Strona 3 z 24

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

: 2010-02-02, 16:47
autor: PC1807
Czytałem pierwszą stronę ale odpowiedzi na moje pytania nie znalazlem...
Wiem, że licznik teoretycznie dla 1970 i 1971 roku powinien być skalowany do 120 km/h. Jednak mi chodzi o modele z początku 1970 roku ze starą lampą i kanapą. Ktoś na forum pisał, że ma taki motocykl w oryginale i ma licznik do 100. Czy jest to reguła czy wyjątek? Skoro na początku 1970 montowano starą lampę i kanapę to może i stary typ licznika? A może montowano i te do 120 i do 100?
Co do lakieru to owszem na pierwszej stronie są podane kolory. A ja pytam o rodzaj lakieru nie kolor? Dodam, że moje WSKi są czarne.
Pozdrawiam

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

: 2010-02-02, 17:00
autor: WSK
Musisz zapytać się tej osoby co Ci pisała o tym liczniku o spojżenie na datę która jest nabita na liczniku ;), jeśli na liczniku do 100km.h będzie nabite "1970" tzn że taka komplikacja była jak najbardziej oryginalna. pzdr.

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

: 2010-04-08, 16:25
autor: PC1807
Syreniarz mógłbyś napisać jaki licznik ma twoja b1 z 1970 roku? Skalowany do 100 czy 120 km/h?
Może ktoś ma jeszcze WSK M06B1 z początku 1970 roku ze starą tylną lampą i profilowaną kanapą i mógłby napisać do ilu ma skalowany licznik.
Pozdrawiam.

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

: 2010-04-08, 21:51
autor: xradusx
PC1807 pisze:Syreniarz mógłbyś napisać jaki licznik ma twoja b1 z 1970 roku? Skalowany do 100 czy 120 km/h?
Może ktoś ma jeszcze WSK M06B1 z początku 1970 roku ze starą tylną lampą i profilowaną kanapą i mógłby napisać do ilu ma skalowany licznik.
Pozdrawiam.
Moja B1 jest z 1970r. i ma licznik skalowany do 100km/h (kanapa profilowana, lampa stara)
PS. na liczniku jest data IV 1969 a jest on oryginalny z tego motocykla co za tym idzie ładowali go do połowy roku 70

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

: 2010-06-13, 12:06
autor: syreniarz
do 100 na godzine mam.

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

: 2010-07-21, 14:52
autor: dabkeicam
witam,
a ja mam pytanie - jak wykończone były rawki w kołach B1 z początku 70 roku - chromy czy jakoś inaczej. Ja niestety mam pomalowane srebrolem, ale to co poniżej to na chrom mi nie wygląda ;-)

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

: 2010-07-21, 16:00
autor: pawel15
Felgi były lakierowane na srebrno/szary.

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

: 2010-07-22, 10:18
autor: dabkeicam
dzięki - no to zaczynam szukanie ;-)))))

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

: 2010-07-22, 21:15
autor: sopi220
co do licznika to w mojej wsk z 1970r(nie wiem z której połowy)był skalowany na 120km/h z ciekawości sprawdzę.

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

: 2010-07-23, 08:36
autor: dabkeicam
w mojej również licznik skalowany jest na 120km/h - B1 '70rok

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

: 2011-07-22, 22:30
autor: Sylwia
http://allegro.pl/wsk-125-m-06-odrestau ... 55589.html

M06-64? Ale rocznik '68? I te duże osłony na gaźnik? (szukam okazów dla siebie do kolekcji, dlatego tak dużo pytam,żeby wybrać najwartościowsze :) )

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

: 2011-07-22, 22:32
autor: Szczepan
Nie sugerowałbym się rocznikami pisanymi w opisach aukcji, bardzo często ludzie się mylą. Osłony można spokojnie sobie dokleić. Spokojnie pytaj od tego jesteśmy ew. załóż oddzielny temat.

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

: 2011-07-22, 22:41
autor: Sylwia
to generalnie demontując osłony, montując podnóżki tylne, osłone półokrągłą na łańcuch, malujac szparnuki otrzymujemy odpowiedni wygląd? A bębny są wporządku? Bo porównując z czarnobiałym prospektem ciężko mi jednoznacznie stwierdzić.

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

: 2011-07-22, 22:51
autor: Szczepan
Hmmm będzie wtedy wyglądać jak m06-64, ale nie będzie to dalej org. Koła jak dla mnie wyglądają na 4 żeberekowe czyli niewymienne ale mogę się mylić mało widać na fotkach. M06-64 była bardzo ubogo wyposażona w chromy, ale ten egzemplarz posiada ich aż nadmiar felgi, tylne amorki i golenie lag te rzeczy nie powinny być w chromie. Do tego kratka na zbiorniku.

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

: 2011-07-22, 23:08
autor: Sylwia
Tak dokladnie, te chromy są przesadzone niestety. Czyli jeśli koła okażą się 4 zeberkowe to lipa, bo powinny być zamienne, prawda?

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

: 2011-07-22, 23:10
autor: Szczepan
Żeby nie mieć wątpliwości przestudiuj pierwszą stronę tematu znajduję się tam bardzo dobry opis tego modelu napisany przez użytkownika WSK. Tak powinny być wymiennie

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

: 2011-07-22, 23:17
autor: Sylwia
OK, tak zrobię.

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

: 2011-07-25, 21:59
autor: Czarek
Wstawiam kilka fotek mojej B1 z 1970 roku zachowanej w stanie oryginalnym.

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

: 2011-07-25, 22:01
autor: Szczepan
Piękna ! Uwielbiam motocykle w takim stanie. Ale załóż oddzielny temat o swoim motocyklu ten wątek nie służy przedstawiania swoich maszyn.

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

: 2011-07-25, 22:07
autor: hartman
Te lampy tylne tak oryginalnie montowane były bezpośrednio do błotnika ? Jeśli tak to beznadziejnie to wygląda.Zaraz bym na tę czerwoną zmienił.Ciekawy kranik siedzi swoją drogą