Strona 8 z 35

Re: WSK M06, -Z, -Z2, -L,

: 2010-10-22, 22:32
autor: Abuk
Mam do was pytanie. Czy przednie zawieszenie z WFM M06 pasuje do WSK eLki ?? Bo części z WueFeMki dużo łatwiej dostać niż do WSK, mam już nawet coś na oku, zobaczymy czy się uda kupić ;).

Re: WSK M06, -Z, -Z2, -L,

: 2010-11-29, 19:32
autor: tollek83
mam pytanie czy to jest błotnik od Z2 ? zobaczcie na mocowania są inne łączą sie w jeden otwór

Re: WSK M06, -Z, -Z2, -L,

: 2010-11-29, 20:06
autor: WSK
Jak najbardziej, tylko mocowanie błotnika jest pod stary typ zawieszenia (pod zawieche sprężynową)- taką jak w M06-L

Re: WSK M06, -Z, -Z2, -L,

: 2010-11-29, 20:16
autor: xradusx
Stosowany w latach 1959 i początek 60 Przejście z modelu Z do Z2
Obrazek

WSk mnie wyprzedził :P

Re: WSK M06, -Z, -Z2, -L,

: 2010-11-29, 20:36
autor: tollek83
czyli bede musiał przerabiać mocowanie żeby pasowało do mojego zawieszenia ? u mnie wyglada to tak , niestety nie mam lepszego zdjecia

Re: WSK M06, -Z, -Z2, -L,

: 2010-11-29, 22:59
autor: WSK
Tak, musiałbyś przerabiać, na Twoim miejscu jednak nie ciął bym tego błotnika- szkoda go a na pewno tych pod stare mocowanie jest mniej niż pod 'nowe', sprzedaj ten kup oryginalny, bądź kup oryginalny, możesz też dać ogłoszenie na zamiane np na forum.

Naprawdę szkoda Ciąć takiego błotnika, o tą część nie jest aż tak ciężko. ;)

Re: WSK M06, -Z, -Z2, -L,

: 2011-04-03, 15:28
autor: irokez59
Niedawno wszedłem w posiadanie WSK M06 Z2 z 1959 roku. Jest trochę rozbebeszona i wystepują drobne braki. Jak pozbieram ją do kupy wrzuce kilka zdjęć.

Re: WSK M06, -Z, -Z2, -L,

: 2011-08-30, 23:46
autor: Kameleon
Maniekk pisze:Panowie w 59 roku były tylko białe łatki na bakach czy jak to z nimi było bo nie wiem czy sobie robić z łatkami czy bez. Tu jest taka z łatkami : http://moto.allegro.pl/item817233393_ws ... y_756.html
i moja jest jej bliska numerem ramy.
Ja również mam WSK M06-Z z 1959 roku i łatka na baku była na bank, bo odrestaurowywałem ją według oryginału i łata była.
pozdrawiam

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

: 2011-09-08, 20:15
autor: Abaddon
panowie mam ramę, niestety bez tabliczki, po błotnikach sądze że to jakaś zetka. teraz jak rozpoznać czy to Z czy Z2? jakieś charakterystyczne cechy? bak mocowany po środku.

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

: 2011-09-08, 20:40
autor: irokez59
Z-2 miała lekko podwinięty przedni błotnik, podobnie jak w SHL. Ramy chyba były te sme.

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

: 2011-09-08, 23:12
autor: mateo88k
Z2 miała również głęboki tylny błotnik, taki jak na zdjęciu. Ja obstawiam, że to M06-Z2.

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

: 2011-09-09, 07:18
autor: Abaddon
oba błotniki są podgięte na końcach, głębokie. aha i tak mi się przypomniało że automat stopu jest po wewnętrznej stronie ramy przykręcany. Głównie rozchodzi mi się o różnice pomiędzy modelami Z i Z2.

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

: 2011-09-09, 08:59
autor: mateo88k
Ja w swojej Z2 z 1960 miałem zamontowany automat stopu po wewnętrznej stronie ramy i tak jak piszesz oba błotniki lekko zagięte na końcach. Rama jest taka sama w Z i Z2. U mnie tylko w miejscu bagażnika jest chromowany pręt, który mocuje się tak samo, ale biegnie zaraz za siedzeniem i służy do stawiania motocykla na stopkę centralną. To już raczej kwestia indywidualna, bo bagażnik zawsze można dodać ;)

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

: 2011-11-09, 10:15
autor: milenium5
zanim zaczne remont tego cacka chce sie upewnic czy to oryginal
mam watpliwosci
siedzenie wiem ze jest nie od tego , licznik jakby od nowszej wsk? jaki powinien byc? dziwne korki zawieszenia , cienkie sruby , gruboscia roznia sie znacznie od tych z nowszych wersji , boczki , uchwyt na tlumik jest jakby dospawany za stopka pasazera , wyglada na nieoryginalny jakby obciety z innej wsk i tu dodany , spaw jest kiepskiej jakosci nierowny , jak wygladc powinien ten uchwyt
i jaki silnik?
podobno byl na bloku wfm z cylindrem jak w nowszej wsk , niewykluczone ze kapa boczna byla z napisem demba dęba czy jakos tak
no i bezdyskuzyjnie tlumik od shl to wiadomo

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

: 2011-11-09, 15:12
autor: Szczepan
Boczki od B1. Powinna już mieć kwadratowy cylinder i głowice.

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

: 2011-11-09, 16:02
autor: WSK
milenium5 pisze: - licznik jakby od nowszej wsk? jaki powinien byc?
- boczki
-i jaki silnik?
Licznik jest od nowszej wsk, nie widze dokładnie przedział B1-B3.

Boczki posiadasz od B1, powinieneś mieć trójkątne puszki

Silnik- podstawowa jednostka napędowa, kwadratowa góra, blok silnika z numerami u góry na prawym karterze, sygnowane ZMD, oraz odlew pod cylindrem nie okrągły, kapa sprzęgła ZM- Dęba.

Pzdr.

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

: 2011-11-10, 09:12
autor: JueS
A może by tak podzielić cały temat na 3 wątki dotyczące konkretnych modeli?

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

: 2011-11-10, 23:59
autor: milenium5
silnik mial blok z okraglymi karterami a cylinder kwadratowy , licznik mam taki jak robili do 77 roku chyba we wszystkich jednoramowkach majacych malej srednicy licznik, na ile to wycenice? silnik miala nowy jak i cala reszta nowa i taka ze zlomu przyszla , tylko silnik poszedl na zcesci do innego motoru , tlumik miala podobno rozkrecany 2 czesciowy identyczny jak te zgrzewane pozniejsze tylko rozbieralny

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

: 2012-02-18, 15:30
autor: Adam_Ga
luk@sz pisze:mamy kolejne potwierdzenie ze wsk m06z-1 była produkowana.
znalezione na otomoto:
M3043119_5.jpg
Motor wyjechał z fabryki 28.01.1960. Co ciekawe w dokumentach jest to nie Z1 a Z2.
Nr ramy 1264xx, silnika 744xx

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

: 2012-04-19, 11:07
autor: filu
Witam!
Podbijam ze swoją M06-Z2!
Pełną parą rozpocząłem właśnie renowację!
zdjecie1t.jpg
ws1wl.jpg
Cały temat o moim modelu i trwających pracach będzie dostępny tutaj:
viewtopic.php?f=9&t=11863

:-)