WSK M06B3 Lutece 125

Opis poszczególnych elementów i części zastosowanych w danym modelu/wersji
Awatar użytkownika
sismon
Posty: 338
Rejestracja: 2007-11-14, 23:38
GG: 1514345
Lokalizacja: Kock
Kontaktowanie:

Re: WSK Lutece 125

Post autor: sismon » 2010-03-06, 11:32

no to faktycznie okazja, pewnie żaden żabojad by tego nie kupił bo by nie wiedział co to. a powiesz ile cie kosztował?. Motocykl jest na chodzie? czemu ma tak mały przebieg?

Awatar użytkownika
marcin.fr
Posty: 46
Rejestracja: 2007-01-11, 21:11
GG: 43554431
Moje maszyny: Riviera, Lutece i wiele innych...
Lokalizacja: Bordeaux (Francja)
Kontaktowanie:

Re: WSK Lutece 125

Post autor: marcin.fr » 2010-03-06, 12:27

O to zdjęcie które dostałem od właściciela wczoraj; moto kompletne. Niestety podczas kupna motor byl doszczętnie rozebrany Właściciel stary handlarz nie dał rady sie go pozbyć w całości wiec chciał go sprzedać na części, na różnych bazarach. Tak jak mówisz żaden francuz nie zna tego moto i jego wartości. Co do ceny dałem za wszystko 150 euro. Popołudniu rzucę foto silnika i paru detali.


Obrazek

Awatar użytkownika
sismon
Posty: 338
Rejestracja: 2007-11-14, 23:38
GG: 1514345
Lokalizacja: Kock
Kontaktowanie:

Re: WSK Lutece 125

Post autor: sismon » 2010-03-06, 20:56

a na tych boczkach nie pisze Lutece. a jak tabliczka znamieniowa? jest na niej bice ex?

Awatar użytkownika
Sebastian440
Administrator
Posty: 1960
Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com
Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
Kontaktowanie:

Re: WSK Lutece 125

Post autor: Sebastian440 » 2010-03-06, 21:05

To na 100 % lutece. Marcin podesłał mi kiedyś foto boczków. Myślę, że niema już wątpliwości :) Pogratulować okazu :)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kupię polskie motocykle sportowe, kontakt: seba440t2@wp.pl
http://www.mr16bp.blogspot.com ®

Awatar użytkownika
sismon
Posty: 338
Rejestracja: 2007-11-14, 23:38
GG: 1514345
Lokalizacja: Kock
Kontaktowanie:

Re: WSK Lutece 125

Post autor: sismon » 2010-03-06, 21:40

a no to faktycznie, bo ja wam powiem ze szczerze wątpiłem w ogóle ze taki model istnieje naprawdę, ciekawe ile byś wziął za niego w Polsce, kolekcjonerzy pewnie by się bili o niego, perkoz to przy tym pestka bo perkoza ma prawie każdy kolekcjoner a o tym pewnie mało kto słyszał

Awatar użytkownika
marcin.fr
Posty: 46
Rejestracja: 2007-01-11, 21:11
GG: 43554431
Moje maszyny: Riviera, Lutece i wiele innych...
Lokalizacja: Bordeaux (Francja)
Kontaktowanie:

Re: WSK Lutece 125

Post autor: marcin.fr » 2010-03-07, 08:56

Z oględzin zdjęć M06B3 wynika ze wersja na export do Francji miała kola w chromie, tłumik 175 z nakrętka, tylko na lewym boczku jest napis Lutece i silnik z głowicą z wkładami wyćiszającymi. Przy tym moto mam też klakson włoskiej firmy koloru czerwonego i siedzenie z prażkami.
Czy ktoś moze mi powiedzieć jakie kierownice byly montowane w tych modelach (czy klamki byly spawane czy przykrecane w polskich wersjach?) i czy kołpak na zębatkę tylną był w chromie?
Po ramę jade dopiero w sobote jest u kogoś innego to długa historia, według własciciela miała nabite na tabliczce M06B Ex. Moto jest z 1972 roku.

Awatar użytkownika
Tukan
Posty: 386
Rejestracja: 2008-04-01, 12:24
Moje maszyny: .....
Lokalizacja: pl
Kontaktowanie:

Re: WSK Lutece 125

Post autor: Tukan » 2010-03-07, 10:11

W 72r raczej nie było kierownic z aluminiowymi klamkami wiec na 100% kiera jak w zwykłej B3 z tego okresu.

Co do samego moto, masz zamiar restaurować? Moim zdaniem powinieneś lakier zostawić w pełnym oryginale (tylko zaprawki porobić), położyć/odnowić chromy, ocynki, wyremontować silnik i tyle. Perkozy i MRki się chowają :evil:

Awatar użytkownika
marcin.fr
Posty: 46
Rejestracja: 2007-01-11, 21:11
GG: 43554431
Moje maszyny: Riviera, Lutece i wiele innych...
Lokalizacja: Bordeaux (Francja)
Kontaktowanie:

Re: WSK Lutece 125

Post autor: marcin.fr » 2010-03-07, 10:54

Myśle tylko o odnowieniu kilku chromów, elementy blacharskie są w stanie bardzo dobrym ewentualnie malowanie tylko samej ramy.

Kilka foto robionych rano. (dodaję też foto mojej 2.66 ktorą wyciąglem rano dla robienia zdjeć będzie o niej odpowiedni temat)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
marwsk
Posty: 169
Rejestracja: 2007-01-02, 23:22
GG: 7969515
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK Lutece 125

Post autor: marwsk » 2010-03-07, 11:11

Milo popatrzec. Jak sie okazuje WSK na eksport to nie tylko 175 ale w bardzo duzym stopniu rowniez 125. No i wsk eksportowa wcale nie musi miec zbiornika z nakladka. Bardzo ciekawe znalezisko w super stanie. Czekam na zdjecia po skompletowaniu i zmontowaniu w calosc. Jesli podanie numerow ramy i silnika to nie tajemnica bylo by super. Moze ladne zdjecie tabliczki?
''Wielki Motórze. Swoja Przenajświetszą Benzynę zamień w wino ... aby pragnienie nasze ugasić''

Awatar użytkownika
marcin.fr
Posty: 46
Rejestracja: 2007-01-11, 21:11
GG: 43554431
Moje maszyny: Riviera, Lutece i wiele innych...
Lokalizacja: Bordeaux (Francja)
Kontaktowanie:

Re: WSK Lutece 125

Post autor: marcin.fr » 2010-03-07, 11:16

Numer silnika to: 1003259
Rama będzie w sobotę.

Jeszcze jedno pytanie czy liczniki w modelach polskich były w Kph czy tylko w Kmh?

Awatar użytkownika
peter1
Posty: 29
Rejestracja: 2008-07-05, 20:13
GG: 0
Kontaktowanie:

Re: WSK Lutece 125

Post autor: peter1 » 2010-03-07, 11:23

Liczniki w polskich moto były skalowane w km/h. Choć wyjątkiem była SHL M11W gdzie często spotyka się licznik w KPH. Liczniki KPH to były wersje do krajów exportowych

Awatar użytkownika
Sebastian440
Administrator
Posty: 1960
Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com
Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
Kontaktowanie:

Re: WSK Lutece 125

Post autor: Sebastian440 » 2010-03-07, 12:45

Marcin ty wrzuć tego triala do bazy :) i reszte też.
Kupię polskie motocykle sportowe, kontakt: seba440t2@wp.pl
http://www.mr16bp.blogspot.com ®

potegab
Posty: 3
Rejestracja: 2013-04-14, 13:20
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06B3 '74
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Lutece 125

Post autor: potegab » 2013-04-15, 10:09

Witam!
Mam problem. Mam motor WSK 125 ale kompletnie nic o nim nie wiem. Patrzyłem na stronie na wszystkie modele tu dostępne i mój motor pasuje tylko do Lutece. Ale różni się nieco, bo jest nie czerwona a czarna a także tłumik jest nie chromowany a czarny (z nakrętką tak jak Lutece). Poza tym na lampie ma stacyjkę z żółwikiem i dziurkę na blasze bocznej na kranik. Czy możliwa byłaby taka odmienność? Motor jest z roku 1964.
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Alien
Posty: 1981
Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
Lokalizacja: Słomniki/Kraków
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Lutece 125

Post autor: Alien » 2013-04-15, 10:13

Daj zdjecia, to nie jest forum wrozbiarskie.

Awatar użytkownika
Jakub
Posty: 854
Rejestracja: 2010-06-23, 15:40
GG: 4657132
Moje maszyny: Jubilat
Lokalizacja: Okolice Sieradza
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Lutece 125

Post autor: Jakub » 2013-04-15, 10:14

potegab pisze:Witam!
Mam problem. Mam motor WSK 125 ale kompletnie nic o nim nie wiem. Patrzyłem na stronie na wszystkie modele tu dostępne i mój motor pasuje tylko do Lutece. Ale różni się nieco, bo jest nie czerwona a czarna a także tłumik jest nie chromowany a czarny (z nakrętką tak jak Lutece). Poza tym na lampie ma stacyjkę z żółwikiem i dziurkę na blasze bocznej na kranik. Czy możliwa byłaby taka odmienność? Motor jest z roku 1964.
Pozdrawiam
Nie możliwe jeżeli twoja jest z 1964 i czarna to szukaj bardziej w WSK B1. Lutece należało do jednoramówek a jednoramówki wprowadzono dopiero w 1971 r ;-)
Mów mi Kuba. Zielony w 175
Raz sierpem , raz młotem w czerwoną hołotę
Magister Kebeb

Awatar użytkownika
Sebastian440
Administrator
Posty: 1960
Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com
Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Lutece 125

Post autor: Sebastian440 » 2013-04-15, 10:24

potegab

Posty: 1
Wiek: 16
Lokalizacja: Toruń

:mrgreen:
Kupię polskie motocykle sportowe, kontakt: seba440t2@wp.pl
http://www.mr16bp.blogspot.com ®

Awatar użytkownika
Alien
Posty: 1981
Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
Lokalizacja: Słomniki/Kraków
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Lutece 125

Post autor: Alien » 2013-04-15, 11:09

A dzis zamiast bana...wizyta u rodzicow :evil:

Awatar użytkownika
Sebastian440
Administrator
Posty: 1960
Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com
Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Lutece 125

Post autor: Sebastian440 » 2013-06-18, 14:02

Takie cudo znalazłem na włoskich stronach :)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kupię polskie motocykle sportowe, kontakt: seba440t2@wp.pl
http://www.mr16bp.blogspot.com ®

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Lutece 125

Post autor: Savier » 2013-06-18, 14:10

Kolanko po 1977, to zwykła B3 raczej. ;-)

Awatar użytkownika
Sebastian440
Administrator
Posty: 1960
Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com
Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Lutece 125

Post autor: Sebastian440 » 2013-06-18, 15:51

Kupię polskie motocykle sportowe, kontakt: seba440t2@wp.pl
http://www.mr16bp.blogspot.com ®

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości