylną lampę, niestety nie ma klosza. Z brakujących części to potrzebuję jeszcze lewej dużej osłony gaźnika, podstawki centralnej i wnętrzności gaźnika, reszta jest komplet :) A czy ktos ma pomysł jak otworzyć ten zamek?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Jakub
Posty: 854
Rejestracja: 2010-06-23, 15:40
GG: 4657132
Moje maszyny: Jubilat
Lokalizacja: Okolice Sieradza
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: Jakub » 2013-05-11, 21:31

Te dwa elementy nie oryginalne . Kranik jest za stary typowy od pierwszych WFM , WSK i WFM .
Tylna lampa powinna być coś w tym guście
Obrazek
Ta chyba jest od Gazeli ale tego typu szukaj ;-)
Mów mi Kuba. Zielony w 175
Raz sierpem , raz młotem w czerwoną hołotę
Magister Kebeb

macpac
Posty: 36
Rejestracja: 2011-09-16, 22:34
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06B1
WFM M06
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: macpac » 2013-05-12, 01:48

Masz tą b1 z początku 1970r więc lampę tylną a właściwie to co z niej zostało masz ogr tak samo siedzenie.

Awatar użytkownika
lis235
Posty: 463
Rejestracja: 2012-11-25, 23:09
GG: 0
Moje maszyny: wsk: b1,gil,lelek,kos,bąk,kobuzx2,sport s2x3
Lokalizacja: Podrudzie(mazowieckie)
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: lis235 » 2013-05-12, 12:47

Mam prośbę do właścicieli dwururek:), czy ktoś mógłby zwymiarować mi tulejki ze zdjęcia?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Jakub
Posty: 854
Rejestracja: 2010-06-23, 15:40
GG: 4657132
Moje maszyny: Jubilat
Lokalizacja: Okolice Sieradza
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: Jakub » 2013-05-12, 14:04

macpac pisze:Masz tą b1 z początku 1970r więc lampę tylną a właściwie to co z niej zostało masz ogr tak samo siedzenie.
A myślałem za lampa nie ori . Również posiadam B1 z 1970 roku i siedzenie mam to takie podwójne jak u Grack . Lampe mam jednak tą metalową jak na zdjęciu z poprzedniego posta ;)
Mów mi Kuba. Zielony w 175
Raz sierpem , raz młotem w czerwoną hołotę
Magister Kebeb

Awatar użytkownika
Łukasz S.
Posty: 892
Rejestracja: 2011-12-13, 18:31
GG: 0
Moje maszyny: wełeski
Lokalizacja: Rzeszów
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: Łukasz S. » 2013-05-19, 12:36

lis235 pisze:Mam prośbę do właścicieli dwururek:), czy ktoś mógłby zwymiarować mi tulejki ze zdjęcia?
8,5x12x16
Spis WSeK dwuramowych 1955-1971.

---------->OCYNK<----------

M06-64

Nagłośnienie

BAFOMET

St.Anger
Posty: 101
Rejestracja: 2013-05-24, 23:19
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06-64 1966r.
Lokalizacja: Jarosław
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: St.Anger » 2013-06-07, 22:27

Mam prośbę do posiadaczy modelu M06-B1. Czy ktoś z forumowiczów mógłby podać mi wysokość wlewu paliwa. Znalazłem zbiornik a ze zdjęcia ciężko mi sprecyzować czy jest on z 64 czy B1. Z drugiej strony różnica w budowie między nimi jest niewielka więc...myślicie że bak z B1 bez problemy będzie pasował do 64 ? Ktoś może ma u siebie w motocyklu takie rozwiązanie ?

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości