Strona 15 z 24

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

: 2015-06-01, 21:59
autor: Savier
Z tego co wiem to nie ;-) jarek z wrocławia kiedyś analizowal temat, uderz do niego.

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

: 2015-06-02, 17:46
autor: pawel15
zubr9471 dzięki za fotkę :).
Ponawiam pytanie- czy ktoś ma zwymiarowany wspornik tłumika w modelu M06064? Chciał bym go dorobić, ale niestety nie mam żadnych wymiarów... Z góry dzięki za pomoc.

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

: 2015-06-13, 20:25
autor: Sarmat
Witam Panów :)

Jestem niesłychanie ciekaw, jak u siebie rozwiązywaliście problemy linek sprzęgłowych do B1 czy do 64, bo to już moja druga, tym razem za długa i nie do wyregulowania a pierwsza to była tragedia zupełna, nawet szkoda na nią słów :P


Pozdrawiam

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

: 2015-06-13, 21:22
autor: dawid_f831
Sarmat pisze:Witam Panów :)

Jestem niesłychanie ciekaw, jak u siebie rozwiązywaliście problemy linek sprzęgłowych do B1 czy do 64, bo to już moja druga, tym razem za długa i nie do wyregulowania a pierwsza to była tragedia zupełna, nawet szkoda na nią słów :P


Pozdrawiam

Ja dołożyłem jeszcze jedną regulację, wyjętą z hamulców rowerowych i jest git ;D

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

: 2015-06-13, 21:43
autor: Sarmat
Jakoś mnie to nie napawa optymizmem i szukam czegoś, co się w oczy tak nie rzuca :D

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

: 2015-06-14, 11:12
autor: Mixol
Linka z B3 też niby pasuje ale obcinamy baryłkę od strony kierownika, ja w mojej dałem od strony dekla dodatkową regulację od linki biegów z Komara, trochę kombinowania z tym było.Musze znaleźć kogoś kto robi linki na wymiar i dorobię na zapas kilka, to samo z linka hamulca przedniego.

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

: 2015-06-14, 13:12
autor: dawid_f831
Sarmat pisze:Jakoś mnie to nie napawa optymizmem i szukam czegoś, co się w oczy tak nie rzuca :D
Regulacja jest przy deklu zaraz za oryginalną, przy kierownicy zostaje jak w oryginale, więc nic się nie rzuca w oczy.

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

: 2015-06-14, 13:56
autor: Sarmat
Wybacz, myślałem, że to przy kierownicy :P Masz jakieś zdjęcie tego?

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

: 2015-06-14, 15:50
autor: dawid_f831
Niestety na żadnym zdjęciu które mam nie jest to widoczne. Jeśli chcesz mogę zrobić, ale dopiero jak wrócę do domu czyli koło czwartku.

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

: 2015-06-22, 13:47
autor: dawid_f831
Sarmat pisze:Wybacz, myślałem, że to przy kierownicy :P Masz jakieś zdjęcie tego?
Zdjęcie jak to mniej więcej jest zamontowane przy deklu
1.jpg

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

: 2015-06-23, 09:58
autor: Sarmat
Dzięki wielkie, sam wypróbuję :D

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

: 2015-08-17, 14:49
autor: CrazyMario
Gdzieś w necie wyczytałem że wski M06-64 prototypy były również z silnikiem 175.. wiecie jakie dokładnie silniki tam ładowali ?

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

: 2015-08-17, 16:10
autor: Savier
W2A - jeśli już. Ja widzialem tylko z W1.

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

: 2015-10-31, 21:11
autor: smoku
Witam posiadam w częściach dwie B1 jedna z roku 69 a druga 70.
Niestety są niekompletne i narazie zbieram części i mam kilka pytań.
Czy w obu rocznikach tylne lampy były takie same jak w gazeli?
Jakie powinno być siedzenie w tych rocznikach?(posiada może ktoś jakieś rysunki z wymiarami blachy bo miałbym możliwość dorobienia takiej blachy)
Jaki powinien być licznik ?
Posiada ktoś może zdjęcie tego pręta od przednich podnóżek, czy podnóżki są regulowane w b1
Czy błotniki w b1 są takie same jak w b3?
Silnik w tych latach powinien byćz zapłonem starego typu czy już nowego?

Z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

: 2015-10-31, 21:21
autor: pawel15
smoku pisze:Czy w obu rocznikach tylne lampy były takie same jak w gazeli?
Nie- lampa "telewizorek" tylko w latach 1970-1971(w przypadku B1).
smoku pisze:Czy błotniki w b1 są takie same jak w b3?
Przód tak, tył nie do końca- jest krótszy niż błotnik z B3(ale kształt ten sam).
smoku pisze:Silnik w tych latach powinien byćz zapłonem starego typu czy już nowego?
Zapłon płytki w obu przypadkach.

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

: 2015-10-31, 21:29
autor: smoku
Czyli w 70 r powinien być tzw. telewizorek a w 69 jaka można prosić jakieś zdjęcie

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

: 2015-11-01, 00:24
autor: Adam_Ga
Lampa tylna, stosowana w latach 1967-1969 w modelu B1
167565703_7_644x461_piekna-wsk-125-dwu-ramowka-1968r-wsk-shl-jawa-.jpg
Obecnie można kupić zamiennik, praktyczniel identyczny z oryginałem
nowa-lampa-tyl-wsk-m06-wfm-shl-junak-3693280993 (2).jpg

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

: 2015-11-01, 11:53
autor: smoku
Dziękuje za odpowiedzi.
A te podnóżki co trzyma się nogi to są regulowane jak w modelu Z czy są bez regulacji, i czy siedzenie w obu rocznikach powinno być dwupoziomowe i jeszcze pytanie czy amortyzatory tylnie sątakie same jak w modelu Z lub L

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

: 2015-11-01, 13:15
autor: Adam_Ga
smoku pisze:podnóżki co trzyma się nogi to są regulowane jak w modelu Z czy są bez regulacji
w M06 B1 przednie regulowane
Obrazek




w M06 B1 tylne składane
Obrazek

smoku pisze:czy siedzenie w obu rocznikach powinno być dwupoziomowe
siedzenie do roku 1969 było dwupoziomowe, inne mocowanie blachy jak w M06 Z i L
Obrazek

w latach 1970-1971 siedzenie płaskie jak w późniejszych B3
268483213_2_644x461_motocykl-wsk-125-m06-b1-wszystkie-dokumenty-dodaj-zdjecia.jpg
smoku pisze:czy amortyzatory tylnie sątakie same jak w modelu Z lub L
Tak, u mnie w M06Z2, M06-64 i M06B1 są identyczne
Obrazek

Przejrzyj też tematy z odrestaurowanymi motocyklami, a wiele rzeczy się wyjaśni.

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

: 2015-11-08, 12:16
autor: dawidborys
Witam
Mam pytanie odnośnie linek do M06-64 z 65 r.
Fabrycznie w jakim kolorze były? Czarne? Szare?