Strona 19 z 35

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

: 2015-10-28, 16:11
autor: szef100
Fabryka miała w 63roku nowe ramy a zostały jej silniki S01. Więc żeby się ich wyzbyć montowano te silniki w ramę gdzie powiem znajdować się silnik s34. Spotkałem się że na tabliczce był napis że silnik typu s34 a w ramie był silnik S01 który numerami pasował do tych z tabliczki.

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

: 2015-10-29, 22:50
autor: WSK
Ku zaciekawieniu tematu;
Osobiście posiadam model WFM z 1963r, z silnikiem S01, oraz bez belki wzmacniającej, wrzucę na dniach zdjęcie tabliczki.

Dodaję skan z instrukcji, odnośnie omawianego problemu;

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

: 2015-10-30, 16:27
autor: Adam_Ga
Folder reklamowy WSK M06-Z z lat 60-tych znaleziony na aukcji
5756631504.jpg

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

: 2015-11-08, 21:40
autor: coliber
Witam!
Ponawiam pytanie; od którego roku w WSk Z2 był montowany ślimak prędkościomierza w przednim kole?

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

: 2015-11-08, 22:02
autor: Adam_Ga
Sądząc po zdjęciach oryginalnie zachowanych motocykli to od 1961 roku, ale pewności nie mam.

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

: 2015-11-18, 21:17
autor: wally
Nie wiedziałem w którym dziale umieścić takie zapytanie wiec poszło tutaj http://www.wueska.pl/viewtopic.php?f=90&t=22827
Proszę o pomoc bo czas kompletować braki.

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

: 2015-12-14, 02:15
autor: janosikmz19822
Wpadło pare gratów do mojej ogołoconej L i mm pytanka .
Poratował by kroś wymiarami osi od wsk L , LUB SCHEMATAMI ABY JE SOBIE DOTOCZYĆ .

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

: 2015-12-14, 17:16
autor: Młody94
Witam,

Mam problem z dobraniem odpowiedniego klosza do mojej WSK M06-Z2 z 1962r., czy wychodziły z różnymi? Czy jesteście w stanie podzielić się zdjęciami jak powinien wyglądać oryginalny klosz? Mam licznik w lampie i osłonę stacyjki na 4 zatrzaski.

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

: 2015-12-30, 11:17
autor: twister
Witam, również mam problem z szkłem lampy przedniej i z tylną lampką w mojej z2 1958, czy występowały takie cuda czy są zapożyczone z innego egzemplarza ?
Pozdrawiam

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

: 2015-12-30, 11:22
autor: twister
Przepraszam wsk z2 1959r

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

: 2015-12-30, 11:25
autor: twister
Jeszcze jedno zdjęcie poglądowe lepszej jakości.

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

: 2016-01-02, 02:07
autor: janosikmz19822
http://img1.aukcjoner.pl/gallery/014644 ... 1381176883

Zwymiarował by ktoś te śruby wielkość i skok gwintu ,będę bardzo wdzięczny .

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

: 2016-01-02, 17:04
autor: janosikmz19822
janosikmz19822 pisze:http://img1.aukcjoner.pl/gallery/014644 ... 1381176883

Z wymiarował by ktoś te śruby wielkość i skok gwintu ,będę bardzo wdzięczny .
Sorry bo byka zrobiłem nie wytłumaczyłem dokładnie o co mi chodził o nakrętki lag .

http://img10.staticclassifieds.com/imag ... yklowe.jpg

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

: 2016-01-03, 16:20
autor: twister
Pierwszy raz się spotykam z tego typu napisem "Jelenia Góra ZJ" wszystkie Z2 1959r miały tego typu szkła?
ps. Zdjęcia całej wrzucę w wolnej chwili.

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

: 2016-01-11, 17:34
autor: Impala
Podpinam pytanie, żeby nie zakładać nowego wątku.

Mam problem że wstawieniem oryginalnego szkła ZELMOT do WSK B3 1980r. Miałem wcześniej cały klosz URSUS który pasował super.
Szkło nie mieści się w metalową ramkę - wchodzi na wcisk ale nie dochodzi do końca. Od Ursusa pasowało idealnie. Czy to oznacza, że metalowa ramka w Ursusie i WSK są inne?

Czy ktoś spotkał się z tym problemem?

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

: 2016-01-11, 23:35
autor: janosikmz19822
Impala pisze:Podpinam pytanie, żeby nie zakładać nowego wątku.

Mam problem że wstawieniem oryginalnego szkła ZELMOT do WSK B3 1980r. Miałem wcześniej cały klosz URSUS który pasował super.
Szkło nie mieści się w metalową ramkę - wchodzi na wcisk ale nie dochodzi do końca. Od Ursusa pasowało idealnie. Czy to oznacza, że metalowa ramka w Ursusie i WSK są inne?

Czy ktoś spotkał się z tym problemem?
Skoro twój problem dotyczy wski m06b3 to w temacie o wsk m06B3 i tam daj zdjęcia tu masz wski z lat 60 -20 wieku nie 80 tych .Pozdrawiam


http://www.wueska.pl/viewtopic.php?f=9&t=337

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

: 2016-02-24, 22:18
autor: Cywa
zubr9471 pisze:twister te lampy są dobre ale pochwal sie zdjęciami całej maszyny
Potwierdzam. Mam WSK 125 M06-Z2 z 1963 r. i mam taką samą przednią lampę. Natomiast tylną lampę mam podobną. Tzn. mniej kanciastą, bardziej zaokrągloną.

Przy okazji pierwszego wpisu na forum witam wszystkich serdecznie.
Jak wyżej zasygnalizowałem mam po dziadku WSKę niedawno odrestaurowaną jak najbliżej wersji fabrycznej.

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

: 2016-02-25, 10:19
autor: Texas Ranger
No to pochwal się fotkami sprzęta!

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

: 2016-02-25, 12:07
autor: twister
Dziękuję bardzo za informację odnośnie tego szkła, jak będę w kraju to zrobię zdjęcie i też się pochwalę. Pozdrawiam

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

: 2016-03-05, 12:25
autor: Cywa
Proszę o weryfikację:
1) W moim moto kranik paliwa jest przesuwny lewo/prawo lub jak kto woli zamkniety/otwarty. Czy taki piwinien być w wsk 125 m06-Z2 z 63r.? Czy występowały też wtedy kraniki obrotowe z rezerwą? Wydaje mi się, że jak oddawałem moto w częściach do renowacji to był kranik obrotowy. Nie wiem czy się nadawał do użytku. Ustalenia z osobą składającą były, że robimy najbliżej oryginałowi. Nie wiem też, czy Tata z Dziadkiem nie wprowadzali modyfikacji usprawniających funkcjonowanie moto.
Na filmach, zdjęciach w necie występują obydwa warianty. Sam skłaniam się ku kranikowi obrotowemu ale nie wiem, czy to nie bedzie za duża rozbieżność. Warto mieć rezerwę, a nie pusty bak przy wyjazdach.

2) Mocowanie linki gazu w manetce jest mega luźne jakby brakowało jakieś tulejki w którą najpierw wchodziłby pancerz linki gazu. Mógłby ktoś z Was zrobić zdjęcie manetki od dołu jak to powinno wyglądać? Dodam, że regulacja na gaźniku jest niewystarczająca.
Czy taka tulejka powinna być na lince gazu pomiędzy jej pancerzem, a obudową rollgazu? Bloczek od GMOTO

Z góry dziękuję za wszelakie info.