WSK M06B3 125
-
- Posty: 30
- Rejestracja: 2013-03-23, 21:54
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk
Wfm - Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 125
)) aha tylko ze klient trochę upierdliwy hmm wiec dmucham na zimne
CO do lampy to teraz wiem A co teraz zrobić instalacją bo w pieruny zostaje kabelków hmm
tłumik chyba od wfm ?
CO do lampy to teraz wiem A co teraz zrobić instalacją bo w pieruny zostaje kabelków hmm
tłumik chyba od wfm ?
- Savier
- Administrator
- Posty: 6351
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 125
Tak, na to wygląda.
Co do instalacji, to zwykła B3, nie powinno być problemu
Co do instalacji, to zwykła B3, nie powinno być problemu
-
- Posty: 30
- Rejestracja: 2013-03-23, 21:54
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk
Wfm - Kontaktowanie:
- Walther77
- Posty: 237
- Rejestracja: 2014-09-24, 05:19
- GG: 0
- Moje maszyny: B3-83 BYŁ: ROMET/XJ 600x3 /FZ 6/HONDA VT-600/Z-750 S/HD 883
- Lokalizacja: Inowrocław
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 125
Savier. Bez złośliwości napiszę Ci , że przepierdzieliłem forum w ciągu ostatnich dwóch lat tak dogłębnie, że sprawa np. głębokich błotników w roczniku 1983 jest potwierdzona przez kilka osób. Na tym bazuje. Sam miałem 6 lat w 1983 roku więc co ja tam mogę wiedzieć , gówinko widziałem i tyle też wiem o WSK Miałem tylko okazję jeszcze jako dzieciak obcować z motoryzacją lat 80tych i powiem Ci, że w tych latach działy się różne cuda w zakładach produkcyjnych. M.in. ładowanie czego się da byle wypuścić kolejną sztukę z zakładu. Dlatego "podejrzewam", że dawali także takie błotniki bo mieli je jeszcze na magazynie. Generalnie potwierdzam, że w sklepach była bidaSavier pisze:Takim gadaniem można usprawiedliwić wszystko... A chyba nie o to chodzi? gdybym sobie tak mówił to człowiek nie doszedłby do niczego...ładowali co mieli na magazynie moim zdaniem
Porównaj numer ramy z wueską AudioBasa, ona jest z 1982 roku i ma kwadratowe błotniki.
P.S. Prawdą jest to, że na forum nikt w 100 % nie potwierdził głębokich błotników w rocznikach powyżej 1982. Ale niestety między nami już coraz mniej użytkowników WSK, którzy kupowali je jako nowe i wiedzą co posiadały w danym roczniku. Opowieści i historyjki mnie nie przekonują...Chce miec pewność, żeby mnie ktoś np. na zlocie nie wyśmiał
- Savier
- Administrator
- Posty: 6351
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 125
Z chęcią podejmę konstruktywną dyskusję i dojdę do nowych wniosków, jeśli będzie do czego dochodzić oczywiście
-
- Posty: 30
- Rejestracja: 2011-04-24, 22:05
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk komar
- Lokalizacja: polska
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 125
witam
Mam zapytanie dotyczące wsk b3 z 1984r.Chodzi mi o podnózki pasażera jakie tam powinny być metalowe czy gumowe,dodam tylko że ja mam gumowe i oglądając zdjecia wsk z 84 r większość ma metalowe.Możliwe że wychodziły takie i takie,moja wsk jest od 1- właściciela który twierdzi że takie były.
Mam zapytanie dotyczące wsk b3 z 1984r.Chodzi mi o podnózki pasażera jakie tam powinny być metalowe czy gumowe,dodam tylko że ja mam gumowe i oglądając zdjecia wsk z 84 r większość ma metalowe.Możliwe że wychodziły takie i takie,moja wsk jest od 1- właściciela który twierdzi że takie były.
- Savier
- Administrator
- Posty: 6351
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 125
Mogłeś takie mieć, nie ma się co przejmować . W 85 były na pewno.
-
- Posty: 30
- Rejestracja: 2011-04-24, 22:05
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk komar
- Lokalizacja: polska
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 125
a oriętujesz się do którego roku była katedra na baku bo jak sie nie mylę to ostatnie wydania miały tylko zwykły pasek
- Savier
- Administrator
- Posty: 6351
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 125
Od początku zbiorników trójdzielnych do około 1980.1981
-
- Posty: 30
- Rejestracja: 2011-04-24, 22:05
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk komar
- Lokalizacja: polska
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 125
dzieki za odp
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 2017-01-24, 14:55
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
- Lokalizacja: DG
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 125
Witam potrzebuję pomocy w rozszyfrowaniu jaki dokladnie mam model wsk, posiadam wsk 125 M06B3 i jest to składak chyba z paru innych:) Plan mam taki że chciałbym ją rozebrać na części pierwsze i poskładać na nowo tak jak była w oryginale. Ale żeby to zrobić potrzebuję wiedzy na temat jaki mam konkretnie model, kolor itd. Czy dane z tabliczki pomogą znawcą w rozszyfrowaniu modelu? poniżej dane z tabliczki:
M06B3
ROK 1980r
TYP SILNIKA 051
POJEMNOŚĆ 1234cm
WAGA 97kg
NOŚNOŚĆ 150kg
M06B3
ROK 1980r
TYP SILNIKA 051
POJEMNOŚĆ 1234cm
WAGA 97kg
NOŚNOŚĆ 150kg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 2016-02-21, 17:48
- GG: 0
- Moje maszyny: kobuz
- Lokalizacja: Biała Podlaska Lubelskie
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 125
Czy każda wsk b3 z roku 1978 posiadała zbiornik z wysokim wlewem ? Czy zdarzały się również zwykłe zbiorniki z niskim wlewem w roku 1978 ?
- Savier
- Administrator
- Posty: 6351
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 125
Według zasady były tam normalne zbiorniki (czytaj, nie lelkowskie).
Że się tam znalazły z wysokim wlewem to tylko wynik tego, że coś zostało na magazynie i trzeba to było rozdysponować . Przynajmniej ja innego powodu nie widzę.
Że się tam znalazły z wysokim wlewem to tylko wynik tego, że coś zostało na magazynie i trzeba to było rozdysponować . Przynajmniej ja innego powodu nie widzę.
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 2016-02-21, 17:48
- GG: 0
- Moje maszyny: kobuz
- Lokalizacja: Biała Podlaska Lubelskie
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 125
Dzięki za wyjaśnienie . Ostatnio przeglądając zbiorniki wsk zauważyłem że jeden z nich ma wyższy wlew . Nie jest to ten węższy zbiornik , poza wyższym wlewem paliwa niczym się nie różni od zwykłego zbiornika . Takie zbiorniki z wyższym wlewem, były charakterystyczne dla któregoś modelu lub rocznika ? Mam na myśli nowszy zbiornik b3 trój dzielony z paskiem
- daroohd
- Posty: 2305
- Rejestracja: 2013-06-03, 18:58
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk Lelek.
- Lokalizacja: Skała
Re: WSK M06B3 125
Szerokie zbiorniki z wysokim wlewem byly stosowane tez w kosach ja mam taki w swoim z 84 .Bak ten jest o wiele praktyczniejszy jak przyjdzie odkrecic korek zwlaszcza jak ktos mocno dokreci.
-
- Posty: 124
- Rejestracja: 2015-09-24, 22:17
- GG: 0
- Moje maszyny: Kilka Polskich sprzętów
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 125
Z nudów przeczytałem cały temat i nie zauważyłem nic na temat kolorów opasek instalacji elektrycznej stosowanych w różnych latach produkcji. Z tego co do tej pory widziałem to do 76r. opaski były czarne, głównie z czarnymi spinkami, od 77r. zaczęto stosować białe opaski i z tego co wiem spinki trafiały się i białe i czarne. podejrzewam że tak było do 80r. kiedy prawdopodobnie wprowadzono "przeźroczyste" opaski. przynajmniej w Kobuzie z 80r. miałem takie z białymi spinkami. ciekawe jest to, że w Kosie z początku 81r. opaski mam szare, a kolega też w Kosie tyle,że z 82r. ma "przeźroczyste". Jak było w kolejnych latach? nie wiem bo z pełnymi oryginałami z późniejszych lat nie miałem do czynienia. Proszę o wypowiedź osoby posiadające pewną wiedzę w tym temacie.
-
- Posty: 174
- Rejestracja: 2016-01-17, 19:48
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk m150, wfm m06, jawa 353 1959r, jawa 354 1957r,tula 200
- Lokalizacja: wilkszyn
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 125
cześć pany, przeczytałem większość tematu i dziś go dokończę - widziałem że czasami ktoś podaje numery ramy a zorientowani koledzy podają rok produkcji - i tu moje pytanie - kupiłem b3 bez silnika (ogólnie dobrze zachowana bo stała w suchym miejscu a gość nie miał synów więc nikt na krosa ją nie przerabiał) ale jak przymierzałem się do renowacji zauważyłem coś niepokojącego - na ramie jest wybity nr S02 28442x a na tabliczce 03059x - ja bardziej orientuje się w motocyklach z lat pięćdziesiątych i sześćdziesiątych - a w tych z końca produkcji mniej,
tabliczka wyglądała na fabrycznie zanitowaną - ale może ktoś to zgrabnie przełożył kiedyś - tylko po co nitować inna tabliczke która jest kilka centów od oryginalnych numeru na ramie?
może to głupie pytanie - ale czy to może być numer silnika?
w starych maszynach mam dwa pola numerowe - silnik i rama - a tu jest jedno i dlatego mniej mi to mówi ( na mój chłopski rozum to powinien być nr ramy)
b3 niby jest z 83 roku wg tabliczki i całokształt się z tym zgadza
tabliczka wyglądała na fabrycznie zanitowaną - ale może ktoś to zgrabnie przełożył kiedyś - tylko po co nitować inna tabliczke która jest kilka centów od oryginalnych numeru na ramie?
może to głupie pytanie - ale czy to może być numer silnika?
w starych maszynach mam dwa pola numerowe - silnik i rama - a tu jest jedno i dlatego mniej mi to mówi ( na mój chłopski rozum to powinien być nr ramy)
b3 niby jest z 83 roku wg tabliczki i całokształt się z tym zgadza
- czankete
- Posty: 1320
- Rejestracja: 2013-09-26, 10:08
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK, WFM, SHL i inne
- Lokalizacja: Köpingebro - Sweden
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 174
- Rejestracja: 2016-01-17, 19:48
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk m150, wfm m06, jawa 353 1959r, jawa 354 1957r,tula 200
- Lokalizacja: wilkszyn
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 125
oglądałem przed chwilą film saviera - fajne opracowanie (nie wszystko tam jest bo np. niema wzmianki o zmianie odlewów na szeroki rozstaw śrub od strony dekla sprzęgła - ale niema takiego na świecie kto wie wszystko o WSK - a dla niego szacunek za wiedze i wysiłek)
w którymś tam roku była ,,zmiana,, silnika z s01 z3 lux na 051 bodajże i niby wtedy numeracja wystartowała od nowa - poszukam w którym to roku, możliwe że dlatego niski numer
a może przez ingerencje ,,jakiegoś kogoś,,
z tego co tam słyszałem to numer na tabliczce to właśnie numer silnika (może źle zrozumiałem)
w którymś tam roku była ,,zmiana,, silnika z s01 z3 lux na 051 bodajże i niby wtedy numeracja wystartowała od nowa - poszukam w którym to roku, możliwe że dlatego niski numer
a może przez ingerencje ,,jakiegoś kogoś,,
z tego co tam słyszałem to numer na tabliczce to właśnie numer silnika (może źle zrozumiałem)
- Savier
- Administrator
- Posty: 6351
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 125
Zmiana numeracji była w 1977.
O śrubach chyba faktycznie nie mówiłem - o paru rzeczach zapomniałem, nie udało mi się na strzał wszystkiego w głowie poukładać .
O śrubach chyba faktycznie nie mówiłem - o paru rzeczach zapomniałem, nie udało mi się na strzał wszystkiego w głowie poukładać .
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości