WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Opis poszczególnych elementów i części zastosowanych w danym modelu/wersji
Odpowiedz
Toudi
Posty: 7
Rejestracja: 2012-05-13, 17:37
GG: 0
Moje maszyny: WSK Z2
Lokalizacja: Piastów
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: Toudi » 2012-09-09, 21:48

Nie dam rady tego zdjęcia powiększyć, bo mam je sam w bardzo małej rozdzielczości, za to mnie interesuje kwestia z tymi białymi obręczami, czy to mniej luksusowa wersja Z, czy gust zamawiającego takie obręcze, a może fantazja już właściciela we własnym zakresie:/

Awatar użytkownika
Adam_Ga
Posty: 1324
Rejestracja: 2011-10-16, 17:51
Moje maszyny: 125 & 175 & 350
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: Adam_Ga » 2012-09-09, 21:52

Hmm... ciekawe, że dwa różne motocykle mają malowane koła :-/
Z tego co mi wiadomo Zetki wychodziły tylko na chromowanych obręczach, ale teraz to już sam nie wiem. Trochę ich już widziałem szukając kół do swojej i nie natknąłem się jeszcze na malowane. Moim zdanie to "tuning" tamtych czasów, ale niech się inni wypowiedzą to będzie pewność.

Także nie pasuje mi emblemat na zbiorniku z drugiego zdjęcia. Ten typ był już na bakach malowanych na jeden kolor, te z białym boczkiem miały stary typ.

Co do lampy białych nie było, poza tym tłumik nie ten, powinien być chromowany.
"Jak się dba to się i jedzie, jak się nie dba to się nie będzie jechało"

Toudi
Posty: 7
Rejestracja: 2012-05-13, 17:37
GG: 0
Moje maszyny: WSK Z2
Lokalizacja: Piastów
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: Toudi » 2012-09-09, 22:00

Akurat zbiornik jest na 100% orginał, bo leży u mnie w garażu a motory z sieci

Awatar użytkownika
Adam_Ga
Posty: 1324
Rejestracja: 2011-10-16, 17:51
Moje maszyny: 125 & 175 & 350
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: Adam_Ga » 2012-09-09, 22:15

To że leży w garażu nie znaczy że org ;-)
Malowane boczki wychodził do 1959 roku, logo które masz wychodziło od 1960. Więc albo jakaś przejściówka, ja to z innym drobnymi częściami w było w Zetkach, albo późniejsza ingerencja. BTW malowane czy naklejane?
"Jak się dba to się i jedzie, jak się nie dba to się nie będzie jechało"

Toudi
Posty: 7
Rejestracja: 2012-05-13, 17:37
GG: 0
Moje maszyny: WSK Z2
Lokalizacja: Piastów
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: Toudi » 2012-09-09, 22:46

Biorąc pod uwagę poniższe zdjęcia obstawiałbym raczej orginał:)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Toudi
Posty: 7
Rejestracja: 2012-05-13, 17:37
GG: 0
Moje maszyny: WSK Z2
Lokalizacja: Piastów
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: Toudi » 2012-09-09, 22:49

Może inni użytkownicy Z-tek określą czy to orginał, czy nie, w końcu po to udostępniam zdjęcia, żeby to ocenili, tak więc Proszę was o pomoc.

Awatar użytkownika
jarek
Posty: 305
Rejestracja: 2007-01-07, 20:05
GG: 7482920
Moje maszyny: WSK M06-64
Lokalizacja: Oława/Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: jarek » 2012-09-10, 07:29

Jeśli rozważamy model z malowanymi boczkami na baku to jest to tylko rok 1959, pierwsze modele miały napis dwubarwny wsk, następnie późniejsze kalkomanię. obręcze były malowane w wersji biedniejszej, natomiast bogatsza miała chromowane obręcze.

Toudi
Posty: 7
Rejestracja: 2012-05-13, 17:37
GG: 0
Moje maszyny: WSK Z2
Lokalizacja: Piastów
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: Toudi » 2012-09-10, 21:33

ok, to już sobie troszkę poukładałem, ale obręcze malowane na biało, czy w szary kolor tak jak np WFM?

Awatar użytkownika
jarek
Posty: 305
Rejestracja: 2007-01-07, 20:05
GG: 7482920
Moje maszyny: WSK M06-64
Lokalizacja: Oława/Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: jarek » 2012-09-10, 22:27

koła jak i bak był malowany tą samą farbą koloru kremowego, coś jak niemieckie taksówki

Awatar użytkownika
peter125-175
Posty: 1336
Rejestracja: 2012-08-05, 21:59
Moje maszyny: 50 sztuk
Lokalizacja: Biłgoraj
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: peter125-175 » 2012-09-23, 15:44

orginał

Mister
Posty: 22
Rejestracja: 2012-05-12, 12:32
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06-Z2 1961r.
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: Mister » 2012-10-20, 12:57

Witam, jak w Z2 jest rozwiązane połączenie linki sprzęgła, hamulca z rączką. Jest tam jakaś śruba regulacyjna? Mógłby mi ktoś przedstawić jak to wygląda?

Awatar użytkownika
WSK
Posty: 423
Rejestracja: 2009-02-21, 12:47
GG: 9912702
Moje maszyny: Kilka..
Lokalizacja: Łąki
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: WSK » 2012-10-25, 15:41

Klamki w tym modelu nie posiadają regulacji.
MoTór nie umiera nigdy!- MoTór jest wieczny!
"make love, not war"

Awatar użytkownika
kudłaty86
Posty: 18
Rejestracja: 2012-06-11, 22:18
GG: 0
Moje maszyny: M06L, M06B3, FZS1000
Lokalizacja: Lublin
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: kudłaty86 » 2012-10-26, 21:12

Może mi ktoś napisać jakiej długości powinien być tłumik do WSK M06L?

Mister
Posty: 22
Rejestracja: 2012-05-12, 12:32
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06-Z2 1961r.
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: Mister » 2012-11-02, 00:04

WSK pisze:Klamki w tym modelu nie posiadają regulacji.
Dobrze. Z tego co widzę u siebie, w części stałej (zespolonej z kierownicą) dźwigni sprzęgła jest obsada linki (tam gdzie powinien blokowac się pancerz). Z linką współczesnej produkcji mam taki problem, że ten pancerz jest stosunkowo krótki i nie jest to fizycznie możliwe, aby się tam blokował. Teraz mam prowizoryczny mechanizm w postaci dużej nakrętki i śruby regulacyjnej, ale jest to zbyt uciążliwe i nieprofesjonalne. Jaką linkę mam kupić, aby to wszystko grało jak należy? Macie jakieś swoje sposoby na ten problem ?

Awatar użytkownika
Jarek31
Posty: 79
Rejestracja: 2011-08-01, 15:18
GG: 8098934
Moje maszyny: Honda Hornet
Romet Chart 210
Minsk 125
WSK B3
WSK Z2
Żak
Lokalizacja: Rzeszów
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: Jarek31 » 2012-11-08, 22:00

Panowie sorry jeśli było ale nie chce mi się troche przegladać 10stron a mam pytanko ;D Czy piasta wymienna 5 żeberek z koła 18 różni się coś od piasty wymiennej 5 żeberek tylko z koła 19?

Zwierzak
Posty: 43
Rejestracja: 2011-10-17, 23:22
Moje maszyny: WSK Z2,
WFM 2x
Pannonia
Pegaz 700,750
Motorynka M1,301
Lokalizacja: Jawiszowice
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: Zwierzak » 2012-11-09, 15:30

"Każdy z nas jest odpowiedzialny za to co oswoił"

Awatar użytkownika
Adam_Ga
Posty: 1324
Rejestracja: 2011-10-16, 17:51
Moje maszyny: 125 & 175 & 350
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: Adam_Ga » 2012-12-13, 14:37

Jakie macie wymiary oryginalnej felgi z Z2? W katalogu jest szerokość 43mm, swoją od innej Z2 mam 58mm (mierzone suwmiarką, na zewnątrz felgi). Nie wiem czy źle mierzę, mam złą felgę czy co. Stąd pytanie jak to jest w waszych moto.
"Jak się dba to się i jedzie, jak się nie dba to się nie będzie jechało"

Awatar użytkownika
qpa
Posty: 617
Rejestracja: 2011-09-12, 13:11
GG: 0
Moje maszyny: mustang ttr
Lokalizacja: Lublin
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: qpa » 2012-12-13, 16:11

felgę mierzy sie w środku

miro
Posty: 20
Rejestracja: 2012-07-16, 16:50
GG: 0
Moje maszyny: wsk125 z 1960r
wsk 125 z 1987
Lokalizacja: OKOLICE ZAMOŚCIA
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: miro » 2013-02-07, 14:48

Witam, mam pytanie - przeprowadzilem calkowity remont silnika w swojej wsk z 1959r. Jaki olej najlepiej wlac do silnika? Moze byc lux 10? i czy mixol jest dobry do mieszanki ? jak najlepiej docierac silnik?

Awatar użytkownika
Sebastian440
Administrator
Posty: 1960
Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com
Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: Sebastian440 » 2013-02-07, 16:51

Chłopie wpisz w wyszukiwarce i znajdziesz Cię interesuje. Jest 2013 rok a ty pytasz czy można lać mixol i lux ? Poza tym to nie jest wątek na takie wywody. Ostatni twój post skasowałem z powodu : viewtopic.php?f=9&t=11130
Kupię polskie motocykle sportowe, kontakt: seba440t2@wp.pl
http://www.mr16bp.blogspot.com ®

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości