Strona 2 z 3

Re: WSK Lutece 125

: 2010-03-06, 11:32
autor: sismon
no to faktycznie okazja, pewnie żaden żabojad by tego nie kupił bo by nie wiedział co to. a powiesz ile cie kosztował?. Motocykl jest na chodzie? czemu ma tak mały przebieg?

Re: WSK Lutece 125

: 2010-03-06, 12:27
autor: marcin.fr
O to zdjęcie które dostałem od właściciela wczoraj; moto kompletne. Niestety podczas kupna motor byl doszczętnie rozebrany Właściciel stary handlarz nie dał rady sie go pozbyć w całości wiec chciał go sprzedać na części, na różnych bazarach. Tak jak mówisz żaden francuz nie zna tego moto i jego wartości. Co do ceny dałem za wszystko 150 euro. Popołudniu rzucę foto silnika i paru detali.


Obrazek

Re: WSK Lutece 125

: 2010-03-06, 20:56
autor: sismon
a na tych boczkach nie pisze Lutece. a jak tabliczka znamieniowa? jest na niej bice ex?

Re: WSK Lutece 125

: 2010-03-06, 21:05
autor: Sebastian440
To na 100 % lutece. Marcin podesłał mi kiedyś foto boczków. Myślę, że niema już wątpliwości :) Pogratulować okazu :)

Re: WSK Lutece 125

: 2010-03-06, 21:40
autor: sismon
a no to faktycznie, bo ja wam powiem ze szczerze wątpiłem w ogóle ze taki model istnieje naprawdę, ciekawe ile byś wziął za niego w Polsce, kolekcjonerzy pewnie by się bili o niego, perkoz to przy tym pestka bo perkoza ma prawie każdy kolekcjoner a o tym pewnie mało kto słyszał

Re: WSK Lutece 125

: 2010-03-07, 08:56
autor: marcin.fr
Z oględzin zdjęć M06B3 wynika ze wersja na export do Francji miała kola w chromie, tłumik 175 z nakrętka, tylko na lewym boczku jest napis Lutece i silnik z głowicą z wkładami wyćiszającymi. Przy tym moto mam też klakson włoskiej firmy koloru czerwonego i siedzenie z prażkami.
Czy ktoś moze mi powiedzieć jakie kierownice byly montowane w tych modelach (czy klamki byly spawane czy przykrecane w polskich wersjach?) i czy kołpak na zębatkę tylną był w chromie?
Po ramę jade dopiero w sobote jest u kogoś innego to długa historia, według własciciela miała nabite na tabliczce M06B Ex. Moto jest z 1972 roku.

Re: WSK Lutece 125

: 2010-03-07, 10:11
autor: Tukan
W 72r raczej nie było kierownic z aluminiowymi klamkami wiec na 100% kiera jak w zwykłej B3 z tego okresu.

Co do samego moto, masz zamiar restaurować? Moim zdaniem powinieneś lakier zostawić w pełnym oryginale (tylko zaprawki porobić), położyć/odnowić chromy, ocynki, wyremontować silnik i tyle. Perkozy i MRki się chowają :evil:

Re: WSK Lutece 125

: 2010-03-07, 10:54
autor: marcin.fr
Myśle tylko o odnowieniu kilku chromów, elementy blacharskie są w stanie bardzo dobrym ewentualnie malowanie tylko samej ramy.

Kilka foto robionych rano. (dodaję też foto mojej 2.66 ktorą wyciąglem rano dla robienia zdjeć będzie o niej odpowiedni temat)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Re: WSK Lutece 125

: 2010-03-07, 11:11
autor: marwsk
Milo popatrzec. Jak sie okazuje WSK na eksport to nie tylko 175 ale w bardzo duzym stopniu rowniez 125. No i wsk eksportowa wcale nie musi miec zbiornika z nakladka. Bardzo ciekawe znalezisko w super stanie. Czekam na zdjecia po skompletowaniu i zmontowaniu w calosc. Jesli podanie numerow ramy i silnika to nie tajemnica bylo by super. Moze ladne zdjecie tabliczki?

Re: WSK Lutece 125

: 2010-03-07, 11:16
autor: marcin.fr
Numer silnika to: 1003259
Rama będzie w sobotę.

Jeszcze jedno pytanie czy liczniki w modelach polskich były w Kph czy tylko w Kmh?

Re: WSK Lutece 125

: 2010-03-07, 11:23
autor: peter1
Liczniki w polskich moto były skalowane w km/h. Choć wyjątkiem była SHL M11W gdzie często spotyka się licznik w KPH. Liczniki KPH to były wersje do krajów exportowych

Re: WSK Lutece 125

: 2010-03-07, 12:45
autor: Sebastian440
Marcin ty wrzuć tego triala do bazy :) i reszte też.

Re: WSK M06B3 Lutece 125

: 2013-04-15, 10:09
autor: potegab
Witam!
Mam problem. Mam motor WSK 125 ale kompletnie nic o nim nie wiem. Patrzyłem na stronie na wszystkie modele tu dostępne i mój motor pasuje tylko do Lutece. Ale różni się nieco, bo jest nie czerwona a czarna a także tłumik jest nie chromowany a czarny (z nakrętką tak jak Lutece). Poza tym na lampie ma stacyjkę z żółwikiem i dziurkę na blasze bocznej na kranik. Czy możliwa byłaby taka odmienność? Motor jest z roku 1964.
Pozdrawiam

Re: WSK M06B3 Lutece 125

: 2013-04-15, 10:13
autor: Alien
Daj zdjecia, to nie jest forum wrozbiarskie.

Re: WSK M06B3 Lutece 125

: 2013-04-15, 10:14
autor: Jakub
potegab pisze:Witam!
Mam problem. Mam motor WSK 125 ale kompletnie nic o nim nie wiem. Patrzyłem na stronie na wszystkie modele tu dostępne i mój motor pasuje tylko do Lutece. Ale różni się nieco, bo jest nie czerwona a czarna a także tłumik jest nie chromowany a czarny (z nakrętką tak jak Lutece). Poza tym na lampie ma stacyjkę z żółwikiem i dziurkę na blasze bocznej na kranik. Czy możliwa byłaby taka odmienność? Motor jest z roku 1964.
Pozdrawiam
Nie możliwe jeżeli twoja jest z 1964 i czarna to szukaj bardziej w WSK B1. Lutece należało do jednoramówek a jednoramówki wprowadzono dopiero w 1971 r ;-)

Re: WSK M06B3 Lutece 125

: 2013-04-15, 10:24
autor: Sebastian440
potegab

Posty: 1
Wiek: 16
Lokalizacja: Toruń

:mrgreen:

Re: WSK M06B3 Lutece 125

: 2013-04-15, 11:09
autor: Alien
A dzis zamiast bana...wizyta u rodzicow :evil:

Re: WSK M06B3 Lutece 125

: 2013-06-18, 14:02
autor: Sebastian440
Takie cudo znalazłem na włoskich stronach :)

Re: WSK M06B3 Lutece 125

: 2013-06-18, 14:10
autor: Savier
Kolanko po 1977, to zwykła B3 raczej. ;-)

Re: WSK M06B3 Lutece 125

: 2013-06-18, 15:51
autor: Sebastian440