WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Opis poszczególnych elementów i części zastosowanych w danym modelu/wersji
Odpowiedz
Awatar użytkownika
mariusz30003
Posty: 167
Rejestracja: 2010-01-10, 21:19
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B5 4T
WSK M06-B1
Dezamet Typ 756,2 Stella
Lokalizacja: Lubartów
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: mariusz30003 » 2015-07-04, 20:12

Karta gwarancyjna do WSK M06-Z z 1960/1961r.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
hanomag
Posty: 7
Rejestracja: 2015-07-10, 07:18
GG: 0
Moje maszyny: wfm 125

wsk 125

gokart wsk 125
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: hanomag » 2015-07-14, 23:46

sliczne mo6-szóstki ;-)

Awatar użytkownika
kuchar
Posty: 130
Rejestracja: 2014-01-08, 18:52
GG: 0
Moje maszyny: wueski, jawa, romet
Lokalizacja: LKR
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: kuchar » 2015-07-24, 21:16

A spójrzcie tutaj : http://allegro.pl/motor-rama-wsk-1959r-i5562581467.html na tabliczce znamionowej m06-z, a przód taki jak w elce. Bez sensu byłoby zmieniać przód z tłumieniem olejowym na starszy typ, więc chyba tak wyszła z fabryki...

coliber
Posty: 47
Rejestracja: 2013-07-21, 11:46
GG: 0
Moje maszyny: Wsk M06
Lokalizacja: Tarnów
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: coliber » 2015-09-17, 21:39

Mam pytanie czy zbierak (dystans do zębatki) do WSK Z2 da się dopasować od innej WSKi? czy to było tylko przeznaczone do Z2?

Mixol
Posty: 810
Rejestracja: 2014-08-19, 12:07
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 1980r.
CZ 477 Sport 1973r.
Mińsk 400A 1990r.
Lokalizacja: Mazowsze
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: Mixol » 2015-09-18, 18:36

W mojej M06Z2 z 1963r jest taki sam zabierak jak w M06-64 / B1 i pierwszej MO6B3, ślimak mam przy przednim kole, nie jestem pewien jaki był zbierak przy ślimaku z tylnym kołem ale pewnie taki sam.

stoker
Posty: 44
Rejestracja: 2013-08-25, 20:36
GG: 0
Moje maszyny: wsk 125
Lokalizacja: kujawsko pomorskie
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: stoker » 2015-10-02, 09:20

szanowni koledzy, czy moze ktos porobic zdjecia z2 w okolicach tylnego bebna wersja z napedem licznika z przodu i z tylu?
mam dwie takie wersje (61 i 62) i problem z poskladaniem tyłów. interesuje mnie czy poza zebatka ,piastą i bębnem są jakieś tulejki dystansowe i jakie naciągacze powinny byc na tyle. gdyby ktoś miał obok m150 to z nią mam ten sam problem.
mój meil
hartge6@interia.pl
odwdzięczę się jak tylko mogę

coliber
Posty: 47
Rejestracja: 2013-07-21, 11:46
GG: 0
Moje maszyny: Wsk M06
Lokalizacja: Tarnów
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: coliber » 2015-10-15, 11:21

Witam wszystkich!
Mam ważne pytanie, od którego roku w WSK Z2 był montowany napęd licznika w przednim kole?
Z góry dzięki :D

Hubert980
Posty: 12
Rejestracja: 2014-06-08, 23:19
GG: 0
Moje maszyny: wsk 125 kos
shl m11w
wsk 175 s1
shl m17
Lokalizacja: Biłgoraj, lubelskie
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: Hubert980 » 2015-10-24, 21:59

Witam, mam pytanie odnośnie motocykla z tego ogłoszenia http://olx.pl/oferta/wfm-shl-wsk-zamina ... 2b9d17fb20 na tabliczce jest napisane wfm m06-s34 ale ma błotniki i koła od z-tki. Jak to jest właściwie były m06-s34 z głębokimi błotnikami czy też nie?

Awatar użytkownika
mariusz30003
Posty: 167
Rejestracja: 2010-01-10, 21:19
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B5 4T
WSK M06-B1
Dezamet Typ 756,2 Stella
Lokalizacja: Lubartów
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: mariusz30003 » 2015-10-24, 22:45

Zgodnie z moją bazą fotograficzną modelu to co w tym ogłoszeniu widać to składak. Oryginał nie różnił się niczym poza silnikiem od zwykłej WFM.

Texas Ranger
Posty: 1444
Rejestracja: 2014-06-30, 12:40
GG: 0
Moje maszyny: szukam WSK Lelek
Lokalizacja: Chrzęsne
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: Texas Ranger » 2015-10-24, 23:04

... i dodatkową belką ramy pod zbiornikiem.

stoker
Posty: 44
Rejestracja: 2013-08-25, 20:36
GG: 0
Moje maszyny: wsk 125
Lokalizacja: kujawsko pomorskie
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: stoker » 2015-10-24, 23:11

co ma belka do s34?

Texas Ranger
Posty: 1444
Rejestracja: 2014-06-30, 12:40
GG: 0
Moje maszyny: szukam WSK Lelek
Lokalizacja: Chrzęsne
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: Texas Ranger » 2015-10-24, 23:55

Była montowana tylko w modelach WFM z silnikiem S34.

stoker
Posty: 44
Rejestracja: 2013-08-25, 20:36
GG: 0
Moje maszyny: wsk 125
Lokalizacja: kujawsko pomorskie
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: stoker » 2015-10-25, 07:27

ej straznik teksasu , daj zdjecie bo nie rozumie o co Ci biega

Hubert980
Posty: 12
Rejestracja: 2014-06-08, 23:19
GG: 0
Moje maszyny: wsk 125 kos
shl m11w
wsk 175 s1
shl m17
Lokalizacja: Biłgoraj, lubelskie
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: Hubert980 » 2015-10-25, 17:50

Numery na tabliczce i ramie się zgadzają, posiada również tą belkę pod zbiornikiem więc rama jest 100% od wfm m06-s34. Znalazłem taki temat http://www.polmot.skip.pl/forum/viewtop ... b7a248dcc2 w którym gościo pisze że jego wfm s34 ma głębokie błotniki tak jak ta w ogłoszeniu. I tu jest cała zagadka.

Awatar użytkownika
WSK
Posty: 423
Rejestracja: 2009-02-21, 12:47
GG: 9912702
Moje maszyny: Kilka..
Lokalizacja: Łąki
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: WSK » 2015-10-25, 18:46

Jedna zasadnicza uwaga, zwróćcie uwagę na ZAWIESZENIE
WFM posiadała głębokie błotniki, aczkolwiek były one do zawieszenia standardowego WFM czyt. zawieszenia sprężynowego (rzadko spotykane, aczkolwiek 100% oryginalne)
wfm glebokie.jpg
(Podaję przykład głębokich błotników w WFM, proszę nie sugerować się silnikiem, gdyż to nie jest zależne w omawianym problemie)

Tutaj mamy do czynienia ze standardowym zawieszeniem M06-Z na głębokim błotniku, wygląda na to, że właściciel chcąc podnieść komfort jazdy w swojej WFM, najzwyczajniej wymienił dość niechętne w późniejszym okresie sprężyny na olejaki.

Pozdrawiam.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
MoTór nie umiera nigdy!- MoTór jest wieczny!
"make love, not war"

stoker
Posty: 44
Rejestracja: 2013-08-25, 20:36
GG: 0
Moje maszyny: wsk 125
Lokalizacja: kujawsko pomorskie
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: stoker » 2015-10-26, 19:42

Texas Ranger pisze:Była montowana tylko w modelach WFM z silnikiem S34.
belka nie była montowana TYLKO W s34
rozumiem ,że mówimy o trzeciej belce pod zbiornikiem
Ostatnio zmieniony 2015-10-26, 22:37 przez stoker, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
WSK
Posty: 423
Rejestracja: 2009-02-21, 12:47
GG: 9912702
Moje maszyny: Kilka..
Lokalizacja: Łąki
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: WSK » 2015-10-26, 22:28

Ku uściśleniu, wzmocnienie posiadały modele produkowane od 1963 do 1966, zarówno S34 jak i S01 i S01-Z.
MoTór nie umiera nigdy!- MoTór jest wieczny!
"make love, not war"

stoker
Posty: 44
Rejestracja: 2013-08-25, 20:36
GG: 0
Moje maszyny: wsk 125
Lokalizacja: kujawsko pomorskie
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: stoker » 2015-10-26, 22:36

no właśnie... a później nowa historia jest pisana bo na forum tak napisały ;-)

Texas Ranger
Posty: 1444
Rejestracja: 2014-06-30, 12:40
GG: 0
Moje maszyny: szukam WSK Lelek
Lokalizacja: Chrzęsne
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: Texas Ranger » 2015-10-27, 10:39

Mea culpa, byłem przekonany, że tylko S34 miły taką ramę.

Texas Ranger
Posty: 1444
Rejestracja: 2014-06-30, 12:40
GG: 0
Moje maszyny: szukam WSK Lelek
Lokalizacja: Chrzęsne
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: Texas Ranger » 2015-10-28, 00:25

Dziś powertowałem "Naprawę motocykli WFM" J.Urbańczyka, z ktorej wynika, że silniki S01, które były produkowane do 1963r. zostały zastąpione silnikami S34. Z kolei motocykle WFM M06-S01-Z1 były produkowane od 1965r. W związku z tym, czy orientujecie się, czy w latach 1963-1965 były produkowane WFM-ki że zwykłymi silnikami S01?
Odnośnie ramy, jest tu napisane, że ramy z trzecią belką były stosowane w modelach produkowanych od 1963r.
Jednocześnie napisano, że sylwetka motocykla zasadniczo została zachowana, bowiem podwozie nie uległo podstawowym zmianom, pozostały wymiary kół, kształt zbiornika i błotników.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości