Strona 18 z 35

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

: 2015-07-04, 20:12
autor: mariusz30003
Karta gwarancyjna do WSK M06-Z z 1960/1961r.

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

: 2015-07-14, 23:46
autor: hanomag
sliczne mo6-szóstki ;-)

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

: 2015-07-24, 21:16
autor: kuchar
A spójrzcie tutaj : http://allegro.pl/motor-rama-wsk-1959r-i5562581467.html na tabliczce znamionowej m06-z, a przód taki jak w elce. Bez sensu byłoby zmieniać przód z tłumieniem olejowym na starszy typ, więc chyba tak wyszła z fabryki...

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

: 2015-09-17, 21:39
autor: coliber
Mam pytanie czy zbierak (dystans do zębatki) do WSK Z2 da się dopasować od innej WSKi? czy to było tylko przeznaczone do Z2?

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

: 2015-09-18, 18:36
autor: Mixol
W mojej M06Z2 z 1963r jest taki sam zabierak jak w M06-64 / B1 i pierwszej MO6B3, ślimak mam przy przednim kole, nie jestem pewien jaki był zbierak przy ślimaku z tylnym kołem ale pewnie taki sam.

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

: 2015-10-02, 09:20
autor: stoker
szanowni koledzy, czy moze ktos porobic zdjecia z2 w okolicach tylnego bebna wersja z napedem licznika z przodu i z tylu?
mam dwie takie wersje (61 i 62) i problem z poskladaniem tyłów. interesuje mnie czy poza zebatka ,piastą i bębnem są jakieś tulejki dystansowe i jakie naciągacze powinny byc na tyle. gdyby ktoś miał obok m150 to z nią mam ten sam problem.
mój meil
hartge6@interia.pl
odwdzięczę się jak tylko mogę

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

: 2015-10-15, 11:21
autor: coliber
Witam wszystkich!
Mam ważne pytanie, od którego roku w WSK Z2 był montowany napęd licznika w przednim kole?
Z góry dzięki :D

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

: 2015-10-24, 21:59
autor: Hubert980
Witam, mam pytanie odnośnie motocykla z tego ogłoszenia http://olx.pl/oferta/wfm-shl-wsk-zamina ... 2b9d17fb20 na tabliczce jest napisane wfm m06-s34 ale ma błotniki i koła od z-tki. Jak to jest właściwie były m06-s34 z głębokimi błotnikami czy też nie?

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

: 2015-10-24, 22:45
autor: mariusz30003
Zgodnie z moją bazą fotograficzną modelu to co w tym ogłoszeniu widać to składak. Oryginał nie różnił się niczym poza silnikiem od zwykłej WFM.

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

: 2015-10-24, 23:04
autor: Texas Ranger
... i dodatkową belką ramy pod zbiornikiem.

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

: 2015-10-24, 23:11
autor: stoker
co ma belka do s34?

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

: 2015-10-24, 23:55
autor: Texas Ranger
Była montowana tylko w modelach WFM z silnikiem S34.

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

: 2015-10-25, 07:27
autor: stoker
ej straznik teksasu , daj zdjecie bo nie rozumie o co Ci biega

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

: 2015-10-25, 17:50
autor: Hubert980
Numery na tabliczce i ramie się zgadzają, posiada również tą belkę pod zbiornikiem więc rama jest 100% od wfm m06-s34. Znalazłem taki temat http://www.polmot.skip.pl/forum/viewtop ... b7a248dcc2 w którym gościo pisze że jego wfm s34 ma głębokie błotniki tak jak ta w ogłoszeniu. I tu jest cała zagadka.

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

: 2015-10-25, 18:46
autor: WSK
Jedna zasadnicza uwaga, zwróćcie uwagę na ZAWIESZENIE
WFM posiadała głębokie błotniki, aczkolwiek były one do zawieszenia standardowego WFM czyt. zawieszenia sprężynowego (rzadko spotykane, aczkolwiek 100% oryginalne)
wfm glebokie.jpg
(Podaję przykład głębokich błotników w WFM, proszę nie sugerować się silnikiem, gdyż to nie jest zależne w omawianym problemie)

Tutaj mamy do czynienia ze standardowym zawieszeniem M06-Z na głębokim błotniku, wygląda na to, że właściciel chcąc podnieść komfort jazdy w swojej WFM, najzwyczajniej wymienił dość niechętne w późniejszym okresie sprężyny na olejaki.

Pozdrawiam.

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

: 2015-10-26, 19:42
autor: stoker
Texas Ranger pisze:Była montowana tylko w modelach WFM z silnikiem S34.
belka nie była montowana TYLKO W s34
rozumiem ,że mówimy o trzeciej belce pod zbiornikiem

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

: 2015-10-26, 22:28
autor: WSK
Ku uściśleniu, wzmocnienie posiadały modele produkowane od 1963 do 1966, zarówno S34 jak i S01 i S01-Z.

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

: 2015-10-26, 22:36
autor: stoker
no właśnie... a później nowa historia jest pisana bo na forum tak napisały ;-)

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

: 2015-10-27, 10:39
autor: Texas Ranger
Mea culpa, byłem przekonany, że tylko S34 miły taką ramę.

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

: 2015-10-28, 00:25
autor: Texas Ranger
Dziś powertowałem "Naprawę motocykli WFM" J.Urbańczyka, z ktorej wynika, że silniki S01, które były produkowane do 1963r. zostały zastąpione silnikami S34. Z kolei motocykle WFM M06-S01-Z1 były produkowane od 1965r. W związku z tym, czy orientujecie się, czy w latach 1963-1965 były produkowane WFM-ki że zwykłymi silnikami S01?
Odnośnie ramy, jest tu napisane, że ramy z trzecią belką były stosowane w modelach produkowanych od 1963r.
Jednocześnie napisano, że sylwetka motocykla zasadniczo została zachowana, bowiem podwozie nie uległo podstawowym zmianom, pozostały wymiary kół, kształt zbiornika i błotników.