WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Opis poszczególnych elementów i części zastosowanych w danym modelu/wersji
Odpowiedz
miro
Posty: 20
Rejestracja: 2012-07-16, 16:50
GG: 0
Moje maszyny: wsk125 z 1960r
wsk 125 z 1987
Lokalizacja: OKOLICE ZAMOŚCIA
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: miro » 2013-02-19, 00:27

mam wsk mo6 z2 , robie renowacje calego motoru. Stanalem na silniku, mam cylinder 4 szlif i chce wymienic na nowy, jaki lepiej wstawic zeliwny czy aluminiowy ?

dario75
Posty: 53
Rejestracja: 2012-05-11, 21:19
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125
M06B3
Lokalizacja: Siedlce
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: dario75 » 2013-02-19, 01:52

Bezapelacyjnie żeliwny! I nawet się nad tym w ogóle nie zastanawiaj.

Awatar użytkownika
Łukasz S.
Posty: 892
Rejestracja: 2011-12-13, 18:31
GG: 0
Moje maszyny: wełeski
Lokalizacja: Rzeszów
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: Łukasz S. » 2013-02-19, 10:59

Oczywiście żeliwny, alu wogóle nie będzie tu pasować !
Spis WSeK dwuramowych 1955-1971.

---------->OCYNK<----------

M06-64

Nagłośnienie

BAFOMET

miro
Posty: 20
Rejestracja: 2012-07-16, 16:50
GG: 0
Moje maszyny: wsk125 z 1960r
wsk 125 z 1987
Lokalizacja: OKOLICE ZAMOŚCIA
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: miro » 2013-02-19, 11:10

Tylko nie wiem gdzie kupic czy jest mozliwosc zdobycia nowego orginalu ,chce cos dobrego zeby jezdzil , macie moe jakies sprawdzone namiary bardo bym prosil.Slyszalem tez ze mona zrobic 5 szlif co Wy na to ? i jescze jedno orginalnie jaki byl okragły czy kwadratowy?

Awatar użytkownika
WSK
Posty: 423
Rejestracja: 2009-02-21, 12:47
GG: 9912702
Moje maszyny: Kilka..
Lokalizacja: Łąki
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: WSK » 2013-02-20, 23:22

miro pisze:Slyszalem tez ze mona zrobic 5 szlif co Wy na to ?
Pomijając grubość tulei, będziesz miał pod to tłok chociażby?


Kup jakąś używkę z niepowyłamywanymi żeberkami i oddaj do szlifu, najrozsądniejsza i najlepsza opcja.
MoTór nie umiera nigdy!- MoTór jest wieczny!
"make love, not war"

miro
Posty: 20
Rejestracja: 2012-07-16, 16:50
GG: 0
Moje maszyny: wsk125 z 1960r
wsk 125 z 1987
Lokalizacja: OKOLICE ZAMOŚCIA
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: miro » 2013-02-25, 14:49

A tak w ogóle jest możliwość kupić nowy? Bo są na allegro niby piszą że żeliwne, ale jest ktoś kto kupował ma sprawdzone sklepy?

jannex
Posty: 665
Rejestracja: 2008-09-28, 10:33
GG: 0
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: jannex » 2013-03-03, 21:37

Poszukuje informacji jak w oryginale była zamontowana ramka przedniego reflektora do obudowy lampy.
Motocykl to Wsk M06 - L.

skavinsky
Posty: 377
Rejestracja: 2011-12-01, 13:59
GG: 0
Moje maszyny: JUNAK 59,60,61,63,65
OSA 1965
SHL M04 1951
WFM 55,57,62
AVO
Lokalizacja: Przysucha
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: skavinsky » 2013-06-08, 21:53

Witam mam do kupienia Z rocznika nie znam, ale stan bardzo dobry. Zbiornik z okręgiem kremowym oczywiście. Moje pytanie odnośnie licznika. Jakie liczniki były montowane w Z a jakie w Z2? Mam już Z2 w oryginale i ma ciemną tabliczkę no i ta Z co mogę kupić też ma ciemną tabliczkę i 311 km na liczniku !!!! Motocykl od dziadka starego 1 właściciel. Motocykl posiada wszystko co powinien mieć, wszędzie szparunki, błotnik głeboki, felgi w kolorze kremowym taki sam jak zbiornik :D bagażnik i uchwyt tylny. Jedyny mankament to zamontowana na zbiorniku KRATKA!?!?!?!?!???? I jest problem w tym momencie. Szukam szukam i szukam i nigdzie nie widzę Z z kratką na zbiorniku :o czy jest to możliwe? Czy ten dziadek sobie zamontował? Może na zamówienie w fabryce powiedział że chce kratkę. I teraz znawcy prosiłbym o pomoc odnośnie licznika i tej kratki. Motocykl i tak prawdopodobnie kupię chociaż brakuje w nim tylko osłony na akumulator i stacyjka jest zepsuta. Ale sądząc po stanie lakieru to licznik może pokazywać stan rzeczywisty. Zawieszenie również bardzo sztywne wręcz idealne i przód i tył. Oponki degum idealne. NIestety nie mam zdjęć bo dosyć fartownie się o niej dowiedziałem, jutro jak będę widział się z właścicielem to zrobię.

Awatar użytkownika
tollek83
Posty: 136
Rejestracja: 2010-05-27, 17:43
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06-Z2 1964r.
Lokalizacja: Koszalin/Gorzów Wlkp.
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: tollek83 » 2013-06-09, 14:03

Witaj, zbiornik raczej nie pochodzi z modelu Z pewnie jest z wcześniejszych wersji M06 lub WFM nie widziałem Z-ki w kolorze kremowym i na pewno nie powinna mieć kratki, a felgi w Z były chromowane pewnie ktoś sobie malował bak i wjechał na felgi. Co do licznika to powinien być biały z napisem WSK, choć trafiały się jeszcze z WFM, ale na pewno biały. Zobacz na tabliczce dokładnie co to za model może trafił się Z1 pozdrawiam.

Awatar użytkownika
mareckii91
Posty: 144
Rejestracja: 2011-05-04, 09:48
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06-z2
Lokalizacja: Lubuskie
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: mareckii91 » 2013-06-09, 16:06

Jeśli zbiornik z kremowym malowaniem to rocznik 59.

skavinsky
Posty: 377
Rejestracja: 2011-12-01, 13:59
GG: 0
Moje maszyny: JUNAK 59,60,61,63,65
OSA 1965
SHL M04 1951
WFM 55,57,62
AVO
Lokalizacja: Przysucha
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: skavinsky » 2013-06-09, 19:09

Tak tak ktoś wcześniej pisał że felgi mogły być malowane w kolorze kremowym jak na zbiorniku to akurat tu są :D jedynie ta kratka mnie irytuje. Moja Z2 w idealnym stanie również ma czarną tablicę na cyferblacie, także te 311 km może być na prawdę prawdziwe bo nie wierze że dziadek by grzebał i zmieniał licznik :o

Awatar użytkownika
sopi220
Posty: 272
Rejestracja: 2010-02-16, 23:43
GG: 0
Moje maszyny: wsk...i jescze troszkę
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: sopi220 » 2013-06-10, 00:28


irokez59
Posty: 26
Rejestracja: 2010-07-24, 10:50
GG: 0
Moje maszyny: WS K79 WSK M06-Z2 1959r
Lokalizacja: płd. wielkopolska
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: irokez59 » 2013-06-10, 16:21

Mam Z2 z 1959 roku ma kremowo malowane boki zbiornika i miały na tym dwa rodzje logo wsk. Koła 19 cali w moim przypadku są chromowane ale czytałem, że były też malowane obręcze białą farbą. Jeżeli chodzi o licznik ma cyferblat biały z napisem WFM. Zbiornik nie posiada kratki i z tego co wiem w Z nie było kratki w oryginale na zbiorniku.

coliber
Posty: 47
Rejestracja: 2013-07-21, 11:46
GG: 0
Moje maszyny: Wsk M06
Lokalizacja: Tarnów
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: coliber » 2013-08-06, 22:59

Witam!
Zakupiłem niedawno Wsk z 1963 r. wraz z silnikiem (silnik nie kręci, zapieczony tłok) od handlarza, uratowana ze złomu
Na tabliczce jest napisane M06 i nie wiadomo do końca czy coś dalej jest czy jest pusto Silnik S01-Z i moc 6KM (dane z tabliczki)
Proszę was o pomoc, bo do końca nie wiem jaki to jest model, czy wsk jest oryginalna, nie składana z kilku?

Z góry dziękuję!
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Łukasz S.
Posty: 892
Rejestracja: 2011-12-13, 18:31
GG: 0
Moje maszyny: wełeski
Lokalizacja: Rzeszów
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: Łukasz S. » 2013-08-06, 23:27

Daj nr ramy.
Spis WSeK dwuramowych 1955-1971.

---------->OCYNK<----------

M06-64

Nagłośnienie

BAFOMET

Awatar użytkownika
tollek83
Posty: 136
Rejestracja: 2010-05-27, 17:43
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06-Z2 1964r.
Lokalizacja: Koszalin/Gorzów Wlkp.
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: tollek83 » 2013-08-06, 23:55

Totalny chaos lampa chyba od b1 lub b3 błotnik przedni również ,tylni jakby od m06-64 tylko 64 nie miała osłony na aku no i koła 18 czyli Z2 odpada chyba że p przeróbkach ;)

coliber
Posty: 47
Rejestracja: 2013-07-21, 11:46
GG: 0
Moje maszyny: Wsk M06
Lokalizacja: Tarnów
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: coliber » 2013-08-07, 20:43

tollek83 lampa na pewno od tego nie jest ale błotniki wyglądają na tak samo stare jak reszta :P
Łukasz S. co Ci dadzą numery ramy? Możesz coś przez to sprawdzić? ;>

Junak
Posty: 313
Rejestracja: 2009-06-29, 13:13
GG: 1339321
Lokalizacja: Łańcut
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: Junak » 2013-08-08, 00:00

Nr. ramy bardzo dużo wyjaśnią .Ja bym obstawiał Z lub L z naciskiem na Z ponieważ jest więcej części z Ztki
Kupie części do Hondy CB 500 FOUR z lat 70 lub całą Honde !!! rafal.junak@gmail.com

Awatar użytkownika
Adam_Ga
Posty: 1324
Rejestracja: 2011-10-16, 17:51
Moje maszyny: 125 & 175 & 350
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: Adam_Ga » 2013-08-08, 14:33

Z Zetki to jest rama. Puszki, boczki, kiera, zbiornik też się zgadzają. I na tym koniec, totalny zlepek wszystkiego z wszystkim.
"Jak się dba to się i jedzie, jak się nie dba to się nie będzie jechało"

Junak
Posty: 313
Rejestracja: 2009-06-29, 13:13
GG: 1339321
Lokalizacja: Łańcut
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: Junak » 2013-08-09, 10:18

Kierownica nie jest z Zetki .Przód jest jeszcze z Zetki albo chociaż chorągiewki .Kolo tylne i le cali i ile żeberek na piaście ?
Kupie części do Hondy CB 500 FOUR z lat 70 lub całą Honde !!! rafal.junak@gmail.com

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości