WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Opis poszczególnych elementów i części zastosowanych w danym modelu/wersji
Odpowiedz
szef100
Posty: 399
Rejestracja: 2012-01-15, 20:32
Moje maszyny: WFM M06 1966
WSK M06 1957
MZ RT 125/2 1956
WSK KOBUZ 1978
Lokalizacja: Hańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: szef100 » 2015-10-28, 16:11

Fabryka miała w 63roku nowe ramy a zostały jej silniki S01. Więc żeby się ich wyzbyć montowano te silniki w ramę gdzie powiem znajdować się silnik s34. Spotkałem się że na tabliczce był napis że silnik typu s34 a w ramie był silnik S01 który numerami pasował do tych z tabliczki.

Awatar użytkownika
WSK
Posty: 423
Rejestracja: 2009-02-21, 12:47
GG: 9912702
Moje maszyny: Kilka..
Lokalizacja: Łąki
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: WSK » 2015-10-29, 22:50

Ku zaciekawieniu tematu;
Osobiście posiadam model WFM z 1963r, z silnikiem S01, oraz bez belki wzmacniającej, wrzucę na dniach zdjęcie tabliczki.

Dodaję skan z instrukcji, odnośnie omawianego problemu;
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
MoTór nie umiera nigdy!- MoTór jest wieczny!
"make love, not war"

Awatar użytkownika
Adam_Ga
Posty: 1324
Rejestracja: 2011-10-16, 17:51
Moje maszyny: 125 & 175 & 350
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: Adam_Ga » 2015-10-30, 16:27

Folder reklamowy WSK M06-Z z lat 60-tych znaleziony na aukcji
5756631504.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
"Jak się dba to się i jedzie, jak się nie dba to się nie będzie jechało"

coliber
Posty: 47
Rejestracja: 2013-07-21, 11:46
GG: 0
Moje maszyny: Wsk M06
Lokalizacja: Tarnów
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: coliber » 2015-11-08, 21:40

Witam!
Ponawiam pytanie; od którego roku w WSk Z2 był montowany ślimak prędkościomierza w przednim kole?

Awatar użytkownika
Adam_Ga
Posty: 1324
Rejestracja: 2011-10-16, 17:51
Moje maszyny: 125 & 175 & 350
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: Adam_Ga » 2015-11-08, 22:02

Sądząc po zdjęciach oryginalnie zachowanych motocykli to od 1961 roku, ale pewności nie mam.
"Jak się dba to się i jedzie, jak się nie dba to się nie będzie jechało"

wally
Posty: 4
Rejestracja: 2014-12-10, 13:31
GG: 0
Moje maszyny: AWO 425T
JAP 200
WSK
Deauville
Ural
Lokalizacja: Zamość
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: wally » 2015-11-18, 21:17

Nie wiedziałem w którym dziale umieścić takie zapytanie wiec poszło tutaj http://www.wueska.pl/viewtopic.php?f=90&t=22827
Proszę o pomoc bo czas kompletować braki.

Awatar użytkownika
janosikmz19822
Posty: 353
Rejestracja: 2012-11-18, 20:02
GG: 0
Moje maszyny: shlm06t rys mr 1
Lokalizacja: Pruszków /Łowicz
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: janosikmz19822 » 2015-12-14, 02:15

Wpadło pare gratów do mojej ogołoconej L i mm pytanka .
Poratował by kroś wymiarami osi od wsk L , LUB SCHEMATAMI ABY JE SOBIE DOTOCZYĆ .
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Młody94
Posty: 4
Rejestracja: 2015-08-30, 09:41
GG: 10286747
Moje maszyny: motorynka pony m3, wsk125 m06z2
Lokalizacja: Wiry
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: Młody94 » 2015-12-14, 17:16

Witam,

Mam problem z dobraniem odpowiedniego klosza do mojej WSK M06-Z2 z 1962r., czy wychodziły z różnymi? Czy jesteście w stanie podzielić się zdjęciami jak powinien wyglądać oryginalny klosz? Mam licznik w lampie i osłonę stacyjki na 4 zatrzaski.

twister
Posty: 9
Rejestracja: 2015-12-26, 13:31
GG: 0
Moje maszyny: Wsk wfm
Lokalizacja: opole

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: twister » 2015-12-30, 11:17

Witam, również mam problem z szkłem lampy przedniej i z tylną lampką w mojej z2 1958, czy występowały takie cuda czy są zapożyczone z innego egzemplarza ?
Pozdrawiam
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

twister
Posty: 9
Rejestracja: 2015-12-26, 13:31
GG: 0
Moje maszyny: Wsk wfm
Lokalizacja: opole

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: twister » 2015-12-30, 11:22

Przepraszam wsk z2 1959r

twister
Posty: 9
Rejestracja: 2015-12-26, 13:31
GG: 0
Moje maszyny: Wsk wfm
Lokalizacja: opole

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: twister » 2015-12-30, 11:25

Jeszcze jedno zdjęcie poglądowe lepszej jakości.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
janosikmz19822
Posty: 353
Rejestracja: 2012-11-18, 20:02
GG: 0
Moje maszyny: shlm06t rys mr 1
Lokalizacja: Pruszków /Łowicz
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: janosikmz19822 » 2016-01-02, 02:07

http://img1.aukcjoner.pl/gallery/014644 ... 1381176883

Zwymiarował by ktoś te śruby wielkość i skok gwintu ,będę bardzo wdzięczny .

Awatar użytkownika
janosikmz19822
Posty: 353
Rejestracja: 2012-11-18, 20:02
GG: 0
Moje maszyny: shlm06t rys mr 1
Lokalizacja: Pruszków /Łowicz
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: janosikmz19822 » 2016-01-02, 17:04

janosikmz19822 pisze:http://img1.aukcjoner.pl/gallery/014644 ... 1381176883

Z wymiarował by ktoś te śruby wielkość i skok gwintu ,będę bardzo wdzięczny .
Sorry bo byka zrobiłem nie wytłumaczyłem dokładnie o co mi chodził o nakrętki lag .

http://img10.staticclassifieds.com/imag ... yklowe.jpg

twister
Posty: 9
Rejestracja: 2015-12-26, 13:31
GG: 0
Moje maszyny: Wsk wfm
Lokalizacja: opole

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: twister » 2016-01-03, 16:20

Pierwszy raz się spotykam z tego typu napisem "Jelenia Góra ZJ" wszystkie Z2 1959r miały tego typu szkła?
ps. Zdjęcia całej wrzucę w wolnej chwili.

Awatar użytkownika
Impala
Posty: 120
Rejestracja: 2015-05-04, 23:58
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 1980r
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: Impala » 2016-01-11, 17:34

Podpinam pytanie, żeby nie zakładać nowego wątku.

Mam problem że wstawieniem oryginalnego szkła ZELMOT do WSK B3 1980r. Miałem wcześniej cały klosz URSUS który pasował super.
Szkło nie mieści się w metalową ramkę - wchodzi na wcisk ale nie dochodzi do końca. Od Ursusa pasowało idealnie. Czy to oznacza, że metalowa ramka w Ursusie i WSK są inne?

Czy ktoś spotkał się z tym problemem?

Awatar użytkownika
janosikmz19822
Posty: 353
Rejestracja: 2012-11-18, 20:02
GG: 0
Moje maszyny: shlm06t rys mr 1
Lokalizacja: Pruszków /Łowicz
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: janosikmz19822 » 2016-01-11, 23:35

Impala pisze:Podpinam pytanie, żeby nie zakładać nowego wątku.

Mam problem że wstawieniem oryginalnego szkła ZELMOT do WSK B3 1980r. Miałem wcześniej cały klosz URSUS który pasował super.
Szkło nie mieści się w metalową ramkę - wchodzi na wcisk ale nie dochodzi do końca. Od Ursusa pasowało idealnie. Czy to oznacza, że metalowa ramka w Ursusie i WSK są inne?

Czy ktoś spotkał się z tym problemem?
Skoro twój problem dotyczy wski m06b3 to w temacie o wsk m06B3 i tam daj zdjęcia tu masz wski z lat 60 -20 wieku nie 80 tych .Pozdrawiam


http://www.wueska.pl/viewtopic.php?f=9&t=337

Cywa
Posty: 5
Rejestracja: 2016-02-16, 00:46
GG: 0
Moje maszyny: WSK125 M06-Z2 1963
Lokalizacja: Pabianice
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: Cywa » 2016-02-24, 22:18

zubr9471 pisze:twister te lampy są dobre ale pochwal sie zdjęciami całej maszyny
Potwierdzam. Mam WSK 125 M06-Z2 z 1963 r. i mam taką samą przednią lampę. Natomiast tylną lampę mam podobną. Tzn. mniej kanciastą, bardziej zaokrągloną.

Przy okazji pierwszego wpisu na forum witam wszystkich serdecznie.
Jak wyżej zasygnalizowałem mam po dziadku WSKę niedawno odrestaurowaną jak najbliżej wersji fabrycznej.

Texas Ranger
Posty: 1444
Rejestracja: 2014-06-30, 12:40
GG: 0
Moje maszyny: szukam WSK Lelek
Lokalizacja: Chrzęsne
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: Texas Ranger » 2016-02-25, 10:19

No to pochwal się fotkami sprzęta!

twister
Posty: 9
Rejestracja: 2015-12-26, 13:31
GG: 0
Moje maszyny: Wsk wfm
Lokalizacja: opole

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: twister » 2016-02-25, 12:07

Dziękuję bardzo za informację odnośnie tego szkła, jak będę w kraju to zrobię zdjęcie i też się pochwalę. Pozdrawiam

Cywa
Posty: 5
Rejestracja: 2016-02-16, 00:46
GG: 0
Moje maszyny: WSK125 M06-Z2 1963
Lokalizacja: Pabianice
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: Cywa » 2016-03-05, 12:25

Proszę o weryfikację:
1) W moim moto kranik paliwa jest przesuwny lewo/prawo lub jak kto woli zamkniety/otwarty. Czy taki piwinien być w wsk 125 m06-Z2 z 63r.? Czy występowały też wtedy kraniki obrotowe z rezerwą? Wydaje mi się, że jak oddawałem moto w częściach do renowacji to był kranik obrotowy. Nie wiem czy się nadawał do użytku. Ustalenia z osobą składającą były, że robimy najbliżej oryginałowi. Nie wiem też, czy Tata z Dziadkiem nie wprowadzali modyfikacji usprawniających funkcjonowanie moto.
Na filmach, zdjęciach w necie występują obydwa warianty. Sam skłaniam się ku kranikowi obrotowemu ale nie wiem, czy to nie bedzie za duża rozbieżność. Warto mieć rezerwę, a nie pusty bak przy wyjazdach.

2) Mocowanie linki gazu w manetce jest mega luźne jakby brakowało jakieś tulejki w którą najpierw wchodziłby pancerz linki gazu. Mógłby ktoś z Was zrobić zdjęcie manetki od dołu jak to powinno wyglądać? Dodam, że regulacja na gaźniku jest niewystarczająca.
Czy taka tulejka powinna być na lince gazu pomiędzy jej pancerzem, a obudową rollgazu? Bloczek od GMOTO

Z góry dziękuję za wszelakie info.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości